Ben dit jaar verhuisd naar een veel ruimere woning. Waar ook nog eens veel minder overlast van de buurt isquote:Op donderdag 26 december 2024 00:52 schreef ok01 het volgende:
Wat was jullie hoogtepunt van afgelopen jaar?
Oostenrijk in een relatief klein (familie)ski-gebied waar we zes van mijn vorige negen wintersporten ook heen zijn geweest. Zijn daar ook een keer in de zomer geweest.quote:Op donderdag 26 december 2024 01:00 schreef ok01 het volgende:
[..]
Oeh nice![]()
Waar gaat de reis naartoe?
Hmmz, tis ook niet mijn uur zie ik alquote:Op donderdag 26 december 2024 01:01 schreef datismijnmening het volgende:
1679 Eloise Barry Ryan![]()
1678 Time After Time Cyndi Lauper![]()
1677 In Dreams Roy Orbison![]()
1676 Wêr Bisto Twarres![]()
1675 Maybe Tomorrow Stereophonics![]()
1674 Walking On The Moon The Police![]()
1673 Bad Habits Ed Sheeran![]()
1672 Luka Suzanne Vega![]()
1671 I Can't Sleep Without You Golden Earring![]()
1670 The Air That I Breathe The Hollies![]()
1669 Beautiful Goodbye Amanda Marshall![]()
1668 Vlieg Met Me Mee (Live) Paul de Leeuw![]()
![]()
![]()
1667 Little Red Rooster The Rolling Stones![]()
1666 Lost Without You Krezip![]()
Wow ik heb een @:essnhills uurtje
die oerwouden in combi met de maya cultuurquote:Op donderdag 26 december 2024 01:00 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Waar in mexico was je? Zijn idd heel veel mooie gebieden daar te vinden.
zat ik ook in 2013 voor een week, na eerst een week rondreis. Geweldig landquote:Op donderdag 26 december 2024 01:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
Playa del Carmen, maar ook diverse tripjes gemaakt. We gaan er zeker een keer naar terug.
Al een tijdje.quote:
Ah, wel beroemde vakantiebestemming geloof ik. Mij lijkt me het binnenland qua landschap erg tof.quote:Op donderdag 26 december 2024 01:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
Playa del Carmen, maar ook diverse tripjes gemaakt. We gaan er zeker een keer naar terug.
Klinkt als een bewogen, maar goed jaarquote:Op donderdag 26 december 2024 01:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ben dit jaar verhuisd naar een veel ruimere woning. Waar ook nog eens veel minder overlast van de buurt isEn daarnaast mooie vakanties naar Portugal en de Baltische Staten.
Positief blijven.quote:
eens. uiterst vriendelijke mensen ook.quote:Op donderdag 26 december 2024 01:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zat ik ook in 2013 voor een week, na eerst een week rondreis. Geweldig land
Klinkt goed, veel plezier alvastquote:Op donderdag 26 december 2024 01:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Oostenrijk in een relatief klein (familie)ski-gebied waar we zes van mijn vorige negen wintersporten ook heen zijn geweest. Zijn daar ook een keer in de zomer geweest.
Misschien komt die van Earth & Fire morgen.quote:Op donderdag 26 december 2024 01:02 schreef ok01 het volgende:
Zag even snel Maybe Tomorrow en was even heel enthousiast voor Earth & Fire
Stereophonics is ook prima
Ben nu te lui om dat op te zoekenquote:Op donderdag 26 december 2024 01:03 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Misschien komt die van Earth & Fire morgen.
Pas maar op dat je schoenen niet uit elkaar vallen tijdens het wandelenquote:Op donderdag 26 december 2024 01:02 schreef Evenstar het volgende:
Nog niks staan, maar ik kijk ZO uit naar een grote vakantie. Te lang geleden. Eerst ging het niet door door COVID, daarna gingen wij emigreren, daarna huis kopen etc etc en nu valt iedere paar maanden iets anders uit elkaar hier, dus nog niet goed genoeg kunnen sparen voor een vakantie. Voor mij is dat echt iets waar ik energie van krijg. Wil ook meer gaan wandelen, waaronder ook in national parks, voor meerdere dagen. Ga volgend jaar echt beginnen met trainen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |