quote:Op woensdag 25 december 2024 23:43 schreef Lospedrosa het volgende:
Meeste live concerten zijn gewoon overrated en ontzettend saai. Herkennen jullie dat?
Alleen bepaalde artiesten kunnen echt sfeer maken.
The Offspring op Rock am Ring 2008 viel echt tegen inderdaad. Ze klonken wel gewoon goed, maar het zag er futloos uit en dat past niet bij het genre. Het enige bandlid waar toen wél energie in zat, bleek achteraf een touring musician te zijn.quote:Op woensdag 25 december 2024 23:47 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Eigenlijk van wat ik mij kan herinneren heb ik dat alleen bij The Offspring gehad. Dat was echt totaal geen energie, alsof ze geen zin hadden, net na een dagje bankhangne dachten "ok nog even snel optreden", maar meeste optredens zijn gewoon goed.
Ik heb eerder last van publiek wat niet meedoet bij een optreden.
@:Viv misschien nog andere voorbeelden?
Ik denk toch wel afstuderen. Ongelooflijke last van mn schouders toen de scriptie goedgekeurd werd. Maar ik ben ook wel erg blij een leuk baantje te hebben nu en misschien een leuke meid die ik vaker ga zien.quote:Op donderdag 26 december 2024 00:52 schreef ok01 het volgende:
Wat was jullie hoogtepunt van afgelopen jaar?
Begonnen met ingress spelen. Daardoor veel nieuwe mensen leren kennen waarvan zelfs een paar vrienden en veel leuke dingen gedaan door dat spelletje waaronder zelfs een reisje.quote:Op donderdag 26 december 2024 00:52 schreef ok01 het volgende:
Wat was jullie hoogtepunt van afgelopen jaar?
"Ze leek opeens geen kind meer maar minstens 17" doe maar😆quote:Op donderdag 26 december 2024 00:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Hey little girl is your daddy home valt ook een beetje onder die categorie.
ingress?quote:Op donderdag 26 december 2024 00:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Begonnen met ingress spelen. Daardoor veel nieuwe mensen leren kennen waarvan zelfs een paar vrienden en veel leuke dingen gedaan door dat spelletje waaronder zelfs een reisje.
Klinkt als een top jaarquote:Op donderdag 26 december 2024 00:56 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik denk toch wel afstuderen. Ongelooflijke last van mn schouders toen de scriptie goedgekeurd werd. Maar ik ben ook wel erg blij een leuk baantje te hebben nu en misschien een leuke meid die ik vaker ga zien.
Ik bedenk de regels nietquote:
Denk eerder dat 2017 een vroege uitschieter was.quote:Op donderdag 26 december 2024 00:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
2018 is wel een apart jaar zo tussendoor. Daarvoor steeds een stijging en daarna steeds een daling.
RSIquote:Op donderdag 26 december 2024 00:56 schreef MTheBassman het volgende:
Ongelooflijke last van mn schouders
quote:Op donderdag 26 december 2024 00:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Begonnen met ingress spelen. Daardoor veel nieuwe mensen leren kennen waarvan zelfs een paar vrienden en veel leuke dingen gedaan door dat spelletje waaronder zelfs een reisje.
Goed gedaanquote:Op donderdag 26 december 2024 00:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, zeker mijn beste jaar sinds erg lang.quote:
Het is je enorm gegundquote:Op donderdag 26 december 2024 00:57 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja, zeker mijn beste jaar sinds erg lang.
moet het ook eens installerenquote:Op donderdag 26 december 2024 00:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja spelletje voor op je telefoon, is leuk!
Nicequote:Op donderdag 26 december 2024 00:57 schreef Dagoduck het volgende:
Oja ik ben ook afgestudeerd dit jaar.
Wat goed!quote:Op donderdag 26 december 2024 00:57 schreef Dagoduck het volgende:
Oja ik ben ook afgestudeerd dit jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |