Even Tot Hier legendesquote:Op donderdag 26 december 2024 00:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
Fantastisch vervolg op Annabel
Bekijk deze YouTube-video
Ik at? Zuiplap!quote:
Ik dacht eerst dat jij die video hier deeldequote:
Wij hebben hem nog met Astro gezien. dat is al best lang geleden, maar dat was nog prima.quote:Op donderdag 26 december 2024 00:36 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Tijdje geleden naar toe geweest. UB40 met Ali Cambell. Wat een ellende was t. Die hoef ik niet meer te zien/horen perse
quote:Op donderdag 26 december 2024 00:38 schreef BillDauterive het volgende:
Waarom staat dit in de lijst?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
Nee, Oma Duck is eigenlijk de moeder van Woerd Duck (de vader van Donald Duck), Woerd was samen met Hortensia Duck, de zus van Dagobert.quote:
Sleep well n00bquote:Op donderdag 26 december 2024 00:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik kan mezelf niet liken, dus ik zwaai mezelf uit
trusten, n00bie
Vind ik leuk! Veel reclame en kan niet liken nu ik geen abonnement heb denk ik.quote:Op donderdag 26 december 2024 00:34 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Lennon en Otis, dat zijn allebei wel namen die verraden dat jullie muzieknerds zijn
te ingewikkeld voor 0:40 plus veel rumquote:Op donderdag 26 december 2024 00:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, Oma Duck is eigenlijk de moeder van Woerd Duck (de vader van Donald Duck), Woerd was samen met Hortensia Duck, de zus van Dagobert.
Ik vind het denk ik zijn allerergste...quote:Op donderdag 26 december 2024 00:39 schreef TheVulture het volgende:
Leuke Bruno Mars
Sowieso was dit live enorm sterk op Pinkpop een paar jaar geleden
Welterusten!quote:Op donderdag 26 december 2024 00:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik kan mezelf niet liken, dus ik zwaai mezelf uit
trusten, n00bie
Ben dit jaar wel vergeten om de ETH-analyse met zakkers/stijgers te delenquote:Op donderdag 26 december 2024 00:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat jij die video hier deelde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |