Guns And rosés was wel sfeer, Metallica ook, maar stuk of 10 bands daarna. Zuipen af bar en wat doe ik hier? Is het nou een keer afgelopen? Verschrikkelijk. Heb hele hoge standaarden.quote:Op woensdag 25 december 2024 23:53 schreef Evenstar het volgende:
[..]
De echt grote grote bands, Metallica, AC/DC, Guns n Roses, etc die zorgen toch wel voor sfeer en een grote show.
De kleine bands in kleine zalen werkt meestal ook super goed. Electric Callboy in een klein zaaltje van paar honderd man gezien bijv, verdomme wat was dat leukTherion, klein bandje, meer dan 10x gezien, iedere keer denk ik "dit was de beste keer ooit" en volgende keer overtreffen ze het gewoon
Dat zijn de leukste optredens.
Verder gaan wij vooral naar festivals en daar zijn de grote bands meestal ook gewoon goed.
Dit jaar vond ik Evanescence een beetje tegenvallen. Muzikaal was het goed, straks, alles ... maar nul sfeer.
Nee die is tussen 05:00 en 06:00 uur. Die ga ik missen dus.quote:Op woensdag 25 december 2024 23:55 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Krijgt hij ook Echoes? Da's een flink intro om vol te lullen
matige tijd. Hooguit dat ik door de week dan zit te ontbijtenquote:Op woensdag 25 december 2024 23:57 schreef ShinyStar het volgende:
[..]
Nee die is tussen 05:00 en 06:00 uur. Die ga ik missen dus.
Och, zal ook weer eens niet op een onchristelijk tijdstip zijnquote:Op woensdag 25 december 2024 23:57 schreef ShinyStar het volgende:
[..]
Nee die is tussen 05:00 en 06:00 uur. Die ga ik missen dus.
quote:1692 Starboy The Weeknd ft. Daft Punk
1691 Golden Years David Bowie
1690 Annabel Hans de Booij
1689 Het Is Koud Zonder Jou André Hazes
1688 Don't Stop 'Til You Get Enough Michael Jackson
1687 Return To Sender Elvis Presley
1686 Moth To A Flame Swedish House Mafia
1685 Food For Thought UB40
1684 24K Magic Bruno Mars
1683 Unstoppable Sia
1682 Big Love Fleetwood Mac
1681 Diane Therapy?
1680 We Are The World U.S.A. For Africa
Origineel van Metallica.quote:Op woensdag 25 december 2024 23:58 schreef Kopiko het volgende:
1686 Moth To A Flame Swedish House Mafia
Leuk geprobeerd, dat doe ik lekker na oud en nieuwquote:Op woensdag 25 december 2024 23:58 schreef Dagoduck het volgende:
Morgen nieuw seizoen van Squid Game.
Even wat mensen onderbewust uit het topic jagen zodat het wat rustiger wordt.
Ik loop echt achter.quote:
Ik kijk die serie niet.quote:Op woensdag 25 december 2024 23:58 schreef Dagoduck het volgende:
Wil je ons weg hebben ofzo?quote:Op woensdag 25 december 2024 23:58 schreef Dagoduck het volgende:
Toen ik die titel zag hoopte ik stiekem dat hij er voor 1 of andere reden was ingekomen, helaas was de artiest andersquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |