Denk dat je @Viv de hand kan schudden, zij kan ook niks met Meat Loafquote:Op woensdag 25 december 2024 23:49 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik kan het echt heel slecht hebben, sorry. Ik weet dat ik hierin in de minderheid ben waarschijnlijk
Hij moest er wel voor dood gaanquote:Op woensdag 25 december 2024 23:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit is er ook zo een van een artiest die er op een gegeven moment alleen maar noteringen bij kreeg
Werd hij verwekt in een dubbeldex treinstel?quote:Op woensdag 25 december 2024 23:48 schreef Zorro het volgende:
[..]
Verdorie.
Toen hij verwekt werd gebeurde dat met een InDex
Oh dat heb ik supersnel dat ik een (dure) band supersaai vind. Maar in mijn jeugd tot 30 zag ik 2 maal per week goede NLse livebands en die doen meer hun best en je stond vlak vooraanquote:Op woensdag 25 december 2024 23:47 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Eigenlijk van wat ik mij kan herinneren heb ik dat alleen bij The Offspring gehad. Dat was echt totaal geen energie, alsof ze geen zin hadden, net na een dagje bankhangne dachten "ok nog even snel optreden", maar meeste optredens zijn gewoon goed.
Ik heb eerder last van publiek wat niet meedoet bij een optreden.
@:Viv misschien nog andere voorbeelden?
na Diggy is alles primaquote:Op woensdag 25 december 2024 23:50 schreef alopio het volgende:
Dit is dan wel prima (na diggy is dat niet moeilijk maar toch)
Ik vind Bat Out Of Hell ook mijlen ver boven de rest van zijn platen jaquote:Op woensdag 25 december 2024 23:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
In tegenstelling tot het latere werk trek ik die 1e plaat wel goed. Dat moet t werk van ToddGOD zijn
quote:
Klopt ja, veel slechter kon het niet.quote:Op woensdag 25 december 2024 23:50 schreef alopio het volgende:
Dit is dan wel prima (na diggy is dat niet moeilijk maar toch)
Wat een dexelse grappenquote:Op woensdag 25 december 2024 23:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Werd hij verwekt in een dubbeldex treinstel?
er staat ook echt geen mispeer tussenquote:Op woensdag 25 december 2024 23:51 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik vind Bat Out Of Hell ook mijlen ver boven de rest van zijn platen ja
ik wil het eigenlijk niet weten maar hoe vaak staan die er in?quote:Op woensdag 25 december 2024 23:51 schreef alopio het volgende:
[..]
Nou ja alles
Je hebt ook nog suzan en freek
Ja, dat Celine Dion nummer en BOOH 2 en 3 waren nogal over the top jaquote:Op woensdag 25 december 2024 23:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
In tegenstelling tot het latere werk trek ik die 1e plaat wel goed. Dat moet t werk van ToddGOD zijn
Naaktquote:Op woensdag 25 december 2024 23:51 schreef Berkery het volgende:
Karla DeVito playbackt op dit nummer
Diggy Dextro Energy.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |