misschien heeft ie wel geen broekje aan.quote:
Al besproken geloof ik.quote:
Ja, live beleef ik het wel echt meer dan gewoon luisteren op cd. Dat maakt het mooi. Maar daarna wil ik wel weer rust. Vandaar dat ik ook geen festivalganger ben, ik zou helemaal gek wordenquote:Op woensdag 25 december 2024 23:46 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Nee. Ik heb wel een paar artiesten gezien die heel erg tegenvielen, maar de meestal geniet ik wel van live muziek
serieusquote:Op woensdag 25 december 2024 23:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Diggy Dex heet eigenlijk Koen Jansen.
Eigenlijk van wat ik mij kan herinneren heb ik dat alleen bij The Offspring gehad. Dat was echt totaal geen energie, alsof ze geen zin hadden, net na een dagje bankhangne dachten "ok nog even snel optreden", maar meeste optredens zijn gewoon goed.quote:Op woensdag 25 december 2024 23:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Qotsa kan dat wel.
Was laatst bij een paar concerten, mijn god slaapverwekkend!
Verdorie.quote:
Wat ik kan begrijpen na de vorige nummers dit uurquote:Op woensdag 25 december 2024 23:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
misschien heeft ie wel geen broekje aan.
Dat herken ik dan ook wel, jaquote:Op woensdag 25 december 2024 23:47 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja, live beleef ik het wel echt meer dan gewoon luisteren op cd. Dat maakt het mooi. Maar daarna wil ik wel weer rust. Vandaar dat ik ook geen festivalganger ben, ik zou helemaal gek worden
Of Twijfel van Freshkuquote:Op woensdag 25 december 2024 23:47 schreef Gretzl het volgende:
Hier had ook De Leven kunnen staan![]()
Bekijk deze YouTube-video
Prima naamquote:Op woensdag 25 december 2024 23:48 schreef ShinyStar het volgende:
[..]
Diggy Dex heeft eigenlijk Koen Jansen. Dan snap ik wel dat je zo'n artiestennaam kiest
Hoho(ho), wil je stoppen met de Vierde Nota Ruimtelijke Ordening Extra een slechte naam te geven.quote:
Buurvrouw jansen?quote:Op woensdag 25 december 2024 23:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wie noemt zijn kind nou koen jansen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |