SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bekijk deze YouTube-video
Bekijk deze YouTube-videoRevolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]![]()
Windows 11 is overigens echt *vele* malen beter dan Windows 10. Gewoon upgraden
Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Mijn startknop zit nu in het midden. Waarom???quote:Op woensdag 25 december 2024 23:39 schreef Mikeytt het volgende:
Windows 11 is overigens echt *vele* malen beter dan Windows 10. Gewoon upgraden:')![]()
Midden? Links van het midden toch? Ligt aan het aantal gepinde apps. Is wat intuïtiever dan helemaal linksonderquote:Op woensdag 25 december 2024 23:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Mijn startknop zit nu in het midden. Waarom???Revolutions are the locomotives of history.
Ik heb Windows 11 nu op mijn werklaptop. Ja, wat ik merk is dat de icoontjes in de taakbalk en de "start knop" nu in het midden gecentreerd staat in plaats van links. Verder merk ik er niet veel van.quote:Op woensdag 25 december 2024 23:39 schreef Mikeytt het volgende:
Windows 11 is overigens echt *vele* malen beter dan Windows 10. Gewoon upgradenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Maar ik wil er niet over nadenken, hij moet het gewoon doen.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.sinterklaaskapoentje
![]()
Ja maar die knop zat al sinds ik me kan herinneren linksonderquote:Op woensdag 25 december 2024 23:40 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Midden? Links van het midden toch? Ligt aan het aantal gepinde apps. Is wat intuïtiever dan helemaal linksonder:')![]()
Ik vind die knop linksonder prima, gewoon zoals het was. Waarom moet het weer anders. 🥴Autocorrect
(zelfst. naamw.)
multitasken is nu echt veel beter. scheelt me minimaal een uur aan werk per dagquote:Op woensdag 25 december 2024 23:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb Windows 11 nu op mijn werklaptop. Ja, wat ik merk is dat de icoontjes in de taakbalk en de "start knop" nu in het midden gecentreerd staat in plaats van links. Verder merk ik er niet veel van.![]()
En de microsoft store is véél uitgebreider.Revolutions are the locomotives of history.
![]()
Ik gebruik mijn pc nauwelijks. Fokken doe ik nu meestal via mijn telefoonquote:Op woensdag 25 december 2024 23:42 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
multitasken is nu echt veel beter. scheelt me minimaal een uur aan werk per dag![]()
En de microsoft store is véél uitgebreider.:')![]()
Hé even over die manuals, de baas vond het een goed plan dat we die IBM manuals in gingen lezen. Nou dat zijn fucking bijbels in het tienvoud. Eén collega zat trouw met zo'n ding op zijn bureau. En als hij even naar de wc ging gooide we het op een andere blz. of een heel ander boek. En hij las trouw verderquote:
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
vroeger ja, maar vroeger hadden iphones ook nog een startknop. Is niet meerquote:Op woensdag 25 december 2024 23:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja maar die knop zat al sinds ik me kan herinneren linksonder
![]()
Zonde toch?quote:Op woensdag 25 december 2024 23:43 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
vroeger ja, maar vroeger hadden iphones ook nog een startknop. Is niet meer:')![]()
quote:Op woensdag 25 december 2024 23:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Hé even over die manuals, de baas vond het een goed plan dat we die IBM manuals in gingen lezen. Nou dat zijn fucking bijbels in het tienvoud. Eén collega zat trouw met zo'n ding op zijn bureau. En als hij even naar de wc ging gooide we het op een andere blz. of een heel ander boek. En hij las trouw verder
Pfff. Het lijkt me gewoon naslagwerken. Als je iets moet weten, dan zoek je het op. Simpel zat.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
nou, ik heb over 15 minuten kerstdiner. snel klaarmaken
Geesten!quote:Op woensdag 25 december 2024 23:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
Huh! mijn rookmelder flikkerde ineens van plafond![]()
Te moeilijkquote:Op woensdag 25 december 2024 23:47 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ich will noch nicht gehen, ich will noch ein bischen tanzen![]()
![]()
From ook gekeken, die vond ik echt zoveel beter. Smile kan ik echt niet inkomen, geen idee waarom.quote:Op woensdag 25 december 2024 23:48 schreef mascara-klodder het volgende:
Heb allebei de Smile gekeken.
In mijn eentje
Lach met een schone bipssinterklaaskapoentje
![]()
Alleen films kijkenquote:Op woensdag 25 december 2024 23:48 schreef mascara-klodder het volgende:
Heb allebei de Smile gekeken.
In mijn eentje
:')![]()
Precies was ook mission impossible, er waren 3 van die manuals die ook echt slijtage vertoonde en dat waren de error codes.quote:Op woensdag 25 december 2024 23:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Pfff. Het lijkt me gewoon naslagwerken. Als je iets moet weten, dan zoek je het op. Simpel zat.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
From durf ik niet.quote:Op woensdag 25 december 2024 23:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
From ook gekeken, die vond ik echt zoveel beter. Smile kan ik echt niet inkomen, geen idee waarom.
Smile was best prettig allebei.![]()
From is echt goed, het onheilspellende... Het houdt je vast tot in je dromenquote:Op woensdag 25 december 2024 23:50 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
From durf ik niet.
Smile was best prettig allebei.
Lach met een schone bips![]()
Ik mis goeie horror. Ik vond Substance ook stomquote:Op woensdag 25 december 2024 23:50 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
From durf ik niet.
Smile was best prettig allebei.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doensinterklaaskapoentje
![]()
Check de film [rec] en [rec2]quote:Op woensdag 25 december 2024 23:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik mis goeie horror. Ik vond Substance ook stom:')![]()
Heb heratic oid nog om te kijken.quote:Op woensdag 25 december 2024 23:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik mis goeie horror. Ik vond Substance ook stom
Substance was serieus stom.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-12-2024 23:54:07 ]sinterklaaskapoentje
![]()
Ik vond The Substance wel goed maar niet als horror filmquote:Op woensdag 25 december 2024 23:53 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Heb heratic oid nog om te kijken.
Substantie was serieus stom.:')![]()
Het had potentie, maar ik vond het eind meer comedy. Ik moest iig heel hard lachen om dat afgeraffelde eind.quote:Op woensdag 25 december 2024 23:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik vond The Substance wel goed maar niet als horror filmIedereen is een kutlultrut
Dat is pas engquote:Op woensdag 25 december 2024 23:57 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik ga heratic kijken en dan elke minuut posten hier dat ik het eng vind.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doensinterklaaskapoentje
![]()
Ja het einde duurde me wat te lang ...quote:Op woensdag 25 december 2024 23:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Het had potentie, maar ik vond het eind meer comedy. Ik moest iig heel hard lachen om dat afgeraffelde eind.:')sinterklaaskapoentje
![]()
JustinK wint weer eensquote:Op donderdag 26 december 2024 00:01 schreef Monitor het volgende:
Top 100 van woensdag 25 december 2024
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 784 JustinK
02. 477 Isorden
03. 381 Mexicanobakker
04. 345 Evenstar
05. 334 MTheBassman
06. 315 Gale_Boetticher
07. 314 Dagoduck
08. 280 mascara-klodder
09. 271 ok01
10. 262 OscarMopperkont
11. 255 Kopiko
12. 251 peaceman
13. 233 Fred_B
14. 229 alopio
15. 227 maily
16. 199 M_0_0_N
17. 191 Bargehassus
18. 190 ieniminimuis
19. 184 gebrokenglas
20. 178 n00biedoobiedoo
20. 178 sinterklaaskapoentje
22. 170 EDMAN-
23. 168 Bomenverzameling
24. 165 loveyoulongtime
25. 157 PippenScottie
26. 156 Redefine
27. 141 Ozewiezewozewalla
28. 127 Zorro
29. 124 Nizno
30. 123 Pindakaasfanaticus
30. 123 Tussle266
32. 119 greysbones
33. 116 Gretzl
34. 115 LTVDK
34. 115 BillDauterive
36. 110 Koen66
37. 109 Dr.Mikey
38. 101 Strani
39. 093 datismijnmening
40. 092 Kissingbird
41. 088 Karzai
41. 088 Mikeytt
43. 087 Szura
44. 086 houdjemond
45. 083 Hamlapjes
46. 079 Soury
47. 078 Dotteke
47. 078 Lovely
47. 078 ToT
50. 075 MizzezAmy
51. 074 mschol
52. 073 Scorpion_17
53. 064 Ama
54. 063 yessie234
55. 062 TheVulture
56. 061 ShinyStar
56. 061 Lospedrosa
58. 060 Perrin
59. 058 Puzzie
60. 054 Luctor.et.Emergo
61. 052 MadMaster
61. 052 Eightyone
61. 052 Felagund
64. 050 noodgang
65. 047 Diaan73
66. 044 AardappelSchotel
67. 043 ChevyCaprice
67. 043 Kleffe_Dop
69. 042 bitterbal
70. 041 DecoAoreste
70. 041 kwiwi
70. 041 4-elements
73. 040 Viv
74. 039 pullup
75. 038 essnhills
76. 036 hemarookworst
77. 033 laxus13
78. 031 Whiskers2009
78. 031 Fok-it
80. 029 Bezsen
80. 029 AlchemistOfSorrows
80. 029 Dr_Flash
80. 029 FlippingCoin
84. 028 Cupfighter
84. 028 uitkeringsgenieter
84. 028 3rr0r
87. 027 WismutVeilchen83
87. 027 capuchon_jongen
89. 026 Melleyn
89. 026 Kaneelstokje
91. 025 chufi
91. 025 Cee
91. 025 Mark-Hgl
94. 024 CherryLips
94. 024 Mortaxx
96. 023 DJMO
96. 023 Poepz0r
96. 023 Abid-Meher
96. 023 Wantie
96. 023 KillemWieft
Zet- en drukfouten onder voorbehoud.
Klik hier voor meer stats:')![]()
Nah het hielp de film om zeep met spuitend bloed.quote:Op woensdag 25 december 2024 23:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja het einde duurde me wat te lang ...Iedereen is een kutlultrut
![]()
Dat deel moest vooral ranzig zijn.quote:Op donderdag 26 december 2024 00:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Nah het hielp de film om zeep met spuitend bloed.:')![]()
King king king van de campingThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik lag slap van de lachquote:Op donderdag 26 december 2024 00:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dat deel moest vooral ranzig zijn.
Ja op een niet bedoelde manier.quote:Op donderdag 26 december 2024 00:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nou dan doet het toch wel iets goed
![]()
HallonOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.sinterklaaskapoentje
![]()
![]()
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Hé gefeliciteerdquote:
Oeh bedanktquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Nee gister
Toch bedanktOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.sinterklaaskapoentje
![]()
Welke nerd denkt bij heretic ook eerst aan het spelletje?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Mariah won het van je, die is net wat belangrijker.quote:Iedereen is een kutlultrut
Nog 363 dagen en dan herkansingquote:Iedereen is een kutlultrut
Zou ik ook doenquote:Op donderdag 26 december 2024 00:21 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dat is hij dan alweer vergeten.Iedereen is een kutlultrut
![]()
Zolang ik nog niet geslapen heb is het nog gewoon vandaag hoorOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ja was een kloon ervanquote:Op donderdag 26 december 2024 00:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Lijkt wel een beetje op DoomOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Hoezo heb je nog niet geslapen?quote:Op donderdag 26 december 2024 00:25 schreef sp3c het volgende:
Zolang ik nog niet geslapen heb is het nog gewoon vandaag hoor![]()
Mooi klotequote:Op donderdag 26 december 2024 00:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik kan nu echt niet slapen![]()
![]()
Ja, ik zit hier veilig. Ik heb een nootpakket bij me, dus genoeg voedsel.quote:Op woensdag 25 december 2024 11:23 schreef maily het volgende:
@:Homijn en @:DerRabbit gaat het nog een beetje?MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Moet ie vroeg op apelquote:Op donderdag 26 december 2024 00:26 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Hoezo heb je nog niet geslapen?Iedereen is een kutlultrut
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.sinterklaaskapoentje
![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Kan jou het skelenquote:Iedereen is een kutlultrut
Nou ik ga ook zo pitten, gister 3 uur ofzo. Ik ben daar te oud voorquote:
quote:Op donderdag 26 december 2024 00:28 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ja, ik zit hier veilig. Ik heb een nootpakket bij me, dus genoeg voedsel.![]()
![]()
Stel je aan zegquote:Op donderdag 26 december 2024 00:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ik ga ook zo pitten, gister 3 uur ofzo. Ik ben daar te oud voor![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Tjaquote:
De ellende is dat ik weer energie krijg laat in de avondquote:Op donderdag 26 december 2024 00:41 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ben allang blij dat ik niet de enige ben die halfdood is
Ik ga slapen hoor. Anders straks problemen met mijn vaderquote:Op donderdag 26 december 2024 00:43 schreef Soury het volgende:
[..]
De ellende is dat ik weer energie krijg laat in de avond
Kusjes en ook voor alle anderen in DTS![]()
![]()
Toedelsquote:Op donderdag 26 december 2024 00:46 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik ga slapen hoor. Anders straks problemen met mijn vader
Kusjes en ook voor alle anderen in DTS
![]()
Welterustenquote:Op donderdag 26 december 2024 00:46 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik ga slapen hoor. Anders straks problemen met mijn vader
Kusjes en ook voor alle anderen in DTS
Het erge is dat ik een puist heb en daar niet van kan slapen.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 26-12-2024 00:53:37 ]sinterklaaskapoentje
![]()
Pics van de puistquote:Op donderdag 26 december 2024 00:53 schreef mascara-klodder het volgende:
Het erge is dat ik een puist heb en daar niet van kan slapen.:')![]()
Met pieken en met dalenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Bel ff dr. Pimplepopperquote:Op donderdag 26 december 2024 00:53 schreef mascara-klodder het volgende:
Het erge is dat ik een puist heb en daar niet van kan slapen.![]()
![]()
dan worden het er 3quote:Op donderdag 26 december 2024 00:56 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Nooit en het zijn er 2 blijkbaar.
Moet ik straks ook nog make-up gebruiken
Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op donderdag 26 december 2024 00:57 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Je weet dat ik die filmpjes niet kan kijken en altijd kijk![]()
![]()
Ik kan naar een onthoofding kijken maar niet naar een puist uitknijpen.quote:Iedereen is een kutlultrut
quote:Op donderdag 26 december 2024 00:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kan naar een onthoofding kijken maar niet naar een puist uitknijpen.![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Dan doe je je naam eer aanquote:Op donderdag 26 december 2024 00:56 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Nooit en het zijn er 2 blijkbaar.
Moet ik straks ook nog make-up gebruiken
quote:Op donderdag 26 december 2024 00:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kan naar een onthoofding kijken maar niet naar een puist uitknijpen.![]()
![]()
NEE !!!!! NOOIT NEVERquote:Op donderdag 26 december 2024 00:59 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Oh @:soury kijk jij ze ook?Iedereen is een kutlultrut
Iedereen die mij irl kent weet dat ik zelden tot nooit make-up gebruikquote:Op donderdag 26 december 2024 00:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dan doe je je naam eer aan![]()
![]()
Waaromquote:Op donderdag 26 december 2024 01:00 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Iedereen die mij irl kent weet dat ik zelden tot nooit make-up gebruikDie heb je ook niet nodig
![]()
Je bent al oogverblindend zonder hoorquote:Op donderdag 26 december 2024 01:00 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Iedereen die mij irl kent weet dat ik zelden tot nooit make-up gebruik:')![]()
Nou ik smeer wel wat hoor voordat ik openbaar gaquote:Op donderdag 26 december 2024 01:03 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Wij blijven altijd leuk. Zonder make-up.
![]()
Ben blij dat als man dit niet van mij wordt verwachtquote:Op donderdag 26 december 2024 01:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ik smeer wel wat hoor voordat ik openbaar ga:')![]()
Echt?quote:Op donderdag 26 december 2024 01:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ik smeer wel wat hoor voordat ik openbaar ga![]()
Van een vrouw ook niet hoor.quote:Op donderdag 26 december 2024 01:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ben blij dat als man dit niet van mij wordt verwacht![]()
Voor mij hoeft onwijze make-up ook niet?
Ok mss een klein beetje details ter aanvulling.
maar moet eerlijk zeggen val meer voor puur natuur
Do what you love, love what you do!sinterklaaskapoentje
![]()
Ik let er eigenlijk nooit opquote:Op donderdag 26 december 2024 01:08 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Van een vrouw ook niet hoor.:')![]()
Ja wel doordeweeks mascara en lippenstift. Maar het is wel 5 min. craftquote:Als ik los ga ben ik langer bezig
Nou je ziet toch wel dat een dame letterlijk een masker op heeft.quote:Op donderdag 26 december 2024 01:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik let er eigenlijk nooit op
Ik heb 4 mascara's en niemand weet waaromquote:Op donderdag 26 december 2024 01:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja wel doordeweeks mascara en lippenstift. Maar het is wel 5 min. craftAls ik los ga ben ik langer bezig
![]()
![]()
Dat is ook mooierquote:Op donderdag 26 december 2024 01:10 schreef kree het volgende:
Voor mij hoeft onwijze make-up ook niet?
Ok mss een klein beetje details ter aanvulling.
maar moet eerlijk zeggen val meer voor puur natuur
ja als je wel eens foto's ziet enzo, dan denk ik toch ook waarom?quote:
maar ok zoals gezegd klein beetje touch-up of accent ofzo ben ik nog ok mee.
Maar als je valt dan op een laag plamuur, dan moet de schok wel erg zijn zonder dat denk ik
quote:Op donderdag 26 december 2024 01:15 schreef mascara-klodder het volgende:
Make-up smeren. Mijn vader zei altijd tegen mijn zusjes: ben je op oorlogspad?Haal die putti pullie van je gezicht. Vader van mijn vriendin.
Hier zijn alvast de dagcijfers van donderdag 26 december 2024:
567
1.983
49
45.001
893
6.664
11
791
4.624
5.329
3
692.855
101MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
En wat motten we daarmee?quote:Op donderdag 26 december 2024 01:16 schreef Homijn het volgende:
567
1.983
49
45.001
893
6.664
11
791
4.624
5.329
3
692.855
101Iedereen is een kutlultrut
quote:Op donderdag 26 december 2024 01:16 schreef Homijn het volgende:
567
1.983
49
45.001
893
6.664
11
791
4.624
5.329
3
692.855
101![]()
![]()
![]()
Geen idee.quote:
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Oh het zegt jou wel wat.quote:Iedereen is een kutlultrut
![]()
Hier snap ik niks van hoorquote:Op donderdag 26 december 2024 01:16 schreef Homijn het volgende:
567
1.983
49
45.001
893
6.664
11
791
4.624
5.329
3
692.855
101:')![]()
ik ook niet echt :Squote:Op donderdag 26 december 2024 01:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hier snap ik niks van hoorDo what you love, love what you do!![]()
Ik ook niet.quote:Op donderdag 26 december 2024 01:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hier snap ik niks van hoor
Niemand begrijpt mijn humor. Dat zie je nu ook weer.quote:Op donderdag 26 december 2024 01:18 schreef maily het volgende:
[..]
Nee niks.
@:Homijn heeft altijd geniale grappenMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
het is een raadsel?quote:Op donderdag 26 december 2024 01:19 schreef Homijn het volgende:
[..]
Niemand begrijpt mijn humor. Dat zie je nu ook weer.
net pictonary gedaan met familie dus zit nog in de raad bui
Ikke wel hoorquote:Op donderdag 26 december 2024 01:19 schreef Homijn het volgende:
[..]
Niemand begrijpt mijn humor. Dat zie je nu ook weer.![]()
![]()
Kappen nou he?quote:Iedereen is een kutlultrut
Niet meer ondergedoken?quote:Op donderdag 26 december 2024 01:19 schreef Homijn het volgende:
[..]
Niemand begrijpt mijn humor. Dat zie je nu ook weer.![]()
Leg eens uit, ik ben wel van de grapjesquote:Iedereen is een kutlultrut
Lekker gourmettenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Jeroen werd ook net wakker. Het is dat ik hier geen filmpjes kan plaatsen maar ze is echt schijt-irritant nu.![]()
Het zijn cijfers die ik gewoon zelf heb bedacht en tot dagcijfers heb gebombardeerdquote:Op donderdag 26 december 2024 01:19 schreef kree het volgende:
[..]
het is een raadsel?
net pictonary gedaan met familie dus zit nog in de raad bui
Heb je geen tekkel dwangbuis in de kast hangen, naast de regenjas en zonnenhoedjesquote:Op donderdag 26 december 2024 01:23 schreef mascara-klodder het volgende:
Jeroen werd ook net wakker. Het is dat ik hier geen filmpjes kan plaatsen maar ze is echt schijt-irritant nu.Iedereen is een kutlultrut
Zo'n cijferreeks slaat toch helemaal nergens opquote:Op donderdag 26 december 2024 01:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Leg eens uit, ik ben wel van de grapjes![]()
Dat zag ik meteen.![]()
![]()
hmmmm ik ben nog aan het bijkomen van de spelletjes vanavond met mijn twee neefjes en nichtje.quote:Op donderdag 26 december 2024 01:23 schreef mascara-klodder het volgende:
Jeroen werd ook net wakker. Het is dat ik hier geen filmpjes kan plaatsen maar ze is echt schijt-irritant nu.
Totale chaos enzo. een schreeuwen enzo, maar al met al was het wel leuk.
Ben dat alleen niet zo gewend. en dat mijn ma (hun oma dus) ze dan chocolade nog gaat geven hielp niet aan mee.
Weet niet of dat met alle kinderen zo is, maar hyper wel.Do what you love, love what you do!![]()
ahaquote:Op donderdag 26 december 2024 01:25 schreef Homijn het volgende:
[..]
Het zijn cijfers die ik gewoon zelf heb bedacht en tot dagcijfers heb gebombardeerd
Zeker wel, maar ik heb voorzorgsmaatregelen getroffen.quote:MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Oh ja dat lees ik nu. Volgens mij is het wel accurater dan die van GGquote:Op donderdag 26 december 2024 01:25 schreef maily het volgende:
[..]
Zo'n cijferreeks slaat toch helemaal nergens op![]()
Dat zag ik meteen.Iedereen is een kutlultrut
ONZ / Veiling eerste kunstwerkquote:Op donderdag 26 december 2024 01:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Leg eens uit, ik ben wel van de grapjes![]()
Ja ik blijf niet aan de gangquote:
Volgens mij had niemand in de gaten dat het ook om het jaguar-logo gingquote:
Dat is ook wel ver gezochtquote:Op donderdag 26 december 2024 01:32 schreef Homijn het volgende:
[..]
Volgens mij had niemand in de gaten dat het ook om het jaguar-logo gingIedereen is een kutlultrut
Klopt. Maar daar houd ik wel van.quote:MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Moet je niet verwachten dat andere dat zien. Ik zie het nog steeds niet, wel de banaan kunstquote:Op donderdag 26 december 2024 01:34 schreef Homijn het volgende:
[..]
Klopt. Maar daar houd ik wel van.Iedereen is een kutlultrut
Die heb ik ergens omgekeerd gezien.quote:Op donderdag 26 december 2024 01:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Moet je niet verwachten dat andere dat zien. Ik zie het nog steeds niet, wel de banaan kunst
Een meneer met ducttape aan de muur geplakt en allemaal bananen die naar die tentoonstelling kwamen![]()
![]()
![]()
Dit is bijvoorbeeld ook nooit begrepen:...terwijl het een maand eerder volledig in dichtvorm was.quote:Op zaterdag 3 december 2022 22:43 schreef Homijn het volgende:
Omdat het bijna Sinterklaas is, heeft het KAMT even overwogen om dit verslag in dichtvorm te schrijven, maar dat zou te flauw zijn.
Ik weet het ook nietquote:Op donderdag 26 december 2024 01:39 schreef Homijn het volgende:
Dit is bijvoorbeeld ook nooit begrepen:
[..]
...terwijl het een maand eerder volledig in dichtvorm was.Iedereen is een kutlultrut
Als ik maar punten scoor.MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
![]()
Ok gaan we zo beginnen.
Serieus puntenEn een dom kut gedicht
Wie heeft een kutgedicht gedaan?quote:Op donderdag 26 december 2024 01:48 schreef Soury het volgende:
![]()
Zeg dat maar tegen de veelvoudige winnaars.quote:Op donderdag 26 december 2024 01:48 schreef Soury het volgende:
![]()
Die krijg je als winnaar.quote:Op donderdag 26 december 2024 01:49 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Wie heeft een kutgedicht gedaan?Iedereen is een kutlultrut
Ja de usual suspects. Als dit een gewone sc zou zijn was het stukken leuker, maar dat werkt nietquote:Op donderdag 26 december 2024 01:50 schreef Shii het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen de veelvoudige winnaars.Iedereen is een kutlultrut
Ik ben voor de druk gezwicht:
Dit is een dom kut gedicht
Met 'Serieus punten' als naam
Ga ik voor eeuwige DTS-faam
Het is aan Soury opgedragen
Had ze er maar niet om moeten vragenMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
owh ze hebben ook pictonary online, LOL omdat ik nog in de stemming ben
alleen Engelsen nu trouwens, dus maakt het wat lastiger.
Of heeft iemand hier nu nog zin in
Zie het verschil met de ONZ SC. Het werkt toch anders blijkbaar.quote:Op donderdag 26 december 2024 01:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja de usual suspects. Als dit een gewone sc zou zijn was het stukken leuker, maar dat werkt niet![]()
Haha lol, zie je ik hoef er niks voor te doenquote:Op donderdag 26 december 2024 01:52 schreef Homijn het volgende:
Ik ben voor de druk gezwicht:
Dit is een dom kut gedicht
Met 'Serieus punten' als naam
Ga ik voor eeuwige DTS-faam
Het is aan Soury opgedragen
Had ze er maar niet om moeten vragenIedereen is een kutlultrut
Jaloers.quote:Op donderdag 26 december 2024 01:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Haha lol, zie je ik hoef er niks voor te doen![]()
![]()
Ik zie het verschil als dit dicht is, maar dat is maar tijdelijk. Veel users komen daar ook niet als de boel op slot zit.quote:Op donderdag 26 december 2024 01:53 schreef Shii het volgende:
[..]
Zie het verschil met de ONZ SC. Het werkt toch anders blijkbaar.Iedereen is een kutlultrut
Ja het is bijzonder hoe dat werkt.quote:Op donderdag 26 december 2024 01:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zie het verschil als dit dicht is, maar dat is maar tijdelijk. Veel users komen daar ook niet als de boel op slot zit.![]()
Rustig!
Gedichtjes maken kan iedereen leren
Deze is speciaal om Shii te kalmeren
Rustig maar, hier is een rijmende tekst voor jou
Terwijl je naakt met muts op wandelt door de winterkou
Hopelijk voelen de sneeuwvlokjes aan als dons
Zo niet, zing dan heel hard We Are The ChampignonsMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Maar we zijn allemaal zo fucking liefquote:Op donderdag 26 december 2024 01:56 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja het is bijzonder hoe dat werkt.
Uhuquote:Op donderdag 26 december 2024 01:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar we zijn allemaal zo fucking lief![]()
quote:Op donderdag 26 december 2024 01:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar we zijn allemaal zo fucking lief![]()
![]()
SmakelijkThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Tosti met koffie ?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
EnjoyThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik kruip zo het bedje in morgen weer verplicht leuk doen dagje.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Gaan ze weer los daar.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 26-12-2024 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 4137 / +135 / +0 / 15306 / 16084
2. FreshFruit / 1602 / +0 / +0 / 3653 / 4387
3. Dr.Mikey / 1127 / +37 / +6 / 1649 / 2089
4. mario390 / 816 / +3 / +0 / 658 / 981
5. KillemWieft / 554 / +22 / +0 / 454 / 712
6. _UserName_ / 516 / +3 / +0 / 472 / 616
7. hemarookworst / 511 / +14 / +0 / 1816 / 2161
8. HappyCharly / 478 / +0 / +0 / 2282 / 2550
9. gebrokenglas / 464 / +117 / +0 / 2811 / 3173
10. AardappelSchotel / 383 / +4 / +0 / 2286 / 2552
11. greysbones / 373 / +65 / +0 / 3315 / 3504
12. ToT / 325 / +33 / +0 / 3589 / 3850
13. MizzezAmy / 303 / +3 / +0 / 1570 / 1807
14. Lovely / 302 / +7 / +0 / 2977 / 3301
15. loveyoulongtime / 267 / +70 / +0 / 1160 / 1290
16. Rob / 236 / +0 / +0 / 267 / 350
17. mascara-klodder / 219 / +30 / +29 / 704 / 854
18. Pinnenmutske / 192 / +6 / +0 / 905 / 1067
19. Fogel / 183 / +0 / +0 / 681 / 833
20. kree / 167 / +0 / +0 / 873 / 983SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
ik vermaak me erg met dat tekenen nu en raden van woordjes enzo, LOl het is in engels dus maakt t lastig.
niemand zin om mee te doen? Zit in de engelse want NL is doodDo what you love, love what you do!![]()
Oké, ben ik de enige die niet naar de instructies van stewardessen luistert?
Het is toch met een paar tellen gedaan als je neerstort?
Waarom je dan nog druk maken om een reddingsvest aan te krijgen?![]()
![]()
Euhm niet Perce als je het mij vraagt, check Hudson enzoquote:Op donderdag 26 december 2024 02:46 schreef mascara-klodder het volgende:
Oké, ben ik de enige die niet naar de instructies van stewardessen luistert?
Het is toch met een paar tellen gedaan als je neerstort?
Waarom je dan nog druk maken om een reddingsvest aan te krijgen?
ik vermaak me helemaal met dat tekenen nu. hahahaha. ga er nog fanatiek in worden zelfs.
Ik ben al bijna klaar zelfsquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
![]()
![]()
woordje gemist want geen idee hoe dat te tekenen, er is een Nederlandse trouwens maar die is dood. en die engelse raar ik de meeste woorden maar weet de spelling niet goedquote:
tis grappig dit.Do what you love, love what you do!![]()
ik ook normaal, maar kan me hier toch mee vermakenquote:Op donderdag 26 december 2024 04:41 schreef KillemWieft het volgende:
Ik heb en hekel aan spelletjes.
Ik kijk liever dit:quote:Op donderdag 26 december 2024 04:41 schreef kree het volgende:
[..]
ik ook normaal, maar kan me hier toch mee vermaken
Water powered timers hidden in public restroomsProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
ik ook maar dit is ff grappige afleiding. je kunt zo weg of niet ook en beetje raden, ik moet zeggen verbazingwekkend hoe Usa sommige woorden uitbeeldquote:Op donderdag 26 december 2024 04:44 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik kijk liever dit:
Water powered timers hidden in public restrooms
geen registratie nodig hiervoor
Kom ffffff ik ben in minderheid als NLDo what you love, love what you do!![]()
ik vind het leuk, tja George Washington uitbeelden in een korte schets, daar kwam ik ook niet uit. LOL
krullenbol enzoDo what you love, love what you do!![]()
ik vind het wel leuk, maar verder is het hier ook saai, moet zeggen vermaak me er wel mee
Hoge zwarte hoed, nekbaardje, small gezicht?quote:Op donderdag 26 december 2024 04:51 schreef kree het volgende:
ik vind het leuk, tja George Washington uitbeelden in een korte schets, daar kwam ik ook niet uit. LOL
krullenbol enzoOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ja zoiets kwam ik wel op, maar ik kwam meer bij white house en president eerst. ik heb het niet makkelijk nl in een groep die alles in engels doet, snap wel wat ze tekenen maar kan het goede woord niet ready min of meer door spelling meestal en zijn ze eerder gvdquote:Op donderdag 26 december 2024 05:13 schreef sp3c het volgende:
[..]
Hoge zwarte hoed, nekbaardje, small gezicht?Do what you love, love what you do!![]()
Snap ikOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
mijn tekeningen raden ze dan weer zo, maarja dat zal dan wel weer liggen (hopelijk omdat ik zonder iets te tekenen kan iets eruit kan halen?)
en het is ringed sowieso wie dit al jaren doen kennen wss de woorden .
Maar daag jullie uit in de nl versie hoor. ff met kerst gezellig spelletje?Do what you love, love what you do!![]()
Alweer?quote:Op donderdag 26 december 2024 05:58 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Heb noodles. Geen bordje deze keer.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
werd al weer helemaal afgezeken door Usa en enge native sprekende.
Lol hun begrijpen niet dat er ook nog andere taal is als engels, ik wist het nl allemaal wel, maar moest googelen voor de juiste spelling bij sommige.
zou het graag nog eens doen maar dan de Nederlandse versie. zo. denk dat z er toch minder van bakken.Do what you love, love what you do!![]()
ga maar ff in dat spel en engelse en dan snap je wat ik bedoel.
USA denkt we only enzo.Do what you love, love what you do!![]()
je hoeft niet te tekenen trouwens, meeraden kan ook. geen registratie en ellende voor zover ijk zag nuDo what you love, love what you do!![]()
Indiaan, hè.quote:Op donderdag 26 december 2024 06:13 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Had niet anders verwacht van jeProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
nou heb mijn momenten. maar probeer het iig altijd leuk te houdenquote:
quote:Op donderdag 26 december 2024 06:21 schreef kree het volgende:
[..]
nou heb mijn momenten. maar probeer het iig altijd leuk te houden![]()
![]()
Grapje hoor, vind het jammer dat z’n ziekbed vrij kort was. Onze voorouders zullen nu met hem afrekenen.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
mag ik even zeggen en dit is een verzoek aan de president van fok. maatregel dus,
dat gaap smileys verboden moeten worden? het voegt nl niks toe. ;0Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op donderdag 26 december 2024 06:22 schreef kree het volgende:
mag ik even zeggen en dit is een verzoek aan de president van fok. maatregel dus,
dat gaap smileys verboden moeten worden? het voegt nl niks toe. ;0![]()
![]()
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Nee mag nietquote:Op donderdag 26 december 2024 06:22 schreef kree het volgende:
dat gaap smileys verboden moeten worden? het voegt nl niks toe. ;0Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Niet officieel idd.quote:
maar goed wat hebben we eraan aan Elle lange berichten ik ben moe en ga slapen. en dan niet doren. tja boeie klets dan gewoon door. ?Do what you love, love what you do!![]()
ga ff lekker pictonary met me spelen n joh. daag jullie uit, nu in private room enzo?Do what you love, love what you do!![]()
Dat moet je bespreken met je vriendinnetje als d’r van erop zit.quote:Op donderdag 26 december 2024 06:30 schreef kree het volgende:
[..]
Niet officieel idd.
maar goed wat hebben we eraan aan Elle lange berichten ik ben moe en ga slapen. en dan niet doren. tja boeie klets dan gewoon door. ?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Eerst zien, dan geloven.quote:Op donderdag 26 december 2024 06:30 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ja.
Ik heb alleen schattige foto's van mezelfProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ja nou mag wel weet je maar hey is toch naar soms,naast stropwafels of appeltaart denk ik dan ja toch haha boeiend toch, lang is hetzelfde als kort denk dan want de koek is sowieso op toch?quote:Op donderdag 26 december 2024 06:30 schreef kree het volgende:
[..]
Niet officieel idd.
maar goed wat hebben we eraan aan Elle lange berichten ik ben moe en ga slapen. en dan niet doren. tja boeie klets dan gewoon door. ?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: