Borsato is gewoon genaaid door een stalker.quote:Op woensdag 25 december 2024 23:32 schreef alopio het volgende:
Marco Borsato heeft hier nog een walgelijke cover van welke al reden genoeg is voor jaren cel
En hopelijk geen walsjes deedquote:Op woensdag 25 december 2024 23:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toen van Inkel nog relevant was.
En creatiever was dan met pannen en potten slaanquote:Op woensdag 25 december 2024 23:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toen van Inkel nog relevant was.
The Load Out/Stay de laatste, Faith de eerste plaatquote:Op woensdag 25 december 2024 23:32 schreef ok01 het volgende:
De radionerd in mij weet dat deze ook gedraaid werd in de laatste uitzending van Curry en Van Inkel
De grap is dat baby's top zijn. Want daarna wordt het alleen maar minder. Hoeveel je ook van ze houdtquote:
Queens of the Stone Age heeft raakvlakken met het genre en die staan er een paar keer in.quote:Op woensdag 25 december 2024 23:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat goed! En hoevaak staan die in de top 2000?
quote:Op woensdag 25 december 2024 23:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
The Load Out/Stay de laatste, Faith de eerste plaat
Toen was John Waite nog een goede zanger. Tegenwoordig niet mee zo. Desondanks tof om hem een keer live te zien.quote:Op woensdag 25 december 2024 23:34 schreef Viv het volgende:
Ik zou hier zelf niet op stemmen, maar wel leuk zo eens per jaar. Goed opgebouwd en goede stemmen
wat heb je? Ik heb nu een liter gluhwein + rum op + een biertje. zal ik nog een biertje nemen?quote:Op woensdag 25 december 2024 23:34 schreef Koen66 het volgende:
was ff wat te drinken pakken en dacht dat Marco op stond
Muzieknerdsquote:Op woensdag 25 december 2024 23:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
The Load Out/Stay de laatste, Faith de eerste plaat
Mag hij dat zeggen?quote:Op woensdag 25 december 2024 23:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
Mart Smeets: Everytime I sink of joe
Een plaat die wel in de lijst thuishoort jaquote:Op woensdag 25 december 2024 23:34 schreef Viv het volgende:
Ik zou hier zelf niet op stemmen, maar wel leuk zo eens per jaar. Goed opgebouwd en goede stemmen
Een van de beste TV-afleveringen van de hele Flodder-sagaquote:
een baccotje met veel baquote:Op woensdag 25 december 2024 23:35 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
wat heb je? Ik heb nu een liter gluhwein + rum op + een biertje. zal ik nog een biertje nemen?
Qotsa is ook steengoed, ook live 2 keer geweest . Er werd gewoon geneukt in het publiek.quote:Op woensdag 25 december 2024 23:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Queens of the Stone Age heeft raakvlakken met het genre en die staan er een paar keer in.
dan moeten we er wel op gaan stemmen, anders was dit de laatste keer....quote:Op woensdag 25 december 2024 23:35 schreef alopio het volgende:
[..]
Een plaat die wel in de lijst thuishoort ja
Mart mag dat zeggenquote:Op woensdag 25 december 2024 23:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
Mart Smeets: Everytime I sink of joe
Nee dat is pogoenquote:Op woensdag 25 december 2024 23:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Qotsa is ook steengoed, ook live 2 keer geweest . Er werd gewoon geneukt in het publiek.
Neem aan dat @Dagoduck van de partij was.quote:Op woensdag 25 december 2024 23:35 schreef peaceman het volgende:
Desondanks tof om hem een keer live te zien.
Ja ik kan niet alles redden natuurlijkquote:Op woensdag 25 december 2024 23:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
dan moeten we er wel op gaan stemmen, anders was dit de laatste keer....
Denk t niet. Was in Hengelo.quote:Op woensdag 25 december 2024 23:36 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Neem aan dat @:dagoduck van de partij was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |