Konijn doodquote:Op woensdag 25 december 2024 23:25 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
Ja, dit was best grappig in de oudejaarsconference toentertijd, maar de grap is er inmiddels toch wel af, of niet?
Hoiquote:Op woensdag 25 december 2024 23:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
Goedenavond
Iedereen leuke kerstdag gehad?
Van mij mogen ze deze ruilen met iets van Suzan en Freekquote:Op woensdag 25 december 2024 23:25 schreef peaceman het volgende:
kunnen we deze niet ruilen met Niemand weet hoe laat het is?
En vader kwijt, HAHAHAHAHAHA.quote:Op woensdag 25 december 2024 23:26 schreef ok01 het volgende:
[..]
Konijn dood![]()
Ben het wel met je eens
zijn wel meer gimmicks in de lijst die al lang niet meer grappig zijnquote:Op woensdag 25 december 2024 23:25 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
Ja, dit was best grappig in de oudejaarsconference toentertijd, maar de grap is er inmiddels toch wel af, of niet?
Konijn taai?quote:
Foei!quote:Op woensdag 25 december 2024 23:26 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Van mij mogen ze deze ruilen met iets van Suzan en Freek
Konijn gegeten!quote:Op woensdag 25 december 2024 23:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
Goedenavond
Iedereen leuke kerstdag gehad?
Eens, maar die versie was zo goed dat ik mij daar prima overheen kon zetten. Nu ik deze weer hoor denk ik nog een keer "damn live was die echt goed". Zoveel meer gevoel.quote:Op woensdag 25 december 2024 23:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die deed ie wel knap ja, maar heb dit wel echt te vaak gehoord.
Elke keer weer lachen hoor!!!!1!1!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 25 december 2024 23:25 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
Ja. Is op zich vaak zo. Maar dit was destijds wel echt big. En als ik zo terug hoor snap ik dat toch wel.quote:Op woensdag 25 december 2024 23:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als je dit nu muzikaal beoordeelt is het niet heel bijzonder.
Ik dacht eerst dat mijn tv niet synchroon liep met het geluid, maar ze kunnen er gewoon niets van.quote:Op woensdag 25 december 2024 23:26 schreef TheVulture het volgende:
Deze mensen in het café hebben heel lollig een pluche konijn meegenomen om erop te playbacken en zitten er vervolgens hele zinnen naast
Tranen in mijn ogen hierquote:Op woensdag 25 december 2024 23:27 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Elke keer weer lachen hoor!!!!1!1!!!!!!!!!!
Welke versie is dat?quote:Op woensdag 25 december 2024 23:27 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Eens, maar die versie was zo goed dat ik mij daar prima overheen kon zetten. Nu ik deze weer hoor denk ik nog een keer "damn live was die echt goed". Zoveel meer gevoel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |