Denk dat dat bij Radio 2 ook jaarlijks wisselt.quote:Op woensdag 25 december 2024 22:51 schreef ShinyStar het volgende:
Is het nou Smashing Pumpkins of The Smashing Pumpkins? De bronnen zijn het niet helemaal eens met elkaar
ach prima zo tussendoorquote:
Je kan op Gene Simmons haten wat je wilt, maar eerlijk is eerlijk, hij heeft er lekkere baslijntjes tussen zitten.quote:
Het staat er toch echt 26 december tussen 2 en 3quote:Op woensdag 25 december 2024 22:52 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat is een nacht of vijf te vroeg
quote:Op woensdag 25 december 2024 22:51 schreef Zorro het volgende:
KISS toen KISS nog... of ja eigenlijk al niet meer KISS was.
Deze is wel beter dan I was made for loving you.
Misschien morgenquote:Op woensdag 25 december 2024 22:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Stereophonics komt vannacht he?
Zeker niet het beste van Kiss, maar dit is wel jeugdsentimentquote:
Oh dat sowieso, beter dan heel veel andere nummers in de Top 2000quote:
Op de ene albumhoes staat The Smashing Pumpkins en op de andere Smashing Pumpkins...quote:Op woensdag 25 december 2024 22:52 schreef ShinyStar het volgende:
[..]
Sorry, dat kan mijn autisme niet aan.
quote:Op woensdag 25 december 2024 22:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
waarom stem je dan op een andere?
quote:
Beter dan dat baggernummer van Stevie God van zonetquote:Op woensdag 25 december 2024 22:53 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Oh dat sowieso, beter dan heel veel andere nummers in de Top 2000Kabbelt lekker weg.
Staat die er niet in?quote:Op woensdag 25 december 2024 22:54 schreef Isorden het volgende:
Opzich kan Rock and Roll All Nite er ook nog wel bij.
Ik ga ze dan beiden missen vermoed ikquote:Op woensdag 25 december 2024 22:53 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Erg, he? Als je tot 3 uur luistert, heb je ze allebei al gehad. Nederland is een...
Nee, dan zouden er 2001 nummers in de lijst staan.quote:Op woensdag 25 december 2024 22:54 schreef Isorden het volgende:
Opzich kan Rock and Roll All Nite er ook nog wel bij.
Beter dan een hoop van wat er nog moet komenquote:Op woensdag 25 december 2024 22:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
Beter dan dat baggernummer van Stevie God van zonet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop