SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bekijk deze YouTube-video
Bekijk deze YouTube-videoRevolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]![]()
Nou heb ik ongeveer een maandvoorraad aan kerstdiner leftovers in de koelkast en vriezer
Revolutions are the locomotives of history.
stukje tarte tatin pakken van gisteren, tanterlekker
@LYLT prima eten is altijd bijzonder.
Zeker als je het samen met je moeder kan doen
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-12-2024 22:04:07 ]![]()
![]()
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het wel mis toen ik nog beide ouders had, de hele dag in de keuken, de bbq buiten ook aan en vanalles maken en dan rond etenstijd kwam de rest van de familie ook aanschuiven. Dat is niet meer helaas. En altijd bakken met eten meegeven aan iedereenquote:Op woensdag 25 december 2024 22:01 schreef Mikeytt het volgende:
Nou heb ik ongeveer een maandvoorraad aan kerstdiner leftovers in de koelkast en vriezer
Lach met een schone bips![]()
Morgen allemaal naar jou dus.quote:Op woensdag 25 december 2024 22:01 schreef Mikeytt het volgende:
Nou heb ik ongeveer een maandvoorraad aan kerstdiner leftovers in de koelkast en vriezer![]()
quote:Op woensdag 25 december 2024 22:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het wel mis toen ik nog beide ouders had, de hele dag in de keuken, de bbq buiten ook aan en vanalles maken en dan rond etenstijd kwam de rest van de familie ook aanschuiven. Dat is niet meer helaas. En altijd bakken met eten meegeven aan iedereen![]()
![]()
Ja is wel mooi dit verzorgingshuis hoor, die koken echt vers op de afdeling ipv catering. En is altijd prima, je mag dan als bezoeker voor 10 euro mee eten.quote:Op woensdag 25 december 2024 22:02 schreef mascara-klodder het volgende:
@:lylt prima eten is altijd bijzonder.
Zeker als je het samen met je moeder kan doemLach met een schone bips![]()
Dan start je die traditie weer toch?quote:Op woensdag 25 december 2024 22:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het wel mis toen ik nog beide ouders had, de hele dag in de keuken, de bbq buiten ook aan en vanalles maken en dan rond etenstijd kwam de rest van de familie ook aanschuiven. Dat is niet meer helaas. En altijd bakken met eten meegeven aan iedereenMijn ouders wonen beiden in de VS, dus met een aantal familieleden/vrienden koken we allemaal een paar gerechten en gaat vervolgens iedereen naar huis met 20 tupperware bakjes
Dat is wel fijn.quote:Op woensdag 25 december 2024 22:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja is wel mooi dit verzorgingshuis hoor, die koken echt vers op de afdeling ipv catering. En is altijd prima, je mag dan als bezoeker voor 10 euro mee eten.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Beetje lastigquote:Op woensdag 25 december 2024 22:04 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dan start je die traditie weer toch?Mijn ouders wonen beiden in de VS, dus met een aantal familieleden/vrienden koken we allemaal een paar gerechten en gaat vervolgens iedereen naar huis met 20 tupperware bakjes
ohhh, wist niet dat je in een verzorgingshuis zat! is dat kerstdiner van het gebouw zelf dan?quote:Op woensdag 25 december 2024 22:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja is wel mooi dit verzorgingshuis hoor, die koken echt vers op de afdeling ipv catering. En is altijd prima, je mag dan als bezoeker voor 10 euro mee eten.Revolutions are the locomotives of history.
Ik app je even.quote:Op woensdag 25 december 2024 22:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja is wel mooi dit verzorgingshuis hoor, die koken echt vers op de afdeling ipv catering. En is altijd prima, je mag dan als bezoeker voor 10 euro mee eten.![]()
Zijn moeder,flapdrolquote:Op woensdag 25 december 2024 22:05 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
ohhh, wist niet dat je in een verzorgingshuis zat! is dat kerstdiner van het gebouw zelf dan?![]()
Je mag best nog zo'n 20 punten tarte tatin ophalenquote:Op woensdag 25 december 2024 22:03 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Morgen allemaal naar jou dus.en ook nog genoeg beef wellington. Tante heeft gekookt alsof iedereen 2 beef wellingtons zou opeten
Iedere afdeling heeft eigen keukenquote:Op woensdag 25 december 2024 22:05 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
ohhh, wist niet dat je in een verzorgingshuis zat! is dat kerstdiner van het gebouw zelf dan?En daar kookt personeel dan iedere dag vers met behulp van bewoners die het nog kunnen. Dus wel leuk, alleen mijn moeder kan niks meer dus die moet je zelfs helpen met eten.
In '81 geboren, dan ben je inderdaad al in de herfst van je leven.quote:Op woensdag 25 december 2024 22:05 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
ohhh, wist niet dat je in een verzorgingshuis zat! is dat kerstdiner van het gebouw zelf dan?![]()
Je hebt zelf een kerst UIquote:Op woensdag 25 december 2024 22:03 schreef devzero het volgende:
Geen idee wat erger is, kerst of Mariah carey
quote:Op woensdag 25 december 2024 22:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het wel mis toen ik nog beide ouders had, de hele dag in de keuken, de bbq buiten ook aan en vanalles maken en dan rond etenstijd kwam de rest van de familie ook aanschuiven. Dat is niet meer helaas. En altijd bakken met eten meegeven aan iedereen![]()
![]()
Oh ja, dat maakt t wat lastiger inderdaad. veel liefsquote:Op woensdag 25 december 2024 22:07 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Iedere afdeling heeft eigen keukenEn daar kookt personeel dan iedere dag vers met behulp van bewoners die het nog kunnen. Dus wel leuk, alleen mijn moeder kan niks meer dus die moet je zelfs helpen met eten.
Nouja, ik ben in '97 geboren en merk dat ik al wel over mijn prime heen ben. kan alleen nog bergafwaartsquote:Op woensdag 25 december 2024 22:08 schreef roos94 het volgende:
[..]
In '81 geboren, dan ben je inderdaad al in de herfst van je leven.Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Ik dacht dat ik hier de jongste wasquote:Op woensdag 25 december 2024 22:10 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Nouja, ik ben in '97 geboren en merk dat ik al wel over mijn prime heen ben. kan alleen nog bergafwaarts
:')![]()
graf staat al klaarquote:Op woensdag 25 december 2024 22:08 schreef roos94 het volgende:
[..]
In '81 geboren, dan ben je inderdaad al in de herfst van je leven.
Dan moet je het wel volledig ownen en meedoen met 100 days of christmasquote:
Robbiequote:Op woensdag 25 december 2024 22:12 schreef mario390 het volgende:
tuurlijk bedoelte ik robbie williams
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
zullen vast ook mensen uit 2006 hier rondlopen. Die zijn inmiddels ook al volwassenquote:Op woensdag 25 december 2024 22:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik hier de jongste was
Jullie ook allemaal een fijne kerst.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel![]()
is wel harde waarheidquote:Op woensdag 25 december 2024 22:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaan we allemaal een keertje doodLach met een schone bipssinterklaaskapoentje
![]()
Nu voel ik me nog ouderquote:Op woensdag 25 december 2024 22:13 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
zullen vast ook mensen uit 2006 hier rondlopen. Die zijn inmiddels ook al volwassen
fijne kerstquote:Op woensdag 25 december 2024 22:14 schreef FlippingCoin het volgende:
Jullie ook allemaal een fijne kerst.![]()
Ga je nog wat leuks doen vandaag?Revolutions are the locomotives of history.
Die zijn ook al 18 ja. Wow.quote:Op woensdag 25 december 2024 22:13 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
zullen vast ook mensen uit 2006 hier rondlopen. Die zijn inmiddels ook al volwassenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op woensdag 25 december 2024 22:14 schreef FlippingCoin het volgende:
Jullie ook allemaal een fijne kerst.![]()
![]()
![]()
![]()
Dankjewel, vandaag lekker met familie geweest dat was fijn.quote:Op woensdag 25 december 2024 22:15 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
fijne kerst![]()
Ga je nog wat leuks doen vandaag?
En jij?I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
hoe oud ben jij dan?quote:Op woensdag 25 december 2024 22:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nu voel ik me nog ouder![]()
ik praat mezelf altijd aan niet oud te zijn door me te bedenken dat er een generatie voor mij was die geen smartphones hadden als hun eerste mobiel.Revolutions are the locomotives of history.
Ben je echt zo harteloos?quote:Op woensdag 25 december 2024 22:05 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
ohhh, wist niet dat je in een verzorgingshuis zat! is dat kerstdiner van het gebouw zelf dan?sinterklaaskapoentje
![]()
Ik ben van 1989quote:Op woensdag 25 december 2024 22:16 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
hoe oud ben jij dan?![]()
ik praat mezelf altijd aan niet oud te zijn door me te bedenken dat er een generatie voor mij was die geen smartphones hadden als hun eerste mobiel.
Ik praat mezelf oud door te bedenken dat ik de basisschool ben doorgegaan zonder internet:')![]()
nicequote:Op woensdag 25 december 2024 22:15 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dankjewel, vandaag lekker met familie geweest dat was fijn.
En jij?ik heb vanaaf 'kerstdiner' met een klein vriendengroepje en morgen kerstrave in tilburg
Lekker maat veel plezierquote:Op woensdag 25 december 2024 22:19 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
niceik heb vanaaf 'kerstdiner' met een klein vriendengroepje en morgen kerstrave in tilburg
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Gast, toen ik geboren werd was er nog geen internet. Onze eerste PC had een 256 kleuren SVGA scherm en iedereen die kwam kijken zei. Het ziet er allemaal zo echt uit in die spellenquote:Op woensdag 25 december 2024 22:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ben van 1989
Ik praat mezelf oud door te bedenken dat ik de basisschool ben doorgegaan zonder internet
is dat de generatie waarin je het internet moest afsluiten om te kunnen bellen?quote:Op woensdag 25 december 2024 22:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ben van 1989
Ik praat mezelf oud door te bedenken dat ik de basisschool ben doorgegaan zonder internet
Is dit kerstshaming?quote:Op woensdag 25 december 2024 22:03 schreef devzero het volgende:
Geen idee wat erger is, kerst of Mariah carey![]()
![]()
Cause there is always a wrong to your right 🎶sinterklaaskapoentje
![]()
Ja ons eerste internet was inbellen. Toen was ik 11 of 12. Lekker veel te langzaam muziek en games downloaden via Kazaaquote:Op woensdag 25 december 2024 22:20 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
is dat de generatie waarin je het internet moest afsluiten om te kunnen bellen?:')![]()
Op mijn basisschool waren niet eens computers.quote:Op woensdag 25 december 2024 22:19 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gast, toen ik geboren werd was er nog geen internet. Onze eerste PC had een 256 kleuren SVGA scherm en iedereen die kwam kijken zei. Het ziet er allemaal zo echt uit in die spellenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
5 gulden in potje gooien voor ieder uur internetquote:Op woensdag 25 december 2024 22:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja ons eerste internet was inbellen. Toen was ik 11 of 12. Lekker veel te langzaam muziek en games downloaden via Kazaa
Lach met een schone bipssinterklaaskapoentje
![]()
Jongens wat moet ik toch met die pijn in mijn onderrug:')sinterklaaskapoentje
![]()
Dat was hier nietquote:Op woensdag 25 december 2024 22:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
5 gulden in potje gooien voor ieder uur internet![]()
Ik mocht een half uurtje per dag. Ging dan flash games spelen op cartoonnetwork.nl:')![]()
Inderdaad. e-mail ophalen kostte geld, telefoontikken.quote:Op woensdag 25 december 2024 22:20 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
is dat de generatie waarin je het internet moest afsluiten om te kunnen bellen?
Je schreef eerst al je mailtjes, die zette je de queue, dan verbinding maken, direct een send and receive actie, en gelijk de verbinding weer verbreken. Met een beetje geluk bleef je binnen de telefoontik
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
GewonnenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Pillen!quote:Op woensdag 25 december 2024 22:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Jongens wat moet ik toch met die pijn in mijn onderrug![]()
Ik mis die tijd zo erg nietquote:Op woensdag 25 december 2024 22:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Inderdaad. e-mail ophalen kostte geld, telefoontikken.
Je schreef eerst al je mailtjes, die zette je de queue, dan verbinding maken, direct een send and receive actie, en gelijk de verbinding weer verbreken. Met een beetje geluk bleef je binnen de telefoontik![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Ik praat mezelf ook oud door te zeggen dat ik al 20 jaar op fok zit
"chatten" was het versturen van SMSjes naar elkaar, via het T9 toetsenbord.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Naproxen ontspant beter en dan wat warmte er tegenaan.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
quote:Op woensdag 25 december 2024 22:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Jongens wat moet ik toch met die pijn in mijn onderrug
Mijn broer had ooit sex dialers gedownload en open laten staan, tot de telefoonmaatschappij belde en mijn vader de telefoon opnam... Meneer u weet dat u al 700 gulden aan telefoonkosten gemaakt heeft deze eerste paar dagen van de maand?quote:Op woensdag 25 december 2024 22:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dat was hier niet![]()
Ik mocht een half uurtje per dag. Ging dan flash games spelen op cartoonnetwork.nl
Ik heb me dood gelachenLeedvermaak wel
Daar heeft mijn broer heel wat uren voor moeten werken na school om dat terug te betalen.
Dat is toch een pil?quote:Op woensdag 25 december 2024 22:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik neem wel een paracetamol![]()
![]()
ben nog wel oud genoeg om me 'ping' te herinneren op de blackberryquote:Op woensdag 25 december 2024 22:25 schreef gebrokenglas het volgende:
"chatten" was het versturen van SMSjes, via het T9 toetsenbord.
![]()
Sorry maar wat zijn sex dialersquote:Op woensdag 25 december 2024 22:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Mijn broer had ooit sex dialers gedownload en open laten staan, tot de telefoonmaatschappij belde en mijn vader de telefoon opnam... Meneer u weet dat u al 700 gulden aan telefoonkosten gemaakt heeft deze eerste paar dagen van de maand?
Ik heb me dood gelachenLeedvermaak wel
Daar heeft mijn broer heel wat uren voor moeten werken na school om dat terug te betalen.
?
diclofenac is een goedeRevolutions are the locomotives of history.
Jij bent echt jong nogquote:Op woensdag 25 december 2024 22:25 schreef gebrokenglas het volgende:
"chatten" was het versturen van SMSjes naar elkaar, via het T9 toetsenbord.![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 december 2024 22:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Sorry maar wat zijn sex dialers?
![]()
![]()
Dit niet kennen.... Jungske toch
Ik mis belspelletjes nog wel
![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 25 december 2024 22:26 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
ben nog wel oud genoeg om me 'ping' te herinneren op de blackberry:')sinterklaaskapoentje
![]()
Geen idee... Ben wel benieuwd!quote:Op woensdag 25 december 2024 22:27 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]![]()
![]()
Dit niet kennen.... Jungske toch
quote:Op woensdag 25 december 2024 22:28 schreef mascara-klodder het volgende:
De tijd dat je telefoonnummers nog uit je hoofd weet
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
ik weet alleen die van mezelf en partner uit mn hoofd.quote:Op woensdag 25 december 2024 22:28 schreef mascara-klodder het volgende:
De tijd dat je telefoonnummers nog uit je hoofd weet
maar vroeger had je toch ook een contactenlijst johRevolutions are the locomotives of history.
Neequote:Op woensdag 25 december 2024 22:29 schreef mario390 het volgende:
kennt jemand de nederlandse davina michelle ?Lach met een schone bips![]()
onironisch wellicht de beste Nederlandse artiest van deze eeuw.quote:Op woensdag 25 december 2024 22:29 schreef mario390 het volgende:
kennt jemand de nederlandse davina michelle ?Revolutions are the locomotives of history.
Vroeger hadden we een vaste telefoon in huis, daar zat geen contactenlijst in. We haden een papieren telefoonboekje. Maar de meeste nummers van familie en vrienden kende je gewoon uit je hoofd.quote:Op woensdag 25 december 2024 22:29 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
ik weet alleen die van mezelf en partner uit mn hoofd.
maar vroeger had je toch ook een contactenlijst johAutocorrect
(zelfst. naamw.)
zij was ook bij helene,is de blond?quote:Op woensdag 25 december 2024 22:30 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
onironisch wellicht de beste Nederlandse artiest van deze eeuw.![]()
Ik heb nog steeds zo'n telefoonboekjequote:Op woensdag 25 december 2024 22:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Vroeger hadden we een vaste telefoon in huis, daar zat geen contactenlijst in. We haden een papieren telefoonboekje. Maar de meeste nummers van familie en vrienden kende je gewoon uit je hoofd.
![]()
Ja maar bellen deed ik thuis via de vaste lijn. Ik kende heel wat nummers uit mijn hoofd.quote:Op woensdag 25 december 2024 22:29 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
maar vroeger had je toch ook een contactenlijst joh:')![]()
mijn oma luistert nog steeds naar Tante Leen
Bekijk deze YouTube-videoRevolutions are the locomotives of history.
Ik heb alles digitaal.quote:Op woensdag 25 december 2024 22:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds zo'n telefoonboekjeAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Maar jij bent nog heel jong?quote:Op woensdag 25 december 2024 22:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja maar bellen deed ik thuis via de vaste lijn. Ik kende heel wat nummers uit mijn hoofd.
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
quote:Op woensdag 25 december 2024 22:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja maar bellen deed ik thuis via de vaste lijn. Ik kende heel wat nummers uit mijn hoofd.oh zoquote:Op woensdag 25 december 2024 22:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Vroeger hadden we een vaste telefoon in huis, daar zat geen contactenlijst in. We haden een papieren telefoonboekje. Maar de meeste nummers van familie en vrienden kende je gewoon uit je hoofd.ik dacht aan het nokia 3310 tijdperk
Nee, daarvoor nog.quote:Op woensdag 25 december 2024 22:32 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
[..]
oh zoik dacht aan het nokia 3310 tijdperk
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik alleen de vaste lijn van mijn vader, moeder en tante.quote:Op woensdag 25 december 2024 22:29 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
maar vroeger had je toch ook een contactenlijst joh
De laatste 2 zijn dood maar ik weet hun nrs nog wel![]()
De eerste heeft geen vaste lijn meer.sinterklaaskapoentje
![]()
Dit is wel een bangerquote:Op woensdag 25 december 2024 22:31 schreef Mikeytt het volgende:
mijn oma luistert nog steeds naar Tante Leen
Bekijk deze YouTube-video:')sinterklaaskapoentje
![]()
Ja dat was datzelfde tijdperkquote:Op woensdag 25 december 2024 22:32 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
[..]
oh zoik dacht aan het nokia 3310 tijdperk
Ja mensen die ik vaak spreek staan allemaal in mijn oude iPhone, maar voor ooms en tantes en shit heb ik nog steeds zo'n boekjequote:
Maar ik heb de telefoon met draaischijf niet echt mee gemaakt, alleen op school hadden we die nog.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
De KPN Telecom Swing 200quote:Op woensdag 25 december 2024 22:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Philips Diga mijn eerste mobiel, daar kon je iemand mee dood gooien
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
IPhonequote:Op woensdag 25 december 2024 22:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja mensen die ik vaak spreek staan allemaal in mijn oude iPhone, maar voor ooms en tantes en shit heb ik nog steeds zo'n boekje
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 25-12-2024 22:35:37 ]![]()
Broekiequote:Op woensdag 25 december 2024 22:33 schreef MizzezAmy het volgende:
Maar ik heb de telefoon met draaischijf niet echt mee gemaakt, alleen op school hadden we die nog.![]()
![]()
![]()
Waarom houdt ze der hand tegen haar oor dan?quote:Op woensdag 25 december 2024 22:36 schreef Mikeytt het volgende:
generatieverschil kan je het best zien in het telefoongebaar met je hand
Ik doe links, de meeste ouderen rechts
[ afbeelding ]Trotste mama van Ambar
Na die Swing had ik een Ericsson SH888. Die had al 3 regels tekst in het schermpjequote:Op woensdag 25 december 2024 22:36 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik ging na die Philips voor de pocketline gripz ofzo
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 25 december 2024 22:33 schreef MizzezAmy het volgende:
Maar ik heb de telefoon met draaischijf niet echt mee gemaakt, alleen op school hadden we die nog.![]()
dat is toch een telefoon. Veel oudere mensen doen hetzelfde als rechts terwijl die telefoons allang niet meer in gebruik zijnquote:Op woensdag 25 december 2024 22:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Waarom houdt ze der hand tegen haar oor dan?
Deze damequote:Op woensdag 25 december 2024 22:36 schreef Soury het volgende:
Zo oud ben ik, spelen met computers voordat de PC er was [ link | afbeelding ]![]()
![]()
Ik ben zo oud... mijn eerste telefoonquote:Op woensdag 25 december 2024 22:36 schreef Soury het volgende:
Zo oud ben ik, spelen met computers voordat de PC er was [ link | afbeelding ]![]()
realiseer me nu wel dat dit ding echt teringklein en dik was. Toentertijd voelde dit flinterdun en gigantisch
Toen de eerste "smart" Phones uitkwamen kocht ik meteen een LG Renoir want zou baanbrekend zijn. Grootste miskoop uit mijn levenquote:Op woensdag 25 december 2024 22:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Na die Swing had ik een Ericsson SH888. Die had al 3 regels tekst in het schermpje
Ik had pas een simpele smartphone in 2012. Of 2013.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Cool he?quote:Iedereen is een kutlultrut
Ik probeerde mee te zingen, maar er kwam niets uitTrotste mama van Ambar
quote:Op woensdag 25 december 2024 22:36 schreef Soury het volgende:
Zo oud ben ik, spelen met computers voordat de PC er was [ link | afbeelding ]
Wat was daar mis mee?quote:Op woensdag 25 december 2024 22:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Toen de eerste "smart" Phones uitkwamen kocht ik meteen een LG Renoir want zou baanbrekend zijn. Grootste miskoop uit mijn levenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.sinterklaaskapoentje
![]()
Naar de winkel om 10 euro beltegoed te kopen... SMS koste 8 cent per stuk maar dat kon wel flink oplopen bij SMS'en met chickies:')![]()
iemand hier die deze heeft gehad? mijn moeder had m blijkbaar
IPhone 4?quote:Op woensdag 25 december 2024 22:38 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik ben zo oud... mijn eerste telefoon![]()
realiseer me nu wel dat dit ding echt teringklein en dik was. Toentertijd voelde dit flinterdun en gigantisch
[ afbeelding ]sinterklaaskapoentje
![]()
Dit is net die telefoon van B100quote:Op woensdag 25 december 2024 22:40 schreef Mikeytt het volgende:
[ afbeelding ]
Dat ben ik met een IBM mainframequote:Op woensdag 25 december 2024 22:40 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Mijn eerste idee van een computer waar ik nog op speelde
[ afbeelding ]Iedereen is een kutlultrut
Is wel beetje Philips Diga idee, denk zelfde tijdquote:Op woensdag 25 december 2024 22:40 schreef Mikeytt het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Eerste computer was eentje met Windows 95. Altijd CD ROMs lenen en kopiëren (5 gulden) bij de bibliotheek.:')![]()
is blijkbaar niet eens gek oud, jaren 90quote:Op woensdag 25 december 2024 22:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dit is net die telefoon van B100
Oh nee, dat was voor mij de nintendo. (Nes)quote:Op woensdag 25 december 2024 22:40 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Mijn eerste idee van een computer waar ik nog op speelde
[ afbeelding ]
En je had van die simpele kleine spelletjes.Cause there is always a wrong to your right 🎶sinterklaaskapoentje
![]()
Ik had er pas een toen ik 14 was hoor. Een koelkastquote:Op woensdag 25 december 2024 22:41 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
de eerste iphonecadeau op mn 11e verjaardag
Ericsson hier geloof ik.quote:Op woensdag 25 december 2024 22:39 schreef MizzezAmy het volgende:
Mijn eerste mobiel was een Sagem
Daarna Siemens en toen pas Nokia.
Jarenlang ook nog een relatie gehad met een hotshot daar.
Daarna werd hij overgekocht door Huwei oid.![]()
Ik had er een boek bij met alle codes om simpele spelletjes te kunnen spelen, moest je eerst 4 pagina's code invoeren.quote:Lach met een schone bips![]()
Oh hier een ms dos pc. Waar we ongeveer alleen op konden typen. Alleen in de typecursus zat een hele simpele pacman aan het eind, als een beloningquote:Op woensdag 25 december 2024 22:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Eerste computer was eentje met Windows 95. Altijd CD ROMs lenen en kopiëren (5 gulden) bij de bibliotheek.
als je maar niet zo'n schijtlelijk hoesje had
![]()
Ik heb mijn NES hier nog in de tv kast staanquote:Op woensdag 25 december 2024 22:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh nee, dat was voor mij de nintendo. (Nes)
En je had van die simpele kleine spelletjes.net als de Atari 2600 en wat andere consoles. Allemaal van Outpost76 gehad. Een Fokker. Geen idee waar die gebleven ism.
quote:Op woensdag 25 december 2024 22:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik had er pas een toen ik 14 was hoor. Een koelkast
Op gegeven moment windows 3.11 pc met weet ik hoeveel floppy's om te installeren. en 20MB huge harde schijfquote:Op woensdag 25 december 2024 22:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh hier een ms dos pc. Waar we ongeveer alleen op konden typen. Alleen in de typecursus zat een hele simpele pacman aan het eind, als een beloning
Jij weet zeker ook niet hoe zijn telefoon met draaischijf werktquote:Op woensdag 25 december 2024 22:43 schreef Mikeytt het volgende:
als je maar niet zo'n schijtlelijk hoesje had
[ afbeelding ]Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Mijn eerste was een commodore met cassette bandjes. Basic programmeren.quote:Op woensdag 25 december 2024 22:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Eerste computer was eentje met Windows 95. Altijd CD ROMs lenen en kopiëren (5 gulden) bij de bibliotheek.
wat ik dus niet snap is hoe ver je moet draaien om een nummer te krijgenquote:Op woensdag 25 december 2024 22:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Jij weet zeker ook niet hoe zijn telefoon met draaischijf werkt
![]()
SMS'en met chickiesssquote:
Maar vooral via MSN Messenger:')![]()
Een boek bijquote:Op woensdag 25 december 2024 22:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik had er een boek bij met alle codes om simpele spelletjes te kunnen spelen, moest je eerst 4 pagina's code invoeren.
quote:Op woensdag 25 december 2024 22:45 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
wat ik dus niet snap is hoe ver je moet draaien om een nummer te krijgen
ik vergat Hyves helemaal
![]()
Ik nog wel hoor. Oma had er eentje.quote:Op woensdag 25 december 2024 22:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Jij weet zeker ook niet hoe zijn telefoon met draaischijf werkt:')![]()
Dat is ook mijn herinnering dat er een cassettebandje inging.quote:Op woensdag 25 december 2024 22:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn eerste was een commodore met cassette bandjes. Basic programmeren.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-12-2024 22:47:12 ]![]()
![]()
Zulke spelletjes hadden we ook.
Jammer dat mn moeder dat allemaal weggegooid heeft toen ze mn kamer ging opruimen (had natuurlijk ook gewoon zelf mn spullen mee moeten nemen naar mn nieuwe huis, maar het was niet alsof ze de ruimte nodig had)Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Jij bent geen gen z zo te zien?quote:Op woensdag 25 december 2024 22:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik nog wel hoor. Oma had er eentje.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groentensinterklaaskapoentje
![]()
Hyves was wel echt kutquote:
Elkaar krabbels sturen. Maar vooral veel trollen.:')sinterklaaskapoentje
![]()
Ik ben milennialquote:Op woensdag 25 december 2024 22:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Jij bent geen gen z zo te zien?
32-12-1989:')![]()
En dan een spelletje laden wat lang duurde. Even boodschappen doen ofzo, kom je terug en heb je een load errorquote:Op woensdag 25 december 2024 22:46 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dat is ook mijn herinnering dat er een cassettebandje ingang.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doensinterklaaskapoentje
![]()
Is dit een Game & Watch?quote:Op woensdag 25 december 2024 22:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[ afbeelding ]
Zulke spelletjes hadden we ook.
Jammer dat mn moeder dat allemaal weggegooid heeft toen ze mn kamer ging opruimen (had natuurlijk ook gewoon zelf mn spullen mee moeten nemen naar mn nieuwe huis, maar het was niet alsof ze de ruimte nodig had):')![]()
32-12 nog welquote:Op woensdag 25 december 2024 22:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ben milennial
32-12-1989Uw ADH vitamine Worst
Trollen op hyves? Dat doen we toch gewoon hierquote:Op woensdag 25 december 2024 22:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hyves was wel echt kut
Elkaar krabbels sturen. Maar vooral veel trollen.![]()
@murp![]()
![]()
Oh ja, dat is ook nog even geweest.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik was 10 ofzo. Toen deed ik heul nog boodschappenquote:Op woensdag 25 december 2024 22:48 schreef Soury het volgende:
[..]
En dan een spelletje laden wat lang duurde. Even boodschappen doen ofzo, kom je terug en heb je een load error![]()
![]()
Hyves heeft standaard dat wildvreemden jou kan krabbelen als je dat niet zelf aanpast bij de instellingen, daar maakte ik dus gretig gebruik van
Uw ADH vitamine Worst
Nou iets ouder toch wel?quote:Op woensdag 25 december 2024 22:49 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik was 10 ofzo. Toen deed ik heul nog boodschappenIedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doensinterklaaskapoentje
![]()
Ik had wel een Hyves maar zat vooral met kloons te kloten bij klasgenotenquote:Op woensdag 25 december 2024 22:48 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Trollen op hyves? Dat doen we toch gewoon hier![]()
@:murp
Hyves was wel echt slecht
Wie kent CU2 nog?:')sinterklaaskapoentje
![]()
Daar ben ik dan weer te jong voorquote:
Je had ook nog AIM:')![]()
Dat was leuk. Ohooo Dat geluidje heb ik nog steeds in mijn hoofd als een leuk geluidjequote:
Wij kregen de 286AT via pc prive project van mijn vaders werk. De eerste pc in huisquote:Op woensdag 25 december 2024 22:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja die had ik ook [ link | afbeelding ]Die heeft die mafkees ook gewoon gehouden met zijn kleine kutscherm tot ie eindelijk een AMD 1600 kocht
![]()
Hij doet het toch nog zei ie altijd
Het was mijn werk, ik werkte met IBM mainframequote:Op woensdag 25 december 2024 22:52 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wij kregen de 286AT via pc prive project van mijn vaders werk. De eerste pc in huisDie heeft die mafkees ook gewoon gehouden met zijn kleine kutscherm tot ie eindelijk een AMD 1600 kocht
![]()
Hij doet het toch nog zei ie altijdIedereen is een kutlultrut
![]()
En Kinderlines, iemand? Lekker je eigen 'site' maken. Ik had er meerdere die allemaal over deagonball Z gingen.:')![]()
Ik ben blij dat het tegenwoordig zoveel makkelijker werktquote:Op woensdag 25 december 2024 22:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Het was mijn werk, ik werkte met IBM mainframe
Ja, PC Prive project. Iedereen een computer in huis, met dBase erop, Lotus 123, WordPerfect, en een zooi spelletjes, met meestal een amber kleurige monitor met EGA of als je geluk had VGA met kleurenmonitor.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dragonball genotquote:Op woensdag 25 december 2024 22:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
En Kinderlines, iemand? Lekker je eigen 'site' maken. Ik had er meerdere die allemaal over deagonball Z gingen.
.
[ Bericht 99% gewijzigd door gebrokenglas op 25-12-2024 22:59:10 ]Autocorrect
(zelfst. naamw.)
![]()
DragonballX.comquote:pics van hoe Goku Sailor Moon te grazen nam
Wij hadden 256 kleuren SVGAquote:Op woensdag 25 december 2024 22:55 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja, PC Prive project. Iedereen een computer in huis, met dBase erop, Lotus 123, WordPerfect, en een zooi spelletjes, met meestal een amber kleurige monitor met EGA of als je geluk had VGA met kleurenmonitor.![]()
Later kwamen die Twilight CD's... Dat was echt top, niet meer naar beurzen om spellen te kopiëren
Ik zat op kindertent.nl en imonlinequote:Op woensdag 25 december 2024 22:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
En Kinderlines, iemand? Lekker je eigen 'site' maken. Ik had er meerdere die allemaal over deagonball Z gingen.![]()
Moest je nog 'park' intypen voordat je je computer kon uitzetten?quote:Op woensdag 25 december 2024 22:56 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wij hadden 256 kleuren SVGA![]()
Later kwamen die Twilight CD's... Dat was echt top, niet meer naar beurzen om spellen te kopiërenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Het was het leukste wat ik toen deed, ben wel bij het zelfde bedrijf in de IT gebleven 24 jaar lang.quote:Op woensdag 25 december 2024 22:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik ben blij dat het tegenwoordig zoveel makkelijker werktIedereen is een kutlultrut
![]()
Oja kindertent.quote:Op woensdag 25 december 2024 22:56 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik zat op kindertent.nl en imonline
En thats-me
Vampirefreaks voor de gothics:')![]()
quote:Op woensdag 25 december 2024 22:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Oja kindertent.
En thats-me
Vampirefreaks voor de gothics
Wie kent miljonairs![]()
![]()
Ik werk ook in de IT maar dan groothandel in onderdelen, al 23 jaar. Maar ben mijn interesse erin al jaren kwijt. Zie het nu nog alleen als werk.quote:Op woensdag 25 december 2024 22:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Het was het leukste wat ik toen deed, ben wel bij het zelfde bedrijf in de IT gebleven 24 jaar lang.Lach met een schone bipssinterklaaskapoentje
![]()
Ja die ken ik ook nog welquote:Op woensdag 25 december 2024 22:58 schreef roos94 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wie kent miljonairs
Via funnygames.nl:')![]()
Tsja, computers moeten het gewoon doen inderdaad. Dat tunen, van vroeger, daar heb ik geen trek meer in.quote:Op woensdag 25 december 2024 22:58 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik werk ook in de IT maar dan groothandel in onderdelen, al 23 jaar. Maar ben mijn interesse erin al jaren kwijt. Zie het nu nog alleen als werk.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik ben de software kant opgegaan. Ook heel leuk maar anders.quote:Op woensdag 25 december 2024 22:58 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik werk ook in de IT maar dan groothandel in onderdelen, al 23 jaar. Maar ben mijn interesse erin al jaren kwijt. Zie het nu nog alleen als werk.Iedereen is een kutlultrut
Dit inderdaad.quote:Op woensdag 25 december 2024 22:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Tsja, computers moeten het gewoon doen inderdaad. Dat tunen, van vroeger, daar heb ik geen trek meer in.Lach met een schone bips![]()
Programmeren?quote:Op woensdag 25 december 2024 23:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben de software kant opgegaan. Ook heel leuk maar anders.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik ben uit de tijd van de ilse.chat met een dolfijn email-adres.
Raak me nu aan!
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-12-2024 23:01:08 ]![]()
* gebrokenglas raakt MK aan
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
![]()
Ik dacht dat Ilse een zoekmachine was?quote:Op woensdag 25 december 2024 23:00 schreef mascara-klodder het volgende:
Raak me nu aan!
Chatten deed ik op Foxkids.nl en tmf.nl:')![]()
Ik was in die tijd ook nog moderator op GameSquarequote:Op woensdag 25 december 2024 23:01 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas raakt MK aan en er loopt een rilling over zijn rug![]()
![]()
Programma's waren min of meer kant en klaar, meer aanpassen voor de klant dmv scriptjesquote:Iedereen is een kutlultrut
quote:Op woensdag 25 december 2024 23:00 schreef mascara-klodder het volgende:
Raak me nu aan!![]()
Trotste mama van Ambar
betje bratwurst gegeten en mayosaladquote:Op woensdag 25 december 2024 23:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb je nog een lekkere kerstmaal op?![]()
Had een hele chat. Soort van voorloper van FOK!quote:Op woensdag 25 december 2024 23:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik dacht dat Ilse een zoekmachine was?
Chatten deed ik op Foxkids.nl en tmf.nl![]()
Oh, ik maakte mijn site op geocities.quote:Op woensdag 25 december 2024 22:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
En Kinderlines, iemand? Lekker je eigen 'site' maken. Ik had er meerdere die allemaal over deagonball Z gingen.Cause there is always a wrong to your right 🎶sinterklaaskapoentje
![]()
FOK! bestaat al sinds 1999. Was jij daarvoor al op internet?quote:Op woensdag 25 december 2024 23:05 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Had een hele chat. Soort van voorloper van FOK!:')![]()
Vroeger had je ook van die adventure spellen met alleen tekst.quote:Op woensdag 25 december 2024 23:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
[ afbeelding ]
Perfectie dit spel
You are standing outside a building. There is a river flowing nearby.
You can go East West North.
What now? >Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja.quote:Op woensdag 25 december 2024 23:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
FOK! bestaat al sinds 1999. Was jij daarvoor al op internet?
Volgens mij sinds 96 of 97. Casema enzo![]()
![]()
You are in a dark forest.quote:
You can go: East West.
What now? >Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Lazy Larry ?quote:Op woensdag 25 december 2024 23:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Vroeger had je ook van die adventure spellen met alleen tekst.
What now? >Iedereen is een kutlultrut
Bij deze moest je ook alles typen in Engels, "open door" "drink water"quote:Op woensdag 25 december 2024 23:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
What now? >Heeft wel geholpen bij het leren van Engels.
Maar die tekstgames an sich vond ik dan weer saai. Deze en ook Kings quest, police quest vond ik geweldig tot ze over gingen naar point and clickHoewel escape from monkey Island wel geniaal was met het swear swordfighting.
Die was al met plaatjes. En actie.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja beetje vieze ventquote:Op woensdag 25 december 2024 23:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die was al met plaatjes. En actie.
Stayquote:Op woensdag 25 december 2024 23:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
You are in a dark forest.
What now? >
want donker bos
Trotste mama van Ambar
Time is passing ....quote:
What now? >Autocorrect
(zelfst. naamw.)
eastquote:Op woensdag 25 december 2024 23:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Time is passing ....
What now? >Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+sinterklaaskapoentje
![]()
Hier pas in 2001/2002. Ik wist in '97 echt niet van het bestaan van internetquote:Op woensdag 25 december 2024 23:09 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ja.
Volgens mij sinds 96 of 97. Casema enzo
:')sinterklaaskapoentje
![]()
Zorkquote:Op woensdag 25 december 2024 23:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
What now? >
Nee. Hij was echt een held.quote:
Heb het een jaar of 10 geleden geprobeerd te spelen.
Geen doorkomen aan.![]()
You are in a dark forest.quote:
You can hear a waterfall in the distance.
What now? >Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Plassenquote:Op woensdag 25 december 2024 23:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
What now? >
Trotste mama van Ambar
Er zijn allemaal cheat sheets voor...quote:Op woensdag 25 december 2024 23:14 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Nee. Hij was echt een held.
Heb het een jaar of 10 geleden geprobeerd te spelen.
Geen doorkomen aan.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
![]()
Monkey Islandquote:Op woensdag 25 december 2024 23:10 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Bij deze moest je ook alles typen in Engels, "open door" "drink water"Heeft wel geholpen bij het leren van Engels.
Maar die tekstgames an sich vond ik dan weer saai. Deze en ook Kings quest, police quest vond ik geweldig tot ze over gingen naar point and clickHoewel escape from monkey Island wel geniaal was met het swear swordfighting.
Heb alleen de remakes gespeeld maar wel heel leuk:')![]()
You can't do that here.quote:
What now? >Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik heb een zeer slimme vaderquote:Op woensdag 25 december 2024 23:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hier pas in 2001/2002. Ik wist in '97 echt niet van het bestaan van internet![]()
Daar krijg je alles van mee![]()
![]()
Go homequote:Op woensdag 25 december 2024 23:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
You can't do that here.
What now? >Trotste mama van Ambar
Ik heb het afgelopen jaar nog heel veel Lemmings weer gespeeld. Geweldig spel met 8 picksels ofzoIedereen is een kutlultrut
Bijna 40 jaar geleden niet.quote:Op woensdag 25 december 2024 23:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Er zijn allemaal cheat sheets voor...
En ik doe niet aan cheats.sinterklaaskapoentje
![]()
Mijn vader dacht alleen maar dat ik de PC zou slopenquote:Op woensdag 25 december 2024 23:15 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik heb een zeer slimme vader![]()
Daar krijg je alles van mee
Worms was ook geniaal in een netwerk zonder internetquote:Op woensdag 25 december 2024 23:15 schreef Soury het volgende:
Ik heb het afgelopen jaar nog heel veel Lemmings weer gespeeld. Geweldig spel met 8 picksels ofzo
Die van mij ook hoor.quote:Op woensdag 25 december 2024 23:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Mijn vader dacht alleen maar dat ik de PC zou slopensinterklaaskapoentje
![]()
Wie houdt je tegenquote:Op woensdag 25 december 2024 23:18 schreef mascara-klodder het volgende:
Af en toe wil ik echt zo erg graag mijnenvegen
Op Windows XP was daar toch een spelletje van, mijnenveger?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dat kan online ookquote:Op woensdag 25 december 2024 23:18 schreef mascara-klodder het volgende:
Af en toe wil ik echt zo erg graag mijnenvegenIedereen is een kutlultrut
Windows het begin al.quote:Op woensdag 25 december 2024 23:21 schreef gebrokenglas het volgende:
Op Windows XP was daar toch een spelletje van?sinterklaaskapoentje
![]()
Daar kreeg je zon pinball spel bijquote:Op woensdag 25 december 2024 23:21 schreef gebrokenglas het volgende:
Op Windows XP was daar toch een spelletje van, mijnenveger?:')![]()
Hoe nieuwer de windows versie hoe meer alles apps geworden zijn en je de simpelste spelletjes nu moet kopen
Trotste mama van Ambar
Ja ik zag al heel wat websites ervan.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dat snap ik welquote:Op woensdag 25 december 2024 23:21 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Omdat ik serieus niet weet hoe ik een muis moet handelen.
Trotste mama van Ambar
🥴quote:Op woensdag 25 december 2024 23:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Hoe nieuwer de windows versie hoe meer alles apps geworden zijn en je de simpelste spelletjes nu moet kopenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik ookquote:Iedereen is een kutlultrut
Da's waar ook.quote:Op woensdag 25 december 2024 23:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Daar kreeg je zon pinball spel bijAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Nee, dat ding heb ik overgeslegan.quote:
Van Windows XP via een Apple Mac naar nu Windows 10, en die heb ik nog steeds.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik ook nog W10 hier, flikker op met je update naar 11quote:Op woensdag 25 december 2024 23:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, dat ding heb ik overgeslegan.
Van Windows XP via een Apple Mac naar nu Windows 10, en die heb ik nog steeds.Lach met een schone bips![]()
Ik heb een Ferrari-laptop die draait op Linuxquote:Op woensdag 25 december 2024 23:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Van Windows XP via een Apple Mac naar nu Windows 10, en die heb ik nog steeds.![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Mijn computer forceert Windows 11 aan mequote:Op woensdag 25 december 2024 23:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Van Windows XP via een Apple Mac naar nu Windows 10, en die heb ik nog steeds.
Lolo Ferrari?quote:Op woensdag 25 december 2024 23:25 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik heb een Ferrari-laptop die draait op LinuxLach met een schone bips![]()
Lemmings!quote:Op woensdag 25 december 2024 23:15 schreef Soury het volgende:
Ik heb het afgelopen jaar nog heel veel Lemmings weer gespeeld. Geweldig spel met 8 picksels ofzo
En we hadden ook lode runner met kuilen graven
Dat kan hier niet, de PC voldoet niet aan de eisen voor W11. Er is een andere CPU nodig. En dus ook gelijk een ander moederbord. Nou, daar ga je al. Kan ik beter direct alles vervangen, want de SD Hard disk is ook al ruim 6 jaar oud dus die is niet meer op zn best.quote:Op woensdag 25 december 2024 23:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik ook nog W10 hier, flikker op met je update naar 11
Nee, dan ga ik eerst hiermee door tot hij stuk gaat en ga dan wel kijken naar een nieuwe.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Lode runnerquote:Op woensdag 25 december 2024 23:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Lemmings!
En we hadden ook lode runner met kuilen graven
Kan wel, TPM module van 2 tientjes op je mobo drukkenquote:Op woensdag 25 december 2024 23:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat kan hier niet, de PC voldoet niet aan de eisen. Er is een andere CPU nodig. En dus ook gelijk een ander moederbord. Nou, daar ga je al. Kan ik beter direct alles vervangen, want de SD Hard disk is ook al ruim 6 jaar oud dus die is niet meer op zn best.
Nee, dan ga ik eerst hiermee door tot hij stuk gaat en ga dan wel kijken naar een nieuwe.
Stomme ttThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
O, echt? Er schijnt wel een bios update te zijn voor TPM voor dit moederbord.quote:Op woensdag 25 december 2024 23:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Kan wel, TPM module van 2 tientjes op je mobo drukkenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Stomme ts ookquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Beter de Dr!quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Oh dat ken ik niet. Ziet er wel grappig uit, ga ik een keer proberenquote:Op woensdag 25 december 2024 23:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Heeft zelfs een wikipagehttps://en.m.wikipedia.org/wiki/Lode_Runner
Die TPM modules kun je overal kopen op internet. Intel vanaf generatie 8 CPU ondersteunt het standaard. AMD niet. Maar voor de oudere generaties cpu's en mobo's zijn er TPM modules die je gewoon in je mobo kan klikken en voila W11 werkt.quote:Op woensdag 25 december 2024 23:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O, echt? Er schijnt wel een bios update te zijn voor TPM voor dit moederbord maar ik kom het BIOS niet meer in, gek genoeg.Lach met een schone bips![]()
Ik snap fok soms niet helemaal.quote:Iedereen is een kutlultrut
Bedankt voor de tip.quote:Op woensdag 25 december 2024 23:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Die TPM modules kun je overal kopen op internet. Intel vanaf generatie 8 CPU ondersteunt het standaard. AMD niet. Maar voor de oudere generaties cpu's en mobo's zijn er TPM modules die je gewoon in je mobo kan klikken en voila W11 werkt.![]()
Dat zal wel schelen.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
* gebrokenglas weet even niet welke generatie CPU hij heeft. Even checken.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ai, nee. Het is een 7th Generation Intel i7 ProcessorAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Central Power Unit.quote:Op woensdag 25 december 2024 23:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik weet niet eens wat een CPU isLach met een schone bips![]()
Als ie het maar doet.quote:Op woensdag 25 december 2024 23:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik weet niet eens wat een CPU isIedereen is een kutlultrut
Je was op tijdquote:
quote:
Dit inderdaad.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Welk merk mobo? Dan daar een TPM module voor bestellen en het werkt. Wel belangrijk de TPM module te kopen van het merk van je Mobo. Dan werkt het altijd. Gigabyte heeft bijvoorbeeld weer andere TPM modules dan Asus.quote:Op woensdag 25 december 2024 23:35 schreef gebrokenglas het volgende:
Ai, nee. Het is een 7th Generation Intel® Core i7 ProcessorLach met een schone bips![]()
Ninja Klodderquote:Op woensdag 25 december 2024 23:36 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
I know. Het is een kunst
Het is een Asus bord.quote:Op woensdag 25 december 2024 23:37 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Welk merk mobo? Dan daar een TPM module voor bestellen en het werkt. Wel belangrijk de TPM module te kopen van het merk van je Mobo. Dan werkt het altijd. Gigabyte heeft bijvoorbeeld weer andere TPM modules dan Asus.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
![]()
Ik ben nog lang niet moe
Was ook nog veel te laat koffie drinken:')
Forum Opties Forumhop: Hop naar: