SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bekijk deze YouTube-video
Bekijk deze YouTube-videoRevolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]![]()
Nou heb ik ongeveer een maandvoorraad aan kerstdiner leftovers in de koelkast en vriezer
Revolutions are the locomotives of history.
stukje tarte tatin pakken van gisteren, tanterlekker
@LYLT prima eten is altijd bijzonder.
Zeker als je het samen met je moeder kan doen
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-12-2024 22:04:07 ]![]()
![]()
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het wel mis toen ik nog beide ouders had, de hele dag in de keuken, de bbq buiten ook aan en vanalles maken en dan rond etenstijd kwam de rest van de familie ook aanschuiven. Dat is niet meer helaas. En altijd bakken met eten meegeven aan iedereenquote:Op woensdag 25 december 2024 22:01 schreef Mikeytt het volgende:
Nou heb ik ongeveer een maandvoorraad aan kerstdiner leftovers in de koelkast en vriezer
Lach met een schone bips![]()
Morgen allemaal naar jou dus.quote:Op woensdag 25 december 2024 22:01 schreef Mikeytt het volgende:
Nou heb ik ongeveer een maandvoorraad aan kerstdiner leftovers in de koelkast en vriezer![]()
quote:Op woensdag 25 december 2024 22:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het wel mis toen ik nog beide ouders had, de hele dag in de keuken, de bbq buiten ook aan en vanalles maken en dan rond etenstijd kwam de rest van de familie ook aanschuiven. Dat is niet meer helaas. En altijd bakken met eten meegeven aan iedereen![]()
![]()
Ja is wel mooi dit verzorgingshuis hoor, die koken echt vers op de afdeling ipv catering. En is altijd prima, je mag dan als bezoeker voor 10 euro mee eten.quote:Op woensdag 25 december 2024 22:02 schreef mascara-klodder het volgende:
@:lylt prima eten is altijd bijzonder.
Zeker als je het samen met je moeder kan doemLach met een schone bips![]()
Dan start je die traditie weer toch?quote:Op woensdag 25 december 2024 22:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het wel mis toen ik nog beide ouders had, de hele dag in de keuken, de bbq buiten ook aan en vanalles maken en dan rond etenstijd kwam de rest van de familie ook aanschuiven. Dat is niet meer helaas. En altijd bakken met eten meegeven aan iedereenMijn ouders wonen beiden in de VS, dus met een aantal familieleden/vrienden koken we allemaal een paar gerechten en gaat vervolgens iedereen naar huis met 20 tupperware bakjes
Dat is wel fijn.quote:Op woensdag 25 december 2024 22:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja is wel mooi dit verzorgingshuis hoor, die koken echt vers op de afdeling ipv catering. En is altijd prima, je mag dan als bezoeker voor 10 euro mee eten.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Beetje lastigquote:Op woensdag 25 december 2024 22:04 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dan start je die traditie weer toch?Mijn ouders wonen beiden in de VS, dus met een aantal familieleden/vrienden koken we allemaal een paar gerechten en gaat vervolgens iedereen naar huis met 20 tupperware bakjes
Lach met een schone bips![]()
ohhh, wist niet dat je in een verzorgingshuis zat! is dat kerstdiner van het gebouw zelf dan?quote:Op woensdag 25 december 2024 22:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja is wel mooi dit verzorgingshuis hoor, die koken echt vers op de afdeling ipv catering. En is altijd prima, je mag dan als bezoeker voor 10 euro mee eten.Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: