Hij staat er teveel in, dat weet ik welquote:Op woensdag 25 december 2024 21:44 schreef alopio het volgende:
Hoe doet Edje het in de lijst? Veel dalingen of meer en stijgen?
shit, ik kom maar tot 29,3quote:Op woensdag 25 december 2024 21:44 schreef alopio het volgende:
[..]
Precies dat ja. 30cm in slappe stand uiteraard he
Ben wel een echte Fokker
https://www.pino112.nl/to(...)4&artiest=ed+sheeranquote:Op woensdag 25 december 2024 21:44 schreef alopio het volgende:
Voornamelijk rode cijfers. Goede zaak dusquote:Op woensdag 25 december 2024 21:44 schreef alopio het volgende:
Nailqueen ziet die mensen in het café nu drie keer zitten.quote:Op woensdag 25 december 2024 21:44 schreef BillDauterive het volgende:
Ik denk op dit moment aan topfan @:NailQueen die vast al flink aan de allora is gegaan.
quote:
reeds besprokenquote:Op woensdag 25 december 2024 21:46 schreef Starflyer het volgende:
Ik krijg de rillingen van dit lied
Dat gaat goedquote:Op woensdag 25 december 2024 21:45 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Voornamelijk rode cijfers. Goede zaak dus
3 nummers gezakt, rest gestegen. Niet heel spannendquote:Op woensdag 25 december 2024 21:44 schreef alopio het volgende:
quote:Op woensdag 25 december 2024 21:46 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Oeh, bron? Wil daar ook even wat zoeken
quote:Op woensdag 25 december 2024 21:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
https://www.pino112.nl/to(...)4&artiest=ed+sheeran
Andersom juist.quote:Op woensdag 25 december 2024 21:46 schreef ShinyStar het volgende:
[..]
3 nummers gezakt, rest gestegen. Niet heel spannend
"Don't do it"quote:Op woensdag 25 december 2024 21:46 schreef peaceman het volgende:
nou pak allemaal die 30cm maar vast en relax...
waarom zou je daar op stemmen?quote:Op woensdag 25 december 2024 21:47 schreef EDMAN- het volgende:
Eens een algemene vraag: Ik had Easy, van Faith no more gestemd. Staat niet in de lijst. Hoe kan dat?
Ja, je moest dit jaar minimaal twee stemmen hebben.quote:Op woensdag 25 december 2024 21:47 schreef EDMAN- het volgende:
Eens een algemene vraag: Ik had Easy, van Faith no more gestemd. Staat niet in de lijst. Hoe kan dat?
quote:Op woensdag 25 december 2024 21:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, je moest dit jaar minimaal twee stemmen hebben.
Heeft er nooit ingestaan. Epic wel.quote:Op woensdag 25 december 2024 21:47 schreef EDMAN- het volgende:
Het origineel staat er niet eens meer inquote:Op woensdag 25 december 2024 21:47 schreef EDMAN- het volgende:
Ik vind dat echt fijn. En dacht echt dat dat een meer algemeen bekend nummer was.quote:
Verkeerde lijst. Kink 1500 staat ie wel inquote:Op woensdag 25 december 2024 21:47 schreef EDMAN- het volgende:
Dan heeft ie niet genoeg stemmen gekregenquote:Op woensdag 25 december 2024 21:47 schreef EDMAN- het volgende:
Doe je mee volgend jaar?quote:Op woensdag 25 december 2024 21:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, je moest dit jaar minimaal twee stemmen hebben.
Smakeloos land dit dat zus zoquote:Op woensdag 25 december 2024 21:48 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Het origineel staat er niet eens meer in
Nederland is een smakeloos landquote:Op woensdag 25 december 2024 21:47 schreef EDMAN- het volgende:
Ik vind Epic van wat ik ken eigenlijk gewoon de beste. Dat heb ik voor die binnenkwam weleens als vrije keuze gestemd.quote:
We care a lotquote:Op woensdag 25 december 2024 21:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik vind Epic van wat ik ken eigenlijk gewoon de beste. Dat heb ik voor die binnenkwam weleens als vrije keuze gestemd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |