Noraly Beyer?quote:Op woensdag 25 december 2024 21:01 schreef Evenstar het volgende:
en heb .... kut hoe heet zij ook alweer, die vrouwelijke nieuwslezer, ook niet meer gezien? Met de laarzen waar Ekdom altijd op aan het geilen was, waardoor ik dacht dat het een hottie was en uiteindelijk was het een kort pittig kapseltje ...
inclusief tuinbroek?quote:Op woensdag 25 december 2024 21:01 schreef Evenstar het volgende:
en heb .... kut hoe heet zij ook alweer, die vrouwelijke nieuwslezer, ook niet meer gezien? Met de laarzen waar Ekdom altijd op aan het geilen was, waardoor ik dacht dat het een hottie was en uiteindelijk was het een kort pittig kapseltje ...
quote:Op woensdag 25 december 2024 21:02 schreef peaceman het volgende:
ReaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Je wil zeggen dat dit… close to the edge was?quote:Op woensdag 25 december 2024 20:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Pip dit was gewoon randje Wegmisbruikers.
Fuck hoe heet zij nouquote:Op woensdag 25 december 2024 21:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat was ook anwb toch waar stenders ook van kwijlde
Yesquote:Op woensdag 25 december 2024 21:03 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Je wil zeggen dat dit… close to the edge was?
Sandiego?quote:Op woensdag 25 december 2024 21:03 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Fuck hoe heet zij nou
... oh wach Carmen!
komend jaar op Bospopquote:Op woensdag 25 december 2024 21:03 schreef Zorro het volgende:
Even de docu op VRT kijken over Simple Minds
Ja laat ons maar in de steekquote:Op woensdag 25 december 2024 21:03 schreef Zorro het volgende:
Even de docu op VRT kijken over Simple Minds
Twijfel er nog over, hoop alleen niet op zo'n modderpoel als dit jaarquote:
quote:
niet Heleen de Geest?quote:Op woensdag 25 december 2024 21:03 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Fuck hoe heet zij nou
... oh wach Carmen!
Ekdom heeft gewoon rare smaakquote:Op woensdag 25 december 2024 21:04 schreef Evenstar het volgende:
... maar omdat Ekdom dus zo aan het geilen was op haar laarzen, dacht ik echt stoere hot chick ...
Beetje expectation:
[ afbeelding ]
en dan reality:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |