Was dat die gozer van de verkeersinformatie die een hekel had aan kerst?quote:Op woensdag 25 december 2024 20:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Die dus.
Buiten Yes sowieso wel een aardig uurquote:Op woensdag 25 december 2024 20:56 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Laatste twee van dit uur wel lekker
Beetje afwisseling:quote:Op woensdag 25 december 2024 20:55 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik vond het toch leuker om die tekst in de stem van Urrnie te lezen
Als Jerney overlijdt kunnen we er wel een paar van verwachtenquote:Op woensdag 25 december 2024 20:56 schreef peaceman het volgende:
Deze mogen er allemaal in van mij:
Atlantis
Invitation
Maybe tomorrow, maybe tonight
Memories
Only time will tell
Ruby is the one
Seasons
Song of the marching children
Storm and Thunder
Weekend
Wild and exciting
Yes was prima wmb.quote:Op woensdag 25 december 2024 20:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Buiten Yes sowieso wel een aardig uur
Half uur*quote:Op woensdag 25 december 2024 20:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Buiten Yes sowieso wel een aardig uur
Klopt.quote:Op woensdag 25 december 2024 20:56 schreef Isorden het volgende:
[..]
Was dat die gozer van de verkeersinformatie die een hekel had aan kerst?
Was maar een achterhaalde gebeurtenis geloof ik.
Sowieso een wonder dat die nog leeft volgens mij.quote:Op woensdag 25 december 2024 20:57 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Als Jerney overlijdt kunnen we er wel een paar van verwachten
Peijnenburgquote:
Dit is Better Than Ezraquote:Op woensdag 25 december 2024 20:56 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Origineel van George Ezra
Seasons is geschreven door George Kooymans, misschien kan dat nog helpen.quote:Op woensdag 25 december 2024 20:57 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Yups... Toch is het apart dat zo'n goede band er slechts 3 keer in staat.quote:Op woensdag 25 december 2024 20:57 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Matijn is met Gijs mee gegaanquote:Op woensdag 25 december 2024 20:57 schreef Evenstar het volgende:
Waar is trouwens die egotripper van een nieuwslezer gebleven. Niet gezien nog.
Die met die truien.quote:Op woensdag 25 december 2024 20:57 schreef Evenstar het volgende:
Matijn??quote:Op woensdag 25 december 2024 20:57 schreef Evenstar het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |