SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game on!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helpt als je ver kan komen in de plee offs of een ring pakt en dat is te betwijfelen met de Spurs de komende jaren.quote:Op woensdag 25 december 2024 20:26 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Voordeel is dan wel dat met die Europese gasten (Jokic, Doncic, Giannis) er nog wel iets van loyaliteit lijkt te zijn. Misschien ook omdat het voor hun wel prima is om in een Amerikaanse stad te wonen ipv per se NYC, LA, Miami etc.
Gevalletje 'te snel te goed' misschien ja.quote:Op woensdag 25 december 2024 20:31 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Helpt als je ver kan komen in de plee offs of een ring pakt en dat is te betwijfelen met de Spurs de komende jaren.
Hij pakt wel wat reboundsquote:Op donderdag 26 december 2024 02:46 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Verder gewoon -13 en verder het enige wat die gedaan heeft.
Dit is echt smerig. Tijd voor een flinke schorsing weer, kan die weer in therapie.quote:Op donderdag 26 december 2024 04:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[ x ]
Zo brak Love ooit zijn arm.
Weer , gewoon uit de liek trappen.quote:Op donderdag 26 december 2024 09:17 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dit is echt smerig. Tijd voor een flinke schorsing weer, kan die weer in therapie.
Pat Riley heeft een statement uitgebrachtquote:Op donderdag 26 december 2024 09:33 schreef Hathor het volgende:
Het begint erop te lijken dat Butler bij de Suns terecht gaat komen.
quote:"We usually don't comment on rumors, but all this speculation has become a distraction to the team and is not fair to the players and coaches," Riley said Thursday in a statement. "Therefore, we will make it clear—we are not trading Jimmy Butler."
Lastige game wel, maar Shai was inderdaad fenomenaal.quote:Op vrijdag 27 december 2024 04:00 schreef 3rr0r het volgende:
Shai met een onwijze bazen game. 45 PTS, 15/22 FG, 4/5 3PT, 11/11 FT, 7 REB, 8 AST, 1 STL, 2 BLK
quote:Op vrijdag 27 december 2024 13:52 schreef 3rr0r het volgende:
Kings verliezen in de laatste seconden van de Pistons door een 4 point play, die zijn ook matig geworden. Zie wel dat het zonder Sabonis was maar krijg ook het idee dat DeRozan er voor zorgt dat Fox niet meer helemaal tot z'n recht komt.
Oh apart. Misschien gaan ze richting play-ins wel draaien opeens.quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
[ x ]
Die NorCal eigenaren zijn stiekem wel schoften . Gaat niet helpen dit.
The era of the Postman has arrived.quote:Op zaterdag 28 december 2024 09:35 schreef franklop het volgende:
Post heeft een minuutje gespeeld bij GSW met 1 assist en gemiste 3pta
Mooie Post game analysisquote:Op zaterdag 28 december 2024 09:35 schreef franklop het volgende:
Kan je nagaan hoe kut die is want de rest daar is al vrij rampzalig als Curry niet meedoet.quote:Op zaterdag 28 december 2024 09:35 schreef franklop het volgende:
Die jongen is veel te lang voor Kerrquote:Op zaterdag 28 december 2024 20:24 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe kut die is want de rest daar is al vrij rampzalig als Curry niet meedoet.
Bogut en Mcgee nietquote:Op zondag 29 december 2024 00:52 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Die jongen is veel te lang voor Kerr
Dat is een tijd geleden. Wil die Post wel eens zien spelen om een oordeel te kunnen vellen. Hoewel als hij geen goede kans krijgt het sowieso lastig blijft te zien wat hij echt kan.quote:
Eerst was hij goed, toen wisselend, nu vaker niet dan wel.quote:Op zondag 29 december 2024 04:20 schreef PowerLoungen het volgende:
Hield kan ook al in het rijtje van zoveelste falende ''aankoop''
Geen Morant dus easy win Thunder.quote:Op zondag 29 december 2024 15:15 schreef GotenSSJ het volgende:
Vrouwenmepper Bridges ook met de L naar huis.
10 op rij gewonnen, zal vannacht wel eindigen tegen Memphis. We missen een beetje teveel spelers momenteel.
Klopt, wist niet dat die niet mee zou doen. Makkelijke win, beste seizoensstart ooit blijkbaar.quote:
Zag net dat vechten, de immer lachwekkende en zielige Rockets kunnen het weer eens niet hebben dat ze verliezen. Kansloze bende, opdoeken die club.quote:
Edwards boete van 100k vanwege taalgebruik tijdens interview. Hij had al meerdere keren een boete gehad de laatste tijd.quote:The Los Angeles Lakers have traded D'Angelo Russell, Maxwell Lewis and three second-round picks to the Brooklyn Nets for Dorian Finney-Smith and Shake Milton, it was announced Sunday.
quote:"I didn't see it live, but I rewatched it," Rockets coach Ime Udoka said. "They were in each other's face, bumping chests a little bit, and one guy's stronger than the other."
Post 4,5 minuut gespeeld! 2 puntjesquote:Op dinsdag 31 december 2024 05:40 schreef 3rr0r het volgende:
Warriors 11 punten in 2e kwart, man man man
Lekker voor hem.quote:Op dinsdag 31 december 2024 07:33 schreef franklop het volgende:
[..]
Post 4,5 minuut gespeeld! 2 puntjes
Je vergeet z'n rebound te vermelden.quote:Op dinsdag 31 december 2024 07:33 schreef franklop het volgende:
[..]
Post 4,5 minuut gespeeld! 2 puntjes
Nee joh, lekker terug kijken zonder time-outs etc.quote:Op woensdag 1 januari 2025 01:33 schreef 3rr0r het volgende:
@:GotenSSJ gaat zo met z'n tweede fles champagne Timberwolves vs Thunder kijken
Beter dan wie dan ook in de league in nagenoeg alle advanced metrics, samen met de Cavs afgetekend de beste in de league tot nu toe, tot nu toe een game of 20/25 zonder de 2de beste speler van het team.quote:
Iets gebroken?quote:Op donderdag 2 januari 2025 10:18 schreef GotenSSJ het volgende:
Dat constante geduik voor een bal heeft nu ook een behoorlijke blessure tot gevolg, Jaden Ivey van de Pistons zien we voorlopig niet meer terug
Met brancard afgevoerd geloof ik, en aan de beweging van z'n been te zien kan ik me niet voorstellen dat daar niet iets afgescheurd is.quote:
Inactive Playersquote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:59 schreef 3rr0r het volgende:
Hopelijk gaat Post vanavond Embiid een poepie laten ruiken
Denk dat dat wel een loss gaat worden, zeker nu het de 2de pot van een b2b is helaas. Maar goed, Thunder record van 13 overwinningen op een rij, niet slecht.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 14:36 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ja ik zie het, sterke thee in de rust.
Vanavond tegen de Knicks, hopelijk een leuke pot.
Alleen lullig dat ze net tijdens de NBA Cup finale niet thuisgaven.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 15:25 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Denk dat dat wel een loss gaat worden, zeker nu het de 2de pot van een b2b is helaas. Maar goed, Thunder record van 13 overwinningen op een rij, niet slecht.
Dat is waar, dat was echt treurig qua 3pt schietenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:38 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Alleen lullig dat ze net tijdens de NBA Cup finale niet thuisgaven.
Jimmy maakte zichzelf een stinkende sok nadat hij butt hurt was. Vaak injured en niet altijd super spelend. Benieuwd wie hem nu wil.quote:
Geen enkel team dat een beetje nadenkt mag ik hopen, je haalt alleen maar een hoop ellende binnen met deze gozer.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 01:19 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Jimmy maakte zichzelf een stinkende sok nadat hij butt hurt was. Vaak injured en niet altijd super spelend. Benieuwd wie hem nu wil.
Met zijn leeftijd en type spel is het ook maar de vraag hoe lang hij nog echt verschil kan maken. Is geen pure shooter, of hij moet de magic potion van Lebron krijgen.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 01:21 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Geen enkel team dat een beetje nadenkt mag ik hopen, je haalt alleen maar een hoop ellende binnen met deze gozer.
Als Presti dit ook nog voor elkaar weet te boksen begin ik vast aan het standbeeld denk ik.quote:Cameron Johnson is one of the hottest current names on the market. He’d fill a need as an extra shooting wing who could fit in versatile lineup combinations and also makes a reasonable $22.5 million this season (plus $20.5 million and $22.5 million the next two). But Brooklyn’s price tag has been steep and there are other teams (like the Sacramento Kings and Oklahoma City Thunder) that appear in hotter pursuit.
Ik vind dat een scheids wel iets moet kunnen incasseren qua opmerkingen maar je weet niet wat er al allemaal gezegd was tot dan toe en de toon waarop. Dat een scheids staat te slapen zeggen is wel vergelijkbaar met zeggen he blinde, dan moet je niet miepen als speler.quote:Op zondag 5 januari 2025 17:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[ x ]
hOe KaN dAt nOu dAt dE kiJkcIjFerS mEt 42% gEdAaLd ziJn ?
Aangezien het Hart is zal er wel een spread zijn gehaald want dit staat niet op zichzelf .quote:Op zondag 5 januari 2025 19:04 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik vind dat een scheids wel iets moet kunnen incasseren qua opmerkingen maar je weet niet wat er al allemaal gezegd was tot dan toe en de toon waarop. Dat een scheids staat te slapen zeggen is wel vergelijkbaar met zeggen he blinde, dan moet je niet miepen als speler.
Brown en Tatum mogen alles, refs hebben weer flink gezopen zo te zien.quote:Op zondag 5 januari 2025 21:31 schreef 3rr0r het volgende:
Ze spelen in Oklahoma, benieuwd of Tatum daar ook mag wegduwen voor het schieten.
Verdediging is ook niet super. Porzingis steeds een mismatch om gebruik van te makenquote:Op zondag 5 januari 2025 22:15 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Brown en Tatum mogen alles, refs hebben weer flink gezopen zo te zien.
Spelen ook als een natte krant hoor, maar Brown en Tatum hebben wel de superstar whistle vandaag.quote:Op zondag 5 januari 2025 22:25 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Verdediging is ook niet super. Porzingis steeds een mismatch om gebruik van te maken
Gek inderdaad, Tatum was degene die begint met duwen, kreeg lichtjes eentje terug en hij vliegtquote:Op zondag 5 januari 2025 23:10 schreef GotenSSJ het volgende:
Dit is een fout voor JDub???
Tatum beukt en beukt en duikt de tunnel in en JDub krijgt de foul?Dit staat vrij hoog op de lijst met meest achterlijke dingen die ik in de NBA heb gezien.
Dat was niet best nee. Erg matige 2 minuten oid die je zomaar de win hadden kunnen kosten.quote:Op zondag 5 januari 2025 23:46 schreef 3rr0r het volgende:
Even spannend na de 3 turnovers op rij van OKC
Of aan Fox . Verder niemand die kan dribbelen op 1 man na. 3 seizoen amper boven de 40 wins maar verder gaatquote:Op maandag 6 januari 2025 04:52 schreef 3rr0r het volgende:
Ze waren ook net gewend aan een flinke bijdrage van Kuminga elke wedstrijd
De tweet zegt Kings fans maar neem aan dat het Warriors fans zijn die cynisch dat roepenquote:Op maandag 6 januari 2025 04:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Of aan Fox . Verder niemand die kan dribbelen op 1 man na. 3 seizoen amper boven de 40 wins maar verder gaat
het prima.
[ x ]
Fans van de ronkende puinhoop laten zich horen in de nieuwste arena van Krause.
Gezien de afstand tussen Sacramento en SF zou ik daar niet van uit gaan eerlijk gezegd.quote:Op maandag 6 januari 2025 05:19 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
De tweet zegt Kings fans maar neem aan dat het Warriors fans zijn die cynisch dat roepen
Moreyball/Mazzullaballgenot.quote:Op zondag 5 januari 2025 23:34 schreef Hathor het volgende:
Celtics schieten nog geen deuk in een pak boter, maar blijven gewoon doorknallen als een stel blinde kippen.
Geen wonder dat de ratings zo drastisch dalen, dit is het aankijken niet meer waard.
quote:Op zondag 5 januari 2025 23:49 schreef GotenSSJ het volgende:
15 op een rij![]()
Nogmaals, zonder Chet en zonder Caruso. Broekje uit dit seizoen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geniet er van man.
[ Bericht 7% gewijzigd door Salina op 06-01-2025 12:18:33 ]"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
https://streamable.com/sowfwnquote:Op maandag 6 januari 2025 05:19 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
De tweet zegt Kings fans maar neem aan dat het Warriors fans zijn die cynisch dat roepen
Het klonk als nogal veel maar misschien zitten er inderdaad ook wel best veel. En als het verder rustig(er) is doordat mensen al weg zijn klinkt het waarschijnlijk duidelijker.quote:Op maandag 6 januari 2025 09:24 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Gezien de afstand tussen Sacramento en SF zou ik daar niet van uit gaan eerlijk gezegd.
Sowieso moeten Warriors fans lekker normaal gaan doen, in hun hoogtij dagen zat het bij andere teams ook vol met ‘Curry 30’ shirtjes. Met z’n gelul over ‘Steph’s house’ en ‘You will pay for this’. Toen was het vast allemaal leuk en geweldig, Light Years Ahead.
Zit geen hond meer zo te zien, dan komt het allemaal ook wat wat duidelijker over denk ik ja. Kings fan blijven wel zitten in dit gevalquote:Op maandag 6 januari 2025 21:15 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Het klonk als nogal veel maar misschien zitten er inderdaad ook wel best veel. En als het verder rustig(er) is doordat mensen al weg zijn klinkt het waarschijnlijk duidelijker.
Voorlopig blijft het bij mensen die zomaar wat mogelijkheden proberen te bedenken zonder dat echt feitelijk nieuws is.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 14:04 schreef Hathor het volgende:
Al iets bekend waar Butler straks wil gaan spelen? Of moet ik zeggen op de bank wil zitten tot de playoffs beginnen?
Ach jongen toch..quote:Op dinsdag 7 januari 2025 15:38 schreef 3rr0r het volgende:
Warriors easy win vanavond, spelen thuis, Heat een double OT in de benen van afgelopen nacht en zonder Jimmy
Nou, ik heb hem in een interview zien zeggen dat hij klaar is in Miami, dus dan ga ik er maar vanuit dat ze hem gaan traden.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 15:37 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Voorlopig blijft het bij mensen die zomaar wat mogelijkheden proberen te bedenken zonder dat echt feitelijk nieuws is.
Hij zou zogenaamd ook 'anywhere but Miami' willen spelen.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:05 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nou, ik heb hem in een interview zien zeggen dat hij klaar is in Miami, dus dan ga ik er maar vanuit dat ze hem gaan traden.
Dat wel maar de plek waarheen is niks duidelijk over of 'concrete' geruchten. Je ziet dingen voorbijkomen die mensen zelf hebben uitgedokterd zols Jimmy naar Grizzlies waarbij uiteindelijk Zion of Ingram naar Miami gaat.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:05 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nou, ik heb hem in een interview zien zeggen dat hij klaar is in Miami, dus dan ga ik er maar vanuit dat ze hem gaan traden.
TNT zal liefst willen switchen nu want hun Lakers Mavs is er eentje zonder Luka en Kyrie?quote:New Orleans Pelicans star forward Zion Williamson has been officially declared available Tuesday night against the Minnesota Timberwolves after missing two months with a left hamstring strain.
Heeft Zion z'n bierpens er alweer afgetraind?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:26 schreef 3rr0r het volgende:
BREAKING:
[..]
TNT zal liefst willen switchen nu want hun Lakers Mavs is er eentje zonder Luka en Kyrie?
Terwijl hij in revalidatie zit? Lijkt me sterk, ik denk eerder dat hij weer een paar kilo is aangekomen.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:30 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Heeft Zion z'n bierpens er alweer afgetraind?
Neem aan dat de Pelicans hem anders niet vrijgeven om te spelen. Vraag me wel af of het discipline is waardoor hij niet wat slanker is of dat hij denkt dat als hij wat kilo's minder is dat teveel ten koste gaat van zijn spel.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:30 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Heeft Zion z'n bierpens er alweer afgetraind?
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:32 schreef Hathor het volgende:
[..]
Terwijl hij in revalidatie zit? Lijkt me sterk, ik denk eerder dat hij weer een paar kilo is aangekomen.
Koekoekquote:Op woensdag 8 januari 2025 03:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
[ x ]
Die is gestopt met het vreten van mama's hete kipGENOT.
ACH ACH ACHquote:Op dinsdag 7 januari 2025 15:38 schreef 3rr0r het volgende:
Warriors easy win vanavond, spelen thuis, Heat een double OT in de benen van afgelopen nacht en zonder Jimmy
quote:Op woensdag 8 januari 2025 15:02 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
lol
Heat had meerdere spelers die bijdroegen, zoals zelfs Jovic met 20 terwijl Steph het voornamelijk alleen moest doen weer.
Toch begonnen ze het seizoen wel goed en dat was ook tegen prima tegenstanders. Of is dat allemaal dankzij Buddy toen? Dus ze kunnen het opzich wel met die spelers.quote:Op woensdag 8 januari 2025 17:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heat hebben tenminste nog een cultuurtje van next man up .
Vanaf het moment dat Melton zwaar geblesseerd raakte ging het mis . Prima tegenstanders weet ik niet , zaten bijvoorbeeld Boston in zonder Tingus en Brown tesamen met OKC zonder Holmgren . Als die rolspelers het kunnen voor een seizoen kregen ze geen 12 miljoen maar een max.quote:Op woensdag 8 januari 2025 19:19 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Toch begonnen ze het seizoen wel goed en dat was ook tegen prima tegenstanders. Of is dat allemaal dankzij Buddy toen? Dus ze kunnen het opzich wel met die spelers.
Memphis zonder Ja ook bijvoorbeeld. Denk dat het een beetje beide werelden is, ze zijn niet zo goed als de eerste 15 wedstrijden leek, maar ook niet zo slecht als de laatste 15. Vrij lastig schedule gehad de laatste weken.quote:Op woensdag 8 januari 2025 19:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Vanaf het moment dat Melton zwaar geblesseerd raakte ging het mis . Prima tegenstanders weet ik niet , zaten bijvoorbeeld Boston in zonder Tingus en Brown tesamen met OKC zonder Holmgren . Als die rolspelers het kunnen voor een seizoen kregen ze geen 12 miljoen maar een max.
Maar er hangt een naargeestig sfeertje voor 3 jaar of eigenlijk sinds 2019. Zitten hele diepe problemen die geworteld zitten draaiend om nepotisme en hele diepe frustratie.
Ja maar sommige nederlagen die ertussen zitten zijn echt schandalig , en vooral hoe ook . Dat ze bijvoorbeeld in 7 minuten helemaal niet scoren en dat meerdere malen. Staan nu ook stijf onderaan met FG% bijvoorbeeld. En dan verliezen ze in het nieuwe jaar gewoon volstrekt kansloos van de dobberende Kings en Miami op kwaliteit.quote:Op woensdag 8 januari 2025 19:49 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Memphis zonder Ja ook bijvoorbeeld. Denk dat het een beetje beide werelden is, ze zijn niet zo goed als de eerste 15 wedstrijden leek, maar ook niet zo slecht als de laatste 15. Vrij lastig schedule gehad de laatste weken.
Mobley en Allen was net iets teveel lengte om tegen te spelen zo zonder Chet en alleen Hartenstein inderdaad. Ze schoten ook veel raak die twee, had de Cavs nog niet veel zien spelen maar is wel duidelijk waarom hun record zo goed is, helemaal als Mitchell meer bijdraagt dan gisteren (Dort).quote:Op donderdag 9 januari 2025 10:34 schreef GotenSSJ het volgende:
Prima, verloren met 7 nadat ene Struss en Wade geen 3tje konden missen. Allen ook een bijna perfecte game.
Niet slecht als je dan zonder Chet zo dichtbij blijft bij het team met het beste record. Op naar de volgende streak.
Meestal kom je er wel mee weg, maar de Cavs en de Mavs hebben teveel lengte voor OKC zonder Chet inderdaad. Dit was een carbon copy van de Mavs playoffs serie, teveel lengte en corner drietjes van doodnormale roleplayers die je de das om doen.quote:Op donderdag 9 januari 2025 15:33 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Mobley en Allen was net iets teveel lengte om tegen te spelen zo zonder Chet en alleen Hartenstein inderdaad. Ze schoten ook veel raak die twee, had de Cavs nog niet veel zien spelen maar is wel duidelijk waarom hun record zo goed is, helemaal als Mitchell meer bijdraagt dan gisteren (Dort).
quote:Op donderdag 9 januari 2025 15:35 schreef 3rr0r het volgende:
Warriors tegen de 19-18 Pistons vanavond, die draaien een stuk beter dit seizoen.
Dat al die miljonairs samen niet iets kunnen regelen om hun huizen te beschermen. Dit soort branden zijn kennelijk te overweldigend, zulk natuurgeweld is niet te bevatten vaak tot je er zelf in staat.quote:
Dat wordt een mooie poster dunk van Duren in Post z'n gezicht @franklopquote:Op donderdag 9 januari 2025 20:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
[ x ]
Post gaat meer dan garbagetijd krijgen zo te zien.
Post MVP incomingquote:Op donderdag 9 januari 2025 21:21 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat wordt een mooie poster dunk van Duren in Post z'n gezicht @:franklop
quote:Op donderdag 9 januari 2025 21:19 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat al die miljonairs samen niet iets kunnen regelen om hun huizen te beschermen. Dit soort branden zijn kennelijk te overweldigend, zulk natuurgeweld is niet te bevatten vaak tot je er zelf in staat.
Bij een storm maakt het nogal uit of je een huis van betonblokken hebt of eentje van hout met gipsplaten, maar bij zulke branden niet echt.quote:Op donderdag 9 januari 2025 21:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Huizen van karton.
Coach LeBron heeft vast nog wel een plekje over in zijn huis voor medewerker JJ. @PowerLoungenquote:Op donderdag 9 januari 2025 22:05 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Bij een storm maakt het nogal uit of je een huis van betonblokken hebt of eentje van hout met gipsplaten, maar bij zulke branden niet echt.
Wel voor een Dukey maar niet voor de minnaar van zijn ma.quote:Op donderdag 9 januari 2025 22:12 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Coach LeBron heeft vast nog wel een plekje over in zijn huis voor medewerker JJ. @:PowerLoungen
Valt mee, de meesten van die namen zijn erbij. Zie wel een Santos spelen die ik nog nooit eerder voorbij heb zien komen.quote:Op donderdag 9 januari 2025 20:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
[ x ]
Post gaat meer dan garbagetijd krijgen zo te zien.
De grote ster .quote:Op vrijdag 10 januari 2025 01:34 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Valt mee, de meesten van die namen zijn erbij. Zie wel een Santos spelen die ik nog nooit eerder voorbij heb zien komen.
Hij is wel energiek. Past beter in Steve z'n spelletje dan Post. Waarom is Post uberhaupt gekozen?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 01:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
De grote ster .
Van Brazilië ..
Omdat de GM en eigenaar niet echt communiceren met Steve. Steve moet die Dunleavy sowieso niet volgens mij.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 01:53 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hij is wel energiek. Past beter in Steve z'n spelletje dan Post. Waarom is Post uberhaupt gekozen?
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 10 januari 2025 03:00 schreef 3rr0r het volgende:
Dennis met z'n kruis in het gezicht van een meid in het publiek
3 puntertje erinquote:
Curry en anderen gingen uit hun dak op de bank voor een van zijn plays, weet niet of het die driepunter was of een mooie pass, had het zelf net gemist en eigenlijk niet teruggespoeld om te zien wat hij deed.quote:
Utah - Suns om 23:00.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:09 schreef 3rr0r het volgende:
Geen vroege wedstrijd meer
Rockets Hawks postponed due to severe weather and hazardous icy conditions (Atlanta)
Markkanen is wel weer van de partij maar ik ga voor Grizzlies Wolvesquote:
Was nog 12 seconden op de klok toen Edwards schoot, zo laat was het toch niet?quote:Op zondag 12 januari 2025 04:30 schreef 3rr0r het volgende:
Jeetje wat een kutplay op het laatst, Randle die per se wacht op Edwards waardoor het te laat is, pak zelf het heft in handen. Dure free throw missers ook van Gobert zo op het einde.
Nee was de laatste play van de wedstrijd, buzzer gingquote:Op zondag 12 januari 2025 12:36 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Was nog 12 seconden op de klok toen Edwards schoot, zo laat was het toch niet?
Ah, die play zag ik niet zo snel voorbij komen op Reddit.quote:Op zondag 12 januari 2025 14:42 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nee was de laatste play van de wedstrijd, buzzer ging
Gaat niks gebeuren. There's no such thing as a free lunch, dus hij kan blijven hopen dat er een goede versterking komt zonder dat je zelf iets van waarde moet opgeven.quote:With the trade deadline just over three weeks away, Golden State star guard Stephen Curry wants to see the slumping Warriors get better but not at the expense of making a "desperate" move that would "deplete the future" for the franchise.
Al sinds 2019 niks en de laatste 3 jaar al helemaal niet . Grappige is dat ze blijven denken dat ze een goede organisatie zijn terwijl ze geen toekomst hebben en zo afgaan op tanken voor Flagg met Curry op je roster.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:06 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Gaat niks gebeuren. There's no such thing as a free lunch, dus hij kan blijven hopen dat er een goede versterking komt zonder dat je zelf iets van waarde moet opgeven.
Mensen zien andere redenen voor 'waarom het niet loopt' en zoeken de oplossing dan ook in andere dingen. Opzich ging Kuminga de laatste tijd voor hij geblesseerd raakte als een treintje dus ze zagen hun hoop en geduld beloond worden dachten ze.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 16:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Al sinds 2019 niks en de laatste 3 jaar al helemaal niet . Grappige is dat ze blijven denken dat ze een goede organisatie zijn terwijl ze geen toekomst hebben en zo afgaan op tanken voor Flagg met Curry op je roster.
(lol)
Maar ook met Kuminga verloren ze de nodige games . Sterker nog , hoe meer minuten hij maakte , hoe meer punten er werden opgegeven .quote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:35 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Mensen zien andere redenen voor 'waarom het niet loopt' en zoeken de oplossing dan ook in andere dingen. Opzich ging Kuminga de laatste tijd voor hij geblesseerd raakte als een treintje dus ze zagen hun hoop en geduld beloond worden dachten ze.
Ja er is gewoon niet een tweede ster die de aandacht van de tegenstander dermate opeist dat Curry wat wordt ontzien. Hij schoot soms ook slecht dit seizoen maar verder is het altijd onder extreme defense druk, terwijl anderen open schoten missen moet hij ze schieten in een draai/met iemand in z'n gezicht. Picks zijn vaak waardeloos.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar ook met Kuminga verloren ze de nodige games . Sterker nog , hoe meer minuten hij maakte , hoe meer punten er werden opgegeven .
Ik zelf blijf erbij dat die problemen beginnen bij die eigenaar die het helemaal kwijt is sinds 2017.
Een tweede ster wil die eigenaar liever niet want mochten ze onverhoopt weer kampioen worden , dan is die bang dat die geen krediet ervoor krijgt net zoals de vorige keren (Jordan, Krause) . Hij wil liever zelf een team bouwen met talent die hij en zijn zoontjes scouten en het liefst Curry erbij houden want hij verkoopt die mokerdure kaartjes . Zonder zit die met een lege arena die hem klauwen met geld heeft gekost.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:49 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ja er is gewoon niet een tweede ster die de aandacht van de tegenstander dermate opeist dat Curry wat wordt ontzien. Hij schoot soms ook slecht dit seizoen maar verder is het altijd onder extreme defense druk, terwijl anderen open schoten missen moet hij ze schieten in een draai/met iemand in z'n gezicht. Picks zijn vaak waardeloos.
Zie niet zo snel welk team hij dan voor ogen heeft die dat op die manier heeft geflikt. Kan je lang wachten. Thunder? Die moeten ook nog hun eerste kampioenschap winnen. En wil je zulke goede picks krijgen moet je inderdaad voluit tanken steeds.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Een tweede ster wil die eigenaar liever niet want mochten ze onverhoopt weer kampioen worden , dan is die bang dat die geen krediet ervoor krijgt net zoals de vorige keren (Jordan, Krause) . Hij wil liever zelf een team bouwen met talent die hij en zijn zoontjes scouten en het liefst Curry erbij houden want hij verkoopt die mokerdure kaartjes . Zonder zit die met een lege arena die hem klauwen met geld heeft gekost.
Het ironische is dat hij geen talent heeft( op Kuminga na) na pakweg 8 jaar bezuinigen.
Hij zal wel roemloos eruit gaan zoals Nowitzski en Kobe. Ook vanwege zijn royale salaris.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:03 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zie niet zo snel welk team hij dan voor ogen heeft die dat op die manier heeft geflikt. Kan je lang wachten. Thunder? Die moeten ook nog hun eerste kampioenschap winnen. En wil je zulke goede picks krijgen moet je inderdaad voluit tanken steeds.
Oh ja lol, was ik vergeten zelfs die spelers zoals Wiseman, zo gaat dat met spelers die het niet waarmakenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:06 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hij zal wel roemloos eruit gaan zoals Nowitzski en Kobe. Ook vanwege zijn royale salaris.
Ze hadden goede picks trouwens , 3 uit de loterij.
1 begint het na 4 jaar een beetje door te krijgen , Moody kan er niks van en nr 2 Wiseman is volgend jaar uit de liek ...
Helpt niet mee dat die zijn achilles gescheurd heeft wat meestal gewoon een doodvonnis is voor iemand met zijn lengte.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:10 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Oh ja lol, was ik vergeten zelfs die spelers zoals Wiseman, zo gaat dat met spelers die het niet waarmaken
Leeft in z'n eigen fantasie wereld die gozer. Was (en misschien is) een prima speler, maar niemand gaat Butler 50+ miljoen betalen op z'n 38ste.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[ x ]
Sjimmy denkt dat die de supermax krijgt bij een ander team.
Hij heeft zelf wel altijd gezegd dat hij het goed doet dankzij hard werken en niet zozeer 'godgiven talent', maar in deze kennelijk overschat hij inderdaad wat hij levert met dat harde werk, en de komende jaren kan gaan leveren nog.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:34 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Leeft in z'n eigen fantasie wereld die gozer. Was (en misschien is) een prima speler, maar niemand gaat Butler 50+ miljoen betalen op z'n 38ste.
quote:Door een blessure van minstens tien weken komt het vaste plekje dat Ajay Mitchell (22) bij topteam Oklahoma City Thunder zou gaan versieren in het gedrang. De Belgische revelatie dreigt slachtoffer te worden van het al te strenge NBA-reglement.
Terwijl JJ Redick, coach van de Los Angeles Lakers, zijn huis verloor aan de vlammen, en ook Steve Kerr, coach van de Golden State Warriors, zijn ouderlijke woning in rook zag opgaan, doemde Mark Daigneault, de visionaire coach van Oklahoma City Thunder (OKC), afgelopen vrijdag op in New York met veel banalere zorgen. Op de persconferentie voorafgaand aan de confrontatie met de New York Knicks zat Daigneault te ijlen van de koorts, en terwijl het zweet parelde op zijn bleke voorhoofd betreurde hij vanachter een mondmasker dat hij NBA-Belg Ajay Mitchell tot eind maart zal moeten missen … En misschien wel voorgoed.
Mitchell kampt namelijk met ‘turf toe’, een delicate teenblessure. Hij werd vrijdag geopereerd en is minstens 10 weken out. Daigneault – wiens naam in de VS verkracht wordt tot Deejknolt – leek voor de microfoon al afscheid van hem te nemen en roemde zijn Belgische rookie uitgebreid voor zijn verbetenheid, voor hoe de 22-jarige Luikenaar zich met zijn werklust en scherpe shot al quasi onmisbaar had gemaakt bij OKC, de leider in de Western Conference.
Two-way contract
Dat zag je onder andere goed vorige week woensdag, toen Mitchell ook al ontbrak in de topper tegen de Cleveland Cavaliers, autoritair leider in het Oosten. Daarin kampte de Canadees Shai Gilgeous-Alexander (SGA), de weergaloze spelverdeler van OKC, al snel met foutenlast, en waar Mitchell dan gewoonlijk het veld werd ingestuurd om de bal op te brengen, vond OKC nu minder oplossingen. Zo kwam er voor de Thunder een einde aan een reeks van 15 overwinningen op rij. Twee dagen later spoelde OKC die ontgoocheling wel alweer weg door de Knicks zodanig van de mat te vegen dat een deel van het cynische thuispubliek Madison Square Garden al tijdens de rust verliet.
Met OKC komt het dus wel goed richting de play-offs, maar de vraag is of we Ajay Mitchell daarin nog terugzien. Mitchell verkeerde de afgelopen weken in hoogvorm, tekende in december voor zijn eerste ‘double double’, en versierde ook zijn eerste basisplek. Vanwege die uitstekende prestaties leek hij op weg om een verbeterd contract te krijgen. Jammer genoeg lijkt dat nu van de baan.
Mitchell opereerde vooralsnog op een ‘two-way deal’, wat betekent dat OKC hem voor vijftig matchen mocht inzetten maar hem ook bij hun team in de G League, de opleidingsliga van de NBA, had kunnen stallen. Mitchell speelde echter zo goed dat hij bij het eerste team al 34 caps verzamelde, en het leek dus stilaan tijd om zijn contract een upgrade te geven. Helaas voor hem zal het reguliere seizoen er al bijna opzitten als hij – in het beste geval – eind maart al kan terugkeren: OKC speelt zijn laatste reguliere match op 13 april in New Orleans. Tot overmaat van ramp mogen spelers op een two-way contract in de play-offs niet aantreden. Het is een rare regel waarmee de NBA ervoor wil zorgen dat vooral de grote sterren aantreden in het naseizoen.
Dure plek
Dat Mitchell nog een upgrade naar een standaardcontract zal krijgen, is dus plots onzeker. Als hij gezond was gebleven, had OKC het laatste van zijn vijftien roster spots hoogstwaarschijnlijk aan hem gegund – twee weken geleden ontbond OKC nog het contract van Brandon Carlson om dat vijftiende plekje vrij te maken. Helaas lijkt dat nu met de klap niet meer voor Mitchell weggelegd.
Ten eerste keren er nog andere geblesseerde spelers vroeger terug dan Mitchell, en soms dan nog op Mitchells guard-positie. Zo zal de leemte die Mitchell laat één dezer alweer worden opgevuld door de ervaren mannetjesputter Alex Caruso. Daarnaast komt de lang geblesseerde Jaylin Williams stilaan onder stoom en staat topper Chet Holmgren over een week of twee ook weer terug in de basis. De minuten die Mitchell nog zou gekregen hebben als iedereen fit is, leken dus sowieso te gaan teruglopen.
Verder liggen voor volgend jaar al dertien contracten vast bij OKC en heeft het team bovendien ook een mooie uitgangspositie voor de draft. Er komt dus nog schoon volk bij. Tot slot geeft OKC allicht volgend jaar liever voorrang aan Nikola Topic, ook een guard die het in 2024 uit de draft haalde, maar dit seizoen nog out is door een zware kruisbandoperatie. Topic is met zijn 19 jaar drie jaar jonger dan Mitchell, wordt ook een hoger plafond toegedicht, en dus zal allicht hij, en niet langer Mitchell, volgend jaar de back-up voor SGA worden.
Al bij al ziet het er dan ook naar uit dat Mitchell pas volgend jaar opnieuw zal terugkeren – en hoogstens met een two-way contract – bij OKC. Nog waarschijnlijker is dat ze hem laten gaan. Want dat is het goeie nieuws: Mitchell zette zich in 34 matchen al zozeer op de kaart dat minder gestoffeerde teams voor hem zullen vechten. Oklahoma is nu eenmaal een orkaangevoelige streek, wie weet landt Mitchell na deze twister alsnog met zijn gat in de boter.
Belgie hoeft zich geen zorgen te maken, die krijgt gewoon een contract. Misschien stellen ze het een beetje uit om wat tax te sparen oid, maar Mitchell speelt buitengewoon goed voor een 2nd round draftpick.quote:
Geen Embiid, geen Maxey, geen George, al 21 achter en 1ste kwart is nog niet voorbij, opmerking ingetrokken.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:57 schreef 3rr0r het volgende:
TNT heeft weer voor de verkeerde partij gekozen vanavond, Cavs Pacers ipv Thunder Sixers.
Weet je het zeker, want vorige keer toen ze met weinig waren zag ik hem ook niet op de statsheet maar toen kwam hij er toch opeens in.quote:Op donderdag 16 januari 2025 02:23 schreef PowerLoungen het volgende:
Post niet bij de Warriors terwijl ze geen Kuminga , Anderson en Green hebben + ze tanken .
quote:Op donderdag 16 januari 2025 03:37 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Weet je het zeker, want vorige keer toen ze met weinig waren zag ik hem ook niet op de statsheet maar toen kwam hij er toch opeens in.
Vliegveld dicht door sneeuwstorm wellicht haquote:Op donderdag 16 januari 2025 03:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
[ x ]
Negeer de ''was logistiek niet mogelijk'' want dat is gewoon je reinste onzin dezer tijden.
116-115. Nipt volgehoudenquote:Op donderdag 16 januari 2025 04:42 schreef 3rr0r het volgende:
34-12 1ste kwart is wel petje af, in Minnesota nog wel. Volhouden gaat nog een uitdaging worden
Wel op TNT vandaag. De keren dat ze op nationale tv komen (Cup final) gaan ze onderuitquote:Op donderdag 16 januari 2025 08:04 schreef GotenSSJ het volgende:
Hartenstein ook geblesseerdWel maar 1-2 weken, maar wel precies in de wedstrijden dat je hem nodig hebt (Cleveland, Dallas)
Gaat lekker dit seizoen.
Komt ook alleen maar opdagen in de playoffs, in het reguliere seizoen gooit hij er met de pet naar of speelt gewoon helemaal niet.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:34 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Leeft in z'n eigen fantasie wereld die gozer. Was (en misschien is) een prima speler, maar niemand gaat Butler 50+ miljoen betalen op z'n 38ste.
Ging ook meer over de manier waarop toch, en niet zozeer dat het onterecht was om hem weg te sturen.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 09:48 schreef Hathor het volgende:
Je kan zeggen wat je wil, maar sinds ze daar in Sacramento hun trainer op straat hebben gezet loopt het ineens als een sneltrein.
Poh, wat een gamequote:Op vrijdag 17 januari 2025 02:21 schreef 3rr0r het volgende:
Cavs worden kapoet gemaakt, geen extra lengte nodig als je zo schiet en verdedigt.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 17 januari 2025 21:01 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Poh, wat een gameCavs compleet GESLOOPT.
Zo zag hun team er ook een beetje uit na het 3de kwart. Moet zeer gedaan hebben met dat record dat je zo kansloos was tegen een team dat hun 2 centers mist, terwijl je eigen wapenfeit vooral lengte is.quote:
Vandaag direct tegen de Mavs, maar die ook spelers missen, althans weet niet wanneer ze terug verwacht worden. Luka, Kyrie en Gafford of Lively had ook iets meen ik.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 21:06 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Zo zag hun team er ook een beetje uit na het 3de kwart. Moet zeer gedaan hebben met dat record dat je zo kansloos was tegen een team dat hun 2 centers mist, terwijl je eigen wapenfeit vooral lengte is.
Geen Luka maakt sowieso een verschil daar, ook al zouden ze beide centers hebben. Gelukkig afgelopen nacht ook wat rust kunnen pakken door de grote verschillen.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:02 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Vandaag direct tegen de Mavs, maar die ook spelers missen, althans weet niet wanneer ze terug verwacht worden. Luka, Kyrie en Gafford of Lively had ook iets meen ik.
Denk dat die de volgende alweer mee doet, was bepaald na shootaround dat die niet mee ging doen.quote:
Denk dat het er meer aan ligt dat de Thunder 3 starters missen en ook nog een scorer vanaf de bank dan dat Kyrie mee deed.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 03:53 schreef 3rr0r het volgende:
Wat is er met Shai? Speelt niet en Thunder 20 achter bij de rust. Was Heat aan het kijken. Kyrie wel erbij, dan is het toch te lastig blijkbaar.
Dat 3 v 1 (Trae) moment waar de alley-oop op Tatum compleet verneukt wordt is wel comedy capersquote:Op zondag 19 januari 2025 05:40 schreef 3rr0r het volgende:
Celtics flink slecht geschoten, Hawks win OT
Ja dat krijg je als je debiel zelfs bij een 3 vs 1 denkt aan een drietje schietenquote:Op zondag 19 januari 2025 13:01 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat 3 v 1 (Trae) moment waar de alley-oop op Tatum compleet verneukt wordt is wel comedy capers
Ik kon hem niet zien maar lange slungel Ware van de Heat had meer punten dan Wemby, ha.quote:
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 00:22 schreef 3rr0r het volgende:
Post is er iig wel bij, misschien als ze 30 achter staan een kansje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |