In de tijden van KD en Westbrick speelde OKC ook gewoon met de kerst met hun miljoenencontracten bij bijv Nike . Die ventjes van nu staan gewoon verreweg in hun schaduw qua populariteit en dat gaat ook niet veranderen.quote:Op woensdag 25 december 2024 19:58 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik kijk zelf nog wel Warriors juist omdat Curry entertainment biedt die anderen niet zo kunnen leveren. De laatste tijd is dat echter niet meer zo, meer sporadisch. Verder kijken er meer mensen Lakers dan Choklahoma, dus logisch dat Silver daarvoor kiest. Weet niet wanneer ze deze agenda plannen, of ze dan al zicht hebben op wie dan goed draait zoals Thunder nu.
Geen rivaliteit valt toch wel mee, ja ze vechten elkaar niet de tent uit, maar dat deden James en Curry ook niet bijvoorbeeld. Rockets vs Thunder is een prima rivaliteit die ik dan ken, Cavs hebben bijvoorbeeld ongetwijfeld ook een rivaal.quote:Op woensdag 25 december 2024 19:57 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Daar gaat het om , de naam en of je verkoopt . Die kinderen zijn heel goed maar ze spreken gewoon niet meer tot te verbeelding bij de jeugd . Er is ook geen rivaliteit meer tussen die nieuwe spelers , te saai om ook maar in een schoen , film of in een magazine kop te zetten .
Dan ben je als league vooral blind, vorig jaar de nummer 1 seedquote:Op woensdag 25 december 2024 19:58 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik kijk zelf nog wel Warriors juist omdat Curry entertainment biedt die anderen niet zo kunnen leveren. De laatste tijd is dat echter niet meer zo, meer sporadisch. Verder kijken er meer mensen Lakers dan Choklahoma, dus logisch dat Silver daarvoor kiest. Weet niet wanneer ze deze agenda plannen, of ze dan al zicht hebben op wie dan goed draait zoals Thunder nu.
Ach, zo hebben de Warriors titels gewonnen waarin ze duizenden keren met moving screens wegkomen bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 25 december 2024 20:06 schreef 3rr0r het volgende:
Niet mijn persoonlijke keuze overigens, ik kijk veel liever Thunder dan LakersCavs trekken me niet zo, Celtics knap maar ik kan niet tegen dat bevoordelen van Tatum die altijd mag wegduwen. Net als toen Giannis vanalles mocht wat volgens de regels niet mag (vrije worpen die heel lang duren) , heb ik een bloedhekel aan.
Ik vind Shai wel een baas maar hij is natuurlijk erg rustig, smooth operator. Z'n spel spreekt voor hem.quote:Op woensdag 25 december 2024 20:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
In de tijden van KD en Westbrick speelde OKC ook gewoon met de kerst met hun miljoenencontracten bij bijv Nike . Die ventjes van nu staan gewoon verreweg in hun schaduw qua populariteit en dat gaat ook niet veranderen.
Ja maar dat is dan meer 'league wide', dat ze geen moving screens fluiten, net als al dat lopen. Niet 1 speler die een free pass heeft.quote:Op woensdag 25 december 2024 20:08 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dan ben je als league vooral blind, vorig jaar de nummer 1 seed
[..]
Ach, zo hebben de Warriors titels gewonnen waarin ze duizenden keren met moving screens wegkomen bijvoorbeeld.
Vechten niet nee maar Curry en Lebron mochten elkaar overduidelijk niet en dat kon je duidelijk zien . Pak erbij dat de 1 een soort uitvinder is van het nieuwe spelletje en de ander vergelijkingen trok met Jordan en presto , daar kan je 100 jaar op teren .quote:Op woensdag 25 december 2024 20:06 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Geen rivaliteit valt toch wel mee, ja ze vechten elkaar niet de tent uit, maar dat deden James en Curry ook niet bijvoorbeeld. Rockets vs Thunder is een prima rivaliteit die ik dan ken, Cavs hebben bijvoorbeeld ongetwijfeld ook een rivaal.
Maar het probleem ligt ook bij de NBA zelf , als je de supersterren van weleer constant blijft pushen dan krijg je ook nooit een nieuw gezicht van de league. Misschien helpt het ook niet mee dat de nieuwe sterren veelal niet Amerikaans zijn.
De superster treatment is gigantisch vervelend inderdaadquote:Op woensdag 25 december 2024 20:10 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ja maar dat is dan meer 'league wide', dat ze geen moving screens fluiten, net als al dat lopen. Niet 1 speler die een free pass heeft.
Op social media wordt vooral de spot met hem gedreven dat die niks kan als die geen FT's krijgt . Helpt niet.quote:Op woensdag 25 december 2024 20:08 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik vind Shai wel een baas maar hij is natuurlijk erg rustig, smooth operator. Z'n spel spreekt voor hem.
quote:Op woensdag 25 december 2024 20:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Op social media wordt vooral de spot met hem gedreven dat die niks kan als die geen FT's krijgt . Helpt niet.
Wemby is de nieuwe cash cow inderdaad, die pushen ze welquote:Op woensdag 25 december 2024 20:11 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Vechten niet nee maar Curry en Lebron mochten elkaar overduidelijk niet en dat kon je duidelijk zien . Pak erbij dat de 1 een soort uitvinder is van het nieuwe spelletje en de ander vergelijkingen trok met Jordan en presto , daar kan je 100 jaar op teren .
Dat nieuwe gezicht van de liek speelt nu trouwens ..lol..
Social media inderdaad . En ja dan kijken er niet veel mensen naar OKC en dus denkt de NBA ''Dan kijkt er ook niemand naar ze met Kerst''quote:Op woensdag 25 december 2024 20:14 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]![]()
Dit is de grootste onzin natuurlijk. Maar ik snap ook wel dat niet veel mensen naar OKC kijken in hun vrije tijd.
Herken ik niet, zie hem allemaal knappe schoten maken. Mensen die haten voor het haten.quote:Op woensdag 25 december 2024 20:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Op social media wordt vooral de spot met hem gedreven dat die niks kan als die geen FT's krijgt . Helpt niet.
Niet uniek genoeg blijkbaar .quote:Op woensdag 25 december 2024 20:15 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Wemby is de nieuwe cash cow inderdaad, die pushen ze welMaar de rest, mwah.
Je kunt het ook omdraaien en ze juist 'on display' zetten. Denk dat veel mensen juist wel de wedstrijden aan laten staan. Misschien moet je ze niet als eerste of laatste plannen, dat is zeker waar.quote:Op woensdag 25 december 2024 20:15 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Social media inderdaad . En ja dan kijken er niet veel mensen naar OKC en dus denkt de NBA ''Dan kijkt er ook niemand naar ze met Kerst''
Vergeleken met Wemby is niemand uniekquote:Op woensdag 25 december 2024 20:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Niet uniek genoeg blijkbaar .
Aangezien de kijkcijfers toch al naar de klote gaan vanwege scheidsrechters , triljoen 3tjes en nog meer onzin gaan ze voor de veiligheid .quote:Op woensdag 25 december 2024 20:17 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Je kunt het ook omdraaien en ze juist 'on display' zetten. Denk dat veel mensen juist wel de wedstrijden aan laten staan. Misschien moet je ze niet als eerste of laatste plannen, dat is zeker waar.
Silver gaat liever een wedstrijd van Charlotte kijken om Ball 3-18 van 3 te zien gaan, en zich dan af te vragen wat er mis is met de huidige 3-pointer.quote:Op woensdag 25 december 2024 20:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Aangezien de kijkcijfers toch al naar de klote gaan vanwege scheidsrechters , triljoen 3tjes en nog meer onzin gaan ze voor de veiligheid .
Voor de Spurs kan het heel vervelend worden als ze de rest om hem heen slecht blijft. Zie kutwijf Buss er wel voor aan dat ze eraan blijft trekken tot die binnen is , idem dito met bijv Heat of Morey.quote:Op woensdag 25 december 2024 20:18 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Vergeleken met Wemby is niemand uniekBegin van het jaar vond ik het maar belachelijk dat die met z'n 2m20 constant 3tjes liep te knallen ipv in de paint wat ging doen.
Nu begint die godverdomme die 3tjes ook nog raak te schieten. Dat gaan 10-15 heel vervelende jaren worden als die fit blijft. Kan het me haast niet voorstellen, maar tot nu toe gaat het goed.
Voordeel is dan wel dat met die Europese gasten (Jokic, Doncic, Giannis) er nog wel iets van loyaliteit lijkt te zijn. Misschien ook omdat het voor hun wel prima is om in een Amerikaanse stad te wonen ipv per se NYC, LA, Miami etc.quote:Op woensdag 25 december 2024 20:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Voor de Spurs kan het heel vervelend worden als ze de rest om hem heen slecht blijft. Zie kutwijf Buss er wel voor aan dat ze eraan blijft trekken tot die binnen is , idem dito met bijv Heat of Morey.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |