Denk dat dat wel een loss gaat worden, zeker nu het de 2de pot van een b2b is helaas. Maar goed, Thunder record van 13 overwinningen op een rij, niet slecht.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 14:36 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ja ik zie het, sterke thee in de rust.
Vanavond tegen de Knicks, hopelijk een leuke pot.
Alleen lullig dat ze net tijdens de NBA Cup finale niet thuisgaven.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 15:25 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Denk dat dat wel een loss gaat worden, zeker nu het de 2de pot van een b2b is helaas. Maar goed, Thunder record van 13 overwinningen op een rij, niet slecht.
Dat is waar, dat was echt treurig qua 3pt schietenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:38 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Alleen lullig dat ze net tijdens de NBA Cup finale niet thuisgaven.
Jimmy maakte zichzelf een stinkende sok nadat hij butt hurt was. Vaak injured en niet altijd super spelend. Benieuwd wie hem nu wil.quote:
Geen enkel team dat een beetje nadenkt mag ik hopen, je haalt alleen maar een hoop ellende binnen met deze gozer.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 01:19 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Jimmy maakte zichzelf een stinkende sok nadat hij butt hurt was. Vaak injured en niet altijd super spelend. Benieuwd wie hem nu wil.
Met zijn leeftijd en type spel is het ook maar de vraag hoe lang hij nog echt verschil kan maken. Is geen pure shooter, of hij moet de magic potion van Lebron krijgen.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 01:21 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Geen enkel team dat een beetje nadenkt mag ik hopen, je haalt alleen maar een hoop ellende binnen met deze gozer.
Als Presti dit ook nog voor elkaar weet te boksen begin ik vast aan het standbeeld denk ik.quote:Cameron Johnson is one of the hottest current names on the market. He’d fill a need as an extra shooting wing who could fit in versatile lineup combinations and also makes a reasonable $22.5 million this season (plus $20.5 million and $22.5 million the next two). But Brooklyn’s price tag has been steep and there are other teams (like the Sacramento Kings and Oklahoma City Thunder) that appear in hotter pursuit.
Ik vind dat een scheids wel iets moet kunnen incasseren qua opmerkingen maar je weet niet wat er al allemaal gezegd was tot dan toe en de toon waarop. Dat een scheids staat te slapen zeggen is wel vergelijkbaar met zeggen he blinde, dan moet je niet miepen als speler.quote:Op zondag 5 januari 2025 17:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[ x ]
hOe KaN dAt nOu dAt dE kiJkcIjFerS mEt 42% gEdAaLd ziJn ?
Aangezien het Hart is zal er wel een spread zijn gehaald want dit staat niet op zichzelf .quote:Op zondag 5 januari 2025 19:04 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik vind dat een scheids wel iets moet kunnen incasseren qua opmerkingen maar je weet niet wat er al allemaal gezegd was tot dan toe en de toon waarop. Dat een scheids staat te slapen zeggen is wel vergelijkbaar met zeggen he blinde, dan moet je niet miepen als speler.
Brown en Tatum mogen alles, refs hebben weer flink gezopen zo te zien.quote:Op zondag 5 januari 2025 21:31 schreef 3rr0r het volgende:
Ze spelen in Oklahoma, benieuwd of Tatum daar ook mag wegduwen voor het schieten.
Verdediging is ook niet super. Porzingis steeds een mismatch om gebruik van te makenquote:Op zondag 5 januari 2025 22:15 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Brown en Tatum mogen alles, refs hebben weer flink gezopen zo te zien.
Spelen ook als een natte krant hoor, maar Brown en Tatum hebben wel de superstar whistle vandaag.quote:Op zondag 5 januari 2025 22:25 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Verdediging is ook niet super. Porzingis steeds een mismatch om gebruik van te maken
Gek inderdaad, Tatum was degene die begint met duwen, kreeg lichtjes eentje terug en hij vliegtquote:Op zondag 5 januari 2025 23:10 schreef GotenSSJ het volgende:
Dit is een fout voor JDub???
Tatum beukt en beukt en duikt de tunnel in en JDub krijgt de foul?Dit staat vrij hoog op de lijst met meest achterlijke dingen die ik in de NBA heb gezien.
Dat was niet best nee. Erg matige 2 minuten oid die je zomaar de win hadden kunnen kosten.quote:Op zondag 5 januari 2025 23:46 schreef 3rr0r het volgende:
Even spannend na de 3 turnovers op rij van OKC
Of aan Fox . Verder niemand die kan dribbelen op 1 man na. 3 seizoen amper boven de 40 wins maar verder gaatquote:Op maandag 6 januari 2025 04:52 schreef 3rr0r het volgende:
Ze waren ook net gewend aan een flinke bijdrage van Kuminga elke wedstrijd
De tweet zegt Kings fans maar neem aan dat het Warriors fans zijn die cynisch dat roepenquote:Op maandag 6 januari 2025 04:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Of aan Fox . Verder niemand die kan dribbelen op 1 man na. 3 seizoen amper boven de 40 wins maar verder gaat
het prima.
[ x ]
Fans van de ronkende puinhoop laten zich horen in de nieuwste arena van Krause.
Gezien de afstand tussen Sacramento en SF zou ik daar niet van uit gaan eerlijk gezegd.quote:Op maandag 6 januari 2025 05:19 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
De tweet zegt Kings fans maar neem aan dat het Warriors fans zijn die cynisch dat roepen
Moreyball/Mazzullaballgenot.quote:Op zondag 5 januari 2025 23:34 schreef Hathor het volgende:
Celtics schieten nog geen deuk in een pak boter, maar blijven gewoon doorknallen als een stel blinde kippen.
Geen wonder dat de ratings zo drastisch dalen, dit is het aankijken niet meer waard.
quote:Op zondag 5 januari 2025 23:49 schreef GotenSSJ het volgende:
15 op een rij![]()
Nogmaals, zonder Chet en zonder Caruso. Broekje uit dit seizoen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geniet er van man.
[ Bericht 7% gewijzigd door Salina op 06-01-2025 12:18:33 ]"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
https://streamable.com/sowfwnquote:Op maandag 6 januari 2025 05:19 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
De tweet zegt Kings fans maar neem aan dat het Warriors fans zijn die cynisch dat roepen
Het klonk als nogal veel maar misschien zitten er inderdaad ook wel best veel. En als het verder rustig(er) is doordat mensen al weg zijn klinkt het waarschijnlijk duidelijker.quote:Op maandag 6 januari 2025 09:24 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Gezien de afstand tussen Sacramento en SF zou ik daar niet van uit gaan eerlijk gezegd.
Sowieso moeten Warriors fans lekker normaal gaan doen, in hun hoogtij dagen zat het bij andere teams ook vol met ‘Curry 30’ shirtjes. Met z’n gelul over ‘Steph’s house’ en ‘You will pay for this’. Toen was het vast allemaal leuk en geweldig, Light Years Ahead.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |