Dit is ook wel een beetje een kabbelaarquote:Op woensdag 25 december 2024 20:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik wist niet eens dat deze vd Stones er nog in stond.
van de betere soort dan wel.quote:Op woensdag 25 december 2024 20:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is ook wel een beetje een kabbelaar
heerlijk dit hoorquote:
Dank je voor de tip!quote:Op woensdag 25 december 2024 20:28 schreef BillDauterive het volgende:
The National heeft 20 betere liedjes dan I Need My Girl, maar die staan niet in de top 2000.
Een energiek liedje voor Pindakaasfanaticus? Dan ga ik voor Available.
Niet te vervangen die gast joh, unieke energie, stage presence, alles.quote:Op woensdag 25 december 2024 20:31 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb The Prodigy dit jaar weer live gezien en vond ze zoveel minder dan tig jaar terug. De huidige frontman kan me niet zoveel boeien.
Dan heeft Linkin Park het beter gedaan..quote:Op woensdag 25 december 2024 20:31 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb The Prodigy dit jaar weer live gezien en vond ze zoveel minder dan tig jaar terug. De huidige frontman kan me niet zoveel boeien.
Je vraagt je af waarom zo'n band überhaupt nog doorgaat. Ja, ordinair centen schrapen natuurlijk. Minachting van je publiek.quote:Op woensdag 25 december 2024 20:31 schreef BillDauterive het volgende:
Qua zang is Maxim toch belangrijker dan Keith denk ik. Maar Keith was dan weer een beest op het podium.quote:Op woensdag 25 december 2024 20:31 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Niet te vervangen die gast joh, unieke energie, stage presence, alles.
Ja, dat bedoel ik. Echt een podiumbeest, Maxim ook wel een beest hoor, maar samen was het gewoon een geniale combinatie.quote:Op woensdag 25 december 2024 20:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
Qua zang is Maxim toch belangrijker dan Keith denk ik. Maar Keith was dan weer een beest op het podium.
Of ze vinden het gewoon nog enorm tof om op te treden. Lijkt me dat ze voor het geld het niet meer hoeven te doen.quote:Op woensdag 25 december 2024 20:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je vraagt je af waarom zo'n band überhaupt nog doorgaat. Ja, ordinair centen schrapen natuurlijk. Minachting van je publiek.
Ja dit is echt lijden, ik verlang naar Iron Butterflyquote:Op woensdag 25 december 2024 20:34 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Aah 18 minuten prog. Alsof we bij Pinguïn Radio beland zijn
Ik neem aan dat die pas op de laatste dag komt.quote:Op woensdag 25 december 2024 20:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja dit is echt lijden, ik verlang naar Iron Butterfly
Dan zou hierna een of ander black metal nummer komenquote:Op woensdag 25 december 2024 20:34 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Aah 18 minuten prog. Alsof we bij Pinguïn Radio beland zijn
Die drumsolo lijkt ook eindeloos te durenquote:Op woensdag 25 december 2024 20:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja dit is echt lijden, ik verlang naar Iron Butterfly
Stiekem komt hierna Dimmu Borgirquote:Op woensdag 25 december 2024 20:36 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dan zou hierna een of ander black metal nummer komen
Ja die is nog wel te doenquote:Op woensdag 25 december 2024 20:36 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Die drumsolo lijkt ook eindeloos te duren
die heb ik ooit nog live gezien.quote:Op woensdag 25 december 2024 20:37 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Stiekem komt hierna Dimmu Borgir
En vroeger gaven ze altijd af op zogenaamde commerciële artiesten.quote:Op woensdag 25 december 2024 20:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je vraagt je af waarom zo'n band überhaupt nog doorgaat. Ja, ordinair centen schrapen natuurlijk. Minachting van je publiek.
Dat was in ieder geval 16 minuten korterquote:Op woensdag 25 december 2024 20:38 schreef Fred_B het volgende:
Nou ja goed, hier had ook Yes-R kunnen staan.
Zo smakeloos is Nederland nog net nietquote:Op woensdag 25 december 2024 20:38 schreef Fred_B het volgende:
Nou ja goed, hier had ook Yes-R kunnen staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |