Of ze vinden het gewoon nog enorm tof om op te treden. Lijkt me dat ze voor het geld het niet meer hoeven te doen.quote:Op woensdag 25 december 2024 20:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je vraagt je af waarom zo'n band überhaupt nog doorgaat. Ja, ordinair centen schrapen natuurlijk. Minachting van je publiek.
Ja dit is echt lijden, ik verlang naar Iron Butterflyquote:Op woensdag 25 december 2024 20:34 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Aah 18 minuten prog. Alsof we bij Pinguïn Radio beland zijn
Ik neem aan dat die pas op de laatste dag komt.quote:Op woensdag 25 december 2024 20:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja dit is echt lijden, ik verlang naar Iron Butterfly
Dan zou hierna een of ander black metal nummer komenquote:Op woensdag 25 december 2024 20:34 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Aah 18 minuten prog. Alsof we bij Pinguïn Radio beland zijn
Die drumsolo lijkt ook eindeloos te durenquote:Op woensdag 25 december 2024 20:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja dit is echt lijden, ik verlang naar Iron Butterfly
Stiekem komt hierna Dimmu Borgirquote:Op woensdag 25 december 2024 20:36 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dan zou hierna een of ander black metal nummer komen
Ja die is nog wel te doenquote:Op woensdag 25 december 2024 20:36 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Die drumsolo lijkt ook eindeloos te duren
die heb ik ooit nog live gezien.quote:Op woensdag 25 december 2024 20:37 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Stiekem komt hierna Dimmu Borgir
En vroeger gaven ze altijd af op zogenaamde commerciële artiesten.quote:Op woensdag 25 december 2024 20:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je vraagt je af waarom zo'n band überhaupt nog doorgaat. Ja, ordinair centen schrapen natuurlijk. Minachting van je publiek.
Dat was in ieder geval 16 minuten korterquote:Op woensdag 25 december 2024 20:38 schreef Fred_B het volgende:
Nou ja goed, hier had ook Yes-R kunnen staan.
Zo smakeloos is Nederland nog net nietquote:Op woensdag 25 december 2024 20:38 schreef Fred_B het volgende:
Nou ja goed, hier had ook Yes-R kunnen staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |