dan zul je meer kans hebben overdag vermoed ikquote:Op woensdag 25 december 2024 19:20 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ik was er dus vannacht live bij en viel me op dat Desiree gewoon bleef zitten. Wil zeker nog eens een caféblokje meepakken waarbij de dj wel onder het volk komt
Is dit zo'n plaat die langzaamaan naar onderen zakt? Anders maar even volgend jaar op stemmen. Dit mag er toch niet uit.quote:
quote:Op woensdag 25 december 2024 19:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
waarbij hij op zn tenen moest om een kus te geven
Ja, die moest alles van spiekbriefjes lezenquote:Op woensdag 25 december 2024 19:20 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ik was er dus vannacht live bij en viel me op dat Desiree gewoon bleef zitten. Wil zeker nog eens een caféblokje meepakken waarbij de dj wel onder het volk komt
Ik noteer hem voor m'n lijstquote:Op woensdag 25 december 2024 19:20 schreef Spaulding het volgende:
[..]
Is dit zo'n plaat die langzaamaan naar onderen zakt? Anders maar even volgend jaar op stemmen. Dit mag er toch niet uit.
Is het raar als ik niet snap om welk nummer dit gaat?quote:Op woensdag 25 december 2024 19:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die staat weer net iets hoger dan die rooie jurk, maar is ook wel echt slecht
Dit soort pareltjes moet er altijd in blijven. Hiervoor luister ik de top 2000, en dan met name de eerste dagen.quote:Op woensdag 25 december 2024 19:20 schreef ShinyStar het volgende:
Deze staat er al vanaf de 1e editie non-stop in. De vraag is hoe lang dat nog gaat duren. Heeft al wel lager gestaan.
nee.quote:Op woensdag 25 december 2024 19:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Is het raar als ik niet snap om welk nummer dit gaat?
Zeg, viespeukquote:
niets nieuws bij hemquote:
enjoyquote:Op woensdag 25 december 2024 19:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
Even tot 20.00 socializen bij de begeleiding en mede bewoners
Dan is jouw kennis van het Limburgs niet topquote:Op woensdag 25 december 2024 19:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Is het raar als ik niet snap om welk nummer dit gaat?
ter kennisgeving aangenomenquote:Op woensdag 25 december 2024 19:23 schreef maily het volgende:
Als ik een hont had ging ik 'm NU uitlaten.
Hontenquote:Op woensdag 25 december 2024 19:23 schreef maily het volgende:
Als ik een hont had ging ik 'm NU uitlaten.
nopequote:
kan hij daar slapen?quote:
Ja. Deze en Blauwe Ruis vind ik nog wel goed. De rest...quote:
Kan zijn, maar ditquote:Op woensdag 25 december 2024 19:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
je las me verkeerd,
vrede op aarde
Vreten op aarde
O die was vanmiddag maar die heb ik gemist.quote:Op woensdag 25 december 2024 19:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan is jouw kennis van het Limburgs niet top
jij vraagt me je niet meer baggerhuis te noemen, daar reageer ik gekscherend op dat ik je niet zal laten baggeren als jij niet te lang wacht met openen... ofwel ik zal je naam niet verbasteren.quote:Op woensdag 25 december 2024 19:27 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Kan zijn, maar dit
"zolang je niet te lang wacht met een nieuw topic openen zal ik je niet laten baggeren"
lees ik toch wel dat ik volgens jou bagger.
Doe er mee wat je wil.
Ik ga deze topicreeks hopelijk niet te veel vervuilen verder, want daarvoor is het veel te leuk. Maar ik moest dit toch wel even kwijt.
Sorry allen.
de sleutels met zwarte ogenquote:
En die mensen noemen we dan ook aandachtshoerenquote:Op woensdag 25 december 2024 19:32 schreef Nizno het volgende:
sommige mensen hebben wel erg veel moeite gedaan om grappig op zoom in beeld te komen.
had ik stiekem wel door.... maar had zin om heel onschuldig te doenquote:Op woensdag 25 december 2024 19:31 schreef Spaulding het volgende:
[..]
Bedoelde nog Editors, maar Black Keys ook zeer fijn.
dat vind ik best een belediging voor een prostituéquote:Op woensdag 25 december 2024 19:32 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
En die mensen noemen we dan ook aandachtshoeren
quote:Op woensdag 25 december 2024 19:32 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
En die mensen noemen we dan ook aandachtshoeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |