je las me verkeerd,quote:Op woensdag 25 december 2024 19:15 schreef Bargehassus het volgende:
@:Nizno : Okay, ik bagger??? Serieus???
Donder dan maar op dan. Dit zal mijn eerste ban worden maar dit pik ik niet.
Nee, iets met ragout. Hij had wel hulp van zijn vrouwquote:Op woensdag 25 december 2024 19:15 schreef noodgang het volgende:
[..]
Was frituren de technische opdracht?
Vast welquote:Op woensdag 25 december 2024 19:16 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Zijn dit dezelfde mensen die zeiken over Rowwen Hèze?
GLITTERquote:
Zijn eerste of tweede vrouw?quote:Op woensdag 25 december 2024 19:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, iets met ragout. Hij had wel hulp van zijn vrouw
Huidige. Die Manon. Niet Fladderie fladderaaquote:
Ik denk een stuk of 40 die ik echt totaal kut vindquote:Op woensdag 25 december 2024 19:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hoeveel nummers vind jij in totaal echt slecht?
Dat valt nog mee.quote:Op woensdag 25 december 2024 19:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk een stuk of 40 die ik echt totaal kut vind
waarbij hij op zn tenen moest om een kus te gevenquote:Op woensdag 25 december 2024 19:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Huidige. Die Manon. Niet Fladderie fladderaa
Je kan ze er ook uit vissen, het zijn die hij niet verstaat.quote:
Stond in 1999 op 208quote:
Dit is wel even een heel aangenaam intermezzo tussen Guus en Bløfquote:Op woensdag 25 december 2024 19:17 schreef Tussle266 het volgende:
De festiviteiten stilgelegd om de pistolen in ontvangst te nemen.
Ik was er dus vannacht live bij en viel me op dat Desiree gewoon bleef zitten. Wil zeker nog eens een caféblokje meepakken waarbij de dj wel onder het volk komtquote:Op woensdag 25 december 2024 19:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
deed Ruud ook en die er voor ook... ff vergeten wie daar zat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |