Arniequote:Op woensdag 25 december 2024 15:35 schreef ArnieAlberts het volgende:
IK BEN ER!
Eerste kerst met mijn vriendin dus ik krijg weinig mee. Vanmorgen rond 11:00 begon ik de Top in de 1800s met Time of my life van Dirty DancingDeze editie denk ik dat ik knap weinig buiten de top-noteringen qua posts ga blijven, ja.
Haha, nooit oud genoeg om iets nieuws te leren!quote:Op woensdag 25 december 2024 15:40 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dan was het tot 3 minuten geleden vast leuker.
Dit is ook niet iets waar iedereen van na 1990 meteen aan denkt bij het stemmen waarschijnlijk.quote:Op woensdag 25 december 2024 15:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze heeft ook wel eens hoger gestaan he?
In nevelen gehuld?quote:
Nou, het was wel goed vochtig op Bospop dit jaarquote:
Ik dacht dat CCR juist een beetje een uitzondering op de regel was bij de jeugd? Ala Fleetwood Mac.quote:Op woensdag 25 december 2024 15:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit is ook niet iets waar iedereen van na 1990 meteen aan denkt bij het stemmen waarschijnlijk.
quote:Op woensdag 25 december 2024 15:44 schreef Isorden het volgende:
[..]
Nou, het was wel goed vochtig op Bospop dit jaar
CCR doet het relatief goed voor boomermuziekquote:Op woensdag 25 december 2024 15:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit is ook niet iets waar iedereen van na 1990 meteen aan denkt bij het stemmen waarschijnlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |