Sneeuw, ijs, schaatsen? Gekke Groningers.quote:Op woensdag 25 december 2024 13:08 schreef MTheBassman het volgende:
Ik wist nog heel goed toen dit album uitkwam. Ik luisterde ernaar toen het enorm hard sneeuwde, opgevolgd door een week lang gladheid. Mensen schaatsend naar werk en school
quote:
quote:
Weet ik als mede Groninger ook nog wel, bizarre weekquote:Op woensdag 25 december 2024 13:08 schreef MTheBassman het volgende:
Ik wist nog heel goed toen dit album uitkwam. Ik luisterde ernaar toen het enorm hard sneeuwde, opgevolgd door een week lang gladheid. Mensen schaatsend naar werk en school
Ik vermoed de Top 2000.quote:
Ja, volgens mij viel er heel veel sneeuw in Friesland, Groningen en Drenthe maar niks in de rest van het land.quote:Op woensdag 25 december 2024 13:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Sneeuw, ijs, schaatsen? Gekke Groningers.
1979?quote:Op woensdag 25 december 2024 13:08 schreef MTheBassman het volgende:
Das van de Smashing Pumpkins, niet Bowiequote:
Oja, we hebben ook nog een camera. Loopt die een beetje gelijk met de audiostream?quote:Op woensdag 25 december 2024 13:10 schreef Document1 het volgende:
Dit nummer is altijd top. Niemand in dat publiek die het snapt en die er zo staan van maar David Bowie!?
Ik zou ook niet weten wat ik met dit nummer moest als ik in het cafe stond.quote:Op woensdag 25 december 2024 13:10 schreef Document1 het volgende:
Dit nummer is altijd top. Niemand in dat publiek die het snapt en die er zo staan van maar David Bowie!?
quote:Op woensdag 25 december 2024 13:11 schreef PippenScottie het volgende:
Uit pure keuzestress zou ik een polonaise inzetten
Geniet ervan!quote:Op woensdag 25 december 2024 13:12 schreef MTheBassman het volgende:
Mijn rit is er zo, dus ik ga jullie vaarwel wensenTot vanavond waarschijnlijk, ergens.
Reïncarnatie?quote:Op woensdag 25 december 2024 13:12 schreef Cee het volgende:
Ik bedenk me ineens dat hij de zelfde initialen heeft als Douwe Bob.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |