quote:Op woensdag 25 december 2024 13:11 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik zou ook niet weten wat ik met dit nummer moest als ik in het cafe stond.
Uit pure keuzestress zou ik een polonaise inzetten
Fijne dag Bassiequote:Op woensdag 25 december 2024 13:12 schreef MTheBassman het volgende:
Mijn rit is er zo, dus ik ga jullie vaarwel wensenTot vanavond waarschijnlijk, ergens.
Een stemplaat iig.quote:Op woensdag 25 december 2024 13:10 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Bowie God die ons vanuit het hiernamaals toezingt
Als het op Through the Barricades kan kan het hierop ook.quote:Op woensdag 25 december 2024 13:11 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 december 2024 13:12 schreef MTheBassman het volgende:
Mijn rit is er zo, dus ik ga jullie vaarwel wensenTot vanavond waarschijnlijk, ergens.
Goeie! Dat moet ik ook nog even doen. Een pale ale en een alcoholvrij biertje, omdat ik met de auto ben.quote:Op woensdag 25 december 2024 13:12 schreef Dagoduck het volgende:
Oja, moet mijn (speciaal)bier nog even koud zetten voor morgen.
Wel minder kinderen.quote:Op woensdag 25 december 2024 13:12 schreef Cee het volgende:
Ik bedenk me ineens dat hij de zelfde initialen heeft als Douwe Bob.
Ik denk dat zo ook het concept carnaval is geboren.quote:Op woensdag 25 december 2024 13:11 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Of de dans van Dirty Dancing doenquote:Op woensdag 25 december 2024 13:11 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dave Brubeck? David Beckham? Dennis Bergkamp?quote:
Douwe Bob als zoon van Bowie met als missie om de genen van David Bowie zo veel mogelijk te verspreiden had ik niet op mijn bingokaart, maar het is niet helemaal implausibelquote:Op woensdag 25 december 2024 13:12 schreef Cee het volgende:
Moersleutel Quad, Motorolie, Crank the Juice en Fruit Bomb hier.quote:Op woensdag 25 december 2024 13:13 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Goeie! Dat moet ik ook nog even doen. Een pale ale en een alcoholvrij biertje, omdat ik met de auto ben.
David Brown (Dzjames Bond)quote:Op woensdag 25 december 2024 13:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dave Brubeck? David Beckham? Dennis Bergkamp?
Waarom hebben we geen Top 2000-bingokaart eigenlijk, net als in het darts wk-topic.quote:Op woensdag 25 december 2024 13:14 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Douwe Bob als zoon van Bowie met als missie om de genen van David Bowie zo veel mogelijk te verspreiden had ik niet op mijn bingokaart, maar het is niet helemaal implausibel
Lekker! De eerste twee hoeven eigenlijk niet eens in de koelkast. @H_T heeft de Quad en Motorolie ook, las ik eerder deze week.quote:Op woensdag 25 december 2024 13:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Moersleutel Quad, Motorolie, Crank the Juice en Fruit Bomb hier.
Dave Berryquote:Op woensdag 25 december 2024 13:12 schreef Cee het volgende:
Duncan Brown is terug in de lijstquote:Op woensdag 25 december 2024 13:15 schreef Cee het volgende:
Overigens ook dezelfde initialen als Desi Bouterse besef ik.
Is in het eerste topic al vol vermoed ik.quote:Op woensdag 25 december 2024 13:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Waarom hebben we geen Top 2000-bingokaart eigenlijk, net als in het darts wk-topic.
Klinkt goedquote:Op woensdag 25 december 2024 13:15 schreef Isorden het volgende:
Zit hier lekker aan een glaasje Kopke Kerstport
Ik haal ze er op tijd weer uit.quote:Op woensdag 25 december 2024 13:15 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Lekker! De eerste twee hoeven eigenlijk niet eens in de koelkast. @:H_T heeft de Quad en Motorolie ook, las ik eerder deze week.
Serieus?quote:Op woensdag 25 december 2024 13:15 schreef BillDauterive het volgende:
Lekker! De eerste twee hoeven eigenlijk niet eens in de koelkast.
Doden Bonusquote:Op woensdag 25 december 2024 13:16 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Duncan Brown is terug in de lijst![]()
Wat gebeurt er allemaal!
Tsja, de beste man dropped een album en gaat een paar dagen later dood....quote:Op woensdag 25 december 2024 13:17 schreef Blues het volgende:
[..]
Mooi, DBik word altijd beetje triest van Blackstar.
Dat wist ie allang!quote:Op woensdag 25 december 2024 13:18 schreef Isorden het volgende:
[..]
Tsja, de beste man dropped een album en gaat een paar dagen later dood....
Mijn AH heeft die Quad helaas nietquote:Op woensdag 25 december 2024 13:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik haal ze er op tijd weer uit.Wilde vooral de Quad eens proeven en laat het allemaal nou in de aanbieding zijn vorige week.
Ruudquote:Op woensdag 25 december 2024 13:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is de voornaam van Morrison?
quote:Op woensdag 25 december 2024 13:18 schreef PippenScottie het volgende:
Dat was mooi![]()
Ik ga dingetjes doen. In de loop van de dag zal ik jullie hier af en toe lastig vallen vanaf de wc van mijn schoonfamilie (geen metoo)
Veel plezier/succes met de schoonfamiliequote:Op woensdag 25 december 2024 13:18 schreef PippenScottie het volgende:
Dat was mooi![]()
Ik ga dingetjes doen. In de loop van de dag zal ik jullie hier af en toe lastig vallen vanaf de wc van mijn schoonfamilie (geen metoo)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |