Je reinste beflikkering.quote:Op woensdag 25 december 2024 11:06 schreef PippenScottie het volgende:
Die tv reclames is nieuw toch? Ik erger mij hier meer aan dan aan welk nummer in de Top 2000 ook.
As soon as forever is through, I'll be over youquote:
Toch stem ik elk jaar weer op Hold The Linequote:Op woensdag 25 december 2024 11:12 schreef MTheBassman het volgende:
Liever dit dan wat er net was, maar Toto zit voor mij nog steeds in de categorie 'kan er niks mee'.
quote:Op woensdag 25 december 2024 11:12 schreef MTheBassman het volgende:
Liever dit dan wat er net was, maar Toto zit voor mij nog steeds in de categorie 'kan er niks mee'.
Historisch hoogepuntquote:
NO MIKEY NO, THAT WAS SO NOT RIGHTquote:
HODORquote:Op woensdag 25 december 2024 11:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toch stem ik elk jaar weer op Hold The Line
Ik ben vandaag jaar oud dat ik geleerd heb dat je op imgur een account kan makenquote:Op woensdag 25 december 2024 11:14 schreef Isorden het volgende:
Ja, mijn hele imgur account zit vol met Fok!2000 materiaal
Hoe dan?quote:Op woensdag 25 december 2024 11:14 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik ben vandaag jaar oud dat ik geleerd heb dat je op imgur een account kan maken
GC / Dingen die je pas jaaaaaaaren later begrepen hebt! Deel 109quote:Op woensdag 25 december 2024 11:14 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik ben vandaag jaar oud dat ik geleerd heb dat je op imgur een account kan maken
Wat is Imgur?quote:Op woensdag 25 december 2024 11:14 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Soms snap ik mezelf ook niet meer. We noemen het maar een gave, of zo.quote:
Veel plezier vandaag!quote:Op woensdag 25 december 2024 11:15 schreef alopio het volgende:
Mensen tot vanavond! Ik ga familiair doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |