Het is gewoon 3 minuten lang de basic popsong generator aanzettenquote:Op woensdag 25 december 2024 09:32 schreef Eightyone het volgende:
Sera heeft van zichzelf best een 'eigen' stem, maar met al die stemvervormers wordt ze alsnog eenheidsworst.
Die muziek erachter klinkt ook al inwisselbaar.
Ja, die bedoel ik!quote:
In m'n jonge jaren zongen jonge popsterretjes weleens vals, maar tot op zekere hoogte heb ik dat liever dan wanneer alle menselijkheid eruit geproduceerd wordt.quote:Op woensdag 25 december 2024 09:34 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Autocue is op muzikaal gebied wel één van de grootste ellendes van deze tijd
Het is het meest inwisselbare nummer wat ooit in de Top 2000 heeft gestaanquote:Op woensdag 25 december 2024 09:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is gewoon 3 minuten lang de basic popsong generator aanzetten
Zo dit is een statementquote:Op woensdag 25 december 2024 09:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is het meest inwisselbare nummer wat ooit in de Top 2000 heeft gestaan
En dat is toch knap met alle drek van suus en freekquote:Op woensdag 25 december 2024 09:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mogguh!quote:Op woensdag 25 december 2024 09:37 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik had geloof ik geen slechter moment kunnen kiezen om de radio aan te zetten.
Ik hoor alleen maar onverteerbare meuk.
Deze Coldplay is nou ook niet echt heel veel spannenderquote:Op woensdag 25 december 2024 09:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En Bruno Sarsquote:Op woensdag 25 december 2024 09:36 schreef Isorden het volgende:
[..]
En dat is toch knap met alle drek van suus en freek
Boney M komt eraan.quote:Op woensdag 25 december 2024 09:37 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik had geloof ik geen slechter moment kunnen kiezen om de radio aan te zetten.
Ik hoor alleen maar onverteerbare meuk.
Nee, dit is een slappe parodie op een shoegazenummer. Maar dat is dus al geen generic pop song, wel wat saaiig.quote:Op woensdag 25 december 2024 09:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Deze Coldplay is nou ook niet echt heel veel spannender
Dit is veel erger dan die Koude Plee netquote:
quote:
Bobby Godquote:Op woensdag 25 december 2024 09:39 schreef Perrin het volgende:
Jaaa voetjes van de vloer mensen.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |