Laat dat meisje nouquote:Op woensdag 25 december 2024 00:18 schreef OscarMopperkont het volgende:
Waarom klinkt haar stem zo blikkerig?
En waarom leest ze continue vanaf het scherm ipv gewoon echt DJ te zijn?
Dat je een aantal feiten op scherm wilt hebben, begrijp ik volkomen. Je kunt niet alles onthouden en paraat hebben. Maar álles voorlezen. Oef, dat is wel pijnlijk zwak.quote:Op woensdag 25 december 2024 00:18 schreef Kopiko het volgende:
Als het computerscherm uitvalt is ze machteloos.
Mart Smeets had haar met pek en veren de studio uitgeflikkerdquote:Op woensdag 25 december 2024 00:18 schreef OscarMopperkont het volgende:
Waarom klinkt haar stem zo blikkerig?
En waarom leest ze continue vanaf het scherm ipv gewoon echt DJ te zijn?
Is meestal wel zo bij Dire Straits.quote:Op woensdag 25 december 2024 00:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
Is de albumversie hiervan net als de liveversie heel lang?
Fouten zijn menselijk, gelukkig.quote:Op woensdag 25 december 2024 00:19 schreef ok01 het volgende:
Ik zal dit altijd blijven verkondigen in dit topic:
Ik heb echt een hekel aan de Dire Straits
quote:Op woensdag 25 december 2024 00:19 schreef ok01 het volgende:
jammer. verder ben je leukquote:Op woensdag 25 december 2024 00:19 schreef ok01 het volgende:
Dat ja.quote:Op woensdag 25 december 2024 00:19 schreef Wertha het volgende:
[..]
Dat je een aantal feiten op scherm wilt hebben, begrijp ik volkomen. Je kunt niet alles onthouden en paraat hebben. Maar álles voorlezen. Oef, dat is wel pijnlijk zwak.
En dat zonder Koning Dago!quote:Op woensdag 25 december 2024 00:17 schreef Paul het volgende:
Hoe kunnen jullie al 16 topics volgeschreven hebben
Khalid Kasem ookquote:Op woensdag 25 december 2024 00:19 schreef Paul het volgende:
DJ Desiree is echt een schat echt een lieverd
Jammergenoeg is ze niet hetero maarja
Zit ie lekker in de kroeg of zo?quote:
Facda schraapt zijn keel.quote:Op woensdag 25 december 2024 00:20 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Matigste van dit uur zelfs wel deze
Weet ff zn naam niet meer, maar die drummer tijdens Alchemy Live kon er ook wel wat van hoorquote:Op woensdag 25 december 2024 00:19 schreef SonicVolcano het volgende:
Pick Withers is de beste drummer die DS heeft gehad
Ik ook niet, ondanks dat ik wel liefhebber van de Dire Straits ben.quote:
Je zit verkeerd, je moet de Sterren.nl top 1000 hebbenquote:Op woensdag 25 december 2024 00:20 schreef Paul het volgende:
en dan staat: zoet zout zuur er niet in en deze onbekende song wel
quote:Op woensdag 25 december 2024 00:20 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Matigste van dit uur zelfs wel deze
Ja heb jouw lijstjes van 2020 t/m 2022 nog welquote:Op woensdag 25 december 2024 00:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nice:Y
Hier gaat het z'n gangetje wel eigenlijk
Voorheen deed je in ESF altijd wel wat aan T2000 acties
Nederland is een smaakloos landquote:Op woensdag 25 december 2024 00:20 schreef Paul het volgende:
en dan staat: zoet zout zuur er niet in en deze onbekende song wel
Dat of een concertquote:Op woensdag 25 december 2024 00:20 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Zit ie lekker in de kroeg of zo?
quote:Op woensdag 25 december 2024 00:21 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Is Desiree van de vrouwen ja? Zou je niet zeggen
Omdat ze haar tuinbroek niet aanheeft?quote:Op woensdag 25 december 2024 00:21 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Is Desiree van de vrouwen ja? Zou je niet zeggen
Terry Williams oid. Erg goede live drummer jaquote:Op woensdag 25 december 2024 00:20 schreef Isorden het volgende:
[..]
Weet ff zn naam niet meer, maar die drummer tijdens Alchemy Live kon er ook wel wat van hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |