Van Inkel is dronken?quote:Op dinsdag 24 december 2024 23:30 schreef BillDauterive het volgende:
@:ESF1Gamer post door het slotje heen. Water is nat. Gijs praat over zijn moeder.
Gevolgd door een sit-down interview met Bart, waarin hij vraagt hoe het voelt en wat het met hem doet.quote:Op dinsdag 24 december 2024 23:31 schreef S9H het volgende:
Eigenlijk hoop ik dat Gijs Staverman toch nog ff het podium op komt om bij een van de nummers door de intro heen te praten.
Haevn schijnbaar.quote:
HAEVN is oprecht een prima act.quote:
Ozzy vond dat de aandacht vooral naar Bart moest gaan, dus die heeft afgezegd.quote:Op dinsdag 24 december 2024 23:33 schreef Evenstar het volgende:
Hier had ook Ozzy Osbourne kunnen staan .... just saying
Bezuinigingen op de NPO zijn nu al merkbaar.quote:
potje was al op door die AIquote:Op dinsdag 24 december 2024 23:33 schreef Felagund het volgende:
[..]
Bezuinigingen op de NPO zijn nu al merkbaar.
Ik dan onder dezelfde steen.quote:Op dinsdag 24 december 2024 23:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zal wel weer onder een steen hebben gelegen
quote:Op dinsdag 24 december 2024 23:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ozzy vond dat de aandacht vooral naar Bart moest gaan, dus die heeft afgezegd.
zal vast beter zijn geweest wat daar op was.quote:Op dinsdag 24 december 2024 23:29 schreef TLC het volgende:
Ik dacht het komt op NPO1 extra, dus ik heb veel Bart gemist
Nou, denk eerder dat ze niet genoeg of in ieder geval op de verkeerde plekken hebben bezuinigd.quote:Op dinsdag 24 december 2024 23:33 schreef Felagund het volgende:
[..]
Bezuinigingen op de NPO zijn nu al merkbaar.
Ik doe het vaak express met iets dat ik niet verder over wil praten maar waar nog wel een reactie op hoort anders ben ik onbeleefdquote:Op dinsdag 24 december 2024 23:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Tradities @:Nizno en @:Nattekat
jammer dat je er steeds 51 weken op moet wachtenquote:Op dinsdag 24 december 2024 23:35 schreef Isorden het volgende:
Dit topic is toch altijd weer een warm bad
Stop maar even...quote:Op dinsdag 24 december 2024 23:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Hij doet mij wel denken aan:
de natuur bepaalt zelf het tempo
geef het een plekje
En Bart zal hier ook wel wat voor krijgen, al scheelt dat weer in de dagopvang natuurlijk.quote:
Barts Megamix?quote:Op dinsdag 24 december 2024 23:35 schreef Evangelion het volgende:
Hoe zou je 3 jaar ziekenhuis samenvatten in 1 woord?
Karaoke wordt lastig denk ik.quote:Op dinsdag 24 december 2024 23:34 schreef BillDauterive het volgende:
De zanger van Haevn is wel knap.
Kutquote:Op dinsdag 24 december 2024 23:35 schreef Evangelion het volgende:
Hoe zou je 3 jaar ziekenhuis samenvatten in 1 woord?
Onbeschaamd de ultieme Nederlander uit kunnen hangen, klagen.quote:Op dinsdag 24 december 2024 23:35 schreef Isorden het volgende:
Dit topic is toch altijd weer een warm bad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |