Omsk net niet bereikt.quote:
Reeksen gaat vanzelf allen.quote:Op dinsdag 24 december 2024 22:49 schreef alopio het volgende:
Jezus nu al moeite met typen in de OP
Is deze trouwens nog niet gereekst @:modvandienst
Ik wacht op de komst van Jezus die maakt er wijn vanquote:Op dinsdag 24 december 2024 22:57 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ga even zitten, dan trekt het wel weg.
Toevallig, die schijnt morgen jarig te zijnquote:Op dinsdag 24 december 2024 22:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik wacht op de komst van Jezus die maakt er wijn van
SzuraGODquote:Op dinsdag 24 december 2024 22:58 schreef Szura het volgende:
Ja hallo, Matt Simons
Gelukkig brengt Otis Redding
Goenavund!
quote:Op dinsdag 24 december 2024 23:00 schreef DireStraits7 het volgende:
Men is hypet voor Bart, maar dit wordt toch gewoon een uurtje met semi-matige covers? Vergelijkbaar met Top 2000 in Concert vroeger dat altijd net na twaalven op 1 januari uitgezonden werd?
Dit dus.quote:Op dinsdag 24 december 2024 23:00 schreef DireStraits7 het volgende:
Men is hypet voor Bart, maar dit wordt toch gewoon een uurtje met semi-matige covers? Vergelijkbaar met Top 2000 in Concert vroeger dat altijd net na twaalven op 1 januari uitgezonden werd?
Ja maar nu zit er een Bart-sausje overheen hè.quote:Op dinsdag 24 december 2024 23:00 schreef DireStraits7 het volgende:
Zolang die het zelf weer opruimt vind ik het prima.quote:Op dinsdag 24 december 2024 23:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja maar nu zit er een Bart-sausje overheen hè.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |