SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hier zijn er twee voor nodig.quote:Op dinsdag 24 december 2024 12:28 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hou op hoor.
Eerst continu lullige reacties en dan ineens hartjes? Dat slaat nergens op.![]()
Nee. Jij begon. Zonder reden. En ja dan hoef je idd niet meer met hartjes aan te komen bij me.quote:Op dinsdag 24 december 2024 12:29 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Hier zijn er twee voor nodig.♡♡♡♡![]()
Doe maar niet, het is altijd gezellig met jouquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Mkay nee. Gewoon ophoeren als je nieteens een weerwoord kan hebben.quote:
Ben dus blijkbaar niks volgens HappyCharly en alles wat ik heb gezegd is gelogen![]()
Laat gaan joh, soms is het beter niet te reageren.quote:Op dinsdag 24 december 2024 12:32 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Mkay nee. Gewoon ophoeren als je nieteens een weerwoord kan hebben.
Ben dus blijkbaar niks volgens HappyCharly en alles wat ik heb gezegd is gelogen
Van het een komt het ander.
Je weet zelf beter toch?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op dinsdag 24 december 2024 12:30 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nee. Jij begon. Zonder reden. En ja dan hoef je idd niet meer met hartjes aan te komen bij me.![]()
![]()
![]()
Jij begon met lullige opmerkingen naar mij. Raar dat je dat niet meer weet. Nog raarder dat je dan verwacht dat ik je hartjes nu wel geloof.quote:Op dinsdag 24 december 2024 12:32 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Mkay nee. Gewoon ophoeren als je nieteens een weerwoord kan hebben.
Ben dus blijkbaar niks volgens HappyCharly en alles wat ik heb gezegd is gelogen♡♡♡♡![]()
Ik kan SwJ werk uit handen nemen door DTS op slot te gooien voor een uurtje
Doenquote:Op dinsdag 24 december 2024 12:34 schreef Dotteke het volgende:
Ik kan SwJ werk uit handen nemen door DTS op slot te gooien voor een uurtje♡♡♡♡![]()
Mijn zegen heb jequote:Op dinsdag 24 december 2024 12:34 schreef Dotteke het volgende:
Ik kan SwJ werk uit handen nemen door DTS op slot te gooien voor een uurtje![]()
![]()
Dit was totale sarcasme.quote:Op dinsdag 24 december 2024 12:34 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hier dit.
En dat is dan gemeend? Hou op![]()
Dat dacht ik welquote:
Wel waarquote:Op dinsdag 24 december 2024 12:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Laat gaan joh, soms is het beter niet te reageren.
Van het een komt het ander.
Je weet zelf beter toch?
Jij weet zelf precies hoe het zit
♡♡♡♡![]()
Ja daar gaan we dan, ff wachten tot SwJ er weer isWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Daar zijn we weerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jawel hoorquote:Op dinsdag 24 december 2024 12:35 schreef mascara-klodder het volgende:
Je begrijpt sarcasme niet eens.
Maar wel ingewikkeld dat jouw hartjes zoals je net zei steeds lief bedoeld zijn
Maar ohja nu net was t sarcasme. En ohja daarvoor deed je continu lullig.
Poeh♡♡♡♡![]()
Super Jezus Wormquote:Op dinsdag 24 december 2024 12:36 schreef ToT het volgende:
Vrede op aarde en dat soort geneuzel, mensen!![]()
![]()
Jij begon met lullige opmerkingen naar mijquote:Op dinsdag 24 december 2024 12:36 schreef mascara-klodder het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Lafbek. #geensarcasme
En nu ineens zeg je dat je altijd hartjes plaatst
Hou op zeg♡♡♡♡![]()
Je bent lullig aan het doen. Mijn hartjes voor jou waren altijd oprecht.quote:Op dinsdag 24 december 2024 12:37 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Jawel hoor
Maar wel ingewikkeld dat jouw hartjes zoals je net zei steeds lief bedoeld zijn
Maar ohja nu net was t sarcasme. En ohja daarvoor deed je continu lullig.
Poeh![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Genoeg nu kloddertje, laat gaan.quote:Op dinsdag 24 december 2024 12:38 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Je bent lullig aan het doen. Mijn hartjes voor jou waren altijd oprecht.
Wat ga je eten met de Kerst?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hou op!quote:Op dinsdag 24 december 2024 12:38 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Je bent lullig aan het doen. Mijn hartjes voor jou waren altijd oprecht.
Jouw hartjes zijn tocb ongeloofwaardig als je NET DAARVOOR tijdenlang lullig deed♡♡♡♡![]()
Leuke tekenfilm vroegerquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Jij hebt heelveel boten gemist.quote:Op dinsdag 24 december 2024 12:39 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hou op!
Jouw hartjes zijn tocb ongeloofwaardig als je NET DAARVOOR tijdenlang lullig deed
Waarom kan jij niet aardig doen en ridiculiseer jij mij omdat ik kapoentje wil helpen?![]()
Zo een wandeling maken denk ik, kan wel mottig zijn maar boeie"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik ga luisteren naar jouquote:Op dinsdag 24 december 2024 12:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Genoeg nu kloddertje, laat gaan.
Wat ga je eten met de Kerst?![]()
![]()
Beter mottig dan eh ...quote:Op dinsdag 24 december 2024 12:42 schreef Lovely het volgende:
Zo een wandeling maken denk ik, kan wel mottig zijn maar boeie
Nouja, lekker ff naar buiten!![]()
![]()
Ja t waait volgens mij ook niet zoveel..quote:Op dinsdag 24 december 2024 12:43 schreef maily het volgende:
[..]
Beter mottig dan eh ...
Nouja, lekker ff naar buiten!"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Kindernetquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat zou fijn zijn dank je welquote:![]()
Vertel, wat ga je eten?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik vind het lief dat je kapoentje wil helpenquote:Op dinsdag 24 december 2024 12:42 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Jij hebt heelveel boten gemist.
Waarom kan jij niet aardig doen en ridiculiseer jij mij omdat ik kapoentje wil helpen?
Ik vind het kut dat je lullig tegen mij deed toen ik hulp nodig had♡♡♡♡![]()
Fijne dag ToTquote:
Als sommige mensen hulp bieden etc, denk je dat het niet gemeend is dus..quote:Op dinsdag 24 december 2024 12:45 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik vind het lief dat je kapoentje wil helpen
Ik vind het kut dat je lullig tegen mij deed toen ik hulp nodig had"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Je leest wat je wil lezenquote:Op dinsdag 24 december 2024 12:46 schreef Lovely het volgende:
[..]
Als sommige mensen hulp bieden etc, denk je dat het niet gemeend is dus..♡♡♡♡![]()
Maar lieve schat, wat kan ik doen om jou te helpen?quote:Op dinsdag 24 december 2024 12:45 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik vind het lief dat je kapoentje wil helpen
Ik vind het kut dat je lullig tegen mij deed toen ik hulp nodig had
Ik had geen idee dat je hulp nodig had ook.
Het spijt me dat ik dit heb gemist.![]()
Mooie klotuhquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Geen dankquote:
Ik ken hem niet zo goed. Meestal post hij als ik er niet benquote:Op dinsdag 24 december 2024 12:59 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik hou van die man.
Soort van.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
De man van de nachtquote:Op dinsdag 24 december 2024 13:00 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik ken hem niet zo goed. Meestal post hij als ik er niet ben![]()
![]()
Kookplaat bezorg moment is verschoven naar Vrijdag
R.I.P DTS.![]()
Echt hoorquote:Op dinsdag 24 december 2024 13:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kookplaat bezorg moment is verschoven naar Vrijdag![]()
![]()
![]()
Oh vanwege kerst zekerquote:Op dinsdag 24 december 2024 13:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kookplaat bezorg moment is verschoven naar Vrijdag"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Supergezellig hier
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Ja denk ik komt voor vanavond wel beter uit alleen Donderdag moeten we laat weer naar hier dat is even wat omgooien.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Die film kreeg ik vroeger nachtmerries van manOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Van die rare vliegende honddraakhondOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Zal wel goed komen..quote:Op dinsdag 24 december 2024 13:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja denk ik komt voor vanavond wel beter uit alleen Donderdag moeten we laat weer naar hier dat is even wat omgooien."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op dinsdag 24 december 2024 13:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kookplaat bezorg moment is verschoven naar Vrijdagmaar wel bijna een nieuwe kookplaat
Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op dinsdag 24 december 2024 13:39 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ooit een keer gezien, weinig blijven hangen![]()
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judgesinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Ben ik weer
Lunch gehad en een half uur gewandeld. Helpt allemaal ook niet echt. Maar misschien beter dan niks doen.:')![]()
Hmmz... wel lekker gelunched?quote:Op dinsdag 24 december 2024 13:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ben ik weer
Lunch gehad en een half uur gewandeld. Helpt allemaal ook niet echt. Maar misschien beter dan niks doen.![]()
Je brein in beweging houden is ook beter jaquote:Op dinsdag 24 december 2024 13:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ben ik weer
Lunch gehad en een half uur gewandeld. Helpt allemaal ook niet echt. Maar misschien beter dan niks doen.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Zoek de kleine ( mini misschien ) lichtpuntjes
Je bent enorm goed bezig en daar mag je ook trots op zijnThinking is difficult, that’s why most people judgesinterklaaskapoentje
![]()
Helpt misschien een beetje...quote:Op dinsdag 24 december 2024 13:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je brein in beweging houden is ook beter ja:')![]()
Ik vind het knap van jequote:Op dinsdag 24 december 2024 13:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Helpt misschien een beetje...
Je doet het toch maar
Thinking is difficult, that’s why most people judgesinterklaaskapoentje
![]()
Die tip heb ik vaak gehad maar is makkelijker gezegd dan gedaan. Een positieve uitslag van het gesprek vanmiddag zou een lichtpuntje kunnen wordenquote:Op dinsdag 24 december 2024 13:45 schreef greysbones het volgende:
Zoek de kleine ( mini misschien ) lichtpuntjes
Je bent enorm goed bezig en daar mag je ook trots op zijn:')![]()
nee daar zit een jaar of 40 tussen, nu heb ik er geen last meer vanquote:Op dinsdag 24 december 2024 13:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heb je dan ook nachtmerries van avatar ?
al krijg ik nog wel de kriebels van de soundtrackOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.sinterklaaskapoentje
![]()
Wel onder druk van mijn moeder hoor. Mijn ouders zijn er gelukkig elke dag voor me.quote:Op dinsdag 24 december 2024 13:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind het knap van je
Je doet het toch maar:')![]()
We hopen met je meequote:Op dinsdag 24 december 2024 13:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Die tip heb ik vaak gehad maar is makkelijker gezegd dan gedaan. Een positieve uitslag van het gesprek vanmiddag zou een lichtpuntje kunnen worden![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Die vent moet me gewoon helpen...quote:
Eerst nog twee uur tijd zien te doden:')![]()
Het is, als je je zo voelt, inderdaad niet simpelquote:Op dinsdag 24 december 2024 13:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Die tip heb ik vaak gehad maar is makkelijker gezegd dan gedaan. Een positieve uitslag van het gesprek vanmiddag zou een lichtpuntje kunnen worden
Misschien zoek je teveel in grote dingen
Kijk naar de kleine dingetjes
Zoals dat je toch dat ommetje hebt gemaakt
En voor jezelf zorgt door te eten.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Zie dat HC weer ruzie heeft met weer een ander, daar zijn we even van verlost
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groentensinterklaaskapoentje
![]()
Ja dat is eigenlijk elke dag hetzelfde. k kan wel proberen blij te zijn met weer een wandeling achter de rugquote:Op dinsdag 24 december 2024 13:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het is, als je je zo voelt, inderdaad niet simpel
Misschien zoek je teveel in grote dingen
Kijk naar de kleine dingetjes
Zoals dat je toch dat ommetje hebt gemaakt
En voor jezelf zorgt door te eten.
Misschien zo eens Hogwards spelen. Of een boek lezen. Moet me zien te concentreren.:')![]()
Ow streepje erdoor iddquote:Op dinsdag 24 december 2024 13:48 schreef hemarookworst het volgende:
Zie dat HC weer ruzie heeft met weer een ander, daar zijn we even van verlost![]()
![]()
Je hoeft er niet zozeer blij mee te zijnquote:Op dinsdag 24 december 2024 13:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja dat is eigenlijk elke dag hetzelfde. k kan wel proberen blij te zijn met weer een wandeling achter de rug
Misschien zo eens Hogwards spelen. Of een boek lezen. Moet me zien te concentreren.
Als wel jezelf de credits geven dat je het doetThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Wandelingen zijn positief!quote:Op dinsdag 24 december 2024 13:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja dat is eigenlijk elke dag hetzelfde. k kan wel proberen blij te zijn met weer een wandeling achter de rug
Misschien zo eens Hogwards spelen. Of een boek lezen. Moet me zien te concentreren.
In een bos gewandeld?
Wat ook kan helpen is foto's gaan maken; probeer echt op zoek te gaan naar dingen die mooi zijn, die het waard zijn om een foto van te maken.
Mooie oude bomen, of paddenstoelen, een plukje mos op een vergane stronk van een boom enz.
En dan kijken vanuit welke hoek het het mooiste uit kan zien.
Zo leer je de wereld om je heen heel anders te bekijken.![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Ja dat probeer ikquote:Op dinsdag 24 december 2024 13:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je hoeft er niet zozeer blij mee te zijn
Als wel jezelf de credits geven dat je het doet
Maar zit met mijn hoofd alleen maar bij dat gesprek van vanmiddag:')![]()
Allemaal heel erg kut.quote:Op dinsdag 24 december 2024 13:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ben ik weer
Lunch gehad en een half uur gewandeld. Helpt allemaal ook niet echt. Maar misschien beter dan niks doen.
Mijn kerstwens voor jou is dat je zsm goeie hulp krijgt![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is toch ook niet zo gekquote:Op dinsdag 24 december 2024 13:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja dat probeer ik
Maar zit met mijn hoofd alleen maar bij dat gesprek van vanmiddag
Je hoopt dat hier iets positiefs uit komtThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Spekkie verjaart vandaag?quote:Op dinsdag 24 december 2024 13:50 schreef maily het volgende:
[..]
DEZE JARIGE MENEER!!
VAN HARTE GEFELICITEERD JOH!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Hee gefeliciteerd, man!![]()
![]()
Da's logisch!quote:Op dinsdag 24 december 2024 13:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja dat probeer ik
Maar zit met mijn hoofd alleen maar bij dat gesprek van vanmiddag![]()
Heb je ook een baard?quote:Op dinsdag 24 december 2024 13:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dacht ik even dat je mij bedoelde![]()
![]()
Zo water wordt 21 eurocent duurder volgend jaar
ze weten de prijzen wel op te drijven. Gas wordt ook weer duurderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :Psinterklaaskapoentje
![]()
Mijn lot hangt er vanaf. Voorlopigquote:Op dinsdag 24 december 2024 13:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat is toch ook niet zo gek
Je hoopt dat hier iets positiefs uit komt:')sinterklaaskapoentje
![]()
Hoe laat heb je dat gesprek?quote:Op dinsdag 24 december 2024 13:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja dat probeer ik
Maar zit met mijn hoofd alleen maar bij dat gesprek van vanmiddagWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja en dat is kakquote:Op dinsdag 24 december 2024 13:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Mijn lot hangt er vanaf. Voorlopig
Snap ik volkomen.
quote:Doet me meteen aan de broer van Bert Visscher denken die op oude mannen valt!
Bekijk deze YouTube-video![]()
quote:Op dinsdag 24 december 2024 13:58 schreef ToT het volgende:
[..]Doet me meteen aan de broer van Bert Visscher denken die op oude mannen valt!
Bekijk deze YouTube-video![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 december 2024 13:56 schreef Dotteke het volgende:
Zo water wordt 21 duurder volgend jaar
ze weten de prijzen wel op te drijven. Gas wordt ook weer duurderBloody hell, dat is me nogal een stijging!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig verbruiken we hier niet zo veel, maar procentueel is dit natuurlijk volslagen debiel!![]()
Gesprekken waarbij je lot afhankelijk is van de ander, echt kut....quote:Op dinsdag 24 december 2024 13:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
16 uur
Nog twee uur dus
Je zou iets tegen de zenuwen kunnen nemen, maar aan de andere kant is het ook goed als ze je echte emoties kunnen zien.![]()
Veel plezierquote:Op dinsdag 24 december 2024 14:00 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ga er een fijne avond met familie makenGroeten aan de familie worst
![]()
![]()
Is je gegund Hemaquote:Op dinsdag 24 december 2024 14:00 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ga er een fijne avond met familie maken
Gewoon hier mee kletsen dan vliegt de tijdquote:Op dinsdag 24 december 2024 13:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
16 uur
Nog twee uur dus
Waarom moet er extra belast worden is een betere vraagquote:Op dinsdag 24 december 2024 14:00 schreef JustinK het volgende:
Wat zou extra belast moeten worden bij veel (bovengemiddeld) gebruikThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja en het gas ook al duurder en als quatar echt de kranen dicht gaat draaien kan je de lol nog wel op.quote:Op dinsdag 24 december 2024 14:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Bloody hell, dat is me nogal een stijging!
Gelukkig verbruiken we hier niet zo veel, maar procentueel is dit natuurlijk volslagen debiel!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op dinsdag 24 december 2024 14:00 schreef JustinK het volgende:
Wat zou extra belast moeten worden bij veel (bovengemiddeld) gebruikCactussen in de tuin!
Want je tuin moet wel groen zijn omdat de riolen het regenwater niet meer aan kunnen, maar geef je je plantjes zelf water, moet je er straks een 2e hypotheek voor afsluiten!![]()
![]()
Groot gelijk, fijne dagen mien lekkuh wurstjuhquote:Op dinsdag 24 december 2024 14:00 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ga er een fijne avond met familie maken
Tof!quote:Op dinsdag 24 december 2024 14:00 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ga er een fijne avond met familie maken![]()
![]()
Bij veel gebruik om buitensporig waterverbruik tegen te gaan. Je ziet dat er steeds vaker watertekorten gaan komen, dus mensen die buitensporig veel gebruiken zouden best wat meer mogen betalen.quote:Op dinsdag 24 december 2024 14:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Waarom moet er extra belast worden is een betere vraagsinterklaaskapoentje
![]()
De broer van Bert Visscher was een journalistiekdocent van me. Echt een leuke man. Is intussen overleden helaas.quote:Op dinsdag 24 december 2024 13:58 schreef ToT het volgende:
[..]Doet me meteen aan de broer van Bert Visscher denken die op oude mannen valt!
Bekijk deze YouTube-video:')sinterklaaskapoentje
![]()
Ik blijf wel effe hangenquote:Op dinsdag 24 december 2024 14:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gewoon hier mee kletsen dan vliegt de tijd:')![]()
Trump gaat straks mokerveel gas op laten pompen in 'murica om hun economie weer vlot te trekken; dat zou een prijsdaling van 15% kunnen opleveren.quote:Op dinsdag 24 december 2024 14:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en het gas ook al duurder en als quatar echt de kranen dicht gaat draaien kan je de lol nog wel op.
Maar goed, als Oekraïne straks het Russich gas gaat afsluiten en het Midden-Oosten ons ook de middelvinger laat zien vanwege gelazer daar (Iran was geloof ik niet zo blij met ons?), dan kan Amerika de prijs alsnog weer opdrijven.
Edit: Qatar dus idd.![]()
quote:Op dinsdag 24 december 2024 14:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
De broer van Bert Visscher was een journalistiekdocent van me. Echt een leuke man. Is intussen overleden helaas.![]()
![]()
Ik ga binnenkort van het gas af.quote:
Zou een paar dagen geleden al gebeuren, maar de monteur lag ziek in z'n nest.sinterklaaskapoentje
![]()
Het moet gewoonwegquote:Op dinsdag 24 december 2024 13:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat is toch ook niet zo gek
Je hoopt dat hier iets positiefs uit komt:')![]()
quote:Op dinsdag 24 december 2024 13:56 schreef Dotteke het volgende:
Zo water wordt 21 eurocent duurder volgend jaar
ze weten de prijzen wel op te drijven. Gas wordt ook weer duurderhier nog duurderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://www.evides.nl/ove(...)-gaan-in-2025-omhoogUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Nog beterquote:Op dinsdag 24 december 2024 14:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort van het gas af.
Zou een paar dagen geleden al gebeuren, maar de monteur lag ziek in z'n nest.![]()
En om te compenseren laat je zelf wat gas ontsnappen?quote:Op dinsdag 24 december 2024 14:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik laat een spoor van gasloze huizen achter!![]()
![]()
Heerlijk, alleen wel koud hoor en het was nattigquote:
Ja hier ook allemaal motregen, maar wil er ook even uitquote:Op dinsdag 24 december 2024 14:09 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heerlijk, alleen wel koud hoor en het was nattig![]()
Dan gewoon gaan, ik ben er ook uit geweestquote:Op dinsdag 24 december 2024 14:09 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja hier ook allemaal motregen, maar wil er ook even uit
Gelukkig wel.quote:Op dinsdag 24 december 2024 13:36 schreef Kissingbird het volgende:
[..]maar wel bijna een nieuwe kookplaat
R.I.P DTS.![]()
Bikkelquote:Op dinsdag 24 december 2024 14:10 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dan gewoon gaan, ik ben er ook uit geweest![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Hier motregen ook maar we zijn niet van suiker hèquote:Op dinsdag 24 december 2024 14:09 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja hier ook allemaal motregen, maar wil er ook even uit:')![]()
Van suikergoed weet jij alles afquote:Op dinsdag 24 december 2024 14:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hier motregen ook maar we zijn niet van suiker hè![]()
![]()
Mooi zo, Ik ben tussen door ook nog met van alles en nog wat bezig.quote:Op dinsdag 24 december 2024 14:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik blijf wel effe hangen
Ga zometeen een schilderij van mijzelf maken hier en daar wat kleurtjes op de ogen.
Ga straks met mijn dochter en haar kids naar de Griek lekker etenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Net ff hevig zitten hopen!quote:Op dinsdag 24 december 2024 14:08 schreef JustinK het volgende:
[..]
En om te compenseren laat je zelf wat gas ontsnappen?![]()
![]()
Lekkerquote:Op dinsdag 24 december 2024 14:16 schreef Lovely het volgende:
Mijn huis kloffie maar even weer aan doen![]()
![]()
Er staat ons nog heel wat te wachten wat prijsverhogingen betreft.quote:Op dinsdag 24 december 2024 14:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Trump gaat straks mokerveel gas op laten pompen in 'murica om hun economie weer vlot te trekken; dat zou een prijsdaling van 15% kunnen opleveren.
Maar goed, als Oekraïne straks het Russich gas gaat afsluiten en het Midden-Oosten ons ook de middelvinger laat zien vanwege gelazer daar (Iran was geloof ik niet zo blij met ons?), dan kan Amerika de prijs alsnog weer opdrijven.
Edit: Qatar dus idd.
Het gekke is toen van de zomer de prijzen een stuk lager waren, dan verlagen ze de boel nietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Zou wel tijd worden dat hij dat leert of niet danquote:Op dinsdag 24 december 2024 14:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik hoop dat je snel leert zwemmen:D
![]()
Het is ongekend rustig hierWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Normaal is het druk met dit soort dagen, de meeste hebben vrijWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die hebben dan geen zin om te bolkenquote:Op dinsdag 24 december 2024 14:28 schreef Dotteke het volgende:
Normaal is het druk met dit soort dagen, de meeste hebben vrij
dat kanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 24-12-2024 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 3969 / +144 / +74 / 14730 / 15475
2. FreshFruit / 1602 / +130 / +118 / 3653 / 4387
3. Dr.Mikey / 1073 / +40 / +65 / 1556 / 1966
4. mario390 / 813 / +1 / +8 / 645 / 962
5. KillemWieft / 532 / +20 / +12 / 439 / 688
6. _UserName_ / 513 / +24 / +96 / 468 / 612
7. hemarookworst / 495 / +11 / +8 / 1767 / 2099
8. HappyCharly / 478 / +40 / +3 / 2282 / 2550
9. AardappelSchotel / 376 / +44 / +6 / 2235 / 2488
10. gebrokenglas / 342 / +11 / +7 / 2588 / 2913
11. greysbones / 306 / +0 / +6 / 3170 / 3350
12. MizzezAmy / 293 / +31 / +0 / 1489 / 1716
13. ToT / 270 / +20 / +13 / 3439 / 3675
14. Lovely / 268 / +8 / +16 / 2795 / 3091
15. Rob / 236 / +0 / +14 / 266 / 349
16. Pinnenmutske / 186 / +0 / +2 / 884 / 1042
17. loveyoulongtime / 185 / +2 / +0 / 963 / 1061
18. Fogel / 183 / +0 / +0 / 671 / 821
19. kree / 167 / +2 / +0 / 864 / 971
20. devzero / 161 / +3 / +11 / 427 / 508SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Politie maar gebeld dat ze hem meenemenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.sinterklaaskapoentje
![]()
quote:Op dinsdag 24 december 2024 14:30 schreef Monitor het volgende:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 24-12-2024 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 3969 / +144 / +74 / 14730 / 15475
2. FreshFruit / 1602 / +130 / +118 / 3653 / 4387
3. Dr.Mikey / 1073 / +40 / +65 / 1556 / 1966
4. mario390 / 813 / +1 / +8 / 645 / 962
5. KillemWieft / 532 / +20 / +12 / 439 / 688
6. _UserName_ / 513 / +24 / +96 / 468 / 612
7. hemarookworst / 495 / +11 / +8 / 1767 / 2099
8. HappyCharly / 478 / +40 / +3 / 2282 / 2550
9. AardappelSchotel / 376 / +44 / +6 / 2235 / 2488
10. gebrokenglas / 342 / +11 / +7 / 2588 / 2913
11. greysbones / 306 / +0 / +6 / 3170 / 3350
12. MizzezAmy / 293 / +31 / +0 / 1489 / 1716
13. ToT / 270 / +20 / +13 / 3439 / 3675
14. Lovely / 268 / +8 / +16 / 2795 / 3091
15. Rob / 236 / +0 / +14 / 266 / 349
16. Pinnenmutske / 186 / +0 / +2 / 884 / 1042
17. loveyoulongtime / 185 / +2 / +0 / 963 / 1061
18. Fogel / 183 / +0 / +0 / 671 / 821
19. kree / 167 / +2 / +0 / 864 / 971
20. devzero / 161 / +3 / +11 / 427 / 508Ik denk dat JustinK dit gaat winnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')![]()
voor een beetje geluid gaan ze hem echt niet meenemen hoor. Komen ze wel?quote:Op dinsdag 24 december 2024 14:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Politie maar gebeld dat ze hem meenemenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je kon zo maar eens gelijk hebbenquote:Op dinsdag 24 december 2024 14:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik denk dat JustinK dit gaat winnen
Justin sluit af en Justin opend
We gaan het zienWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Misshien jij wel
Dot houdt van lekker vlot :Psinterklaaskapoentje
![]()
Zal ik maar eens een meditatie doen om tot rust te komen:')![]()
Daar heb jij het geduld niet voor, als het een beetje druk word haak je af
ALs je dat lukt zou dat mooi zijnquote:Op dinsdag 24 december 2024 14:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zal ik maar eens een meditatie doen om tot rust te komen
Je kan het proberenquote:Op dinsdag 24 december 2024 14:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zal ik maar eens een meditatie doen om tot rust te komen"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Dan moet het niet druk wordenquote:Op dinsdag 24 december 2024 14:38 schreef Dotteke het volgende:
Daar heb jij het geduld niet voor, als het een beetje druk word haak je af
Dat zal niet gebeuren, jij bent een bolker in de rustige uurtjes, niet al te veel tijd en niet al te drukquote:
In het begin ga je er voor maar al snel laat je het weer lopenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Moet er ook maar net zin en tijd voor hebbenquote:Op dinsdag 24 december 2024 14:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zal niet gebeuren, jij bent een bolker in de rustige uurtjes, niet al te veel tijd en niet al te druk
In het begin ga je er voor maar al snel laat je het weer lopen"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ja dat, en veeel veel tijd om te winnen.quote:Op dinsdag 24 december 2024 14:42 schreef Lovely het volgende:
[..]
Moet er ook maar net zin en tijd voor hebben
Of je moet in de nachten gaan zitten en overdag gaan slapen
Nah laat ik dat maar niet doenquote:Op dinsdag 24 december 2024 14:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat, en veeel veel tijd om te winnen.
Of je moet in de nachten gaan zitten en overdag gaan slapen
Laat ik dat nu helemaal snappen
Ja dat zegt mij niet zoveelWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zo ik zit in de plamuur
Mooi altijd om te zien
Spectaculair: vulkaan spuwt metershoog lava uit
https://www.telegraaf.nl/(...)-metershoog-lava-uitWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja lekker Grieks, mijn lievelings etenquote:
Gingen ze kijken.quote:Op dinsdag 24 december 2024 14:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
voor een beetje geluid gaan ze hem echt niet meenemen hoor. Komen ze wel?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ben benieuwd, vaak waarschuwen ze en gaan ze weer wegquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als het heel erg is nemen ze wel eens audio apparatuur in beslag.quote:Op dinsdag 24 december 2024 14:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben benieuwd, vaak waarschuwen ze en gaan ze weer weg
Smile, it's free therapy.![]()
Ja na 3x 1x waarschuwen 2x proces verbaal 3x meenemen.quote:Op dinsdag 24 december 2024 14:53 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Als het heel erg is nemen ze wel eens audio apparatuur in beslag.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Succes!!quote:Op dinsdag 24 december 2024 14:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zal ik maar eens een meditatie doen om tot rust te komen![]()
Hey Birdie. Ook lekker. Als ik niet mee uit eten genomen werd zat ik daar ook in hoorquote:Op dinsdag 24 december 2024 14:53 schreef Kissingbird het volgende:
[..]zit nog in mn huiskloffie
gaat ook zo blijven vandaag
Snel maar warm bij de kachel zittenquote:Op dinsdag 24 december 2024 15:03 schreef JustinK het volgende:
[..]
JaWel beetje gesmolten nu [ afbeelding ]
Oh ik dacht bij jouquote:Op dinsdag 24 december 2024 15:04 schreef Lovely het volgende:
[..]
Snel maar warm bij de kachel zitten![]()
![]()
Hey Killem 😘quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je hebt nog veel te veel aan.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mag ookquote:
Zet ik een lekker kopje thee of warme chocomel
Oeh ja lekker, met een kerstkransje erbij?quote:Op dinsdag 24 december 2024 15:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mag ook
Zet ik een lekker kopje thee of warme chocomel![]()
![]()
Is toch zo wees dan een vent en toon allesquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zijn op dus,neem maar wat meequote:Op dinsdag 24 december 2024 15:07 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oeh ja lekker, met een kerstkransje erbij?
Nou ik doe wel via dm, ok?quote:Op dinsdag 24 december 2024 15:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is toch zo wees dan een vent en toon alles![]()
![]()
Derde kerstdag in levende lijve tochquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
OOok al Korsakov net als @loveyoulongtimequote:Op dinsdag 24 december 2024 15:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Derde kerstdag in levende lijve toch![]()
Oeh ja iddquote:Op dinsdag 24 december 2024 15:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Derde kerstdag in levende lijve toch![]()
![]()
Inheb genoeg lekkers hier. Bonbons, truffels. Chocolademousse puur en wit. Tiramisu, slagroom soesjes en slagroomsoesjes met chocoladeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kijk je wel uit met al die zoetigheid?quote:Op dinsdag 24 december 2024 15:10 schreef Dotteke het volgende:
Inheb genoeg lekkers hier. Bonbons, truffels. Chocolademousse puur en wit. Tiramisu, slagroom soesjes en slagroomsoesjes met chocolade![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 december 2024 15:10 schreef Dotteke het volgende:
Inheb genoeg lekkers hier. Bonbons, truffels. Chocolademousse puur en wit. Tiramisu, slagroom soesjes en slagroomsoesjes met chocolade![]()
![]()
jij gaat lossss
Smile, it's free therapy.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: