SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Je hebt geen nachtlampje of ander lampje bij je bed?quote:Op dinsdag 24 december 2024 08:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik kan er nu nog niet bij, lig nog in bed.
De donkere dag voor kerst.quote:
Dat zit ook net buiten bereik. Dan moet ik ook uitstrekken en iets van onder de dekens komen.quote:Op dinsdag 24 december 2024 08:28 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Je hebt geen nachtlampje of ander lampje bij je bed?
Kan je daar ook al schaatsen op natuurijs? Indien ja, dan ben ik onderwegquote:Op dinsdag 24 december 2024 08:31 schreef kwiwi het volgende:
Koekjes versierdZo even rondje langs alle buren doen om ze weg te geven.
Witte kerst hier trouwens
Ja, er is zelfs ergens een route op een beek/rivier die door het bos gaat. Wil ik eigenlijk altijd nog een keer doen.quote:Op dinsdag 24 december 2024 08:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan je daar ook al schaatsen op natuurijs? Indien ja, dan ben ik onderweg
quote:Op dinsdag 24 december 2024 08:31 schreef kwiwi het volgende:
Koekjes versierdZo even rondje langs alle buren doen om ze weg te geven.
quote:Witte kerst hier trouwens
quote:Op dinsdag 24 december 2024 08:35 schreef mschol het volgende:
[..]
daarna wordt je niet meer wakker?![]()
of ga je dan helemaal niet meer slapen?![]()
quote:Op dinsdag 24 december 2024 08:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, er is zelfs ergens een route op een beek/rivier die door het bos gaat. Wil ik eigenlijk altijd nog een keer doen.
Luxepaardjequote:
Klinkt gezelligquote:Op dinsdag 24 december 2024 08:35 schreef mschol het volgende:
[..]
daarna wordt je niet meer wakker?![]()
of ga je dan helemaal niet meer slapen?![]()
Hehe nee ik schaats helaas ook niet zoveel als dat ik zou willen, ik had toevallig 12 jaar geleden (oid) schaatsen gekocht en die heb ik nog steeds. Komt altijd handig uitquote:Op dinsdag 24 december 2024 08:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]zo vaak ga ik niet schaatsen, al jaren niet gedaan
quote:Op dinsdag 24 december 2024 08:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Alleen maar nette mensen hier.
Piespoepkots scquote:Op dinsdag 24 december 2024 08:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niet verder dan de kleuterfase gekomen.quote:
Ohwquote:Op dinsdag 24 december 2024 08:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je krijgt toch wel een nieuwe?quote:Op dinsdag 24 december 2024 08:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
Auto ook ingeleverd. Ben ik daar ook weer vanaf.
Wel goed schoongemaakt?quote:Op dinsdag 24 december 2024 08:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
Auto ook ingeleverd. Ben ik daar ook weer vanaf.
Wij zijn simpelweg te beschaafd voor zulke lage lusten.quote:Op dinsdag 24 december 2024 08:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kook echt helemaal nooit meer aardappelen, behalve voor stamppotquote:
Mensen zijn ook maar dieren.quote:Op dinsdag 24 december 2024 08:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wij zijn simpelweg te beschaafd voor zulke lage lusten.
Die brengen ze nog voor het eind van het jaar. Heb ik nu een goed excuus om niet naar de schoonouders te gaan met de kerstdagen.quote:Op dinsdag 24 december 2024 08:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je krijgt toch wel een nieuwe?
Oeh wat voor een?quote:Op dinsdag 24 december 2024 08:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die brengen ze nog voor het eind van het jaar. Heb ik nu een goed excuus om niet naar de schoonouders te gaan met de kerstdagen.
Ik ben daar te ver voor geëvolueerd, mijn pleziertjes spelen zich boven de navel af.quote:Op dinsdag 24 december 2024 08:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mensen zijn ook maar dieren.
Uiteraard.quote:Op dinsdag 24 december 2024 08:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben daar te ver voor geëvolueerd, mijn pleziertjes spelen zich boven de navel af.
Uiteindelijk gaan "ze" allemaal op je schoonouders lijken.quote:Op dinsdag 24 december 2024 08:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oeh wat voor een?![]()
En je moet wel ff langs je schoonouders, zo erg is dat allemaal niet.
Natuurlijk doen ze dat, want ze zijn 50% schoonvader en 50% schoonmoeder.quote:Op dinsdag 24 december 2024 09:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaan "ze" allemaal op je schoonouders lijken.
https://www.nu.nl/313585/(...)quest-in-zwolle.htmlquote:Op dinsdag 24 december 2024 08:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mensen zijn ook maar dieren.
zijn er dan pleziertjes onder de navel?quote:Op dinsdag 24 december 2024 08:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben daar te ver voor geëvolueerd, mijn pleziertjes spelen zich boven de navel af.
Ja of pappa was toensels net op zakenreis.quote:Op dinsdag 24 december 2024 09:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Natuurlijk doen ze dat, want ze zijn 50% schoonvader en 50% schoonmoeder.
quote:Op dinsdag 24 december 2024 09:04 schreef mschol het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/313585/(...)quest-in-zwolle.html
eens.. domme kuddedieren
Een Hyundai Kona. Niet zo heel spannend, dus past wel goed bij me.quote:Op dinsdag 24 december 2024 08:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oeh wat voor een?![]()
En je moet wel ff langs je schoonouders, zo erg is dat allemaal niet.
En dat je dan van de melkboer bent ofzoquote:Op dinsdag 24 december 2024 09:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja of pappa was toensels net op zakenreis.
Geen schoonouders hier, lekker met z'n tweeën de hele vakantiequote:Op dinsdag 24 december 2024 08:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die brengen ze nog voor het eind van het jaar. Heb ik nu een goed excuus om niet naar de schoonouders te gaan met de kerstdagen.
Zelfkennis is goed.quote:Op dinsdag 24 december 2024 09:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een Hyundai Kona. Niet zo heel spannend, dus past wel goed bij me.
Wanneer komt Paprika weer op bezoek?quote:Op dinsdag 24 december 2024 09:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Geen schoonouders hier, lekker met z'n tweeën de hele vakantie
die nodigen zichzelf toch gewoon uit en staan opeens voor de deur.... toch?quote:Op dinsdag 24 december 2024 09:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Geen schoonouders hier, lekker met z'n tweeën de hele vakantie
Dan heeft kwiwi daarna een vakantie nodigquote:Op dinsdag 24 december 2024 09:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wanneer komt Paprika weer op bezoek?
Ja of de fietsenmaker, of van de Wajong meneer van de overkant of van de medewerker plantsoenendienst of van de collecteman of van de verkeersregelaar of van de wijkverpleegkundige of van de bedelaar of van de treinmachinist natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 december 2024 09:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En dat je dan van de melkboer bent ofzo
Lijkt je meer op je vader of op je moeder?quote:Op dinsdag 24 december 2024 09:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja of de fietsenmaker, of van de Wajong meneer van de overkant of van de medewerker plantsoenendienst of van de collecteman of van de verkeersregelaar of van de wijkverpleegkundige of van de bedelaar of van de treinmachinist natuurlijk.
quote:Op dinsdag 24 december 2024 09:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja of de fietsenmaker, of van de Wajong meneer van de overkant of van de medewerker plantsoenendienst of van de collecteman of van de verkeersregelaar of van de wijkverpleegkundige of van de bedelaar of van de treinmachinist natuurlijk.
Vooral op mijn moeder, zeker qua innerlijk.quote:Op dinsdag 24 december 2024 09:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lijkt je meer op je vader of op je moeder?
Hmmquote:Op dinsdag 24 december 2024 09:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vooral op mijn moeder, zeker qua innerlijk.
Het is maar goed dat ze het in de winter proberen.quote:Een sonde van Nasa is onderweg naar de zon en probeert dichterbij dan ooit te komen. Dat zou op kerstavond gebeuren. Het is de vraag of het voertuig de hitte van de zon overleeft.
Vond hij het thuis niet zo leuk?quote:Op dinsdag 24 december 2024 09:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn vader werkte altijd wel minimaal 60 uur in de week.
Eerder mocht hij van mij niet binnen.quote:Op dinsdag 24 december 2024 09:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vond hij het thuis niet zo leuk?
De Parker probe deed zes jaar over een reis naar de zon.quote:Op dinsdag 24 december 2024 09:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is maar goed dat ze het in de winter proberen.
These are rookie Numbers.quote:Op dinsdag 24 december 2024 09:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn vader werkte altijd wel minimaal 60 uur in de week.
Die zijn ze toch ergens kwijtgeraakt? Die Parkerquote:Op dinsdag 24 december 2024 09:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De Parker probe deed zes jaar over een reis naar de zon.
Eens kijken hoe lang de Starliner nog doet over een reis naar de aarde.
Dat Starliner-ding is al terug hoor.quote:Op dinsdag 24 december 2024 09:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De Parker probe deed zes jaar over een reis naar de zon.
Eens kijken hoe lang de Starliner nog doet over een reis naar de aarde.
quote:During the reentry, Starliner experienced two technical problems unrelated to its earlier issues: a brief glitch in its navigation system and a consistent failure to ignite by one of the 12 thrusters used to orient the capsule during atmospheric re-entry.[96] The thruster that failed is a monopropellant thruster built into the crew capsule proper and is completely independent of the bipropellant thruster system in the service module that malfunctioned in orbit.[105]
Strengquote:Op dinsdag 24 december 2024 09:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eerder mocht hij van mij niet binnen.
Vergeten waar ze hem geparkeerd hadden.quote:Op dinsdag 24 december 2024 09:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die zijn ze toch ergens kwijtgeraakt? Die Parker
Oh shit, dat heb ik helemaal gemist. Ik dacht dat die nog steeds aan het ISS ging.quote:Op dinsdag 24 december 2024 09:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat Starliner-ding is al terug hoor.Wel zonder de astronauten en het ging niet helemaal goed:
[..]
Of een hele lllangequote:Op dinsdag 24 december 2024 09:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik schrijf net collega met 3 x een L
Dit gaat vast een succesvolle dag worden
*slikt opmerking inquote:
Waarschijnlijk wilden ze dat onding van hun oprit af.quote:Op dinsdag 24 december 2024 09:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh shit, dat heb ik helemaal gemist. Ik dacht dat die nog steeds aan het ISS ging.
Ik wil ook weleens dingen van mijn oprit af hebbenquote:Op dinsdag 24 december 2024 09:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wilden ze dat onding van hun oprit af.
Welk eiland zullen wij eens kopen.quote:Trump opnieuw afgewezen door Groenland: autonome eiland is niet te koop
Ik wil ook een opritquote:Op dinsdag 24 december 2024 09:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil ook weleens dingen van mijn oprit af hebben
Nee joh, zaterdagmorgen vaak wel wat opruimen klooienquote:Op dinsdag 24 december 2024 09:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Beun jij nog bij in de weekenden?
Vind je een beetje groen niet mooi?quote:Op dinsdag 24 december 2024 09:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil ook weleens dingen van mijn oprit af hebben
Ja, mooi toch?quote:Op dinsdag 24 december 2024 09:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hij wilde ook al het Panamakanaal terugpakken.
Ik wil ook zoveel.quote:
Als dat een groene Dixi is: nee.quote:Op dinsdag 24 december 2024 09:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Vind je een beetje groen niet mooi?
Ja, hebben ze toevallig allebei laatst weer bijna voor elkaar gekregenquote:Op dinsdag 24 december 2024 09:06 schreef mschol het volgende:
[..]
die nodigen zichzelf toch gewoon uit en staan opeens voor de deur.... toch?
Jij ook vriendjequote:Op dinsdag 24 december 2024 09:34 schreef Haags het volgende:
Wens al mijn vriendjes ( en @:dud0r ) hier fijne feestdagen
quote:Op dinsdag 24 december 2024 09:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, hebben ze toevallig allebei laatst weer bijna voor elkaar gekregen
Is toch veel te groot voor Foquevillequote:
Naar die ene speciaalzaak met Schotse naam en een gouden randje?quote:
je weet best dat het dan geen waddeneiland isquote:Op dinsdag 24 december 2024 09:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
IJsland. Ons meest noordelijke Waddeneiland.
Hebben we lekker veel ruimtequote:Op dinsdag 24 december 2024 09:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is toch veel te groot voor Foqueville
neequote:Op dinsdag 24 december 2024 09:45 schreef Karzai het volgende:
Is iedereen er klaar voor, alle boodschappen in huis en oma opgehaald uit het verzorgingstehuis?
Of toch maar Doggerland eens inpolderenquote:Op dinsdag 24 december 2024 09:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Maar dan moet je al die Thai van dat eiland zien te verjagenquote:
Idemquote:
Ga jij dan elke dag koken?quote:Op dinsdag 24 december 2024 09:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dan moet je al die Thai van dat eiland zien te verjagen
quote:Op dinsdag 24 december 2024 09:49 schreef Recce het volgende:
[..]
En dat dan afgraven voor de grondstoffen.
Kunnen we eindelijk weer eens een Elfstedentocht houden.quote:Op dinsdag 24 december 2024 09:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Groot Brittannië inkapselen en eigenmaken als Urk 2.quote:Op dinsdag 24 december 2024 09:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of toch maar Doggerland eens inpolderen
Ga je weleens naar een slecht restaurant? Gewoon voor de lol ofzo?quote:
Dat weten we pas als we het afgraven. Maar misschien kun je in je tuin al aan een mijnschacht beginnen?quote:
We hebben natuurlijk al een hele roedel topchefs in ons dorp wonen. Maar misschien is een paar Thai houden als gastarbeiders voor in de keuken wel een goed idee jaquote:
Ja, voor een snelle hap of ff tussendoor als je ook stamppot ofzo wil eten.quote:Op dinsdag 24 december 2024 09:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ga je weleens naar een slecht restaurant? Gewoon voor de lol ofzo?
ho hoquote:Op dinsdag 24 december 2024 09:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Groot Brittannië inkapselen en eigenmaken als Urk 2.
Stamppot buiten de deur?quote:Op dinsdag 24 december 2024 09:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja, voor een snelle hap of ff tussendoor als je ook stamppot ofzo wil eten.
Nog een campagne erachteraan om duidelijk te maken dat ze IN de provincie Groot-Brittannië en niet er OP wonenquote:Op dinsdag 24 december 2024 09:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die mogen onafhankelijk lid worden van de EU.quote:Op dinsdag 24 december 2024 09:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ho ho
wales schotland en ierland wel losmaken dan van engeland
Krijg je er 800 miljoen PoepPaki's bij die alles verkrachten wat los en vast zit.quote:Op dinsdag 24 december 2024 09:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
In P2000 zetten ze geen arrestaties van agressieve enkelbijtertjesquote:Op dinsdag 24 december 2024 09:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zal ik snel even een boodschapje doen?
Als ik niet terug kom, dan weten jullie wat er gebeurd is.
Is wel goed voor m'n privacyquote:Op dinsdag 24 december 2024 09:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In P2000 zetten ze geen arrestaties van agressieve enkelbijtertjes
Die zijn toch allang het land uitgestuurd na de Brexit.quote:Op dinsdag 24 december 2024 09:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Krijg je er 800 miljoen PoepPaki's bij die alles verkrachten wat los en vast zit.
quote:Op dinsdag 24 december 2024 09:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zal ik snel even een boodschapje doen?
Als ik niet terug kom, dan weten jullie wat er gebeurd is.
Wel een beetje te vreten?quote:Op dinsdag 24 december 2024 09:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb mijn vitamine D3 gummies
Zijn ze suikervrij en vegan![]()
Sjonge.
hmmm goed ideequote:Op dinsdag 24 december 2024 09:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat weten we pas als we het afgraven. Maar misschien kun je in je tuin al aan een mijnschacht beginnen?
Rishi Sunak and Suella Braverman do not agree.quote:Op dinsdag 24 december 2024 10:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die zijn toch allang het land uitgestuurd na de Brexit.
Nu word je telefoon gewoon steeds gejat.
Denk dat de buitenlanders op het eiland een groter probleem zijn om weg te krijgenquote:Op dinsdag 24 december 2024 09:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
We hebben natuurlijk al een hele roedel topchefs in ons dorp wonen. Maar misschien is een paar Thai houden als gastarbeiders voor in de keuken wel een goed idee ja
oeh vertelquote:Op dinsdag 24 december 2024 10:03 schreef TaMieke het volgende:
Kerststress is losgebarsten in de groepsapp....
Maar dan zijn we zelf de buitenlanders.quote:Op dinsdag 24 december 2024 10:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat de buitenlanders op het eiland een groter probleem zijn om weg te krijgen
Yesquote:Op dinsdag 24 december 2024 10:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maar dan zijn we zelf de buitenlanders.
Stiefmoeder wil lunchen en had blijkbaar starttijd 13uur in gedachten (bij haar kant van de familie wordt het dan al snel 13:30 voor iedereen daar is).quote:
was dat?quote:Op dinsdag 24 december 2024 10:06 schreef DeZwabber het volgende:
Eigenlijk wil ik wel graag een marimoballetje. Vanavond eens over inlezen.
Einde bericht.
aaah jaquote:Op dinsdag 24 december 2024 10:06 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Stiefmoeder wil lunchen en had blijkbaar starttijd 13uur in gedachten (bij haar kant van de familie wordt het dan al snel 13:30 voor iedereen daar is).
Mn broer met klein kind hadden 11uur/12uur in gedachten, want kind moet natuurlijk gewoon eten en slapen. En ze moeten 's avonds blijkbaar nog weg.
ik had van alles verwacht maar niet een plantquote:Op dinsdag 24 december 2024 10:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Marimo
Zou fijn zijn als je dat van te voren weet ja. Wel gezellig dat jouw familie hem erbij wil hebben, toch? Maar inderdaad, de afspraken daarover liggen niet bij jou lijkt me.quote:Op dinsdag 24 december 2024 10:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
aaah ja
ik heb al stress om een vergelijkbare reden voor 2e kerstdag want we moeten misschien wel niet dud0r zijn kind eerst nog weg brengen
en heel mijn familie heeft zoiets van hoezo is zijn kind er niet bij
en ik zeg dan dunno, niet mijn zaken
hmmm wat kan je er mee doen?quote:Op dinsdag 24 december 2024 10:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Marimo
Gaat die naar het asiel dan?quote:Op dinsdag 24 december 2024 10:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
aaah ja
ik heb al stress om een vergelijkbare reden voor 2e kerstdag want we moeten misschien wel niet dud0r zijn kind eerst nog weg brengen
en heel mijn familie heeft zoiets van hoezo is zijn kind er niet bij
en ik zeg dan dunno, niet mijn zaken
Hoe is het met je hondje?quote:Op dinsdag 24 december 2024 10:10 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik had van alles verwacht maar niet een plant
Takkie en Balliequote:Op dinsdag 24 december 2024 10:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nog minder dan met een wandelende tak.
de hele afspraken over waar dat kind wanneer is met de feestdagen veranderd iedere 2 uurquote:Op dinsdag 24 december 2024 10:10 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Zou fijn zijn als je dat van te voren weet ja. Wel gezellig dat jouw familie hem erbij wil hebben, toch? Maar inderdaad, de afspraken daarover liggen niet bij jou lijkt me.
zoiets, wij noemen het z'n moederquote:Op dinsdag 24 december 2024 10:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gaat die naar het asiel dan?
staat ingepland voor zijn laatste dag volgende week vrijdagquote:
Weet niet of dat veel beter is.quote:Op dinsdag 24 december 2024 10:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
zoiets, wij noemen het z'n moeder
Ja, ik denk dat ik dit wel dagelijks kan wegwerkenquote:Op dinsdag 24 december 2024 10:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel een beetje te vreten?
Ik heb gewoon van die kauwtabletjes van Kruidvat, die zijn wel lekker.
ohhhquote:Op dinsdag 24 december 2024 10:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
staat ingepland voor zijn laatste dag volgende week vrijdag
het gaat redelijk, vanochtend had hij er zin in, tot we buiten kwamen, nu zeurt hij weer veel
vanavond hou ik wat ongekruid eten apart, krijgt ie ook kerstmaaltijd
Maar jij bent al balliequote:
quote:Op dinsdag 24 december 2024 10:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
het gaat redelijk, vanochtend had hij er zin in, tot we buiten kwamen, nu zeurt hij weer veel
Zelf bepalen, prima tot een bepaalde hoogte lijkt me. Weet niet hoe oud ie is, maar dat kan niet 5minuten van te voren veranderen. En dan lijkt me nog dat je als ouder de beslissende hand hebt.quote:Op dinsdag 24 december 2024 10:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
de hele afspraken over waar dat kind wanneer is met de feestdagen veranderd iedere 2 uur
deels omdat 'hij zelf mag bepalen wat hij fijn vindt'
en ik zoiets heb van....
De cacao-saga gaat verder.quote:
het wisseltquote:Op dinsdag 24 december 2024 10:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohhhnou zal je vast tegenaan hikken
Aw, sterktequote:Op dinsdag 24 december 2024 10:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee ik zou ook zeggen van we plannen het, jij mag erover meepraten, en dan staat het vastquote:Op dinsdag 24 december 2024 10:15 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Zelf bepalen, prima tot een bepaalde hoogte lijkt me. Weet niet hoe oud ie is, maar dat kan niet 5minuten van te voren veranderen. En dan lijkt me nog dat je als ouder de beslissende hand hebt.
Maar goed, ik ben niet zo zachtaardig
Gewoon bij de vrachtwagen gaan staan wachtenquote:Op dinsdag 24 december 2024 10:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De cacao-saga gaat verder.
Het lag in de vrachtwagen om te lossen.
Dus vanavond heb ik mijn cacao, als het niet ondertussen al verkocht is
Ik had gewoon de hele vrachtwagen gekocht.quote:Op dinsdag 24 december 2024 10:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De cacao-saga gaat verder.
Het lag in de vrachtwagen om te lossen.
Dus vanavond heb ik mijn cacao, als het niet ondertussen al verkocht is
Iedere week kom ik met andere bullshit.quote:Op dinsdag 24 december 2024 10:10 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik had van alles verwacht maar niet een plant
Neem aan dat de dierenarts er ook achter staat?quote:Op dinsdag 24 december 2024 10:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
het wisselt
er zijn momenten dat hij dingen doet die bevestigen dat het tijd is
soms is dat lastig want ergens wil je hoop houden dat het niet nodig is
Aww.quote:Op dinsdag 24 december 2024 10:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Die heb ik gehad. Zijn dood.quote:Op dinsdag 24 december 2024 10:06 schreef DeZwabber het volgende:
Eigenlijk wil ik wel graag een marimoballetje. Vanavond eens over inlezen.
Einde bericht.
ja, maar hij is ook al oud en heeft al jaren mankementenquote:Op dinsdag 24 december 2024 10:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Neem aan dat de dierenarts er ook achter staat?
Ik zie sterk variërende prijzen, dus ik ga even kijken vanavond of de goedkope niet stiekem een groen geverfde pingpongbal zijn oid.quote:
Op een gegeven moment is het dan mooi geweest; en uiteindelijk het beste.quote:Op dinsdag 24 december 2024 10:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja, maar hij is ook al oud en heeft al jaren mankementen
Heb ook kinderen en die hebben tot een bepaalde leeftijd niks te bepalen. Dan is het einde zoek.quote:Op dinsdag 24 december 2024 10:15 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Zelf bepalen, prima tot een bepaalde hoogte lijkt me. Weet niet hoe oud ie is, maar dat kan niet 5minuten van te voren veranderen. En dan lijkt me nog dat je als ouder de beslissende hand hebt.
Maar goed, ik ben niet zo zachtaardig
Ik heb ze gewoon op de aquariumafdeling van de Intratuin gehaaldquote:Op dinsdag 24 december 2024 10:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zie sterk variërende prijzen, dus ik ga even kijken vanavond of de goedkope niet stiekem een groen geverfde pingpongbal zijn oid.
kastje openquote:Op dinsdag 24 december 2024 10:19 schreef IJsdraakje het volgende:
Grove fout gemaakt, m'n ouders komen naar ons en nu moet ik opruimen.
Womp wompquote:Op dinsdag 24 december 2024 10:19 schreef IJsdraakje het volgende:
Gezonde jonge dieren laten de meeste dierenartsen ook inslapen.quote:Op dinsdag 24 december 2024 10:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Neem aan dat de dierenarts er ook achter staat?
De Intratuin is wel een takke-eind met de bus vanaf hier.quote:Op dinsdag 24 december 2024 10:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb ze gewoon op de aquariumafdeling van de Intratuin gehaald
Fijne kerst IJsquote:Op dinsdag 24 december 2024 10:19 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb een deel naar boven geveegd.quote:Op dinsdag 24 december 2024 10:20 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
kastje open
veeg zooi erin
kastje dicht
dan pak je de fatbikequote:Op dinsdag 24 december 2024 10:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De Intratuin is wel een takke-eind met de bus vanaf hier.
Heb je nu ook iets van je ouders dat je op een kastje neer moet zetten?quote:Op dinsdag 24 december 2024 10:19 schreef IJsdraakje het volgende:
wandtapijtje tochquote:Op dinsdag 24 december 2024 10:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je nu ook iets van je ouders dat je op een kastje neer moet zetten?
@:kwiwi
Nopequote:Op dinsdag 24 december 2024 10:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je nu ook iets van je ouders dat je op een kastje neer moet zetten?
@:kwiwi
Ik vind het erger dat kerel in z'n hoofd heeft dat naar z'n pa fietsen wel een goed idee is.quote:
nou ja dan is het wel beter denk ikquote:Op dinsdag 24 december 2024 10:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja, maar hij is ook al oud en heeft al jaren mankementen
nouja je hebt weinig keuze hequote:
Huh dicht?quote:Op dinsdag 24 december 2024 10:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nouja je hebt weinig keuze he
ik was vorige week in de stad op koopavond, bijna heel centrum utrecht was dicht
jupquote:
Oh wat stom.quote:Op dinsdag 24 december 2024 10:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
jup
grote winkels wel open maar het meeste dicht
hoge catherijne uitgaan was niet de moeite
Hem lekker laten fietsen, zelf met de auto gaanquote:Op dinsdag 24 december 2024 10:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind het erger dat kerel in z'n hoofd heeft dat naar z'n pa fietsen wel een goed idee is.
Een uur fietsen (enkele reis) is niet bepaald weinig ofzo.
Wel of niet in zn enkels bijten ?quote:Op dinsdag 24 december 2024 10:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon bij de vrachtwagen gaan staan wachten
Wat moet ik met een vrachtwagen verder ? Op mn oprit gooien ?quote:Op dinsdag 24 december 2024 10:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik had gewoon de hele vrachtwagen gekocht.
Oke, ik snap dit nietquote:
Cacao eruit halen en daarna op Marktplaats zettenquote:Op dinsdag 24 december 2024 10:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat moet ik met een vrachtwagen verder ? Op mn oprit gooien ?
Ja maar dat klinkt als veel gedoetjesquote:Op dinsdag 24 december 2024 10:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Cacao eruit halen en daarna op Marktplaats zetten
Aan de Blokker doorverkopen? Daar komen ze nu als aasgieren op af.quote:Op dinsdag 24 december 2024 10:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja maar dat klinkt als veel gedoetjes
is het nog beschikbaar?quote:Op dinsdag 24 december 2024 10:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja maar dat klinkt als veel gedoetjes
Blokker in U blijftquote:Op dinsdag 24 december 2024 10:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Aan de Blokker doorverkopen? Daar komen ze nu als aasgieren op af.
Nahquote:Op dinsdag 24 december 2024 10:39 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hem lekker laten fietsen, zelf met de auto gaan
Jaquote:Op dinsdag 24 december 2024 11:16 schreef datismijnmening het volgende:
Blokker is toch gewoon een duurdere Action
Lekker met je neusje in de fripse windquote:Op dinsdag 24 december 2024 10:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind het erger dat kerel in z'n hoofd heeft dat naar z'n pa fietsen wel een goed idee is.
Een uur fietsen (enkele reis) is niet bepaald weinig ofzo.
Alsof jij dat zou doen.quote:Op dinsdag 24 december 2024 11:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Lekker met je neusje in de fripse wind
voelt heel erg disney sword in the stonequote:Op dinsdag 24 december 2024 11:18 schreef DeZwabber het volgende:
https://www.comedywildlif(...)petition-winners.php
Koopavond is dood.quote:Op dinsdag 24 december 2024 10:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
jup
grote winkels wel open maar het meeste dicht
hoge catherijne uitgaan was niet de moeite
Hadden ze al gestemd over of ze je willen houden?quote:Op dinsdag 24 december 2024 11:28 schreef kwiwi het volgende:
Zo, koekjes en wafels naar alle buren gebracht. En nu hebben we een hele verzameling zelfgemaakte, jam, honing en brood die we als bedankjes kregenVind dat echt leuk, in zo'n klein dorpje wonen
Da's op zich wel lekker ja.quote:Op dinsdag 24 december 2024 11:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Lekker met je neusje in de fripse wind
Nee, dus volgend jaar misschien maar voor het hele dorp bakkenquote:Op dinsdag 24 december 2024 11:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hadden ze al gestemd over of ze je willen houden?
Dit moeten ze hier eigenlijk ook weer invoeren, dat is veel natuurlijker, mensen horen in coherent groepsverband samen te leven.quote:Op dinsdag 24 december 2024 11:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oeps.quote:Op dinsdag 24 december 2024 11:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, dus volgend jaar misschien maar voor het hele dorp bakken
Ik vind het eigenlijk ook niet erg dat erover gestemd mag worden, dan moeten mensen wel integreren. Je hebt natuurlijk dan ook soms wel uitzonderingen waarin er tegen iemand gestemd wordt om een pietlullige reden die niks met integratie te maken heeft, maar goed.quote:Op dinsdag 24 december 2024 11:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit moeten ze hier eigenlijk ook weer invoeren, dat is veel natuurlijker, mensen horen in coherent groepsverband samen te leven.
Vanuit onszelf als diersoort bekeken is het erg vreemd om met vreemden in de nabijheid te wonen, apen vreten elkaars gezicht ervoor op en wij denken inmiddels dat alles maakbaar is.quote:Op dinsdag 24 december 2024 11:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk ook niet erg dat erover gestemd mag worden, dan moeten mensen wel integreren. Je hebt natuurlijk dan ook soms wel uitzonderingen waarin er tegen iemand gestemd wordt om een pietlullige reden die niks met integratie te maken heeft, maar goed.
je moet toch nog naar de winkel voor melk dus dan kun je nu de chocolade eten en straks meer halenquote:Op dinsdag 24 december 2024 11:47 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb chocola gekocht voor morgen maar ik wil het nu.
Maar ik heb geen tijd om nog voor vijf uur naar de winkel te gaan.quote:Op dinsdag 24 december 2024 11:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
je moet toch nog naar de winkel voor melk dus dan kun je nu de chocolade eten en straks meer halen
Niemand denkt dat. Mensen die veilig in een bubbel leven denken dat ze het anderen kunnen opdringen.quote:Op dinsdag 24 december 2024 11:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vanuit onszelf als diersoort bekeken is het erg vreemd om met vreemden in de nabijheid te wonen, apen vreten elkaars gezicht ervoor op en wij denken inmiddels dat alles maakbaar is.
quote:Op dinsdag 24 december 2024 11:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Aww yiss.quote:Op dinsdag 24 december 2024 11:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Mandarijn curd gemaakt
quote:
quote:Op dinsdag 24 december 2024 12:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
soort van off day op het werk
Ik moest bezorgen in een wijk die ik niet heel goed ken. Met een paar veel te drukke straten. Daar gaat mijn autisme niet goed op. Had wel voor ik de wijk in ging aangegeven dat het wmb de laatste keer is, dat ik die wijk mag bezorgen. Sws is die veel te groot voor iemand die maar een halve dag kan werkenquote:
Balen zegquote:Op dinsdag 24 december 2024 12:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik moest bezorgen in een wijk die ik niet heel goed ken. Met een paar veel te drukke straten. Daar gaat mijn autisme niet goed op. Had wel voor ik de wijk in ging aangegeven dat het wmb de laatste keer is, dat ik die wijk mag bezorgen. Sws is die veel te groot voor iemand die maar een halve dag kan werken
Zelfs ik stop niet zo vroegquote:Op dinsdag 24 december 2024 12:17 schreef Haags het volgende:
Maak er vandaag toch maar de laatste dag "werken" van het jaar van.
Maar stop er dan natuurlijk wel rond 14.00 mee.
Nee jij ging door tot 15.30 zei je eerder.quote:
Zo, toe maar zeg.quote:Op dinsdag 24 december 2024 12:28 schreef Karzai het volgende:
We mogen om 15 uur naar huis vandaag, 2 uurtje kado gekregen van de baas
Zul je zien dat die weer om 14.45 al weggaat omdat die zich er toch niet aan houdtquote:Op dinsdag 24 december 2024 12:29 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee jij ging door tot 15.30 zei je eerder.
Dat is mij echt te laat hoor
Ik wil graag een bestelling doen van de pikante vlinder kalender 2025quote:Op dinsdag 24 december 2024 12:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
Krijg jullie allemaal no....
nee, wacht... verkeerde...
Fijne kerstdagen allemaal!
Alle lampjes aanquote:Op dinsdag 24 december 2024 12:44 schreef LTVDK het volgende:
Het is wel de ultieme donkere dag voor kerst zo vandaag, egaal donkergrijs met zeikerige miezer
Jullie ookquote:Op dinsdag 24 december 2024 12:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
Krijg jullie allemaal no....
nee, wacht... verkeerde...
Fijne kerstdagen allemaal!
Niet bepaald weer om in een tochtige schuur geboren te wordenquote:Op dinsdag 24 december 2024 12:44 schreef LTVDK het volgende:
Het is wel de ultieme donkere dag voor kerst zo vandaag, egaal donkergrijs met zeikerige miezer
quote:Op dinsdag 24 december 2024 13:29 schreef Karzai het volgende:
[..]
Niet bepaald weer om in een tochtige schuur geboren te worden
Nou dat bracht blijkbaar flinke kosten met zich mee als de premies met 40 euro omlaag kunnen daardoor. Wat betaal je eigenlijk voor zo'n reisverzekering in Nederland?quote:Op dinsdag 24 december 2024 13:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Nieuwe polis dorlopende reisverzekering binnen.
Premie ruim 40 euro omLAAG![]()
"Wat is er veranderd? Het annuleren van een reis na overlijden van een hond, kat of paard verzekeren we niet meer."
Ja, dan niet. Prima
Cavia,s nog wel dusquote:Op dinsdag 24 december 2024 13:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Nieuwe polis dorlopende reisverzekering binnen.
Premie ruim 40 euro omLAAG![]()
"Wat is er veranderd? Het annuleren van een reis na overlijden van een hond, kat of paard verzekeren we niet meer."
Ja, dan niet. Prima
2 euro per maand ofzoquote:Op dinsdag 24 december 2024 13:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou dat bracht blijkbaar flinke kosten met zich mee als de premies met 40 euro omlaag kunnen daardoor. Wat betaal je eigenlijk voor zo'n reisverzekering in Nederland?
Oh dat is wel handig als het zo flexibel is. Ik had maar twee keuzes, basis of uitgebreide en die moet je dan voor een heel jaar afsluiten.quote:Op dinsdag 24 december 2024 13:39 schreef LTVDK het volgende:
Nog minder zelfs, ik betaal voor doorlopend ¤ 1,23
Als ik op vakantie ga zet ik wel altijd nog wat extra dingen aan, dan is die even een maandje 6 euro ofzo
Komend jaar ¤ 103,46quote:Op dinsdag 24 december 2024 13:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou dat bracht blijkbaar flinke kosten met zich mee als de premies met 40 euro omlaag kunnen daardoor. Wat betaal je eigenlijk voor zo'n reisverzekering in Nederland?
Zekerquote:Op dinsdag 24 december 2024 13:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb je al opgeruimd en schoongemaakt?
En nog wel wat dingetjes hoor. Reiskosten voor als je op ziekenbezoek gaat naar je reisgenoot die in het buitenland in het ziekenhuis etc.quote:Op dinsdag 24 december 2024 13:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee daar zou ik ook niet aan gedacht hebben moet ik zeggen. Dacht dat het alleen om het annuleren van reizen ging, of misschien nog net verloren baggage.quote:Op dinsdag 24 december 2024 13:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En nog wel wat dingetjes hoor. Reiskosten voor als je op ziekenbezoek gaat naar je reisgenoot die in het buitenland in het ziekenhuis etc.
Maar ja dan denk ik, daar ben jij dan ook al dus heel duur zal dat niet zijn. Had het sowieso niet bedacht om te kijken of zoiets onder MIJN reisverzekering zou vallen trouwens.
Ook voor je eigen ziektekosten voor als je op vakantie in het ziekenhuis terecht komt bijvoorbeeld kun je hier verzekeren. Al was ik de enige keer dat ik het nodig had het vergeten aan te zettenquote:Op dinsdag 24 december 2024 13:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee daar zou ik ook niet aan gedacht hebben moet ik zeggen. Dacht dat het alleen om het annuleren van reizen ging, of misschien nog net verloren baggage.
Daar kwam je dan wel goed mee weg. Ik heb zorg in het buitenland ook altijd aangevinkt. Volgende week maar eens kijken of overstappen beetje loont.quote:Op dinsdag 24 december 2024 13:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook voor je eigen ziektekosten voor als je op vakantie in het ziekenhuis terecht komt bijvoorbeeld kun je hier verzekeren. Al was ik de enige keer dat ik het nodig had het vergeten aan te zettenMaar toen had ik toevallig een AMEX Platinum kaart waar die verzekering standaard erbij zat, scheelde weer een paar duizend euro (Amerikaans ziekenhuis
)
O ja dat zit er hier ook in, daarom hebben we 'm vooral bedenk ik me nu. Want als je in de VS wat gebeurd ben je zomaar 50-100k verder en heb geen zin om dat zelf te betalen.quote:Op dinsdag 24 december 2024 13:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook voor je eigen ziektekosten voor als je op vakantie in het ziekenhuis terecht komt bijvoorbeeld kun je hier verzekeren. Al was ik de enige keer dat ik het nodig had het vergeten aan te zettenMaar toen had ik toevallig een AMEX Platinum kaart waar die verzekering standaard erbij zat, scheelde weer een paar duizend euro (Amerikaans ziekenhuis
)
Ja daar zorg ik tegenwoordig wel voor dat die aanstaat als ik weg gaquote:Op dinsdag 24 december 2024 13:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar kwam je dan wel goed mee weg. Ik heb zorg in het buitenland ook altijd aangevinkt. Volgende week maar eens kijken of overstappen beetje loont.
Als "geen zin" het grootste probleem is valt het allemaal nog best mee.quote:Op dinsdag 24 december 2024 13:55 schreef kwiwi het volgende:
als je in de VS wat gebeurd ben je zomaar 50-100k verder en heb geen zin om dat zelf te betalen.
Ja was daar voor een paar uurtjes in een bedje met wat kleine onderzoekjes al bijna 3000 dollar kwijtquote:Op dinsdag 24 december 2024 13:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja dat zit er hier ook in, daarom hebben we 'm vooral bedenk ik me nu. Want als je in de VS wat gebeurd ben je zomaar 50-100k verder en heb geen zin om dat zelf te betalen.
Nou ja als je zulke bedragen moet betalen heb je denk ik ook wel grotere (gezondheids)problemenquote:Op dinsdag 24 december 2024 13:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als "geen zin" het grootste probleem is valt het allemaal nog best mee.
Had je nog geluk dat de ambulance gratis wasquote:Op dinsdag 24 december 2024 13:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja was daar voor een paar uurtjes in een bedje met wat kleine onderzoekjes al bijna 3000 dollar kwijtDe ambulance was wel gratis, 'community service'
Dit zijn van die u-poten, dus die worden nog wel eens stoffig.quote:Op dinsdag 24 december 2024 13:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die heb ik in m'n hele leven nog niet schoongemaakt
Moest wel gelijk aftikken voor ik het ziekenhuis mocht verlatenquote:Op dinsdag 24 december 2024 14:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Had je nog geluk dat de ambulance gratis was
O-benen maar dan deftig. Of juist niet.quote:Op dinsdag 24 december 2024 14:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit zijn van die u-poten, dus die worden nog wel eens stoffig.
Ohhh zo. Ik zat net m'n tafelpoten al te inspecteren om te kijken wat ik er in godsnaam aan kan schoonmakenquote:Op dinsdag 24 december 2024 14:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit zijn van die u-poten, dus die worden nog wel eens stoffig.
Wat gingen ze anders doen dan? Je gijzelen?quote:Op dinsdag 24 december 2024 14:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moest wel gelijk aftikken voor ik het ziekenhuis mocht verlaten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |