SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Je hebt geen nachtlampje of ander lampje bij je bed?quote:Op dinsdag 24 december 2024 08:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik kan er nu nog niet bij, lig nog in bed.
De donkere dag voor kerst.quote:
Dat zit ook net buiten bereik. Dan moet ik ook uitstrekken en iets van onder de dekens komen.quote:Op dinsdag 24 december 2024 08:28 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Je hebt geen nachtlampje of ander lampje bij je bed?
Kan je daar ook al schaatsen op natuurijs? Indien ja, dan ben ik onderwegquote:Op dinsdag 24 december 2024 08:31 schreef kwiwi het volgende:
Koekjes versierdZo even rondje langs alle buren doen om ze weg te geven.
Witte kerst hier trouwens
Ja, er is zelfs ergens een route op een beek/rivier die door het bos gaat. Wil ik eigenlijk altijd nog een keer doen.quote:Op dinsdag 24 december 2024 08:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan je daar ook al schaatsen op natuurijs? Indien ja, dan ben ik onderweg
quote:Op dinsdag 24 december 2024 08:31 schreef kwiwi het volgende:
Koekjes versierdZo even rondje langs alle buren doen om ze weg te geven.
quote:Witte kerst hier trouwens
quote:Op dinsdag 24 december 2024 08:35 schreef mschol het volgende:
[..]
daarna wordt je niet meer wakker?![]()
of ga je dan helemaal niet meer slapen?![]()
quote:Op dinsdag 24 december 2024 08:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, er is zelfs ergens een route op een beek/rivier die door het bos gaat. Wil ik eigenlijk altijd nog een keer doen.
Luxepaardjequote:
Klinkt gezelligquote:Op dinsdag 24 december 2024 08:35 schreef mschol het volgende:
[..]
daarna wordt je niet meer wakker?![]()
of ga je dan helemaal niet meer slapen?![]()
Hehe nee ik schaats helaas ook niet zoveel als dat ik zou willen, ik had toevallig 12 jaar geleden (oid) schaatsen gekocht en die heb ik nog steeds. Komt altijd handig uitquote:Op dinsdag 24 december 2024 08:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]zo vaak ga ik niet schaatsen, al jaren niet gedaan
quote:Op dinsdag 24 december 2024 08:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Alleen maar nette mensen hier.
Piespoepkots scquote:Op dinsdag 24 december 2024 08:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niet verder dan de kleuterfase gekomen.quote:
Ohwquote:Op dinsdag 24 december 2024 08:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je krijgt toch wel een nieuwe?quote:Op dinsdag 24 december 2024 08:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
Auto ook ingeleverd. Ben ik daar ook weer vanaf.
Wel goed schoongemaakt?quote:Op dinsdag 24 december 2024 08:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
Auto ook ingeleverd. Ben ik daar ook weer vanaf.
Wij zijn simpelweg te beschaafd voor zulke lage lusten.quote:Op dinsdag 24 december 2024 08:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kook echt helemaal nooit meer aardappelen, behalve voor stamppotquote:
Mensen zijn ook maar dieren.quote:Op dinsdag 24 december 2024 08:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wij zijn simpelweg te beschaafd voor zulke lage lusten.
Die brengen ze nog voor het eind van het jaar. Heb ik nu een goed excuus om niet naar de schoonouders te gaan met de kerstdagen.quote:Op dinsdag 24 december 2024 08:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je krijgt toch wel een nieuwe?
Oeh wat voor een?quote:Op dinsdag 24 december 2024 08:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die brengen ze nog voor het eind van het jaar. Heb ik nu een goed excuus om niet naar de schoonouders te gaan met de kerstdagen.
Ik ben daar te ver voor geėvolueerd, mijn pleziertjes spelen zich boven de navel af.quote:Op dinsdag 24 december 2024 08:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mensen zijn ook maar dieren.
Uiteraard.quote:Op dinsdag 24 december 2024 08:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben daar te ver voor geėvolueerd, mijn pleziertjes spelen zich boven de navel af.
Uiteindelijk gaan "ze" allemaal op je schoonouders lijken.quote:Op dinsdag 24 december 2024 08:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oeh wat voor een?![]()
En je moet wel ff langs je schoonouders, zo erg is dat allemaal niet.
Natuurlijk doen ze dat, want ze zijn 50% schoonvader en 50% schoonmoeder.quote:Op dinsdag 24 december 2024 09:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaan "ze" allemaal op je schoonouders lijken.
https://www.nu.nl/313585/(...)quest-in-zwolle.htmlquote:Op dinsdag 24 december 2024 08:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mensen zijn ook maar dieren.
zijn er dan pleziertjes onder de navel?quote:Op dinsdag 24 december 2024 08:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben daar te ver voor geėvolueerd, mijn pleziertjes spelen zich boven de navel af.
Ja of pappa was toensels net op zakenreis.quote:Op dinsdag 24 december 2024 09:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Natuurlijk doen ze dat, want ze zijn 50% schoonvader en 50% schoonmoeder.
quote:Op dinsdag 24 december 2024 09:04 schreef mschol het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/313585/(...)quest-in-zwolle.html
eens.. domme kuddedieren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |