SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Je hebt geen nachtlampje of ander lampje bij je bed?quote:Op dinsdag 24 december 2024 08:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik kan er nu nog niet bij, lig nog in bed.
De donkere dag voor kerst.quote:
Dat zit ook net buiten bereik. Dan moet ik ook uitstrekken en iets van onder de dekens komen.quote:Op dinsdag 24 december 2024 08:28 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Je hebt geen nachtlampje of ander lampje bij je bed?
Kan je daar ook al schaatsen op natuurijs? Indien ja, dan ben ik onderwegquote:Op dinsdag 24 december 2024 08:31 schreef kwiwi het volgende:
Koekjes versierdZo even rondje langs alle buren doen om ze weg te geven.
Witte kerst hier trouwens
Ja, er is zelfs ergens een route op een beek/rivier die door het bos gaat. Wil ik eigenlijk altijd nog een keer doen.quote:Op dinsdag 24 december 2024 08:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan je daar ook al schaatsen op natuurijs? Indien ja, dan ben ik onderweg
quote:Op dinsdag 24 december 2024 08:31 schreef kwiwi het volgende:
Koekjes versierdZo even rondje langs alle buren doen om ze weg te geven.
quote:Witte kerst hier trouwens
quote:Op dinsdag 24 december 2024 08:35 schreef mschol het volgende:
[..]
daarna wordt je niet meer wakker?![]()
of ga je dan helemaal niet meer slapen?![]()
quote:Op dinsdag 24 december 2024 08:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, er is zelfs ergens een route op een beek/rivier die door het bos gaat. Wil ik eigenlijk altijd nog een keer doen.
Luxepaardjequote:
Klinkt gezelligquote:Op dinsdag 24 december 2024 08:35 schreef mschol het volgende:
[..]
daarna wordt je niet meer wakker?![]()
of ga je dan helemaal niet meer slapen?![]()
Hehe nee ik schaats helaas ook niet zoveel als dat ik zou willen, ik had toevallig 12 jaar geleden (oid) schaatsen gekocht en die heb ik nog steeds. Komt altijd handig uitquote:Op dinsdag 24 december 2024 08:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]zo vaak ga ik niet schaatsen, al jaren niet gedaan
quote:Op dinsdag 24 december 2024 08:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Alleen maar nette mensen hier.
Piespoepkots scquote:Op dinsdag 24 december 2024 08:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niet verder dan de kleuterfase gekomen.quote:
Ohwquote:Op dinsdag 24 december 2024 08:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je krijgt toch wel een nieuwe?quote:Op dinsdag 24 december 2024 08:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
Auto ook ingeleverd. Ben ik daar ook weer vanaf.
Wel goed schoongemaakt?quote:Op dinsdag 24 december 2024 08:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
Auto ook ingeleverd. Ben ik daar ook weer vanaf.
Wij zijn simpelweg te beschaafd voor zulke lage lusten.quote:Op dinsdag 24 december 2024 08:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kook echt helemaal nooit meer aardappelen, behalve voor stamppotquote:
Mensen zijn ook maar dieren.quote:Op dinsdag 24 december 2024 08:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wij zijn simpelweg te beschaafd voor zulke lage lusten.
Die brengen ze nog voor het eind van het jaar. Heb ik nu een goed excuus om niet naar de schoonouders te gaan met de kerstdagen.quote:Op dinsdag 24 december 2024 08:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je krijgt toch wel een nieuwe?
Oeh wat voor een?quote:Op dinsdag 24 december 2024 08:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die brengen ze nog voor het eind van het jaar. Heb ik nu een goed excuus om niet naar de schoonouders te gaan met de kerstdagen.
Ik ben daar te ver voor geëvolueerd, mijn pleziertjes spelen zich boven de navel af.quote:Op dinsdag 24 december 2024 08:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mensen zijn ook maar dieren.
Uiteraard.quote:Op dinsdag 24 december 2024 08:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben daar te ver voor geëvolueerd, mijn pleziertjes spelen zich boven de navel af.
Uiteindelijk gaan "ze" allemaal op je schoonouders lijken.quote:Op dinsdag 24 december 2024 08:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oeh wat voor een?![]()
En je moet wel ff langs je schoonouders, zo erg is dat allemaal niet.
Natuurlijk doen ze dat, want ze zijn 50% schoonvader en 50% schoonmoeder.quote:Op dinsdag 24 december 2024 09:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaan "ze" allemaal op je schoonouders lijken.
https://www.nu.nl/313585/(...)quest-in-zwolle.htmlquote:Op dinsdag 24 december 2024 08:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mensen zijn ook maar dieren.
zijn er dan pleziertjes onder de navel?quote:Op dinsdag 24 december 2024 08:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben daar te ver voor geëvolueerd, mijn pleziertjes spelen zich boven de navel af.
Ja of pappa was toensels net op zakenreis.quote:Op dinsdag 24 december 2024 09:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Natuurlijk doen ze dat, want ze zijn 50% schoonvader en 50% schoonmoeder.
quote:Op dinsdag 24 december 2024 09:04 schreef mschol het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/313585/(...)quest-in-zwolle.html
eens.. domme kuddedieren
Een Hyundai Kona. Niet zo heel spannend, dus past wel goed bij me.quote:Op dinsdag 24 december 2024 08:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oeh wat voor een?![]()
En je moet wel ff langs je schoonouders, zo erg is dat allemaal niet.
En dat je dan van de melkboer bent ofzoquote:Op dinsdag 24 december 2024 09:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja of pappa was toensels net op zakenreis.
Geen schoonouders hier, lekker met z'n tweeën de hele vakantiequote:Op dinsdag 24 december 2024 08:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die brengen ze nog voor het eind van het jaar. Heb ik nu een goed excuus om niet naar de schoonouders te gaan met de kerstdagen.
Zelfkennis is goed.quote:Op dinsdag 24 december 2024 09:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een Hyundai Kona. Niet zo heel spannend, dus past wel goed bij me.
Wanneer komt Paprika weer op bezoek?quote:Op dinsdag 24 december 2024 09:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Geen schoonouders hier, lekker met z'n tweeën de hele vakantie
die nodigen zichzelf toch gewoon uit en staan opeens voor de deur.... toch?quote:Op dinsdag 24 december 2024 09:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Geen schoonouders hier, lekker met z'n tweeën de hele vakantie
Dan heeft kwiwi daarna een vakantie nodigquote:Op dinsdag 24 december 2024 09:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wanneer komt Paprika weer op bezoek?
Ja of de fietsenmaker, of van de Wajong meneer van de overkant of van de medewerker plantsoenendienst of van de collecteman of van de verkeersregelaar of van de wijkverpleegkundige of van de bedelaar of van de treinmachinist natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 december 2024 09:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En dat je dan van de melkboer bent ofzo
Lijkt je meer op je vader of op je moeder?quote:Op dinsdag 24 december 2024 09:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja of de fietsenmaker, of van de Wajong meneer van de overkant of van de medewerker plantsoenendienst of van de collecteman of van de verkeersregelaar of van de wijkverpleegkundige of van de bedelaar of van de treinmachinist natuurlijk.
quote:Op dinsdag 24 december 2024 09:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja of de fietsenmaker, of van de Wajong meneer van de overkant of van de medewerker plantsoenendienst of van de collecteman of van de verkeersregelaar of van de wijkverpleegkundige of van de bedelaar of van de treinmachinist natuurlijk.
Vooral op mijn moeder, zeker qua innerlijk.quote:Op dinsdag 24 december 2024 09:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lijkt je meer op je vader of op je moeder?
Hmmquote:Op dinsdag 24 december 2024 09:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vooral op mijn moeder, zeker qua innerlijk.
Het is maar goed dat ze het in de winter proberen.quote:Een sonde van Nasa is onderweg naar de zon en probeert dichterbij dan ooit te komen. Dat zou op kerstavond gebeuren. Het is de vraag of het voertuig de hitte van de zon overleeft.
Vond hij het thuis niet zo leuk?quote:Op dinsdag 24 december 2024 09:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn vader werkte altijd wel minimaal 60 uur in de week.
Eerder mocht hij van mij niet binnen.quote:Op dinsdag 24 december 2024 09:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vond hij het thuis niet zo leuk?
De Parker probe deed zes jaar over een reis naar de zon.quote:Op dinsdag 24 december 2024 09:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is maar goed dat ze het in de winter proberen.
These are rookie Numbers.quote:Op dinsdag 24 december 2024 09:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn vader werkte altijd wel minimaal 60 uur in de week.
Die zijn ze toch ergens kwijtgeraakt? Die Parkerquote:Op dinsdag 24 december 2024 09:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De Parker probe deed zes jaar over een reis naar de zon.
Eens kijken hoe lang de Starliner nog doet over een reis naar de aarde.
Dat Starliner-ding is al terug hoor.quote:Op dinsdag 24 december 2024 09:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De Parker probe deed zes jaar over een reis naar de zon.
Eens kijken hoe lang de Starliner nog doet over een reis naar de aarde.
quote:During the reentry, Starliner experienced two technical problems unrelated to its earlier issues: a brief glitch in its navigation system and a consistent failure to ignite by one of the 12 thrusters used to orient the capsule during atmospheric re-entry.[96] The thruster that failed is a monopropellant thruster built into the crew capsule proper and is completely independent of the bipropellant thruster system in the service module that malfunctioned in orbit.[105]
Strengquote:Op dinsdag 24 december 2024 09:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eerder mocht hij van mij niet binnen.
Vergeten waar ze hem geparkeerd hadden.quote:Op dinsdag 24 december 2024 09:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die zijn ze toch ergens kwijtgeraakt? Die Parker
Oh shit, dat heb ik helemaal gemist. Ik dacht dat die nog steeds aan het ISS ging.quote:Op dinsdag 24 december 2024 09:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat Starliner-ding is al terug hoor.Wel zonder de astronauten en het ging niet helemaal goed:
[..]
Of een hele lllangequote:Op dinsdag 24 december 2024 09:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik schrijf net collega met 3 x een L
Dit gaat vast een succesvolle dag worden
*slikt opmerking inquote:
Waarschijnlijk wilden ze dat onding van hun oprit af.quote:Op dinsdag 24 december 2024 09:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh shit, dat heb ik helemaal gemist. Ik dacht dat die nog steeds aan het ISS ging.
Ik wil ook weleens dingen van mijn oprit af hebbenquote:Op dinsdag 24 december 2024 09:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wilden ze dat onding van hun oprit af.
Welk eiland zullen wij eens kopen.quote:Trump opnieuw afgewezen door Groenland: autonome eiland is niet te koop
Ik wil ook een opritquote:Op dinsdag 24 december 2024 09:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil ook weleens dingen van mijn oprit af hebben
Nee joh, zaterdagmorgen vaak wel wat opruimen klooienquote:Op dinsdag 24 december 2024 09:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Beun jij nog bij in de weekenden?
Vind je een beetje groen niet mooi?quote:Op dinsdag 24 december 2024 09:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil ook weleens dingen van mijn oprit af hebben
Ja, mooi toch?quote:Op dinsdag 24 december 2024 09:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hij wilde ook al het Panamakanaal terugpakken.
Ik wil ook zoveel.quote:
Als dat een groene Dixi is: nee.quote:Op dinsdag 24 december 2024 09:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Vind je een beetje groen niet mooi?
Ja, hebben ze toevallig allebei laatst weer bijna voor elkaar gekregenquote:Op dinsdag 24 december 2024 09:06 schreef mschol het volgende:
[..]
die nodigen zichzelf toch gewoon uit en staan opeens voor de deur.... toch?
Jij ook vriendjequote:Op dinsdag 24 december 2024 09:34 schreef Haags het volgende:
Wens al mijn vriendjes ( en @:dud0r ) hier fijne feestdagen
quote:Op dinsdag 24 december 2024 09:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, hebben ze toevallig allebei laatst weer bijna voor elkaar gekregen
Is toch veel te groot voor Foquevillequote:
Naar die ene speciaalzaak met Schotse naam en een gouden randje?quote:
je weet best dat het dan geen waddeneiland isquote:Op dinsdag 24 december 2024 09:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
IJsland. Ons meest noordelijke Waddeneiland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |