HIER DE BRANDWEER, KUNT U MIJ HOREN?quote:Op maandag 23 december 2024 14:39 schreef SpecialK het volgende:
HIER SPREEKT DE POLITIE
YAHHHHHHHAHAHAHHHHHH
Ik ben benieuwd wat je ervan gaat makenquote:Op maandag 23 december 2024 15:13 schreef Falco het volgende:
Wat een matige eentonige shit is dit. Hier had echt wel iets beters van gemaakt kunnen worden.
Dan heb je wel iemand nodig die creatief en muzikaal is, en die veel tijd beschikbaar heeft.quote:Op maandag 23 december 2024 15:13 schreef Falco het volgende:
Wat een matige eentonige shit is dit. Hier had echt wel iets beters van gemaakt kunnen worden.
Je onderschat de invloed van prompting. Ja, ik had in 20 sec een liedje, maar pas na 4 uur en 100+ pogingen iets bruikbaars waar ik mee verder kon.quote:Op maandag 23 december 2024 15:25 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Dan heb je wel iemand nodig die creatief en muzikaal is, en die veel tijd beschikbaar heeft.
Met AI heb je razendsnel generieke muziek.
quote:Op maandag 23 december 2024 15:20 schreef flipsen het volgende:
In plaats van alleen maar de tekst op te laten dreunen, kan je de AI geen opdracht geven om er iets creatiefs mee te doen, wat rijmelarij erin enzo?
Snelle poging met refrein en coupletten m.b.v. ChatGPT (die overigens erg slecht kan rijmenquote:Op maandag 23 december 2024 16:00 schreef 2thmx het volgende:
Hahaha, heel leuk nummer. We hebben 't via Facebook gedeeld met 't hele gezin.
Volgende keer iets met een refrein en coupletten proberen.
Groetjes en heel veel liefs, tante Elma.
SPOILER: songtekstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Danny waarmee maak je zo'n lyrics-video?
[ Bericht 2% gewijzigd door Tourniquet op 23-12-2024 18:12:10 ]
quote:Op maandag 23 december 2024 18:04 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
[..]
Snelle poging met refrein en coupletten m.b.v. ChatGPT (die overigens erg slecht kan rijmen):
https://jmp.sh/j82ZalUdNog wat aan de tekst geschaafd, nieuwe versie (mp3):SPOILER: songtekstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:Danny waarmee maak je zo'n lyrics-video?
Edwin.mp3
[ Bericht 2% gewijzigd door Tourniquet op 24-12-2024 00:25:45 ]
Zeer goedquote:Op maandag 23 december 2024 21:24 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nog wat aan de tekst geschaafd, nieuwe versie (mp3):
Edwin.mp3
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |