SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bracket:
Spelletjes:
Voorspelspel: DRT / PDC WK 2025 - Het voorspelspel #1:
Nostradamus: DRT / DRT Nostradamus, editie 2025 #1
Pick'em: DRT / Pick'em WK 2025 Een toegankelijk spelletje voor allen #1
Bingo:
TV:
Voor de dartsliefhebber is Viaplay een must. Viaplay tv zal weliswaar het een en ander uit gaan zenden, maar voor HET WK is dat natuurlijk niet voldoende. Bovendien wil je de hoogstaande analyses van analist Jerry en co. natuurlijk niet missen. Is schraalhans keukenmeester? Dan is VTM wellicht een optie.
NEGENTJES:
Bekijk deze YouTube-videoYou can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
quote:
quote:
@GurneyIsBestOkequote:Op maandag 23 december 2024 21:01 schreef Poepz0r het volgende:
Hierna Gurney met zijn achterlijke duw worp
Wattimena staat er voor de verandering niet dus er blijft best wat ruimte over.quote:
450 bestellingen, echt fantastisch.quote:
quote:
We kunnen nog PL gaan kijken.quote:
Geen bingo. Stop er maar mee.quote:
Nou nou nou.quote:Op maandag 23 december 2024 21:03 schreef Mani89 het volgende:
Kk nerdje Giejan met zijn aidsworp. Toedeloeloe.
Koekkoekquote:Op maandag 23 december 2024 21:03 schreef Mani89 het volgende:
nerdje Giejan met zijn aidsworp. Toedeloeloe.
Begrijpelijk met die Priske.quote:Op maandag 23 december 2024 21:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Daar wil ik helemaal nog niet aan denken.
Sowwww koekoekquote:Op maandag 23 december 2024 21:03 schreef Mani89 het volgende:
nerdje Giejan met zijn aidsworp. Toedeloeloe.
Mensen die voor Wattimena juichen gooien we in het kanaal.quote:Op maandag 23 december 2024 21:04 schreef Zorro het volgende:
Dus dan moet ik nu juichen voor Wattimena en Groene Kikvors?
HA! Dat dacht ik niet!
OOHH GAR-quote:Op maandag 23 december 2024 21:04 schreef Zorro het volgende:
HA! Dat dacht ik niet!
De sympathieke Doetsgod @Mani89quote:Op maandag 23 december 2024 21:04 schreef Zorro het volgende:
HA! Dat dacht ik niet!
Stukje Jappenkampquote:Op maandag 23 december 2024 21:05 schreef fetX het volgende:
[..]
Mensen die voor Wattimena juichen gooien we in het kanaal.
Juich je met mij mee voor Gurney?quote:Op maandag 23 december 2024 21:05 schreef fetX het volgende:
[..]
Mensen die voor Wattimena juichen gooien we in het kanaal.
Heb Gurney in Pick Em dus hij zorgt maar dat hij levert.quote:Op maandag 23 december 2024 21:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hup Gurney
Smijt die drugsduitser eruit!
Barney zit er wel eens vaker naastquote:Op maandag 23 december 2024 21:06 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Hoeveel Nederlanders in de derde ronde volgens Barney?
Dan wint Hempel dusquote:Op maandag 23 december 2024 21:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Heb Gurney in Pick Em dus hij zorgt maar dat hij levert.
40-45quote:Op maandag 23 december 2024 21:06 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Hoeveel Nederlanders in de derde ronde volgens Barney?
Ook naast de dubbels en tripelsquote:Op maandag 23 december 2024 21:06 schreef pmponer het volgende:
[..]
Barney zit er wel eens vaker naast
Frans Doets.quote:Op maandag 23 december 2024 21:05 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
De sympathieke Doetsgod @:mani89
Oh ja die hebben ook nog.quote:Op maandag 23 december 2024 21:05 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
De sympathieke Doetsgod @:mani89
We willen rapportage van fans op de Molukken die juichen voor Wattimenaquote:Op maandag 23 december 2024 21:04 schreef Zorro het volgende:
HA! Dat dacht ik niet!
Woont gelukkig nog bij zijn ouders.quote:Op maandag 23 december 2024 21:08 schreef Stoorzendert het volgende:
Van Veen moet z'n krantenwijkje nog maar niet opgeven
Wellicht kan ex-waterpolo coach Robin Van Galen iets betekenen.quote:Op maandag 23 december 2024 21:08 schreef Doevelaer het volgende:
Het gaat walgelijk slecht met het Nederlandse darten. Tijd voor een trainingscentrum op papendal
Jermaine naar de Punt @Zipportalquote:Op maandag 23 december 2024 21:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
We willen rapportage van fans op de Molukken die juichen voor Wattimena
Gertjan van der Linden is weer beschikbaar, die is ook best succesvol geweestquote:Op maandag 23 december 2024 21:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wellicht kan ex-waterpolo coach Robin Van Galen iets betekenen.
Wattimena, de Graaf en van Gerwenquote:Op maandag 23 december 2024 21:11 schreef maxi-mus het volgende:
Met wie moet Arjan nu al die schijtitems maken?
Viaplay heb een GROOT probleemquote:
Het judo-model!quote:Op maandag 23 december 2024 21:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wellicht kan ex-waterpolo coach Robin Van Galen iets betekenen.
Schijnt best Oke te zijn.quote:Op maandag 23 december 2024 21:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Heb Gurney in Pick Em dus hij zorgt maar dat hij levert.
Onder het Rendac deksel.quote:Op maandag 23 december 2024 21:09 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Jermaine naar de Punt @:zipportal
Die slikt wel alles inquote:Op maandag 23 december 2024 21:13 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Een leuke (bi) meid uit Twente
Dit is geil.
Ik vind Gurney een enorme lul, inderdaad. Maar laten we samen juichen tegen Hempel.quote:Op maandag 23 december 2024 21:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Juich je met mij mee voor Gurney?
Ik weet dat je hem een lul vindt, maar Hempel is nog een veel grotere lul!
Warm badquote:Op maandag 23 december 2024 21:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan zijn wij vanaf nu vijanden.
Wat dat betreft zouden dit broers van elkaar kunnen zijn.quote:Op maandag 23 december 2024 21:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Doe gewoon een normaal lied als je mensen mee wil krijgen Hempel
Met je lelijke drugshoofd
Soort zoekt soort.quote:Op maandag 23 december 2024 21:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik volg wel meer ongezellige mensen.
quote:👫Elaine is my name👫
~Bi 🏳️🌈
~ Volgers 2300 / 2500
~ Fc Twente 🌎
~Love Britt Scholte & GTST ❤️
Lekkah.quote:Op maandag 23 december 2024 21:15 schreef Poepz0r het volgende:
[ afbeelding ]
2 doosjes, eem openmaken
Akkoord, Valentijn.quote:Op maandag 23 december 2024 21:16 schreef LordVoldermort het volgende:
Het Nederlandse darten stelt ook geen klote meer voor. Kutje Van Veen die op tv altijd vertelt hoe het moet en alweer een wanprestatie levert.
UIT DAT LICHT
Spoiler aubquote:
quote:
quote:Britt Scholte is een Nederlands actrice en presentatrice. Ze kreeg vooral naamsbekendheid door haar rol als Anouk in Brugklas en haar rol van Kimberly Sanders in Goede tijden, slechte tijden
Bedankt maat. Op jou kan ik rekenen.quote:Op maandag 23 december 2024 21:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind Gurney een enorme lul, inderdaad. Maar laten we samen juichen tegen Hempel.
Duitse hitjes daarentegenquote:Op maandag 23 december 2024 21:16 schreef Poepz0r het volgende:
Touching me, touching you. Stukje ordinair
2 walletjes genotquote:Op maandag 23 december 2024 21:13 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Een leuke (bi) meid uit Twente
Dit is geil.
Mes in de rug van El-Stinho dit.quote:Op maandag 23 december 2024 21:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik volg wel meer ongezellige mensen.
Helène Fisher godinquote:Op maandag 23 december 2024 21:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Duitse hitjes daarentegen
quote:Op maandag 23 december 2024 21:17 schreef fetX het volgende:
[..]
Eentje van de Sanders familie dus.
LudoGod
Wat een mislukte trui.quote:
Dit jaar weer een FOK! discussie hoe je een kerststol eet?quote:
Königgrätzer Marsch genot.quote:Op maandag 23 december 2024 21:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Duitse hitjes daarentegen
Spijs uitsmeren? Welke volslagen holbewoner doet dat?quote:Op maandag 23 december 2024 21:18 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Dit jaar weer een FOK! discussie hoe je een kerststol eet?
Met of zonder boter? Met of zonder poedersuiker? Spijs uitsmeren of niet?
En is het kerststol of feeststol?
Met échte roomboter.quote:Op maandag 23 december 2024 21:18 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Ik heb nog een kerststol liggen. Eerst de chocolate chip cookies opetenquote:Op maandag 23 december 2024 21:18 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Dat lust ik niet.quote:Op maandag 23 december 2024 21:18 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
En tegen kunstgebit Smiss toch?quote:Op maandag 23 december 2024 21:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Kan Hempel het alleen tegen Dimitri?
40-45quote:Op maandag 23 december 2024 21:20 schreef LordVoldermort het volgende:
Wanneer was de laatste keer dat er zo weinig Nederlanders na de kerst mochten terugkomen?
Geen idee maar als er 1 of 2 de finale halen is dat prima eyquote:Op maandag 23 december 2024 21:20 schreef LordVoldermort het volgende:
Wanneer was de laatste keer dat er zo weinig Nederlanders na de kerst mochten terugkomen?
2001quote:Op maandag 23 december 2024 21:20 schreef LordVoldermort het volgende:
2020 werd er net gezegdquote:Op maandag 23 december 2024 21:20 schreef LordVoldermort het volgende:
Daar verloor ie vanquote:
Gerwengodquote:Op maandag 23 december 2024 21:20 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Geen idee maar als er 1 of 2 de finale halen is dat prima ey
1945quote:Op maandag 23 december 2024 21:20 schreef LordVoldermort het volgende:
@Coco vindt de oorloggrapjes niet leuk.quote:Op maandag 23 december 2024 21:20 schreef LordVoldermort het volgende:
2020 mompelden ze net.quote:Op maandag 23 december 2024 21:20 schreef LordVoldermort het volgende:
Er was iets met 3 Nederlanders na de kerst voor t eerst sinds 2020 of zo. Maar ik luisterde met een half oorquote:
Ohh dat valt mij nog mee.quote:
Moet je schijt aan hebben.quote:Op maandag 23 december 2024 21:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
@:Coco vindt de oorloggrapjes niet leuk.
Oh, ik dacht dat het een skischansspringer met een Nederlandse moeder was.quote:Op maandag 23 december 2024 21:15 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Wisten jullie dat Hempel een professioneel handballer is geweest?
Nee dit wist ik niet.quote:Op maandag 23 december 2024 21:15 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Wisten jullie dat Hempel een professioneel handballer is geweest?
Ik vergeet die shit altijd door niet dagelijks in te loggenquote:Op maandag 23 december 2024 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh, was Gian al afgelopen. Ik liep wat achterWas even aan de administratie.
Sinds ik de Nostra bijhou (vierde jaar nu) hebben we 46 deelnemers aan de start gehad in totaal. Wij feliciteren de echte vrienden van de show
@:BufordTJustice
@:de_boswachter
@:engine
@:heywoodu
@:hole1988
@:Mexicanobakker
@:SlechteWoordgrappen
@:WheeledWarrior
@:wimderon
Die er alle vier de keren bij waren en ook alle vier de keren tot en met de finale meegedaan hebben. That is, voor het huidige WK nog niet afgehaakt zijn
Daarnaast hebben we nog
@:Frozen-assassin
@:Kopiko
@:Madhouse11
@:Timmeehh
Met vier starts en drie finishes.
Slechtste prestatie ooit is van @:LordVoldermort die twee keer gestart is en beide keren afgehaakt.
Haal jij nog muzikale inspiratie uit het falen van de Nederlandse darters?quote:Op maandag 23 december 2024 21:22 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het een skischansspringer met een Nederlandse moeder was.
SuomiGODquote:Op maandag 23 december 2024 21:22 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Lord is de vader van Depay, liep ook wegquote:Op maandag 23 december 2024 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Sinds ik de Nostra bijhou (vierde jaar nu) hebben we 46 deelnemers aan de start gehad in totaal. Wij feliciteren de echte vrienden van de show
Die er alle vier de keren bij waren en ook alle vier de keren tot en met de finale meegedaan hebben. That is, voor het huidige WK nog niet afgehaakt zijn
Daarnaast hebben we nog
Slechtste prestatie ooit is van @:LordVoldermort die twee keer gestart is en beide keren afgehaakt.
Niet altijd ingelogd zijnquote:Op maandag 23 december 2024 21:22 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ik vergeet die shit altijd door niet dagelijks in te loggen
Ik scoor alweer slechtquote:Op maandag 23 december 2024 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Daarnaast hebben we nog
SPREEKT HULKENBERG NEDERLANDS?quote:Op maandag 23 december 2024 21:22 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
En door.quote:
Chisnall leuk, ok hansquote:Op maandag 23 december 2024 21:23 schreef LordVoldermort het volgende:
Hierna 4 leuke spelers. Dus een keer geen aids dat doorgaat na 2 dagen van ellende.
Ik kan altijd wel genieten van Dave.quote:
Ja, dat las ik hier 10 minuten terug.quote:Op maandag 23 december 2024 21:24 schreef TornadoDK het volgende:
Wisten jullie trouwens dat die heeft gehandbald?
GROTE SPELERquote:Op maandag 23 december 2024 21:24 schreef The_Undertone het volgende:
Hoezo komt Hempel enkel voor 2 potjes per jaar op het WK opdagen?
Maar die is alweer gestopt.quote:Op maandag 23 december 2024 21:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wij juichen voor Marcel Hirscher die ons olympische medailles gaat leveren.
Die worp is aids. Dat geduw verschrikkelijkquote:Op maandag 23 december 2024 21:24 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ik kan altijd wel genieten van Dave.
Altijd tegen jou.quote:Op maandag 23 december 2024 21:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Die drugsduitser kan het alleen maar tegen darters waar ik fan van ben
Ik wil een naam noemen, maar ik durf niet.quote:Op maandag 23 december 2024 21:24 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze man zou tegenwoordig fok forum mod zijn.
Welke mongool is er nou voor Gurneyquote:Op maandag 23 december 2024 21:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Die drugsduitser kan het alleen maar tegen darters waar ik fan van ben
Chisnall vs Anderson WK 2017 is een van de leukste wedstrijden ooit die vergeten is door heel veel mensen.quote:
+1, wat een vreselijke worpquote:Op maandag 23 december 2024 21:25 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die worp is aids. Dat geduw verschrikkelijk
Lordgodquote:Op maandag 23 december 2024 21:25 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Welke mongool is er nou voor Gurney
Chizzy tegen MVG blijft ook genot.quote:Op maandag 23 december 2024 21:25 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Chisnall vs Anderson WK 2017 is een van de leukste wedstrijden ooit die vergeten is door heel veel mensen.
Koekoekquote:Op maandag 23 december 2024 21:25 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 december 2024 21:25 schreef Wertha het volgende:
[..]
Ik wil een naam noemen, maar ik durf niet.
En dan zo goed zijn is eigenlijk tegen alle wetten in maarjaquote:Op maandag 23 december 2024 21:25 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
+1, wat een vreselijke worp
Laat mij gewoon met rust.quote:Op maandag 23 december 2024 21:25 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
MvG kreeg het ook wel écht voor z'n kiezen hè. Eerst een buitenaardse Cullen en direct daarna Chizzy.quote:Op maandag 23 december 2024 21:26 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Chizzy tegen MVG blijft ook genot.
Kangewoongebeureklaarquote:Op maandag 23 december 2024 21:27 schreef Wertha het volgende:
[..]
MvG kreeg het ook wel écht voor z'n kiezen hè. Eerst een buitenaardse Cullen en direct daarna Chizzy.
Knieband gescheurd inderdaad.quote:Op maandag 23 december 2024 21:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zo goed als, zware blessure toch?
Zijn daar ook vrouwen te zienquote:Op maandag 23 december 2024 21:26 schreef WAvanBuren het volgende:
Jongens, tokens zijn in de aanbieding op StripChat! Boh boh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |