Ik vind Gurney een enorme lul, inderdaad. Maar laten we samen juichen tegen Hempel.quote:Op maandag 23 december 2024 21:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Juich je met mij mee voor Gurney?
Ik weet dat je hem een lul vindt, maar Hempel is nog een veel grotere lul!
Warm badquote:Op maandag 23 december 2024 21:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan zijn wij vanaf nu vijanden.
Wat dat betreft zouden dit broers van elkaar kunnen zijn.quote:Op maandag 23 december 2024 21:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Doe gewoon een normaal lied als je mensen mee wil krijgen Hempel
Met je lelijke drugshoofd
Soort zoekt soort.quote:Op maandag 23 december 2024 21:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik volg wel meer ongezellige mensen.
quote:👫Elaine is my name👫
~Bi 🏳️🌈
~ Volgers 2300 / 2500
~ Fc Twente 🌎
~Love Britt Scholte & GTST ❤️
Lekkah.quote:Op maandag 23 december 2024 21:15 schreef Poepz0r het volgende:
[ afbeelding ]
2 doosjes, eem openmaken
Akkoord, Valentijn.quote:Op maandag 23 december 2024 21:16 schreef LordVoldermort het volgende:
Het Nederlandse darten stelt ook geen klote meer voor. Kutje Van Veen die op tv altijd vertelt hoe het moet en alweer een wanprestatie levert.
UIT DAT LICHT
Spoiler aubquote:
quote:
quote:Britt Scholte is een Nederlands actrice en presentatrice. Ze kreeg vooral naamsbekendheid door haar rol als Anouk in Brugklas en haar rol van Kimberly Sanders in Goede tijden, slechte tijden
Bedankt maat. Op jou kan ik rekenen.quote:Op maandag 23 december 2024 21:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind Gurney een enorme lul, inderdaad. Maar laten we samen juichen tegen Hempel.
Duitse hitjes daarentegenquote:Op maandag 23 december 2024 21:16 schreef Poepz0r het volgende:
Touching me, touching you. Stukje ordinair
2 walletjes genotquote:Op maandag 23 december 2024 21:13 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Een leuke (bi) meid uit Twente
Dit is geil.
Mes in de rug van El-Stinho dit.quote:Op maandag 23 december 2024 21:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik volg wel meer ongezellige mensen.
Helčne Fisher godinquote:Op maandag 23 december 2024 21:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Duitse hitjes daarentegen
quote:Op maandag 23 december 2024 21:17 schreef fetX het volgende:
[..]
Eentje van de Sanders familie dus.
LudoGod
Wat een mislukte trui.quote:
Dit jaar weer een FOK! discussie hoe je een kerststol eet?quote:
Königgrätzer Marsch genot.quote:Op maandag 23 december 2024 21:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Duitse hitjes daarentegen
Spijs uitsmeren? Welke volslagen holbewoner doet dat?quote:Op maandag 23 december 2024 21:18 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Dit jaar weer een FOK! discussie hoe je een kerststol eet?
Met of zonder boter? Met of zonder poedersuiker? Spijs uitsmeren of niet?
En is het kerststol of feeststol?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |