Geen buitenlanders op het NK om te onderschatten. Dat scheelt.quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:07 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Herbert heeft zich opvallend goed ingelezen deze keer. Veel beter dan bij de world cups.
Ik denk dat Conijn morgen gaat verrassen op de 1500.quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:11 schreef ijs_beer het volgende:
ALs Beune niet te veel weggeeft op de 1500m morgen, dan lijkt het me dat ze het op de 5000m wel binnenhaalt.
Ten opzichte van de Jong wel denk ik. Maar als Conijn morgen op de 5k net zo gaat stampen als vandaag dan wordt dat ook nog spannend.quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:11 schreef ijs_beer het volgende:
ALs Beune niet te veel weggeeft op de 1500m morgen, dan lijkt het me dat ze het op de 5000m wel binnenhaalt.
Ook een vrij nutteloze statistiek voor mensen die één serieuze wedstrijd op snel ijs hebben gereden dit seizoen.quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:59 schreef Marcoss het volgende:
"Snelste seizoentijd van dit jaar" is een rare zin
Maar was er wel een positieve sfeer tijdens de training?quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Antwanet dan ook weer niet.
Stukje make-up trainingquote:Op zaterdag 28 december 2024 13:21 schreef wimderon het volgende:
[..]
Maar was er wel een positieve sfeer tijdens de training?
Ongetwijfeldquote:Op zaterdag 28 december 2024 13:21 schreef wimderon het volgende:
[..]
Maar was er wel een positieve sfeer tijdens de training?
Ik snap best dat ze zoeken naar een opvolger dan wel vervanger van Hersman. Maar waar de mislukte experimenten met Mulder en Juf Annouk bijna meteen gestopt werden mag Jan steeds meer hakkelen met zijn zenuwachtige manier van praten, vol met dooddoeners en gespeend van interessante anekdotes of informatie.quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:07 schreef Marcoss het volgende:
@:wimderon met een post over Jantje Smeekens, het kon ook niet uitblijven
Volgens mij heeft ons aller Jan Smeekens ook al een soortgelijke kwinkslag uitgedeeld.quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Chris is op de brommer
(jaja matige grap)
Als je Cheek, Mantia, Zakharov en co. niet meetelt.quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:24 schreef Remco het volgende:
Erben praat alsof hij niet weet dat Wust dit ongeveer heeft uitgevonden.
Maar wie dan, als niet Jan? Zou een Douwe de Vries het beter doen? De meeste van die boerenkinkels lopen niet over van de sprankelendheid of boeiende gespreksstofquote:Op zaterdag 28 december 2024 13:28 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik snap best dat ze zoeken naar een opvolger dan wel vervanger van Hersman. Maar waar de mislukte experimenten met Mulder en Juf Annouk bijna meteen gestopt werden mag Jan steeds meer hakkelen met zijn zenuwachtige manier van praten, vol met dooddoeners en gespeend van interessante anekdotes of informatie.
Hetzelfde geldt voor Robbert de Rijk met z'n grindtegelstem die Bert Maalderink probeert na te doen in z'n reportages maar daar niet in slaagt.
Dit is gewoon hetzelfde als toen de NOS ineens Van der Sar als analist neerzette terwijl die daar geen enkele kwaliteit voor bezit. Zal vast iemand rondlopen die het beter kan en vooral prettiger kan brengen. Wie? Geen idee.quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:27 schreef VoMy het volgende:
[..]
Maar wie dan, als niet Jan? Zou een Douwe de Vries het beter doen? De meeste van die boerenkinkels lopen niet over van de sprankelendheid of boeiende gespreksstof
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |