SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wel fijn die verduidelijking welke hp er precies bedoeld wordt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:Op maandag 23 december 2024 15:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wel fijn die verduidelijking welke hp er precies bedoeld wordt.![]()
![]()
Voor de tt had ik nog wat twijfelsThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
HP met veel SM!quote:Op maandag 23 december 2024 15:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wel fijn die verduidelijking welke hp er precies bedoeld wordt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Best welquote:Op maandag 23 december 2024 16:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Tijd gaat snel vandaag"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕sinterklaaskapoentje
![]()
Denk dat ik nog wel een episode ga kijkenquote:Op maandag 23 december 2024 16:01 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ga je nog verder met The Madness of geloof je het wel?:')![]()
Ik ga aan een volgende beginnenquote:Op maandag 23 december 2024 16:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Denk dat ik nog wel een episode ga kijken![]()
Feesten en drinken en tot laat.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Halloquote:Op maandag 23 december 2024 16:10 schreef HappyCharly het volgende:
Hoi!
Ik heb goed en slecht nieuws
Nou vertel!sinterklaaskapoentje
![]()
Begin maar met het slechte nieuwsquote:Op maandag 23 december 2024 16:10 schreef HappyCharly het volgende:
Hoi!
Ik heb goed en slecht nieuws:')![]()
Dan hebben we dat maar gehadquote:Op maandag 23 december 2024 16:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Begin maar met het slechte nieuws![]()
Ik voel mequote:Op maandag 23 december 2024 16:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Begin maar met het slechte nieuws
♡♡♡♡![]()
Mini-Playerquote:Op maandag 23 december 2024 16:13 schreef ToT het volgende:
Mini is weer thuis, heeft lekker zitten spelen bij z'n meissie!
![]()
![]()
![]()
Is goed sint, doe rustig aan. Roep maar als je wat nodig hebtquote:Op maandag 23 december 2024 16:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik ga even wat liggen denk ik![]()
![]()
Rustig aanquote:Op maandag 23 december 2024 16:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik ga even wat liggen denk ik
Mijter op het nachtkastje♡♡♡♡sinterklaaskapoentje
![]()
Ik meld me later wel weerquote:Op maandag 23 december 2024 16:15 schreef JustinK het volgende:
[..]
Is goed sint, doe rustig aan. Roep maar als je wat nodig hebt:')![]()
Idem, zie ondertitelquote:Op maandag 23 december 2024 16:15 schreef M_0_0_N het volgende:
Als je maar weet dat ik de waarheid spreek![]()
![]()
Toen was ik Elf Evelien deed alles zelf.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Snakesquote:Op maandag 23 december 2024 16:20 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Erg jammer
Zoveel onaardige en sneaky mensen![]()
RihannaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Chris brownThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Als er over je geroddeld wordt, dan is dat een teken dat je niet vergeten bentquote:Jammer als het gebeurd door een kneus
![]()
![]()
Geen idee waar je op doelt, als ik het maar niet benquote:Op maandag 23 december 2024 16:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Als er over je geroddeld wordt, dan is dat een teken dat je niet vergeten bentJammer als het gebeurd door een kneus
![]()
![]()
Jay-zThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Was ook verder niet interessant, de kneus die die mention deed weet het zelf wel. Jij bent gewoon de #1 van deze reeksquote:Op maandag 23 december 2024 16:29 schreef JustinK het volgende:
[..]
Geen idee waar je op doelt, als ik het maar niet ben![]()
Aaliyahquote:
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat is waar. Zonder roddelsquote:Op maandag 23 december 2024 16:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Was ook verder niet interessant, de kneus die die mention deed weet het zelf wel. Jij bent gewoon de #1 van deze reeks![]()
![]()
Gelukkig doe je het zelf nooit.quote:Op maandag 23 december 2024 16:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Was ook verder niet interessant, de kneus die die mention deed weet het zelf wel. Jij bent gewoon de #1 van deze reeksThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja triest zo jong en al bezig een grote artiest te worden.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Erg triest jaquote:Op maandag 23 december 2024 16:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja triest zo jong en al bezig een grote artiest te worden.♡♡♡♡![]()
Jah iddquote:Op maandag 23 december 2024 16:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja triest zo jong en al bezig een grote artiest te worden.![]()
![]()
Zo, kom ook weer ffkes kiekenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Lekker niet doen danquote:Op maandag 23 december 2024 16:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk mijn huisje opruimen/schoonmaken. Maar voel me te lui♡♡♡♡![]()
R.I.P DTS.![]()
Hey skattiequote:Nog steeds op 1?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat wordt er nog even hard aan trekken danquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op maandag 23 december 2024 16:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat wordt er nog even hard aan trekken danIk trek er altijd hard aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Tot de blaren er op zittenquote:
Echt?quote:Op maandag 23 december 2024 16:49 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja laatste week van het jaar dubbele punten toch?♡♡♡♡![]()
Extra zegeltjes voor "leuke" dingen als een bolkvergiet of bolkzakdoekjesquote:Op maandag 23 december 2024 16:49 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja laatste week van het jaar dubbele punten toch?![]()
Nou ja als je de hele dag aan het bokken ben kan je zomaar blaren op je vingers krijgen toch 🤣quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oehhh ik wil!quote:Op maandag 23 december 2024 16:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Extra zegeltjes voor "leuke" dingen als een bolkvergiet of bolkzakdoekjes
♡♡♡♡![]()
Yes!! You can do it!!quote:Op maandag 23 december 2024 13:50 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nah weet niet, maar we moeten natuurlijk dit jaar nog wel post 216.000.000 halen![]()
@:maily![]()
![]()
De 30e?quote:Op maandag 23 december 2024 16:54 schreef maily het volgende:
[..]
Gaat makkelijk lukken heb ik al gezien![]()
![]()
Heerlijk heb hem net gezienquote:
R.I.P DTS.![]()
quote:Op maandag 23 december 2024 16:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Liggen, ontspannen, gaat helemaal niet![]()
![]()
Sterktequote:Op maandag 23 december 2024 16:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Liggen, ontspannen, gaat helemaal nietThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
O kak.quote:Op maandag 23 december 2024 16:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Liggen, ontspannen, gaat helemaal niet
Iets anders doen dan maar ....![]()
Ik ookquote:Op maandag 23 december 2024 17:03 schreef maily het volgende:
[..]
Ik gun het @:sinterklaaskapoentje wel![]()
![]()
Olleke bolleke Maily bolkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
R.I.P DTS.![]()
Eigen schuld danWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
bolkquote:Op maandag 23 december 2024 17:07 schreef JustinK het volgende:
Ik bolk jullie allemaal de moeder, de vader en de heilige Geest !Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :Psinterklaaskapoentje
![]()
Ik ben veel te gespannenquote:Op maandag 23 december 2024 17:03 schreef maily het volgende:
[..]
Ik gun het @:sinterklaaskapoentje wel:')![]()
Kan je niet iets gaan doen wat je heel leuk vindt?quote:Op maandag 23 december 2024 17:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ben veel te gespannen
Of lekker gaan liggen muziekje aan en aan iets denken wat je leuk vindt?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Een fijn boek lezen.quote:Op maandag 23 december 2024 17:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ben veel te gespannen![]()
Bolkjandoriequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Roos
![]()
Ik ga even proberen wat te lezenquote:Op maandag 23 december 2024 17:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je niet iets gaan doen wat je heel leuk vindt?
Of lekker gaan liggen muziekje aan en aan iets denken wat je leuk vindt?Je hebt gelijk. Hopen dat ik me kan concentrerenquote::')![]()
Hoop dat het je lukt iets rust te krijgenquote:Op maandag 23 december 2024 17:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ga even proberen wat te lezen
[..]
Je hebt gelijk. Hopen dat ik me kan concentreren
![]()
Dank je. Ik ga dan nu hier ook weer wegquote:Op maandag 23 december 2024 17:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoop dat het je lukt iets rust te krijgen:')![]()
quote:Op maandag 23 december 2024 17:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dank je. Ik ga dan nu hier ook weer wegDitquote:Op maandag 23 december 2024 17:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoop dat het je lukt iets rust te krijgen![]()
![]()
Tot later, doe maar rustig aan, en als je weer zin hebt is er altijd wel iemand hierquote:Op maandag 23 december 2024 17:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dank je. Ik ga dan nu hier ook weer wegWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heftig verhaal wel.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja en dan wil je wel graag helpen, maar je kan niets doen om te helpen.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja lijkt mij ook welquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Inderdaad zo jammer gewoon een goeie knul die door twee van die sukkels iets heftigs meemaakt en het niet meer los kan laten.quote:Op maandag 23 december 2024 17:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en dan wil je wel graag helpen, maar je kan niets doen om te helpen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Geen idee hoe snel de sint na zijn verjaardag weer terug naar huis gaat. Misschien hangt hij nog even de tourist uit in Scheveningen?quote:![]()
ff in z'n hoodie de boulevard over?quote:Op maandag 23 december 2024 17:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Geen idee hoe snel de sint na zijn verjaardag weer terug naar huis gaat. Misschien hangt hij nog even de tourist uit in Scheveningen?![]()
Hij wil natuurlijk niet herkent worden. Gelukkig hoeft hij niet naar toeristische trekpleisters als de doubletstraat, want zijn zak is toch al leeg.quote:Op maandag 23 december 2024 17:25 schreef JustinK het volgende:
[..]
ff in z'n hoodie de boulevard over?![]()
En er is al genoeg met z'n staf gespeeldquote:Op maandag 23 december 2024 17:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Hij wil natuurlijk niet herkent worden. Gelukkig hoeft hij niet naar toeristische trekpleisters als de doubletstraat, want zijn zak is toch al leeg.![]()
![]()
Ja dat is zeker jammer, en hoevaak gebeuren dit soort dingen helaas wel niet.quote:Op maandag 23 december 2024 17:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Inderdaad zo jammer gewoon een goeie knul die door twee van die sukkels iets heftigs meemaakt en het niet meer los kan laten.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Daar kan m'n rolletje briefgeld wel inquote:Op maandag 23 december 2024 17:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zo'n open portefeuille lijkt wel op een kutgat![]()
quote:Op maandag 23 december 2024 17:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zo'n open portefeuille lijkt wel op een kutgat
![]()
Niet toch?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Ik hoop dat je met iets anders wat kunt ONTspannenquote:Op maandag 23 december 2024 17:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ben veel te gespannen![]()
![]()
Costa del solThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ParasolWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Gewoon hete pepers vreten, daar ga je wel van gloeienUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Daar krijg je het ook warm.vanquote:Op maandag 23 december 2024 17:43 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Sjaal gekocht! In wasmachine nu
O wacht ....![]()
In de wasmachine kan het ook warm zijnquote:Op maandag 23 december 2024 17:43 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Sjaal gekocht! In wasmachine nu
Uw ADH vitamine Worst
Okequote:Op maandag 23 december 2024 17:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
In de wasmachine kan het ook warm zijn♡♡♡♡![]()
Hey Assiequote:
Ow dan heeft de wasmachine die sjaal dus niet nodig!quote:Op maandag 23 december 2024 17:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
In de wasmachine kan het ook warm zijn![]()
![]()
quote:Op maandag 23 december 2024 17:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow dan heeft de wasmachine die sjaal dus niet nodig!
Bij Assie denk ik altijd aan: Wat zeggie? Assie valt dan leggiequote:Uw ADH vitamine Worst
Krijg je het daar warm van?quote:Op maandag 23 december 2024 17:48 schreef hemarookworst het volgende:
Laat HC zich ook centrifugeren? Of alleen de was?![]()
O wij zeiden dat andersquote:Op maandag 23 december 2024 17:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Bij Assie denk ik altijd aan: Wat zeggie? Assie valt dan leggie
Wat zeg je, als je valt dan leg je.
Maar die van jou is leukerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja vooral als ze zich met minstens 2000 toeren laat ronddraaienquote:
Uw ADH vitamine Worst
Ja zelfde maar dan met Rotterdamse tongvalquote:Op maandag 23 december 2024 17:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O wij zeiden dat anders
Wat zeg je, als je valt dan leg je.
Maar die van jou is leukerUw ADH vitamine Worst
![]()
R.I.P DTS.![]()
Boksen tegen manhoefThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
De was was al gewassenquote:Op maandag 23 december 2024 17:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Was je wezen wassen of was de was al gewassen?![]()
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Net als den davequote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Een warm badquote:Op maandag 23 december 2024 17:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
In de wasmachine kan het ook warm zijn![]()
![]()
quote:Op maandag 23 december 2024 17:48 schreef hemarookworst het volgende:
Laat HC zich ook centrifugeren? Of alleen de was?Moet je aan @ToT vragen; onze slingeraarquote:![]()
![]()
quote:Op maandag 23 december 2024 17:56 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
Moet je aan @:ToT vragen; onze slingeraar
Uw ADH vitamine Worst
quote:Op maandag 23 december 2024 17:56 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
Moet je aan @:ToT vragen; onze slingeraar![]()
![]()
![]()
En dan schiet je confetti?quote:Op maandag 23 december 2024 18:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik geef mezelf ook weleens een slinger![]()
![]()
Oh je maakt een grapjequote:Op maandag 23 december 2024 17:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je bent in de wasmachine nu toch?
Dan zal ik even lachen
Zie nu pas je andere opmerkingen
Niet grappig♡♡♡♡![]()
Je wenst me dood?quote:Op maandag 23 december 2024 17:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja vooral als ze zich met minstens 2000 toeren laat ronddraaien
Rare reactie van je♡♡♡♡![]()
Je neemt echt alles veel te serieusquote:Op maandag 23 december 2024 18:07 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Je wenst me dood?
Rare reactie van je
Uw ADH vitamine Worst
Jij grijpt elke gelegenheid aan om n lullig grapje te makenquote:Op maandag 23 december 2024 18:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je neemt echt alles veel te serieus
Dat zou wel grappig zijn als je me aardig vond
Maar aagezien je dat niet vindt is het gewoon bewust gemeen
Onnodig♡♡♡♡![]()
Er is geen paniekquote:
Er zijn alleen onaardige mensen die continu bewust gemene grapjes moeten maken♡♡♡♡![]()
Pizza chicken bbqThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Is alleen leuk als je elkaar aardig vindtquote:Op maandag 23 december 2024 18:11 schreef ToT het volgende:
Lullige grapjes zijn de leukste grapjes, als je weet hoe er mee om te gaan!
Anders is t gewoon gemeen♡♡♡♡![]()
Ik had varkenshaas en röstiOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Dank uquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hallonquote:
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op maandag 23 december 2024 18:14 schreef ToT het volgende:
Ik had hier rosbief en broccoli, en als toetje een zalmsalade!lekker
Smile, it's free therapy.![]()
Citroensorbetquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op maandag 23 december 2024 18:17 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Lekker om te eten vooral broccoli he @:greysbones![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: