SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
In het tuinhuisje doen we niet aan genders. Ons motto is 'geweun gaas geven!'quote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Is dat nieuw?quote:Op zondag 22 december 2024 20:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In het tuinhuisje doen we niet aan genders. Ons motto is 'geweun gaas geven!'
Want ik doe gewoon aan man vrouwThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
In het tuinhuis is het toch gezellig, bier, drank, chips en muziek en gezellig kletsen?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Ik vond je drstraks ook wel een punt makenquote:Op zondag 22 december 2024 20:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hey ik heb een extra punt![]()
![]()
Uhu gezien wat dat kan doenquote:Op zondag 22 december 2024 20:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In het tuinhuisje doen we niet aan genders. Ons motto is 'geweun gaas geven!'Smile, it's free therapy.![]()
in wie zijn / haar tuinhuis ben jij geweest?quote:Op zondag 22 december 2024 20:59 schreef gebrokenglas het volgende:
In het tuinhuis is het toch gezellig, bier, drank, chips en muziek en gezellig kletsen?![]()
Smile, it's free therapy.![]()
What happens in het tuinhuisje, stays in het tuinhuisjequote:Op zondag 22 december 2024 20:59 schreef gebrokenglas het volgende:
In het tuinhuis is het toch gezellig, bier, drank, chips en muziek en gezellig kletsen?![]()
#metoo of is dat alweer de verkeerde hastagquote:Op zondag 22 december 2024 20:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Is dat nieuw?
Want ik doe gewoon aan man vrouw
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Ik krijg er een punthoofd vanquote:Op zondag 22 december 2024 20:59 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik vond je drstraks ook wel een punt maken
The Madness krijgt van mij trouwens nog geen 7 of 8:')![]()
Zolang iedereen maar plezier heeft is iedereen gelijkquote:
Jaquote:Op zondag 22 december 2024 21:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
#metoo of is dat alweer de verkeerde hastag
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Point takenquote:Op zondag 22 december 2024 21:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik krijg er een punthoofd van
The Madness krijgt van mij trouwens nog geen 7 of 8![]()
Nou nog niet in die van een FOK!ker of FOK!ster (oja we doen niet aan gendersquote:Op zondag 22 december 2024 21:00 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
in wie zijn / haar tuinhuis ben jij geweest?![]()
)
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
even koffie halen...Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Niet een beetje laat voor sinterklaas?quote:Op zondag 22 december 2024 21:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Niet een beetje laat voor koffie?
quote:Op zondag 22 december 2024 21:04 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hij loopt nu naar de koffie plantage
Nooitquote:Op zondag 22 december 2024 21:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Niet een beetje laat oor sinterklaas?![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Ik zit weer lekker in Spanjequote:Op zondag 22 december 2024 21:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Niet een beetje laat oor sinterklaas?:')![]()
Voorraad voor volgend jaar maken!quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op zondag 22 december 2024 21:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Voorraad voor volgend jaar maken!![]()
![]()
![]()
Morgen nieuwe kookplaat
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
GG loopt op koffiequote:Op zondag 22 december 2024 21:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Niet een beetje laat voor koffie?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Loopt ie nu naast zn schoenen?quote:Op zondag 22 december 2024 21:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Odin is as we speak stront vervelend![]()
Leuk een puppiequote:Op zondag 22 december 2024 21:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Odin is as we speak stront vervelend![]()
![]()
Even streng toespreken een optie?quote:Op zondag 22 december 2024 21:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Odin is as we speak stront vervelendAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Dat boeit hem weinigquote:Op zondag 22 december 2024 21:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Even streng toespreken een optie?
quote:Op zondag 22 december 2024 21:10 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ach, jij bent soms ook stront vervelend![]()
Moet hard lachen nuquote:Op zondag 22 december 2024 21:10 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ach, jij bent soms ook stront vervelend![]()
I don't care![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 22 december 2024 21:10 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Moet hard lachen nu![]()
I don't care![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee hoorquote:
Hij krijgt hier op zijn donder als hij zich niet gedraagt
Anders heb ik straks een hond van 40 kilo die niet luistertThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
xbox welquote:Op zondag 22 december 2024 21:11 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat wordt geen PlayStation voor Odin
jup hij wordt groot maar het is een schatjequote:Op zondag 22 december 2024 21:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee hoor
Hij krijgt hier op zijn donder als hij zich niet gedraagt
Anders heb ik straks een hond van 40 kilo die niet luistert
Uhuquote:Op zondag 22 december 2024 21:12 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
jup hij wordt groot maar het is een schatje
Thinking is difficult, that’s why most people judgesinterklaaskapoentje
![]()
Nu begin ik wel een beetje afgeleid te raken. Maar dat kan ook mijn ADD zijn:')![]()
Zitten hier trouwens nog mensen die aan Serious Request willen doneren via FOK! ?![]()
https://www.npo3fm.nl/kominactie/acties/fok![]()
![]()
Hup timorThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Als ik Greys zie hier word ik ook gelijk een beetje ondeugend...
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
ben je ook 40 kilo?quote:Op zondag 22 december 2024 21:14 schreef gebrokenglas het volgende:
Als ik Greys zie hier word ik ook gelijk een beetje ondeugend...![]()
openbaringquote:Op zondag 22 december 2024 21:14 schreef gebrokenglas het volgende:
Als ik Greys zie hier word ik ook gelijk een beetje ondeugend...
wat doe je dan als je ondeugend bent?
Iets met z'n ritsquote:Op zondag 22 december 2024 21:15 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
openbaring
wat doe je dan als je ondeugend bent?![]()
![]()
Ow ik ben hier ook afgeleid, met een geinige film!quote:Op zondag 22 december 2024 21:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Nu begin ik wel een beetje afgeleid te raken. Maar dat kan ook mijn ADD zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beetje overdreven veel F-bombs van 1 bepaalde personage, maar hij is geinig!![]()
![]()
100 kilo. Dus dan is Odin nog een peulenschilletje to handle voor Greysquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:
Ik verslikte me.
En nu echt
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.sinterklaaskapoentje
![]()
quote:Op zondag 22 december 2024 21:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow ik ben hier ook afgeleid, met een geinige film!Welke film is dat dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beetje overdreven veel F-bombs van 1 bepaalde personage, maar hij is geinig!:')![]()
Reminder dus: nooit iets drinken als je DTS aan het lezen bent.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
een onesiequote:Op zondag 22 december 2024 21:16 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
kan zijn dat ie een ritsloze iets aan heeft ?![]()
![]()
Het ging om het ideequote:Op zondag 22 december 2024 21:16 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
kan zijn dat ie een ritsloze iets aan heeft ?![]()
![]()
Abigail. Ja met dit plaatje heb ik een plottwist verraden, maar ik ben pas halverwege de film.quote:Op zondag 22 december 2024 21:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Welke film is dat dan?
Met Gustav Fring van Breaking Bad, en the ratcatcher van The Strain er in.2 erg toffe acteurs!
![]()
Dit heb ik vaker voorbij zien komen...quote:Op zondag 22 december 2024 21:17 schreef gebrokenglas het volgende:
Reminder dus: nooit iets drinken als je DTS aan het lezen bent.![]()
Dagelijksquote:Op zondag 22 december 2024 21:18 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dit heb ik vaker voorbij zien komen...![]()
![]()
quote:Op zondag 22 december 2024 21:14 schreef gebrokenglas het volgende:
Als ik Greys zie hier word ik ook gelijk een beetje ondeugend...![]()
onbesproken vuistregel van DTSquote:Op zondag 22 december 2024 21:18 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dit heb ik vaker voorbij zien komen...
Ik zit hier in normale kleding hoor. Niks hoodie, sweater of gymbroek of onesie of anders wat.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Is een sweater of hoodie geen normale kleding dan?quote:Op zondag 22 december 2024 21:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik zit hier in normale kleding hoor. Niks hoodie, sweater of gymbroek of onesie of anders wat.![]()
![]()
spijkerbroek en overhemd en stropdas?quote:Op zondag 22 december 2024 21:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik zit hier in normale kleding hoor. Niks hoodie, sweater of gymbroek of onesie of anders wat.![]()
Klaar om te bolken in stijl!quote:Op zondag 22 december 2024 21:20 schreef maily het volgende:
[..]
spijkerbroek en overhemd en stropdas?![]()
![]()
Jawelquote:Op zondag 22 december 2024 21:20 schreef JustinK het volgende:
[..]
Is een sweater of hoodie geen normale kleding dan?
* gebrokenglas bolkt Justin greysbones in stijl.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Je snapt me wel.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Zit je op de bank nu? Met zo'n fleece deken over?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nee houtkachelquote:Op zondag 22 december 2024 21:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zit je op de bank nu? Met zo'n fleece deken over?
Dan heb je geen fleece deken nodig
Vuurkorf bolkThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Heb ik niet.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: