Hodl, mijn beste..heb ik geleerd.quote:Op dinsdag 24 december 2024 16:17 schreef D. het volgende:
[..]
Da's het idee, instappen waarna het hoger gaat
Buy high sell low is een klassieke beginnersfout
Afhankelijk van welke crypto je hebtquote:Op dinsdag 24 december 2024 16:33 schreef capricia het volgende:
[..]
Hodl, mijn beste..heb ik geleerd.
Gewoon dollar cost averaging en bijkopen als het laag staat.quote:Op dinsdag 24 december 2024 16:33 schreef capricia het volgende:
[..]
Hodl, mijn beste..heb ik geleerd.
Dat kon slechter ja qua timingquote:
Jouw account is gehackt?quote:Op dinsdag 24 december 2024 16:41 schreef achtja het volgende:
[..]
Met elke crypto word je armer.. stop met mensen oplichten, te adviseren om crypto te kopen.
Hij wil dat wij over bitcoin beginnen zodat hij kan zeggen dat het niet bitcoin is maar Bitcoin en dat dat geen crypto is.quote:
Het ophalen is nog niet begonnen, maar goed.. Zelf natuurlijk crypto-scepticus, maar moet wel toegeven dat Saylor lef heeft en er oprecht in gelooft. Vraag me af waar dit eindigt. Als hij door blijft gaan met kopen en niet verkoopt en zo de prijs steeds verder opdrijft dan is hij tenminste een zegen voor alle Hodlers wanneer ze ooit gaan cashen. Hij is als het ware de wind die in zijn eigen zeilen blaast, waarop de rest kan meeliften.quote:Nadat MicroStrategy op 22 december nog 5.262 bitcoins (BTC) bijkocht, bleek dat het bedrijf al bezig is met de verdere uitvoering van haar bitcoinplan. Het uitgeven van extra aandelen moet nieuw kapitaal opleveren, dat vervolgens opnieuw in de digitale munt zal worden geďnvesteerd.
Nieuw plan vergroot aandelenuitgifte
Volgens een document dat is ingediend bij de Securities and Exchange Commission (SEC), heeft het bedrijf van Michael Saylor plannen om de komende tijd twee verschillende soorten aandelen uit te geven. Het aantal A-klasse aandelen zou worden uitgebreid van 330 miljoen naar 10,33 miljard stuks. Daarnaast wil het bedrijf ook meer preferente aandelen uitgeven, waarbij het aantal zal toenemen van 5 miljoen naar 1,005 miljard stuks.
Het plan, dat onderdeel is van een groter geheel, moet nog worden goedgekeurd door de aandeelhouders. Vermoedelijk zal deze goedkeuring plaatsvinden in het eerste kwartaal van 2025. Deze stappen zijn noodzakelijk voor het realiseren van een groter doel, het zogenaamde “21/21”-plan.
Dit driejarige plan beoogt het ophalen van 42 miljard dollar aan kapitaal om door te gaan met het kopen van bitcoins. Dit kapitaal zal worden verkregen via de uitgifte van aandelen, het aangaan van leningen en converteerbare obligaties.
https://www.crypto-inside(...)coins-aandeel-daalt/
Klinkt vermoeiendquote:Op dinsdag 24 december 2024 23:39 schreef recursief het volgende:
[..]
Hij wil dat wij over bitcoin beginnen zodat hij kan zeggen dat het niet bitcoin is maar Bitcoin en dat dat geen crypto is.
Ja, want het is onmogelijk om geld te verdienen met crypto?quote:Op dinsdag 24 december 2024 16:41 schreef achtja het volgende:
[..]
Met elke crypto word je armer.. stop met mensen oplichten, te adviseren om crypto te kopen.
ah jij hebt blijkbaar een slechte ervaring gehad.quote:Op dinsdag 24 december 2024 16:41 schreef achtja het volgende:
[..]
Ziek mad. Geen believer @RamboDirkquote:Op dinsdag 24 december 2024 16:41 schreef achtja het volgende:
[..]
Beginnen met Bitcoin.quote:Op woensdag 25 december 2024 13:18 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Ik wil voor mijn kinderen maandelijks een beetje bitcoin DCA'en, als spaarpotje. Mijn partner weet nog niet zoveel van crypto.
Hebben jullie een podcast tip met een korte intro in bitcoin om er wat meer info over te hebben en vertrouwen in te krijgen?
Misschien heeft dat wel te maken met dat SEC die zaak niet rond krijgt. Ze hebben m gelist vanwege een kind wat geslagen zou zijn door hem, maar toeval treft dat Heart diezelfde dag een livestream gooide waar er niets te zien was van enige agressie op knokkels of damage whatsoever wat op een gevecht zou duiden. Zo werkt het he, als dit een serieus gevaar kan worden voor de dollar, dan komen ze je halen, maakt niet uit hoe.quote:Op zondag 22 december 2024 20:25 schreef recursief het volgende:
[..]
Interpol Issues Red Notice for Hex Founder Over Tax Fraud and Assault Allegations
Controversial Crypto Founder Ends up on Interpol’s Most Wanted List
SCHUELER, RICHARD JAMES
Wanted by
Finland
Samenvatting: Richard Heart is op de zogenaamde 'Red Notice' lijst van Interpol gezet op verzoek van Finland, op verdenking van (grootschalige) belastingfraude en mishandeling. Dat is een opsporings- en arrestatieverzoek (wereldwijd) in afwachting van nadere juridische acties, meestal een uitleveringsverzoek. Iets minder zwaar dan een arrestatiebevel.
Hoe gaat het met pdai?quote:Op vrijdag 27 december 2024 00:05 schreef Mijk het volgende:
[..]
Misschien heeft dat wel te maken met dat SEC die zaak niet rond krijgt. Ze hebben m gelist vanwege een kind wat geslagen zou zijn door hem, maar toeval treft dat Heart diezelfde dag een livestream gooide waar er niets te zien was van enige agressie op knokkels of damage whatsoever wat op een gevecht zou duiden. Zo werkt het he, als dit een serieus gevaar kan worden voor de dollar, dan komen ze je halen, maakt niet uit hoe.
Incoming next; "China bans crypto".
On track, zeker met de loads fud die erop kwamen, nette vshape recovery. Bridge stagneerde bij die down op interpol, telaat met bijkopen , kwam 300m overheen, helaas.quote:
SPOILER: Alts hopelijk incoming in; 3, 2, 1............Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.As above, so below.
quote:Op vrijdag 27 december 2024 12:27 schreef Mijk het volgende:
[..]
On track, zeker met de loads fud die erop kwamen, nette vshape recovery. Bridge stagneerde bij die down op interpol, telaat met bijkopen , kwam 300m overheen, helaas.
Ik had een -70% verwacht (of gehoopt), heb een bulk DAI/USDT klaarstaan om erin te knallen als dat gebeurt.
Goed, nu eerst ns kijken naar de volgende opportunities,welke probably liggen in de alts, dus solana some, rndr some, pDAI heeft nu ff rust, deze 26 dec was op meerdere fronten een cruciale datum, dus weinig slaap gehad, nu ff naar mn nest.Ik heb bingoSPOILER: Alts hopelijk incoming in; 3, 2, 1............Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag verwijderen
Voor mij duurt t helaas nog iets langer, no peg yet, maar naarmate ETH stijgt, stijgen de OA bags mee, dus dat is een gunstig iets, daarom is die altseason nu wel een welkomequote:
Mooi onder woorden gebr8!quote:Op vrijdag 27 december 2024 12:48 schreef Mijk het volgende:
[..]
Voor mij duurt t helaas nog iets langer, no peg yet, maar naarmate ETH stijgt, stijgen de OA bags mee, dus dat is een gunstig iets, daarom is die altseason nu wel een welkome
We weten niet zeker of RH genoeg had, eerder werd gesproken over een 7ish K ETH voordat het zou kunnen, niemand weet het zeker, niemand weet iets zéker cryptowide, maar onchain actions tell the story.
Ik denk dat je mijn bingo-opmerking totaal niet begrepen hebt.quote:Op vrijdag 27 december 2024 12:48 schreef Mijk het volgende:
[..]
Voor mij duurt t helaas nog iets langer, no peg yet, maar naarmate ETH stijgt, stijgen de OA bags mee, dus dat is een gunstig iets, daarom is die altseason nu wel een welkome
We weten niet zeker of RH genoeg had, eerder werd gesproken over een 7ish K ETH voordat het zou kunnen, niemand weet het zeker, niemand weet iets zéker cryptowide, maar onchain actions tell the story.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |