Luka een jaartje bij een suptoppertje neerzetten, misschien dat het dan nog een beetje opleeft. Hem nu verkopen levert je ook 1,5 straatsteen op. Kun je hem daarna hopelijk wat beter wegzetten. Gaan wij verder met koning Leo.quote:Op dinsdag 24 december 2024 23:54 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ik had écht gedacht dat Luka nog een succes zou worden maar ik ben het er wel mee eens dat het er niet meer in zit. Ueda heeft nog steeds potentie.
Kale koppen niet te stoppenquote:Op dinsdag 24 december 2024 23:45 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Brrr van dat kale koppie word ik niet warmer
Haha, dat zegt me dat de code goed terecht is gekomen, blij omquote:Op woensdag 25 december 2024 10:25 schreef Document1 het volgende:
[..]
Jij ook, m’n vriendin is wat minder blij met je maar nog bedankt voor de code.![]()
Heb je nog wat leuks gedaan in Rotterdamquote:Op woensdag 25 december 2024 20:32 schreef De_Pel het volgende:
Mooie dagen Feyenoorders
(En ander tuig)
Paixao was de eerste wedstrijden van het seizoen dramatischquote:Op dinsdag 24 december 2024 14:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het was meer om te illustreren dat ik het een beetje flauwe opmerking vond van Caland, want in principe is er niet zo gek veel mis met de individuele kwaliteit van de eerste elf. Wel met de fitheid, de bank en de tactische keuzes die gemaakt worden.
Verder vind ik het ook niet zo gek hoge cijfers, want op Paixao en Hwang na speelt niemand al het hele seizoen goed. Bij PSV heb je die uitschieters wel (zoals Tillman)
Nee joh, toen waren de klachten al onterecht.quote:Op woensdag 25 december 2024 23:22 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
Paixao was de eerste wedstrijden van het seizoen dramatisch
Neuh, gewoon lekker gezellig, rustig familiedagje, thuis, niet in Rotterdam.quote:Op woensdag 25 december 2024 21:26 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Heb je nog wat leuks gedaan in Rotterdam
Was wel erg gericht op eigen succes en ik doe lekker wat ik zelf wil hoor.quote:Op woensdag 25 december 2024 23:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee joh, toen waren de klachten al onterecht.
zeker weten maat, lekker in de kerk gevierd.quote:Op woensdag 25 december 2024 23:37 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Neuh, gewoon lekker gezellig, rustig familiedagje, thuis, niet in Rotterdam.
Jij? Lekker gezongen op de Kerst-mis?
#drinkverantwoordquote:Op woensdag 25 december 2024 23:50 schreef Wotte het volgende:
Ik probeer met kerst altijd een beetje extra aandacht te besteden aan duurzaamheid. Een extra scheutje rum dat bespaart cola.
quote:Op woensdag 25 december 2024 23:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Op zich waren die klachten wel terecht, maar hij werd op dat moment overdreven bekritiseerd op die kansloze afstandsschoten en niet al het nuttige wat hij verder bijdroeg.quote:Op woensdag 25 december 2024 23:38 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Was wel erg gericht op eigen succes en ik doe lekker wat ik zelf wil hoor.
Ach gun die mensen hun grammetje.quote:Op vrijdag 27 december 2024 13:24 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Ik snap nu eindelijk waarom Stengs constant met een peen- en uienmuil invalt
Ik ben nog dommer geworden van dit filmpje.quote:Op vrijdag 27 december 2024 13:24 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Dit klinkt als Kakhielquote:Op vrijdag 27 december 2024 13:24 schreef Caland het volgende:
[ x ]
En toenquote:Op vrijdag 27 december 2024 13:24 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Leuke input! Kwa cijfers zou ik overall wat lager uitkomen, in de onderbouwingen kan ik mij wel vinden.quote:Op dinsdag 24 december 2024 13:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Vrienden, ik heb weer een tussentijds rapportje gemaakt, jullie mogen nu zeggen hoe fout ik zit:
Wellenreuther- 4: Door de mand gevallen als eerste keeper en tot twee keer toe vervangen door een kreupele keeper. Heeft echt heel veel punten gekost met blunders. Nog een 4 voor de moeite en enkele mooie reddingen.
Bueno- 7: Toont bij vlagen aanvallend een indrukwekkend niveau maar veel geblesseerd geweest. Goede stand-in voor Hartman dit jaar.
Hancko- 7: Een speler van buitenklasse niveau zoals Hancko oordeel ik op een iets strengere schaal, en dan vind ik dat hij bij lange na niet zo stabiel was als afgelopen jaren. Hij heeft defensieve fouten die goals kosten en is vaak slordig in de passing. Nog steeds ruim voldoende, natuurlijk.
Trauner- 6: Bij lange na niet meer de verdediger van vroeger. Verdedigend vaak zwak en vaak schuldig aan tegengoals, zondag nog aan alle drie tegen PSV. Getwijfeld zelfs om een onvoldoende te geven, maar dan doe ik hem iets tekort want voetballend voegt hij nog genoeg toe.
Read- 7: Het volgende aanstormende talent, ben hier erg enthousiast over. Verbazingwekkend dat ze hem niet hebben ingeschreven voor de CL want als hij speelt houdt hij eenvoudig stand en voegt aanvallend ook nog eat toe.
Hwang- 8: Goede aankoop die zonder enige aanpassingstijd direct bij de betere spelers hoort.
Timber- 7: Een 9 voor de start van het seizoen maar een 5 voor afgelopen maanden. Wat een verval. Lijkt fysiek en mentaal een beetje de weg kwijt.
Milambo- 7: Begon dit seizoen heel indrukwekkend maar de afgelopen periode valt hij tegen. Maakt zoals veel anderen een oververmoeide indruk.
Paixao- 8: In mijn ogen de beste speler deze eerste seizoenshelft. Vaak beslissend en heeft indrukwekkende stappen gezet. Eindelijk geen mooiweer speler meer.
Gimenez- 7: Na een heel zwakke start en blessure is hij sinds zijn terugkeer aan de betere hand. In een beperkt aantal minuten tien goals is toch wel een zeventje waard.
Moussa- 8: Dat je bij Patro Eisden (wie) zo’n speler oppikt verbaast mij. Circusvoetballer die daarnaast rendement levert. Hopelijk zet hij dit de tweede seizoenshelft door.
Bijlow- 5: Het leek wel een parodie, na maanden klagen over Timon mocht ie eindelijk weer meedoen, keepte matig tegen AZ en raakte direct weer geblesseerd. Laten we hopen op verbetering en dat we de tweede seizoenshelft een fatsoenlijke eerste keeper aan hem hebben.
Smal- 6: Bij veel mensen kop van jut en hij begon niet lekker, maar afgelopen tijd vond ik hem vaak goed en betrouwbaar invallen. Doet het alleraardigst als back-up.
Gonzalez- 6: Laat wel leuke dingen zien in het beperkt aantal minuten, ben hier neutraal over.
Beelen- 4: Disasterclass, leek vorig seizoen in potentie echt een topper te zijn, maar nu is hij geen schim van die verdediger.
Lotomba- 7: Begon slecht maar bleek daarna wel een goede verdediger te zijn. Hopelijk is hij snel weer fit.
Nieuwkoop- 5: Was vorig seizoen nuttig, maar dat opstellen als wingback/rechtsbuiten heeft hem niet goed gedaan. In mijn ogen gewoon derde keuze op rechtsback.
Zerrouki- 5: Was een lange tijd je zwakke schakel maar toont tekenen van herstel, alhoewel hij geen geschikte 6 is voor deze ploeg.
Nadje- 4: Dit is helemaal geen profvoetballer denk ik
Zechiël- 6: Wordt vaak om geroepen hier maar liet tegen MVV toch wel zien er nog niet klaar voor te zijn. Wel een voldoende want nog jong en toont klasse.
Stengs- 4: Beetje oneerlijk aangezien hij voornamelijk geblesseerd is geweest, maar laat een heel negatieve en zwakke indruk achter op mij de laatste tijd, dit kan echt niet joh.
Ivanusec- 4: Ja, dit komt echt niet meer goed.
Osman- 6: Goed tegen Go Ahead, verder weinig speciaals, zal nog grote stappen moeten maken om aan te haken in de Premier League.
Ueda- 6: Beetje moeilijk te beoordelen want net toen hij echt beter werd raakte hij zwaar geblesseerd. Ik ben zeker geen fan maar een alleraardigste periode als stand-in van Santi.
Carranza- 6: Verricht veel nuttig werk als hij speelt maar zeker geen topper. Als derde spits best wel aardig.
Readmond- 6: Ik beoordeel deze knul niet op dezelfde schaal als andere spelers omdat ie zonder alle blessures nooit minuten gemaakt zou hebben. Daarin heeft hij goed zijn best gedaan en tegen MVV was hij zelfs belangrijk met twee goals.
Priske- 6
Het zou mooi zijn als we Paxiao voor 25 miljoen zouden kunnen slijten aan een club....quote:
Dit inderdaad, ja. Speelt het hele seizoen al prima.quote:Op woensdag 25 december 2024 23:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een Braziliaan die presteert in de CL is altijd geld waard.quote:Op zaterdag 28 december 2024 10:15 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Het zou mooi zijn als we Paxiao voor 25 miljoen zouden kunnen slijten aan een club....
Ja in de zomer.quote:
Het idee was Utrecht thuis, al meen ik ergens gelezen te hebben dat dat wel eens maximaal een maandje later kan worden.quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:22 schreef raptorix het volgende:
Hoe is het eigenlijk met Hartman, is er al uitzicht wanneer die weer kan spelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |