Geert was er in het begin nog en Slot speelde de laatste maand van het seizoen ook zonder Wieffer en Hartman, en toen speelden we niet heel anders dan daarvoor. Dus ik ben het daar niet zo mee eens.quote:Op maandag 23 december 2024 16:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, automatismen. Je middenveld valt wel aardig uit elkaar als je daar Wieffer weghaalt, je verdediging valt ook wel aardig uit elkaar als je daar Geert en HartmanGOD weghaalt.
Feyenoord zal alles op alles moeten zetten om zo veel mogelijk van deze wedstrijden te winnen.quote:Op maandag 23 december 2024 17:17 schreef Zipportal het volgende:
zondag 12 jan om 14:30 uur Feyenoord - FC Utrecht
zaterdag 18 jan om 20:00 uur Willem II - Feyenoord
zondag 2 feb om 14:30 uur Ajax - Feyenoord
zaterdag 9 feb om 21:00 uur Feyenoord - Sparta Rotterdam
zaterdag 16 feb om 18:45 uur NAC - Feyenoord
zaterdag 22 feb om 20:00 uur Feyenoord - Almere City
zaterdag 1 maart om 21:00 uur Feyenoord - NEC
zaterdag 8 maart om 18:45 uur Feyenoord - FC Groningen
zondag 16 maart om 14:30 uur FC Twente - Feyenoord
zondag 30 maart om 16:45 uur Feyenoord - Go Ahead Eagles
zaterdag 5 april om 16:30 uur AZ - Feyenoord
zaterdag 12 april om 16:30 uur Fortuna Sittard - Feyenoord
vrijdag 25 april om 21:00 uur Feyenoord - PEC Zwolle
zaterdag 3 mei om 18:45 uur Heracles - Feyenoord
zondag 11 mei om 14:30 uur Feyenoord - PSV
woensdag 14 mei om 20:00 uur Feyenoord - RKC Waalwijk
zondag 18 mei om 14:30 uur sc Heerenveen - Feyenoord
020 ookquote:Op maandag 23 december 2024 17:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Feyenoord zal alles op alles moeten zetten om zo veel mogelijk van deze wedstrijden te winnen.
Daarom verdient Te Kloese ook absoluut de nodige kritiek.quote:Op maandag 23 december 2024 16:44 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Toch blijf ik het lastig vallen om hem eerlijk te evalueren als er eigenlijk in praktisch elke wedstrijd geen enkele wissel mogelijk is waar je in principe niet minder van wordt.
Laten we maar gewoon hopen op een betere 2e seizoenshelft…
Hwang, Moussa en Lotomba zijn goede aankopen, Bueno goede huur. Carranza en Smal ben ik eigenlijk ook niet ontevreden over. Osman, Nadje en Mitchell heb je weinig aan gehad, maar goed daar had ik ook niet verwacht (nu al) wat aan te hebben. Dus al met al ben ik niet negatief.quote:Op maandag 23 december 2024 18:13 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Daarom verdient Te Kloese ook absoluut de nodige kritiek.
Persoonlijk vind ik dat hij heeft gefaald afgelopen transferperiode.
Daarmee bedoel ik niet dat geen enkele aankoop onvoldoende is, maar wel dat te Kloese onderaan de streep hooguit een 4 krijgt voor deze transferperiode.
Ik mag hopen dat Stengs in de 2e seizoenshelft nog iets gaat laten zien, anders is het echt een enorme ramp dat die transfer naar de VS niet door is gegaan. Die brengt echt alleen maar negativiteit op dit moment.quote:Op maandag 23 december 2024 18:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hwang, Moussa en Lotomba zijn goede aankopen, Bueno goede huur. Carranza en Smal ben ik eigenlijk ook niet ontevreden over. Osman, Nadje en Mitchell heb je weinig aan gehad, maar goed daar had ik ook niet verwacht (nu al) wat aan te hebben. Dus al met al ben ik niet negatief.
De zomer van 2023 zit het probleem. Zelfs de aankopen die vorig seizoen wel presteerden (Beelen, Stengs en Nieuwkoop) bakken er al tijden niks meer van en dan bedoel ik niet matig maar echt heel slecht.
Je zou bijna gaan hopen dat dat gaat gebeuren dan.quote:Op maandag 23 december 2024 19:41 schreef klaasweetalles het volgende:
Als Hansco en Giminez verkocht worden in de winterstop log ik een half jaar uit deze topic
Wat moeten die twee kosten samen en wie lapt er mee?quote:Op maandag 23 december 2024 19:41 schreef klaasweetalles het volgende:
Als Hansco en Giminez verkocht worden in de winterstop log ik een half jaar uit deze topic
Die heeft met minder materiaal wel meer punten. Net als Jans bij Utrecht overigens.quote:Op maandag 23 december 2024 15:57 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Hee Clown
Priske doet het wat mij betreft beter dAn onze italiaan bij 020
die maakt er echt een zooitje van
Eigenlijk is er niet zoveel veranderd bij ajax als je de laatste 4 wedstrijden ziet
geholpen door de knjb sta je nu ergens bovenaan
[ link | afbeelding ]
Dat blijft inderdaad een bizarre keuze, zeker tegen iemand als Lang is nu juist niet het duo Nieuwkoop-Trauner die je daar wil hebben.quote:Op maandag 23 december 2024 22:42 schreef bbuddybb het volgende:
Ik blijf het gek vinden dat Brian uit het niets weer terugvalt op de ervaring (tenminste, dat denk ik dan) van Nieuwkoop terwijl Read het de afgelopen weken echt goed heeft gedaan.
Dat komt omdat mensen als Farioli en Priske het gevoel hebben dat ze constant het wiel opnieuw moeten uitvinden. Vasthouden aan iets wat werkt is vloeken in de kerk voor die mensen.quote:Op maandag 23 december 2024 22:42 schreef bbuddybb het volgende:
Ik blijf het gek vinden dat Brian uit het niets weer terugvalt op de ervaring (tenminste, dat denk ik dan) van Nieuwkoop terwijl Read het de afgelopen weken echt goed heeft gedaan.
Beter breekt Santi niks met skieen.quote:Op dinsdag 24 december 2024 09:17 schreef hhh38 het volgende:
[ x ]
Santi moet aan de bak tijdens z'n vakantie.
Ik zag dat Stengs ook in een skigebied was. Die raakt al geblesseerd als ie naar een skipiste kijktquote:
Als ik deze cijfers bekijk zou je denken dat we met grote voorsprong op de rest tweede staan.quote:Op dinsdag 24 december 2024 13:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Vrienden, ik heb weer een tussentijds rapportje gemaakt, jullie mogen nu zeggen hoe fout ik zit:
Wellenreuther- 4: Door de mand gevallen als eerste keeper en tot twee keer toe vervangen door een kreupele keeper. Heeft echt heel veel punten gekost met blunders. Nog een 4 voor de moeite en enkele mooie reddingen.
Bueno- 7: Toont bij vlagen aanvallend een indrukwekkend niveau maar veel geblesseerd geweest. Goede stand-in voor Hartman dit jaar.
Hancko- 7: Een speler van buitenklasse niveau zoals Hancko oordeel ik op een iets strengere schaal, en dan vind ik dat hij bij lange na niet zo stabiel was als afgelopen jaren. Hij heeft defensieve fouten die goals kosten en is vaak slordig in de passing. Nog steeds ruim voldoende, natuurlijk.
Trauner- 6: Bij lange na niet meer de verdediger van vroeger. Verdedigend vaak zwak en vaak schuldig aan tegengoals, zondag nog aan alle drie tegen PSV. Getwijfeld zelfs om een onvoldoende te geven, maar dan doe ik hem iets tekort want voetballend voegt hij nog genoeg toe.
Read- 7: Het volgende aanstormende talent, ben hier erg enthousiast over. Verbazingwekkend dat ze hem niet hebben ingeschreven voor de CL want als hij speelt houdt hij eenvoudig stand en voegt aanvallend ook nog eat toe.
Hwang- 8: Goede aankoop die zonder enige aanpassingstijd direct bij de betere spelers hoort.
Timber- 7: Een 9 voor de start van het seizoen maar een 5 voor afgelopen maanden. Wat een verval. Lijkt fysiek en mentaal een beetje de weg kwijt.
Milambo- 7: Begon dit seizoen heel indrukwekkend maar de afgelopen periode valt hij tegen. Maakt zoals veel anderen een oververmoeide indruk.
Paixao- 8: In mijn ogen de beste speler deze eerste seizoenshelft. Vaak beslissend en heeft indrukwekkende stappen gezet. Eindelijk geen mooiweer speler meer.
Gimenez- 7: Na een heel zwakke start en blessure is hij sinds zijn terugkeer aan de betere hand. In een beperkt aantal minuten tien goals is toch wel een zeventje waard.
Moussa- 8: Dat je bij Patro Eisden (wie) zo’n speler oppikt verbaast mij. Circusvoetballer die daarnaast rendement levert. Hopelijk zet hij dit de tweede seizoenshelft door.
Bijlow- 5: Het leek wel een parodie, na maanden klagen over Timon mocht ie eindelijk weer meedoen, keepte matig tegen AZ en raakte direct weer geblesseerd. Laten we hopen op verbetering en dat we de tweede seizoenshelft een fatsoenlijke eerste keeper aan hem hebben.
Smal- 6: Bij veel mensen kop van jut en hij begon niet lekker, maar afgelopen tijd vond ik hem vaak goed en betrouwbaar invallen. Doet het alleraardigst als back-up.
Gonzalez- 6: Laat wel leuke dingen zien in het beperkt aantal minuten, ben hier neutraal over.
Beelen- 4: Disasterclass, leek vorig seizoen in potentie echt een topper te zijn, maar nu is hij geen schim van die verdediger.
Lotomba- 7: Begon slecht maar bleek daarna wel een goede verdediger te zijn. Hopelijk is hij snel weer fit.
Nieuwkoop- 5: Was vorig seizoen nuttig, maar dat opstellen als wingback/rechtsbuiten heeft hem niet goed gedaan. In mijn ogen gewoon derde keuze op rechtsback.
Zerrouki- 5: Was een lange tijd je zwakke schakel maar toont tekenen van herstel, alhoewel hij geen geschikte 6 is voor deze ploeg.
Nadje- 4: Dit is helemaal geen profvoetballer denk ik
Zechiël- 6: Wordt vaak om geroepen hier maar liet tegen MVV toch wel zien er nog niet klaar voor te zijn. Wel een voldoende want nog jong en toont klasse.
Stengs- 4: Beetje oneerlijk aangezien hij voornamelijk geblesseerd is geweest, maar laat een heel negatieve en zwakke indruk achter op mij de laatste tijd, dit kan echt niet joh.
Ivanusec- 4: Ja, dit komt echt niet meer goed.
Osman- 6: Goed tegen Go Ahead, verder weinig speciaals, zal nog grote stappen moeten maken om aan te haken in de Premier League.
Ueda- 6: Beetje moeilijk te beoordelen want net toen hij echt beter werd raakte hij zwaar geblesseerd. Ik ben zeker geen fan maar een alleraardigste periode als stand-in van Santi.
Carranza- 6: Verricht veel nuttig werk als hij speelt maar zeker geen topper. Als derde spits best wel aardig.
Readmond- 6: Ik beoordeel deze knul niet op dezelfde schaal als andere spelers omdat ie zonder alle blessures nooit minuten gemaakt zou hebben. Daarin heeft hij goed zijn best gedaan en tegen MVV was hij zelfs belangrijk met twee goals.
Dat hadden we ook wel gestaan als de meeste spelers fit waren gebleven.quote:Op dinsdag 24 december 2024 13:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Als ik deze cijfers bekijk zou je denken dat we met grote voorsprong op de rest tweede staan.
Ik denk niet dat je in de buurt van PSV had gestaan.quote:Op dinsdag 24 december 2024 13:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat hadden we ook wel gestaan als de meeste spelers fit waren gebleven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |