SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door JustinK op 22-12-2024 14:57:27 ]![]()
Mocht ik nog dood gaan deze week: gewoon een kast pakken en mij daar in begraven. En iedereen die komt mag na afloop een boek uitzoeken en maar naar huis nemen.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Je overleeft het welquote:Op zondag 22 december 2024 14:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Mocht ik nog dood gaan deze week: gewoon een kast pakken en mij daar in begraven. En iedereen die komt mag na afloop een boek uitzoeken en maar naar huis nemen.![]()
En anders heb je een gratis boek of 10quote:Trotste mama van Ambar
Voordat de pleuris uitbreektquote:Op zondag 22 december 2024 15:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik pleur het zo in mijn mond![]()
Ik heb liever een levende muisquote:Op zondag 22 december 2024 15:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En anders heb je een gratis boek of 10![]()
Nou vooruit ik zal mijn best doen danquote:Trotste mama van Ambar
Meer kan je niet doenquote:Op zondag 22 december 2024 15:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nou vooruit ik zal mijn best doen dan![]()
vriend quargelkäsequote:Op zondag 22 december 2024 15:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Mario vandaag nog met nieuwe woorden gekomen?![]()
![]()
Wat is het met een bepaalde groep van vrouwen in de 40-50 die overal ter wereld honden gaan redden en dan belachelijke eisen gaan stellen voor adoptie?Trotste mama van Ambar
Geen idee, die zitten niet in mijn bubbelquote:Op zondag 22 december 2024 15:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat is het met een bepaalde groep van vrouwen in de 40-50 die overal ter wereld honden gaan redden en dan belachelijke eisen gaan stellen voor adoptie?![]()
Ik kijk hondjes en het viel mij gewoon op.quote:Op zondag 22 december 2024 15:13 schreef JustinK het volgende:
[..]
Geen idee, de zitten niet in mijn bubbelTrotste mama van Ambar
Wat zijn de belachelijke eisen dan?quote:Op zondag 22 december 2024 15:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik kijk hondjes en het viel mij gewoon op.![]()
Hond moet altijd een bepaald veiligheidstuigje dragen enz. En dan kijk je naar het tuigje en dan is het vet slecht tuigjequote:Op zondag 22 december 2024 15:15 schreef JustinK het volgende:
[..]
Wat zijn de belachelijke eisen dan?
Trotste mama van Ambar
Man3quote:Op zondag 22 december 2024 15:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hond moet altijd een bepaald veiligheidstuigje dragen enz. En dan kijk je naar het tuigje en dan is het vet slecht tuigje![]()
![]()
Maar soms zijn het ook van die trutten die nog even op afstand gaan bepalen hoe jij je hond gaat opvoeden en verzorgen.
Uhm dan moet je het dier gewoon lekker zelf houdenTrotste mama van Ambar
Ook eentje in een filmpje: je ziet dat hij het aaien van bovenaf nogal eng vindt zo in het openbaar. Blijft de hond aaien terwijl hij staat te shaken op zijn pootjes.Trotste mama van Ambar
Ze hebben niet 1 hond maar meerdere en halen ook met regelmaat gewoon als hobby nieuwe honden uit buitenlandquote:Trotste mama van Ambar
Zelluf!quote:Op zondag 22 december 2024 15:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Honten benne lief!
En rust in Eindhoven bij 2-0![]()
En al hoewel het 2 leuke hondjes waren, zie ik er nu wel vanafTrotste mama van Ambar
RegenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Een kad dan maar?quote:Op zondag 22 december 2024 15:29 schreef ieniminimuis het volgende:
En al hoewel het 2 leuke hondjes waren, zie ik er nu wel vanaf![]()
![]()
Feyd-Rautha Harkonnen dit jaar in Dune
Feyd-Rautha Harkonnen 40 jaar geleden in Dune, gespeeld door Sting!![]()
![]()
Zou kunnen, vind ik iets minder gezelligquote:Trotste mama van Ambar
Een Justie dan?quote:Op zondag 22 december 2024 15:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zou kunnen, vind ik iets minder gezellig![]()
Die knakker heeft meer worst gegeten dan jij en ik samen op brood gehad hebben hoor. Nee die is geen Vegan.quote:Lach met een schone bips![]()
Gaan we weer dieetkeuzes belachelijk maken ja?Trotste mama van Ambar
quote:Op zondag 22 december 2024 15:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Die knakker heeft meer worst gegeten dan jij en ik samen op brood gehad hebben hoor. Nee die is geen Vegan.quote:![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Doe mij maar vlees. Elke dag.quote:Op zondag 22 december 2024 15:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Gaan we weer dieetkeuzes belachelijk maken ja?
:')![]()
quote:Op zondag 22 december 2024 15:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Gaan we weer dieetkeuzes belachelijk maken ja?
Lach met een schone bips![]()
quote:Op zondag 22 december 2024 15:47 schreef loveyoulongtime het volgende:
In de maneschijn, in de maneschijn...hallo
![]()
quote:Op zondag 22 december 2024 15:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Die knakker heeft meer worst gegeten dan jij en ik samen op brood gehad hebben hoor. Nee die is geen Vegan.![]()
![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Alle respect voor mensen die vegan zijn hoor, maar dierenleed maakt me niet genoeg uit om er zelf een te worden:')![]()
Sinterklaasquote:Op zondag 22 december 2024 15:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Alle respect voor mensen die vegan zijn hoor, maar dierenleed maakt me niet genoeg uit om er zelf een te worden![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Ik heb voor iedere stroming seksueel, geloof wat dan ook respect. Maar mensen die geen vlees eten???quote:Op zondag 22 december 2024 15:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Alle respect voor mensen die vegan zijn hoor, maar dierenleed maakt me niet genoeg uit om er zelf een te worden
Dan mag je mij lekker respectloos behandelenquote:Op zondag 22 december 2024 15:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik heb voor iedere stroming seksueel, geloof wat dan ook respect. Maar mensen die geen vlees eten???
Trotste mama van Ambar
Heul niet!quote:Op zondag 22 december 2024 15:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan mag je mij lekker respectloos behandelen![]()
Deed ik toch alquote:Op zondag 22 december 2024 15:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan mag je mij lekker respectloos behandelenEn nu weer door
quote:Op zondag 22 december 2024 15:52 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Deed ik toch alEn nu weer door
![]()
![]()
![]()
Maar je bent toch niet vegan? Soms als ik lees wat je eet....?quote:Op zondag 22 december 2024 15:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan mag je mij lekker respectloos behandelen![]()
Ja iddquote:Op zondag 22 december 2024 15:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar je bent toch niet vegan? Soms als ik lees wat je eet....?![]()
Ja want naast elke dag een halve koe, 4 varkens en 16 kippen veroberen of vegan zijn, is er totaal geen andere keuze in het leven.quote:Op zondag 22 december 2024 15:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar je bent toch niet vegan? Soms als ik lees wat je eet....?Trotste mama van Ambar
Maar lylt had het over mensen die geen vlees aten en toen voelde je je aangesproken...quote:Op zondag 22 december 2024 15:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja want naast elke dag een halve koe, 4 varkens en 16 kippen veroberen of vegan zijn, is er totaal geen andere keuze in het leven.![]()
Da's het zelfde als denken dat er totaal geen andere keuze is behalve dat je tegen dierenleed bent, waarom je geen vlees zou eten.Trotste mama van Ambar
Nee ik word altijd moe van in dit topic dat vegan of vegetarisch eten altijd compleet belachelijk gemaakt wordt. Ga toch eens weg. Laat mensen lekker eten wat ze willen eten.quote:Op zondag 22 december 2024 15:55 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar lylt had het over mensen die geen vlees aten en toen voelde je je aangesproken...Trotste mama van Ambar
Je laat het vaak wel overkomen alsof je vegan bent.quote:Op zondag 22 december 2024 15:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja want naast elke dag een halve koe, 4 varkens en 16 kippen veroberen of vegan zijn, is er totaal geen andere keuze in het leven.![]()
Daar ben ik het helemaal mee eens.quote:Op zondag 22 december 2024 15:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee ik word altijd moe van in dit topic dat vegan of vegetarisch eten altijd compleet belachelijk gemaakt wordt. Ga toch eens weg. Laat mensen lekker eten wat ze willen eten.![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 22 december 2024 15:57 schreef ToT het volgende:
[..]Hahaha !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik vind grapjes hier soms ontzettend ongepast, zeker omdat ze altijd gericht zijn op een bepaald type mens.Trotste mama van Ambar
Ik heb nog genoeg in de vriezer, maar ik wil morgen ff kijken of ik nog iets speciaals kan scoren voor met kerst.quote:Op zondag 22 december 2024 15:56 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Veel vlees is ook vlees en![]()
![]()
![]()
Haasbiefstukquote:Op zondag 22 december 2024 15:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb nog genoeg in de vriezer, maar ik wil morgen ff kijken of ik nog iets speciaals kan scoren voor met kerst.
Ja ik zie hier idd vaak grapjes/opmerkingen tegen mannenquote:Op zondag 22 december 2024 15:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind grapjes hier soms ontzettend ongepast, zeker omdat ze altijd gericht zijn op een bepaald type mens.![]()
quote:SPOILER: Spoiler over Dobby!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kutvent!quote:Op zondag 22 december 2024 15:59 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja ik zie hier idd vaak grapjes/opmerkingen tegen mannenLach met een schone bips![]()
GGquote:Op zondag 22 december 2024 15:59 schreef gebrokenglas het volgende:
Ow. Het verkeerde moment gekozen. 😬
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op zondag 22 december 2024 16:02 schreef ToT het volgende:
Sow, ik moest die post ff razendsnel editen aangezien de spoiler niet werkte!![]()
![]()
What has been seen......quote:Op zondag 22 december 2024 16:02 schreef ToT het volgende:
Sow, ik moest die post ff razendsnel editen aangezien de spoiler niet werkte!Lach met een schone bips![]()
Gelukkigquote:Op zondag 22 december 2024 16:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
Had net op tijd een tr kunnen zetten.![]()
![]()
Heey Topperquote:![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
We laten je nooit vallen hoor...quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
En pijnlijk.quote:Op zondag 22 december 2024 16:07 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hoe liep het af? Bloederig?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Gelukkigquote:Op zondag 22 december 2024 16:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
We laten je nooit vallen hoor...![]()
![]()
Ja ik kan vliegenquote:Op zondag 22 december 2024 16:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou, jij kan toch vliegen?
Althans, je staat hoog aan de hemel te shinen met je lichaam!
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ze is naar de hemelen gegaan!quote:Op zondag 22 december 2024 16:07 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hoe liep het af? Bloederig?![]()
![]()
quote:Op zondag 22 december 2024 15:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik heb voor iedere stroming seksueel, geloof wat dan ook respect. Maar mensen die geen vlees eten???![]()
![]()
Ik praat hier vanuit de hemelquote:Op zondag 22 december 2024 16:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze is naar de hemelen gegaan!
[ afbeelding ]![]()
![]()
Shii shii![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hihiquote:Je weet dat ik geen neuk geef
Maar grapjes moeten kunnen.
En er stak iemand een vuurwerkje af hier voor mijn huis net...Lach met een schone bips![]()
Oeh nee echt nietquote:Op zondag 22 december 2024 16:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Niet weer naar beneden vallen he!
[ afbeelding ]![]()
Boos naar buiten gestormd? Hier is nu geen geknal, want het regent.quote:Op zondag 22 december 2024 16:11 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
HihiJe weet dat ik geen neuk geef
Maar grapjes moeten kunnen.
En er stak iemand een vuurwerkje af hier voor mijn huis net...Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nee was volgens mij een rotjequote:Op zondag 22 december 2024 16:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Boos naar buiten gestormd? Hier is nu geen geknal, want het regent.Geen keiharde biem.
Hoop voor Feyenoord
Hoewel het spel er geen aanleiding toe geeft, mag Feyenoord toch nog hopen op een spectaculaire comeback. Na de wedstrijd tegen Manchester City weet Feyenoord hoe het is om een 3-0 achterstand recht te buigen. Toen werd het in een kwartier tijd nog 3-3.Lach met een schone bips![]()
Charmeurquote:Op zondag 22 december 2024 16:18 schreef JustinK het volgende:
[..]
Staan allemaal cadeautjes voor Liev op
quote:Op zondag 22 december 2024 16:18 schreef JustinK het volgende:
[..]
Staan allemaal cadeautjes voor Liev op
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Wauw zoveel cadeautjes..quote:Op zondag 22 december 2024 16:18 schreef JustinK het volgende:
[..]
Staan allemaal cadeautjes voor Liev op![]()
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op zondag 22 december 2024 15:59 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja ik zie hier idd vaak grapjes/opmerkingen tegen mannen![]()
Ik heb meer respect voor vegans dan voor seksisten![]()
![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zondag 22 december 2024 16:20 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]![]()
Ik heb meer respect voor vegans dan voor seksisten![]()
![]()
Pech gehad deze wedstrijdThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Het was niet echt verheffend deze wedstrijd. Ik had het niet verwacht eerlijk gezegd, maar ben blij dat PSV het dit keer serieus nam en er vanaf begin eigenlijk niks te halen viel voor Feyenoord. Lekker voor mijquote:Denk voor Feyenoord supporters gewoon lekker vergeten en weer door!
Ja definitief afgehaakt voor het kampioenschap nu wel.quote:Op zondag 22 december 2024 16:28 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het was niet echt verheffend deze wedstrijd. Ik had het niet verwacht eerlijk gezegd, maar ben blij dat PSV het dit keer serieus nam en er vanaf begin eigenlijk niks te halen viel voor Feyenoord. Lekker voor mijDenk voor Feyenoord supporters gewoon lekker vergeten en weer door!
R.I.P DTS.![]()
En dat is wel serieus jammer, zo veel meer spanning ieder weekend als het dicht bij elkaar staat allemaal.quote:Op zondag 22 december 2024 16:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja definitief afgehaakt voor het kampioenschap nu wel.Lach met een schone bips![]()
Bah Luuk de jong
R.I.P DTS.![]()
Van oa het clownenacrobaat forum vroegerquote:
R.I.P DTS.![]()
Hij is wel goed hoor, maar ook wel echt een huichelaar.quote:Op zondag 22 december 2024 16:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ken hem verder neit eens!_O- Net ff gegoogled!Lach met een schone bips![]()
Morgen na school achter de gymzaal dan? Neem jij het glijmiddel mee doe ik de condooms.quote:Lach met een schone bips![]()
Is goedquote:Op zondag 22 december 2024 16:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Morgen na school achter de gymzaal dan? Neem jij het glijmiddel mee doe ik de condooms.![]()
Dat wordt genietenquote:Op zondag 22 december 2024 16:41 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nu nog ff Amy en Cookie fixen om erbij te zijn en party![]()
![]()
Maar denk jij moet het vragen, want jij bent uiteraard de lekkerste van ons 2quote:Lach met een schone bips![]()
Nee nee, die TT klopt nietquote:Op zondag 22 december 2024 16:44 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Maar denk jij moet het vragen, want jij bent uiteraard de lekkerste van ons 2![]()
Laat eerst Amy dan ook sprekenquote:Op zondag 22 december 2024 16:46 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wellewaar, koekie heeft gesproken.![]()
Kom maar hier popjequote:Op zondag 22 december 2024 16:47 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee, nog meer vernedering kan ik niet aan![]()
![]()
The other side is daarquote:Op zondag 22 december 2024 16:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
How's life on the other side?![]()
Zo, weer thuis en brrr wat vies koud. Heb van alles op de kop gehad, regen hagel en natte sneeuwWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
En nog een goeie bank gezien?quote:Op zondag 22 december 2024 16:54 schreef Dotteke het volgende:
Zo, weer thuis en brrr wat vies koud. Heb van alles op de kop gehad, regen hagel en natte sneeuw![]()
Niet daar?quote:Op zondag 22 december 2024 16:55 schreef devzero het volgende:
Daar kunnen we hier wel een topic mee volkrijgen![]()
Ik vind het allebei primaquote:Op zondag 22 december 2024 16:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Daar zijn ze niet blij als je bolk roept. Hier zijn ze niet blij als jedoet
bolk
![]()
Ik heb de bank gekocht, komt pas week 17 pppfffquote:
Was nog even naar Apeldoorn kijken voor een stoel er bij anders heb ik alleen 1 bank staan. Wel een grote een 4 zits kan ik lekker languit op liggen en kan er ook nog iemand opzittenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Misschien kan je dan in een bus gaan zitten wachten?quote:Op zondag 22 december 2024 16:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar dan kun je nooit gaan zitten als bank weer eens te laat is![]()
Even Apeldoorn bellen?quote:Op zondag 22 december 2024 16:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb de bank gekocht, komt pas week 17 pppfff
Was nog even naar Apeldoorn kijken voor een stoel er bij anders heb ik alleen 1 bank staan. Wel een grote een 4 zits kan ik lekker languit op liggen en kan er ook nog iemand opzittenLach met een schone bips![]()
Owz, dat is nog wel ff wachten zeg.quote:Op zondag 22 december 2024 16:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb de bank gekocht, komt pas week 17 pppfff
Was nog even naar Apeldoorn kijken voor een stoel er bij anders heb ik alleen 1 bank staan. Wel een grote een 4 zits kan ik lekker languit op liggen en kan er ook nog iemand opzitten![]()
Had ook gekundquote:maar ben er even heen gehobbeld
Niets gevonden.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja echt he vond het ook wel langquote:Op zondag 22 december 2024 16:57 schreef JustinK het volgende:
[..]
Owz, dat is nog wel ff wachten zeg.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gelukkig is het droog in de busquote:Op zondag 22 december 2024 16:57 schreef JustinK het volgende:
[..]
Owz, dat is nog wel ff wachten zeg.![]()
Zonde tijd dan...quote:Op zondag 22 december 2024 16:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had ook gekundmaar ben er even heen gehobbeld
Niets gevonden.Lach met een schone bips![]()
Inderdaad ja!quote:Op zondag 22 december 2024 16:58 schreef JustinK het volgende:
[..]
Door de bank genomen regent het eigenlijk niet eens zo vaak![]()
![]()
quote:Op zondag 22 december 2024 16:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik ga ff een hont naar huis brengen en boodschappen doen. succes ermeeHee laterz kerel!
![]()
Groeten aan de hont!quote:Op zondag 22 december 2024 16:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik ga ff een hont naar huis brengen en boodschappen doen. succes ermee![]()
![]()
Dat is altijd met meubels zoeken, je gaat van winkel naar winkel, van plaatst naar plaatsquote:
Tot je hem ziet staan en zegt......... dat is 'm
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :Psinterklaaskapoentje
![]()
Fijn om te lezen dat na al die jaren 'hont' nog steeds met een T wordt gespeldquote::')![]()
Vast wel, maar die zijn alleen niet bereikbaarquote:Op zondag 22 december 2024 17:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Zullen ze daar een afdeling schijtlolligheid hebben?![]()
![]()
Zo hoort het tochquote:Op zondag 22 december 2024 17:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Fijn om te lezen dat na al die jaren 'hont' nog steeds met een T wordt gespeld![]()
![]()
quote:Op zondag 22 december 2024 17:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Fijn om te lezen dat na al die jaren 'hont' nog steeds met een T wordt gespeld![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
SInterklaasje kom maar binnen met je knechtquote:Op zondag 22 december 2024 17:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Fijn om te lezen dat na al die jaren 'hont' nog steeds met een T wordt gespeld
Dot houdt van lekker vlot :Psinterklaaskapoentje
![]()
Dank je. Ben je lief geweest dit jaar?quote:Op zondag 22 december 2024 17:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
SInterklaasje kom maar binnen met je knecht:')![]()
Zit je recht?quote:Op zondag 22 december 2024 17:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
SInterklaasje kom maar binnen met je knecht![]()
![]()
Anderen mogen buiten blijven:quote:Op zondag 22 december 2024 17:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
SInterklaasje kom maar binnen met je knecht![]()
![]()
Niet helemaal.quote:Op zondag 22 december 2024 17:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dank je. Ben je lief geweest dit jaar?
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: