SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door JustinK op 22-12-2024 14:57:27 ]![]()
Mocht ik nog dood gaan deze week: gewoon een kast pakken en mij daar in begraven. En iedereen die komt mag na afloop een boek uitzoeken en maar naar huis nemen.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Je overleeft het welquote:Op zondag 22 december 2024 14:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Mocht ik nog dood gaan deze week: gewoon een kast pakken en mij daar in begraven. En iedereen die komt mag na afloop een boek uitzoeken en maar naar huis nemen.![]()
En anders heb je een gratis boek of 10quote:Trotste mama van Ambar
Voordat de pleuris uitbreektquote:Op zondag 22 december 2024 15:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik pleur het zo in mijn mond![]()
Ik heb liever een levende muisquote:Op zondag 22 december 2024 15:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En anders heb je een gratis boek of 10![]()
Nou vooruit ik zal mijn best doen danquote:Trotste mama van Ambar
Meer kan je niet doenquote:Op zondag 22 december 2024 15:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nou vooruit ik zal mijn best doen dan![]()
vriend quargelkäsequote:Op zondag 22 december 2024 15:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Mario vandaag nog met nieuwe woorden gekomen?![]()
![]()
Wat is het met een bepaalde groep van vrouwen in de 40-50 die overal ter wereld honden gaan redden en dan belachelijke eisen gaan stellen voor adoptie?Trotste mama van Ambar
Geen idee, die zitten niet in mijn bubbelquote:Op zondag 22 december 2024 15:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat is het met een bepaalde groep van vrouwen in de 40-50 die overal ter wereld honden gaan redden en dan belachelijke eisen gaan stellen voor adoptie?![]()
Ik kijk hondjes en het viel mij gewoon op.quote:Op zondag 22 december 2024 15:13 schreef JustinK het volgende:
[..]
Geen idee, de zitten niet in mijn bubbelTrotste mama van Ambar
Wat zijn de belachelijke eisen dan?quote:Op zondag 22 december 2024 15:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik kijk hondjes en het viel mij gewoon op.![]()
Hond moet altijd een bepaald veiligheidstuigje dragen enz. En dan kijk je naar het tuigje en dan is het vet slecht tuigjequote:Op zondag 22 december 2024 15:15 schreef JustinK het volgende:
[..]
Wat zijn de belachelijke eisen dan?
Trotste mama van Ambar
Man3quote:Op zondag 22 december 2024 15:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hond moet altijd een bepaald veiligheidstuigje dragen enz. En dan kijk je naar het tuigje en dan is het vet slecht tuigje![]()
![]()
Maar soms zijn het ook van die trutten die nog even op afstand gaan bepalen hoe jij je hond gaat opvoeden en verzorgen.
Uhm dan moet je het dier gewoon lekker zelf houdenTrotste mama van Ambar
Ook eentje in een filmpje: je ziet dat hij het aaien van bovenaf nogal eng vindt zo in het openbaar. Blijft de hond aaien terwijl hij staat te shaken op zijn pootjes.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Forum Opties Forumhop: Hop naar: