SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lach met een schone bips![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Als het maar top is tochquote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ik verwacht zidane zo nog als antwoordThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Bart de graaf was een antwoord
R.I.P DTS.![]()
Geen zidane of edward norton misschien zingen ze moi lolita nog.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Oh, cassanovaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
R.I.P DTS.![]()
Simba’s trotsThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Jan joost zijn laatste antwoord was Ajax![]()
Opmerkelijk.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 22 december 2024 02:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
Jan joost zijn laatste antwoord was Ajax![]()
Opmerkelijk.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 22-12-2024 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 3583 / +89 / +0 / 13447 / 14100
2. FreshFruit / 1352 / +50 / +1 / 3389 / 4034
3. Dr.Mikey / 911 / +112 / +19 / 1381 / 1745
4. mario390 / 803 / +15 / +0 / 598 / 902
5. hemarookworst / 469 / +10 / +5 / 1649 / 1957
6. KillemWieft / 457 / +26 / +6 / 368 / 580
7. HappyCharly / 434 / +0 / +1 / 1986 / 2215
8. _UserName_ / 359 / +15 / +0 / 391 / 492
9. AardappelSchotel / 326 / +0 / +0 / 2193 / 2434
10. gebrokenglas / 309 / +33 / +0 / 2327 / 2621
11. greysbones / 298 / +9 / +0 / 3030 / 3199
12. MizzezAmy / 254 / +1 / +0 / 1467 / 1675
13. Lovely / 220 / +4 / +0 / 2501 / 2747
14. ToT / 218 / +33 / +2 / 3024 / 3222
15. Pinnenmutske / 183 / +2 / +0 / 861 / 1015
16. Fogel / 183 / +1 / +0 / 670 / 819
17. loveyoulongtime / 169 / +23 / +6 / 866 / 956
18. kree / 165 / +38 / +0 / 798 / 903
19. Rob / 148 / +13 / +0 / 222 / 282
20. mascara-klodder / 135 / +9 / +0 / 278 / 349SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Dat dus
R.I.P DTS.![]()
Na de 2-2 in de Kuip heeft die lul bij een maatje van me in de zaak gegeten. Gratis. Hij zou de volgende dag een gesigneerd shirtje brengen als blijk van waardering. Die vriend heeft Pelle nooit meer gezien.quote:Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Hahaquote:Op zondag 22 december 2024 02:34 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Na de 2-2 in de Kuip heeft die lul bij een maatje van me in de zaak gegeten. Gratis. Hij zou de volgende dag een gesigneerd shirtje brengen als blijk van waardering. Die vriend heeft Pelle nooit meer gezien.vergeten waarschijnlijk
R.I.P DTS.![]()
Ik denk als PSV supporter dat Feyenoord morgen over ze heen walstHoop het niet, denk het wel. Bij mijn cluppie zijn ze beginnen te geloven dat ze te goed zijn.
Ja wel een naaistreek dan.quote:Op zondag 22 december 2024 02:40 schreef KillemWieft het volgende:
Dat geloof ik niet. Gewoon geen zin.
Onze italiaanse superster met zijn topmodel als vrouw was wel blij met die gozer toen dat jaar.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja vind je hem niet ongemakkelijk?quote:Op zondag 22 december 2024 02:42 schreef loveyoulongtime het volgende:
En vooralsnog is smile een kutfilm
Begint gelijk al met die zelfmoord toch.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Liever dat PSV goed speelt en eigenlijk beter is, maar in blessuretijd een discutabele penalty tegen krijgt en Gimenez de bal via de vingertoppen van de keeper en binnenkant van de paal in het doel werkt.quote:Op zondag 22 december 2024 02:41 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik denk als PSV supporter dat Feyenoord morgen over ze heen walstHoop het niet, denk het wel. Bij mijn cluppie zijn ze beginnen te geloven dat ze te goed zijn.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:Op zondag 22 december 2024 02:41 schreef loveyoulongtime het volgende:
Tegen betere tegenstanders doen we het beter als tegen de makkelijkere tegenstanders dit seizoen en we zijn eindelijk een beetje in vorm maar onder Priske is het of fantastisch of ongelofelijk kut dus hopen maar zoals Killem het omschrijft krijgen we sowieso weer janksmoel de jong dat is genieten die interviews na de wedstrijd.quote:Op zondag 22 december 2024 02:46 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Liever dat PSV goed speelt en eigenlijk beter is, maar in blessuretijd een discutabele penalty tegen krijgt en Gimenez de bal via de vingertoppen van de keeper en binnenkant van de paal in het doel werkt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Ja of durft niet meer na smileThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja dat wel, maar verder doet het me echt niks qua film. Vind het acteur gehalte ook redelijk slecht. Ik weet niet of ik deze ga afkijken. Misschien morgen nog, maar vanavond niet meer.quote:Op zondag 22 december 2024 02:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja vind je hem niet ongemakkelijk?
Begint gelijk al met die zelfmoord toch.Lach met een schone bips![]()
Iedereen zijn dingThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik zou mijn geld zeker op Feyenoord zetten momenteelquote:Op zondag 22 december 2024 02:46 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Liever dat PSV goed speelt en eigenlijk beter is, maar in blessuretijd een discutabele penalty tegen krijgt en Gimenez de bal via de vingertoppen van de keeper en binnenkant van de paal in het doel werkt.
![]()
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zondag 22 december 2024 03:13 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik zou mijn geld zeker op Feyenoord zetten momenteel
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Onze verdediging is al crap, en ook Boscagli kan eigenlijk geen hele wedstrijd spelen. Is hij weg dan klopt er ook niks meer op middenveld. Dit gaat hem niet worden in Eindje helaas.quote:Lach met een schone bips![]()
Doet dat gepeste Rotterdamse jongetje met een trauma ook mee.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hato speelt bij Ajaxquote:Op zondag 22 december 2024 03:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
Doet dat gepeste Rotterdamse jongetje met een trauma ook mee.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Die anderedie ook liever bij Ajax speelt.
R.I.P DTS.![]()
Zo een zou ik niet in de selectie willen hebben.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Jij eet ook wel op vreemde tijden.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Noa No op je feestje.....quote:Op zondag 22 december 2024 03:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zo een zou ik niet in de selectie willen hebben.
Maar nee, tyf lekker op naar Amsterdam.Lach met een schone bips![]()
Eet smakelijk mijn dienst zit erop.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nou nouquote:Op zondag 22 december 2024 03:48 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Noa No op je feestje.....
Maar nee, tyf lekker op naar Amsterdam.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Naja, prima voetballer. Maar als je bij de top 3 speelt in Nederland en zo je voorkeur steeds weer laat merken? Beetje zelfde als Gimenez van Feyenoord naar Ajax zou gaan en daarna constant feyenoord ophemelt.quote:Lach met een schone bips![]()
Ruilen voor Geminez?quote:Op zondag 22 december 2024 03:59 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Deze is voor jou.![]()
[ afbeelding ]Lach met een schone bips![]()
Klopt, maar het weerbericht is er al wel en dat ziet er niet geweldig uitTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
hier vandaag niks, of nou ja, pre kerst vieren, ofwel gewoon de hele dag vretenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Blijven grappige beesten, heb er ook 2quote:Op zondag 22 december 2024 06:33 schreef _UserName_ het volgende:
lol, de kat ziet de kerstkaarten op de deur voor het eerst..![]()
![]()
mogguuuuuuhOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Hmm, mijn vrouw en ik zijn ook vrij rustig maar die katten... DRUK!quote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Waren deze ook ooitquote:Op zondag 22 december 2024 06:39 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Hmm, mijn vrouw en ik zijn ook vrij rustig maar die katten... DRUK!
Volgend dier word missch een alpaca
Overeen paar jaar![]()
![]()
Dat zijn zulke toffe beesten! Ooit wil ik een heg van 1.50 meter hoog dat ze er dan zo overeen kijken vanuit de voortuinquote:Op zondag 22 december 2024 06:42 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Waren deze ook ooit
Overeen paar jaar
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Is dat lekker op de bbqquote:Op zondag 22 december 2024 06:42 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Waren deze ook ooit
Overeen paar jaar![]()
![]()
Als ik met de tijd minder druk en rustiger ben komt er1 of 2quote:Op zondag 22 december 2024 06:43 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dat zijn zulke toffe beesten! Ooit wil ik een heg van 1.50 meter hoog dat ze er dan zo overeen kijken vanuit de voortuinruimte zat hier
Alvast fijne dag en succes met je vrouwtje![]()
![]()
even opgezocht:quote:Zijn alpaca's goed om te eten?
Alpaca is een mild rood vlees dat mals, extreem mager is en door sommigen als bijna zoet wordt beschreven. De smaak lijkt het meest op rundvlees, maar dan zonder de vette nasmaak. Alpaca neemt de smaak aan van wat het mengt, waardoor het een favoriet is van de chef-kok! Alpaca is een eiwitrijk, vetarm en gezond vlees .![]()
Dankjewel, komt vast goed!quote:Op zondag 22 december 2024 06:47 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Als ik met de tijd minder druk en rustiger ben komt er1 of 2ruimte zat hier
Alvast fijne dag en succes met je vrouwtjeTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ja, maar die zijn er ook voor gemaakt..quote:Op zondag 22 december 2024 06:47 schreef Rob het volgende:
[..]
ik vind koeien en varkens ook leuk maar het gaat er gewoon opTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
alpaca's dus ookquote:Op zondag 22 december 2024 06:49 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, maar die zijn er ook voor gemaakt..![]()
ik lees net dat zij in Peru op bijna elke menukaart voorkomen.quote:Op zondag 22 december 2024 06:50 schreef _UserName_ het volgende:
mwah, neeh, dat zijn dieren voor de wol en vermaeck
Dus het is goed vlees
dus hoe lief ze er ook uitzien..
BBQ![]()
![]()
dat zal vast, maar ik zal het niet snel eten![]()
Hert is dan wel weer lekker mals (ree net zo)Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
MorguhWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Morguh Rob. Lekker bakkie thnx.quote:Morguh UNquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
LekkerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan zijn we het eens
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
echt wel
Mensen denken verschillend, maar goed dat niet iedereen hetzelfde denkt
nee, dat zou vragen op problemen zijn omdat er dan maar een oplossing lijkt te zijn terwijl er meerdere wegen naar rome leidenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Dus dat.
Hoe was het gisteren op je werk? De directeur nog wat bij kunnen leren?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hij stond voor de kluis en wist de code niet meer... Erg grappig
En verder heb ik mijn vrouw veel "laten" vertellen en doen, was zelf mee achter bezig, oldskool prijzen en opruimenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 22-12-2024 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 3583 / +89 / +0 / 13447 / 14100
2. FreshFruit / 1352 / +50 / +1 / 3389 / 4034
3. Dr.Mikey / 961 / +112 / +69 / 1386 / 1760
4. mario390 / 803 / +15 / +0 / 598 / 902
5. KillemWieft / 500 / +26 / +49 / 369 / 595
6. hemarookworst / 469 / +10 / +5 / 1649 / 1957
7. HappyCharly / 434 / +0 / +1 / 1986 / 2215
8. _UserName_ / 383 / +15 / +24 / 408 / 517
9. AardappelSchotel / 326 / +0 / +0 / 2193 / 2434
10. gebrokenglas / 309 / +33 / +0 / 2327 / 2621
11. greysbones / 298 / +9 / +0 / 3030 / 3199
12. MizzezAmy / 254 / +1 / +0 / 1467 / 1675
13. Lovely / 220 / +4 / +0 / 2501 / 2747
14. ToT / 218 / +33 / +2 / 3024 / 3222
15. Rob / 206 / +13 / +58 / 229 / 299
16. Pinnenmutske / 183 / +2 / +0 / 861 / 1015
17. Fogel / 183 / +1 / +0 / 670 / 819
18. loveyoulongtime / 179 / +23 / +16 / 875 / 967
19. kree / 165 / +38 / +0 / 798 / 903
20. devzero / 143 / +3 / +52 / 386 / 460SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Grappig, meer een beetje dom
Ik snap het wel, de kluiscode op de andere twee vestigingen zijn gelijk, een bepaalde datum. Deze wijkt daar totaal van afquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Dan nog hoort hij het te weten, schrijf het dan ergens onder een code opquote:Op zondag 22 december 2024 07:32 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik snap het wel, de kluiscode op de andere twee vestigingen zijn gelijk, een bepaalde datum. Deze wijkt daar totaal van afWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O sinds wanneer? Goed hoorquote:volhouden nu
hij heeft ook wel een wachtwoorden-app, maar hij wilde er zo op komen, wat lukte uiteindelijkquote:Op zondag 22 december 2024 07:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan nog hoort hij het te weten, schrijf het dan ergens onder een code opTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
eh, anderhalf uur nuquote:Op zondag 22 december 2024 07:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O sinds wanneer? Goed hoorvolhouden nu
gister de laatste gerookt samenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
O jee nog heel pril dus.quote:Op zondag 22 december 2024 07:34 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
eh, anderhalf uur nu
gister de laatste gerookt samen
Het is goed voor jullie kleine meisje, misschien is dat een stok achter de deur en lukt het nu wel
Succes en hou vol
Het is het enige wat we kunnen doen om de groei te bevorderen, kan aan 4 dingen liggen of een combi:quote:Op zondag 22 december 2024 07:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee nog heel pril dus.
Het is goed voor jullie kleine meisje, misschien is dat een stok achter de deur en lukt het nu wel
Succes en hou vol
- BMI (is aan gewerkt voor de zwangerschap)
- Leeftijd (is niks aan te doen)
- Medicijnen (is al de beste keus wat nu wordt ingenomen)
- Roken..
Dus dan kan je maar een ding doen om de groei te bevorderen, zo simpel is't.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Dat zeker niet. Maar kinderen vasthouden of knuffelen als je zelf gerookt het is ook niet goed. Die giftige stoffen zitten in je kleren.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 22 december 2024 07:38 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Het is het enige wat we kunnen doen om de groei te bevorderen, kan aan 4 dingen liggen of een combi:
- BMI (is aan gewerkt voor de zwangerschap)
- Leeftijd (is niks aan te doen)
- Medicijnen (is al de beste keus wat nu wordt ingenomen)
- Roken..
Dus dan kan je maar een ding doen om de groei te bevorderen, zo simpel is't.![]()
![]()
En dat is heel wat waard UN, je wilt ook niet dat jullie meisje een moeilijke start krijgt
En je kan ook nog eens een leuk spaarpotje voor haar toekomst maken als je al het geld wat je normaal uitgaf een roken in een spaarpotje voor haar doet.
Mocht ze laten willen gaan studeren en een potje isWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
maar als ik het naakt doe krijg ik andere problemenquote:Op zondag 22 december 2024 07:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zeker niet. Maar kinderen vasthouden of knuffelen als je zelf gerookt het is ook niet goed. Die giftige stoffen zitten in je kleren.![]()
![]()
Gaat het in je huid zitten zelfde verhaalquote:Op zondag 22 december 2024 07:40 schreef Rob het volgende:
[..]
maar als ik het naakt doe krijg ik andere problemen
Dat potje waren we sowieso al van plan, denk dat ik een rekening open die vrij komt tegen die tijd, al is 300 de maand wel erg veelquote:Op zondag 22 december 2024 07:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
![]()
En dat is heel wat waard UN, je wilt ook niet dat jullie meisje een moeilijke start krijgt
En je kan ook nog eens een leuk spaarpotje voor haar toekomst maken als je al het geld wat je normaal uitgaf een roken in een spaarpotje voor haar doet.
Mocht ze laten willen gaan studeren en een potje is
uiteindelijk wel, maar ons meisje is nu erg klein nog, dus da is stoppen gewon beterTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Anders was je het ook kwijtquote:Op zondag 22 december 2024 07:43 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dat potje waren we sowieso al van plan, denk dat ik een rekening open die vrij komt tegen die tijd, al is 300 de maand wel erg veel![]()
![]()
Maar 300 in de maand kwijt aan roken wauwww zegWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En dan haal ik het nog in Duitsland, anders zou het zo 750 zijn...quote:Op zondag 22 december 2024 07:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Anders was je het ook kwijt![]()
Maar 300 in de maand kwijt aan roken wauwww zegTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
quote:Op zondag 22 december 2024 07:44 schreef _UserName_ het volgende:
uiteindelijk wel, maar ons meisje is nu erg klein nog, dus da is stoppen gewon beter![]()
![]()
Toen kwam er ook veel meer wiegendood voor dan tegenwoordigquote:Op zondag 22 december 2024 07:43 schreef Rob het volgende:
Ach ik ben er ook groot mee geworden 2de en 3de hands rook
En dat is met alles he, wij zijn met heel veel dingen groot geworden omdat je het niet wist
Maar het heeft ook veel schade bij mensen opgeleverd.
Ik ben in ieder geval zo blij dat ik er van af ben.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wauw dat is een best bedrag UNquote:Op zondag 22 december 2024 07:45 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
En dan haal ik het nog in Duitsland, anders zou het zo 750 zijn...
Daar kan je leuke dingen mee gaan doen of lekker sparen 64.800 als ze 18 jaar is
Feit is in ieder geval wel dat het niet in ons geval aan het roken ligt, neemt niet we dat niet roken beter iTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ik heb veel over voor de kleine maar 64K is wel een beetje te..quote:Op zondag 22 december 2024 07:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wauw dat is een best bedrag UN
Daar kan je leuke dingen mee gaan doen of lekker sparen 64.800 als ze 18 jaar isTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Het zal altijd wel iets meespelen natuurlijk, het is algemeen bekend dat rokers kleinere kinderen krijgen.quote:Op zondag 22 december 2024 07:47 schreef _UserName_ het volgende:
Feit is in ieder geval wel dat het niet in ons geval aan het roken ligt, neemt niet we dat niet roken beter i
Dat is teminste mij altijd verteld door de gynecoloogWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ANders had je het de lucht in geblazen was je het ook kwijtquote:Op zondag 22 december 2024 07:48 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik heb veel over voor de kleine maar 64K is wel een beetje te..
Dat is een keus, net als dat het een keus is niet zo 65K weg te geven, dat doet vrijwel geen enkele ouder.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Geld dat wordt bespaard kan mooi naar onderhoud, luiers en dergelijke zijn ook niet gratis
Tuurlijk niet, ik maak maar een geintje johquote:Op zondag 22 december 2024 07:51 schreef _UserName_ het volgende:
Dat is een keus, net als dat het een keus is niet zo 65K weg te geven, dat doet vrijwel geen enkele ouder.
ALs ik het had konden ze het van mij krijgen
Als ik al iets gespaard heb gaat het altijd naar mijn kinderen.
Neem ze dan altijd mee shoppen en mogen ze iets uitzoeken
Of de kleinkinderenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh maar ik ga ook wel sparen, tientje per week is bijna 10K als ze 18 is, mooi potje voor rijbewijs en auto bijvoorbeeld..quote:Op zondag 22 december 2024 07:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, ik maak maar een geintje joh
ALs ik het had konden ze het van mij krijgen
Als ik al iets gespaard heb gaat het altijd naar mijn kinderen.
Neem ze dan altijd mee shoppen en mogen ze iets uitzoeken
Of de kleinkinderenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Maar dat ben je ook kwijt als je rookt, hoe had je dat dan gedaan als je nog wel gerookt hadquote:Op zondag 22 december 2024 07:55 schreef _UserName_ het volgende:
Geld dat wordt bespaard kan mooi naar onderhoud, luiers en dergelijke zijn ook niet gratis![]()
Luiers zijn echt wel duur. Mijn dochter was blij dat haar dochter, (moet nog drie worden) aleen jaar zindelijk is, die was er vlot bij. Ook al in de nachten.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En wat denk je van een studie i s het ook een mooi bedrag voorquote:Op zondag 22 december 2024 07:56 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Oh maar ik ga ook wel sparen, tientje per week is bijna 10K als ze 18 is, mooi potje voor rijbewijs en auto bijvoorbeeld..
Ja geld is altijd lastig, wat is 10K over 18 jaar nog waard he.
Alles wordt in zo rap tempo zoveel duurder.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Daar kijk ik niet naar zolang dat niet aan de orde is, dat is het zoeken van problemen die er niet zijn en daar vind ik wat van. (heeft ex collega ook heel erg een handje van)quote:Op zondag 22 december 2024 07:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar dat ben je ook kwijt als je rookt, hoe had je dat dan gedaan als je nog wel gerookt had![]()
Luiers zijn echt wel duur. Mijn dochter was blij dat haar dochter, (moet nog drie worden) aleen jaar zindelijk is, die was er vlot bij. Ook al in de nachten.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Kan ook maar denk dat ik het vast laat zetten en de studie zal eerder beginnen dan ze 18 isquote:Op zondag 22 december 2024 07:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En wat denk je van een studie i s het ook een mooi bedrag voor
Ja geld is altijd lastig, wat is 10K over 18 jaar nog waard he.
Alles wordt in zo rap tempo zoveel duurder.
ZIjn toch geen problemen? Luiers had je ook gehad als je nog gerookt had.quote:Op zondag 22 december 2024 07:58 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Daar kijk ik niet naar zolang dat niet aan de orde is, dat is het zoeken van problemen die er niet zijn en daar vind ik wat van. (heeft ex collega ook heel erg een handje van)
Lekker sparen of doen met het geld wat je wilt UN
Het is jullie geld.
Maar als je het zo uitrekend is het best een bedrag wat je zo uitspaart.
Ik heb toen ik stopte met roken ook niets apart gelegd hoor. Het gaat gewoon in de huispot en gaat allemaal opWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, dan staat het vast.quote:Op zondag 22 december 2024 07:59 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Kan ook maar denk dat ik het vast laat zetten en de studie zal eerder beginnen dan ze 18 isWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Precies dat, gaat de huispot in maar wil natuurlijk ook wat sparenquote:Op zondag 22 december 2024 08:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZIjn toch geen problemen? Luiers had je ook gehad als je nog gerookt had.
Lekker sparen of doen met het geld wat je wilt UN
Het is jullie geld.
Maar als je het zo uitrekend is het best een bedrag wat je zo uitspaart.
Ik heb toen ik stopte met roken ook niets apart gelegd hoor. Het gaat gewoon in de huispot en gaat allemaal op
Ja en het is aan jullie hoeveel en waarvoorquote:Op zondag 22 december 2024 08:03 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Precies dat, gaat de huispot in maar wil natuurlijk ook wat sparen
Ieder doet het op zijn manier
Ik bijna nooit met pinnen ga je toch makkelijker over je budget.quote:
Als je het in je portemonnee hebt is op opWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik kan niet over budget.quote:Op zondag 22 december 2024 08:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik bijna nooit met pinnen ga je toch makkelijker over je budget.
Als je het in je portemonnee hebt is op op
Op = op![]()
Nee, maar stelquote:
Je hebt 200 in de maand om van te leven
En je pint en je gaat over je wekelijks budget heen. Dan zit je eind van de maand met niets
Ik had 4 kids he, moest altijd zorgen dat er geld was voor boodschappen.
Je had toen wel geen pinpas, maar je kon wel cheques uitschrijven.
ZIjn allemaal van die valkuilen waar mensen door in de problemen kwamen.
Ook dingen op afbetaling kopen.
Ik ben blij dat ik dat nooit gedaan hebt. Geen geld uitgeven wat je niet hebt, of waardoor je later in de maand in de problemen kon komen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja zo is het wel, maar wil ze niet de kost geven die van de minimaleven en flink in de schulden zitten.quote:
Ik moet zeggen dat ik wel trots op mijzelf ben dat ik met 4 kids en de minima het gered heb zonder schulden en de kinderen goed terecht zijn gekomen.
Ook met de minima kan je leven, je moet alleen niet al te hoge eisen stellen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik kan ook niet zeggen dat ik wat terkort gekomen ben.quote:Op zondag 22 december 2024 08:20 schreef Rob het volgende:
ja dat wel. goed opletten en zuinig /slim zijn met inkopen
Je kan ook zo tevreden zijn met wat er is.
En wat er niet is en wat niet kan, jammer dan.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En niet anders
Morguh Justinquote:
Hey Mario
Wat is er gebeurd?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Een smurf is een blauw poppetje, een smurfin is een vrouwelijk blauw poppetjequote:
Jij hebt blauwe vingers
Rob is van de vlotte vanmorgenquote:
Er zijn altijd verschillende meningenquote:
Je moet ook niet zo agressief doenquote:Op zondag 22 december 2024 08:41 schreef mario390 het volgende:
nee ik heb met de vinger op de laptop-keyboard gehaut ,dat keyboard was stärker![]()
Waarom dat dan? Was je boos?quote:Op zondag 22 december 2024 08:41 schreef mario390 het volgende:
nee ik heb met de vinger op de laptop-keyboard gehaut ,dat keyboard was stärkerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O dat is minder, dat is balen, maar je keyboard kan daar niets aan doenquote:
Of door het kijken van al die streams?quote:Op zondag 22 december 2024 08:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is minder, dat is balen, maar je keyboard kan daar niets aan doen![]()
![]()
nee hij het modem moeten rammenquote:Op zondag 22 december 2024 08:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is minder, dat is balen, maar je keyboard kan daar niets aan doen![]()
![]()
Of een storing, of een slechte verbindingquote:Op zondag 22 december 2024 08:49 schreef JustinK het volgende:
[..]
Of door het kijken van al die streams?
Maar rechtsom of linksom zijn vingers zijn blauw
JIj bent gemeenquote:
Geef jij ff kusje erop danquote:Op zondag 22 december 2024 08:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of een storing, of een slechte verbinding
Maar rechtsom of linksom zijn vingers zijn blauw![]()
![]()
390quote:Op zondag 22 december 2024 08:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hoor geen probleem.
@:Mario360 kusjes op je blauwe vingers![]()
![]()
![]()
Wees eens niet zo snellllllllllllll met quotenquote:
Had hem al aangepastttttttWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nieuwe userquote:Op zondag 22 december 2024 08:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hoor geen probleem.
@:Mario360 kusjes op je blauwe vingers![]()
![]()
![]()
Altijd snel, jwtquote:Op zondag 22 december 2024 08:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wees eens niet zo snellllllllllllll met quoten
Had hem al aangepasttttttt![]()
![]()
quote:
Man o man jij ook altijdquote:![]()
De man van 2 minutenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Moet je die wel hebbenquote:Op zondag 22 december 2024 08:55 schreef Rob het volgende:
maar een boksbal lijkt mij handiger om woede op af te reageren![]()
![]()
Mooi allebei op dezelfde plaatsquote:Op zondag 22 december 2024 09:03 schreef mario390 het volgende:
werd ik nur 4te
violeta is dienstag weg ook nur 4te geworden![]()
![]()
Dat is toch mooiquote:Op zondag 22 december 2024 09:03 schreef mario390 het volgende:
werd ik nur 4te
violeta is dienstag weg ook nur 4te geworden
Je moet er ook zijn en bolken zodat iemand jou niet inhaalt
Maar dan ga je weg en laat je iemand lopenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
de maand is nog niet voorbijquote:Op zondag 22 december 2024 09:03 schreef mario390 het volgende:
werd ik nur 4te
violeta is dienstag weg ook nur 4te geworden![]()
![]()
Het heeft zo moeten zijnquote:Op zondag 22 december 2024 09:03 schreef mario390 het volgende:
werd ik nur 4te
violeta is dienstag weg ook nur 4te gewordenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik neem aan studenten eten
Of bedoelt Mario hengsten diner ?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Tjaquote:Op zondag 22 december 2024 09:10 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee heeft teminst platz 3 verdient zij was beste van deze staffel
Soms krijg je niet wat je verdient
En soms verdien je niet wat je krijgtThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dat noem je hier studenten haverquote:Op zondag 22 december 2024 09:11 schreef mario390 het volgende:
[..]
niks haver hoor, dat zijn nutten ,pistazien, en cranberry
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op zondag 22 december 2024 09:11 schreef mario390 het volgende:
[..]
niks haver hoor, dat zijn nutten ,pistazien, en cranberryDitquote:Op zondag 22 december 2024 09:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat noem je hier studenten haver![]()
![]()
Hey Greys
quote:Op zondag 22 december 2024 09:15 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik dacht al.. wat is het rustig hier in bed
hey dottiequote:
Owja die dondersteenquote:Op zondag 22 december 2024 09:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Pup hè
Die vind het mooi geweest zo![]()
![]()
Jep die liep net al met de schoenen van manliefquote:
Ow hebben ze dezelfde maat?quote:Op zondag 22 december 2024 09:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jep die liep net al met de schoenen van manlief![]()
![]()
quote:
Of hij heeft big shoes to fillquote:
Wat jij wil![]()
Ik wil Bolletje!quote:Op zondag 22 december 2024 09:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Of hij heeft big shoes to fill
Wat jij wil![]()
![]()
![]()
Ik wil slapenquote:
Ik denk dat we beide pech hebben
#metooquote:Op zondag 22 december 2024 09:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik wil slapen
Ik denk dat we beide pech hebben![]()
Nee want ik trek zo een pak beschuit openquote:Op zondag 22 december 2024 09:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik wil slapen
Ik denk dat we beide pech hebben![]()
![]()
Hee Justin, goedemorgenquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Ein nüsse geval?quote:Op zondag 22 december 2024 09:26 schreef mario390 het volgende:
gisteren op tankstelle in kroatien bij de autobahn grote schlägerei![]()
Ha die Rob!quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: