Snacks zijn wel lekker, sowieso wat we ook eten. We zullen toch wel honger krijgen rond een uur of 02:00.quote:Op zaterdag 21 december 2024 21:41 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Ik ga ze misschien halen, @:abid-meher komt op bezoek.
Misschien eten we wel snacks.
Waar haal jij de stroom van airfryer vandaan. In Amsterdam virtueel wezen shoppen?quote:Op zaterdag 21 december 2024 22:53 schreef 215 het volgende:
Hm, zojuist de krokketen in de air-fryer gedaan. kon het even niet laten.
Na je in diverse topics zien reageren raad ik je aan minder te roken en op tijd naar bed te gaan.quote:Op zondag 22 december 2024 05:56 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Waar haal jij de stroom van airfryer vandaan. In Amsterdam virtueel wezen shoppen?
wtf zijn dat voor sausjes op die foto?quote:Op maandag 23 december 2024 09:57 schreef Papabear het volgende:
Zie je nou wel![]()
Papabear in CUL / Is de kipnugget een ondergewaardeerde snack?
Gatverdamme wil je iedereen aan de braak hebben of zoquote:Op maandag 23 december 2024 12:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
Deze zijn nog steeds beter dan dat elke kip kan bedenken
Hoezo? Structuur is beter dan een echte kipnugget, smaak is hetzelfde en deze zijn niet zo droog. En ja ik eet ook gewoon normale kipnuggets.quote:Op maandag 23 december 2024 13:18 schreef roos94 het volgende:
[..]
Gatverdamme wil je iedereen aan de braak hebben of zo
Ik durf er geld op te zetten dat jij het verschil niet proeft in een blinde test.quote:Op maandag 23 december 2024 13:18 schreef roos94 het volgende:
[..]
Gatverdamme wil je iedereen aan de braak hebben of zo
Geen flauw ideequote:Op maandag 23 december 2024 12:12 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
wtf zijn dat voor sausjes op die foto?
Dat zijn geen kipnuggets.quote:
Ja. De chicken burgers vallen wel tegenquote:Op woensdag 22 januari 2025 08:54 schreef arvensis het volgende:
De chicken popcorn van dit merk is ook lekker.
De snackbar koopt ze gewoon in, dus even vragen waar zij ze inkopen, welk merk. Dat kan je online wel bestellen hoor.quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:22 schreef Nieuwschierig het volgende:
Nu nog een goede diepvries-bamischijf. Eentje zoals uit de snackbar.
De ideale snack na wat biertjes.
Alleen heb ik 'm in de supermarkt nog niet kunnen vinden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |