Vrijwel altijd ben ik het met je eens, maar hier sla je de plank toch helaas enorm mis. De kipnugget mag nog niet het beslag uitmaken van de chili cheese nugget.quote:Op vrijdag 15 november 2024 11:02 schreef Marsenal het volgende:
Zelfgemaakt zijn ze inderdaad al heel gauw beter dan die lopende band nuggets van de meeste franchises.
Maar, het moet gezegd, zelfs een matige kipnugget is met een sausje erbij gewoon fakking goed.
Kipnuggets beste nuggets.
Harde woorden, maar ik moet toegeven dat ik niet weet wat een chili cheese nugget is.quote:Op vrijdag 15 november 2024 11:07 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Vrijwel altijd ben ik het met je eens, maar hier sla je de plank toch helaas enorm mis. De kipnugget mag nog niet het beslag uitmaken van de chili cheese nugget.
Meestal mee eens maar met kipnuggets vind ik die homemade niet beter. Bij homemade is die buitenkant vaak zo kruimelig snap je wat ik bedoel?quote:Op vrijdag 15 november 2024 11:00 schreef pedaalemmerzak het volgende:
Pak eens zelf kipfilet van de poelier, marineer deze of beter nog een 'brine'. Maak dan zelf je beslag en frituur deze zelf en eet meteen op.
Dan hoe je dat mcdonalds karton niet meer.
Ben het dit keer zowaar met je eens.quote:Op vrijdag 15 november 2024 10:33 schreef marc0871 het volgende:
Maar @:roos94 , wat vind je er zelf van?
Ik zeg trouwens, gewoon zelf maken.
[ afbeelding ]
Dat heb ik met gehaktstaven van een tankstation, ranzig maar toch lekker.quote:Op vrijdag 15 november 2024 15:07 schreef SacreCoeur het volgende:
Natuurlijk zijn zelfgemaakte lekkerderderder, maar soms heb je toch gewoon zin om die kartonnen kipnuggets in je auto te eten op de parkeerplaats? ik wel iig.
Met kipnuggets heb ik dat zelf niet, maar wel bijvoorbeeld met een cheeseburger van de mac. Af en toe moet dat gewoon even, inclusief lullig augurkje.quote:Op vrijdag 15 november 2024 15:07 schreef SacreCoeur het volgende:
Natuurlijk zijn zelfgemaakte lekkerderderder, maar soms heb je toch gewoon zin om die kartonnen kipnuggets in je auto te eten op de parkeerplaats? ik wel iig.
Dit.quote:Op vrijdag 15 november 2024 15:15 schreef Farenji het volgende:
Bij kipnuggets gaat het vooral om het knapperige korstje, de binnenkant kun je gewoon maken van sojaprut en echt niemand zal het proeven.
Bwoh die van de BK zou je zeker eens moeten proberen. Mora heeft ze ook, maar die zijn wel iets minder lekker. Als je ze hebt gehad zul je nooit meer kipnuggets willen.quote:Op vrijdag 15 november 2024 11:30 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Harde woorden, maar ik moet toegeven dat ik niet weet wat een chili cheese nugget is.
Ik snapte de zin “goede kipnugget” en een foto van die gore troep van mcdonalds al niet helemaal…quote:Op vrijdag 15 november 2024 10:33 schreef marc0871 het volgende:
Maar @:roos94 , wat vind je er zelf van?
Ik zeg trouwens, gewoon zelf maken.
[ afbeelding ]
Halalquote:Op zondag 17 november 2024 16:49 schreef Papabear het volgende:
Ik lust alleen deze, van kipfilet gemaakt. Niet van die zompige prut.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |