Heb jij dat nog gehad?quote:
Eén avond, meer mocht niet.quote:Op maandag 23 december 2024 18:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Toen waren de winkels ook niet open met de Kerst en gingen ze in de avond om 18.00 uur dicht. Een of twee avonden koopavond voor de Kerst
O dacht twee.quote:Op maandag 23 december 2024 18:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Eén avond, meer mocht niet.
Dat had ze wel onthouden En die slager in de ban gedaanquote:
Ja en als Kerst dan op maandag en dinsdag viel bijvoorbeeld was hij 3 dagen gewoon dicht en moest je je inkopen goed plannen. Vandaar de drukte toen in de winkels, alks ik nu iets vergeten ben koop ik het gewoon op kerstochtenden welquote:Op maandag 23 december 2024 18:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Toen waren de winkels ook niet open met de Kerst en gingen ze in de avond om 18.00 uur dicht. Een of twee avonden koopavond voor de Kerst
Ik ben benieuwdquote:Op maandag 23 december 2024 15:14 schreef Aoibhin het volgende:
Kerstpakketje gekochtMet leuke dingetjes erin
Ook nog de laatste dingen voor Domni's pakketje gekocht
Ja, toen ging het ook. En als je nu kijkt is het ook knetterdruk en kopen de mensen voor een maand boodschappen als je naar die afgeladen karren kijktquote:Op maandag 23 december 2024 18:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja en als Kerst dan op maandag en dinsdag viel bijvoorbeeld was hij 3 dagen gewoon dicht en moest je je inkopen goed plannen. Vandaar de drukte toen in de winkels, alks ik nu iets vergeten ben koop ik het gewoon op kerstochtenden wel
Een winkel mocht maar een maximaal uren open zijn. Winkels die op koopavond open waren die waren op maandagochtend gesloten.quote:Op maandag 23 december 2024 18:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dacht twee.
Maar is al zolang geleden kan ik niet meer herinneren
Nu zijn ze bijna dacht en nacht open, duur in personeel en dat zien we aan de prijzen terug
Ken ik niet zien hoorquote:Op maandag 23 december 2024 18:41 schreef marcb1974 het volgende:
@:Pullup,
jij als dierenbaas,
wat vinden we?
https://www.bild.de/news/(...)2d4bea4f0347ed5664cf
Gelukkig nog levend ontdekt.quote:Op maandag 23 december 2024 18:41 schreef marcb1974 het volgende:
@:Pullup,
jij als dierenbaas,
wat vinden we?
https://www.bild.de/news/(...)2d4bea4f0347ed5664cf
Zaterdagmiddag ook vroeger en op woensdagmiddag ook vaakquote:Op maandag 23 december 2024 18:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een winkel mocht maar een maximaal uren open zijn. Winkels die op koopavond open waren die waren op maandagochtend gesloten.
En de zondag gesloten.quote:Op maandag 23 december 2024 18:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zaterdagmiddag ook vroeger en op woensdagmiddag ook vaak
Jip. En toen kwamen we niet om van de honger. Hadden ook alles in huis.quote:
Je hield er rekening mee dat winkels gesloten waren.quote:Op maandag 23 december 2024 19:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jip. En toen kwamen we niet om van de honger. Hadden ook alles in huis.
Jip. Nu zijn ze veel meer kwijt aan stook kosten verlichting en personeel. Het lijkt mij niet dat de verkoop veel meer is geworden.quote:Op maandag 23 december 2024 19:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je hield er rekening mee dat winkels gesloten waren.
Dat Bild gebeuren vind mijn adblock niet zo leuk, en ik hun niet zo leuk om het er af te halen voor zequote:Op maandag 23 december 2024 18:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Want? Je internet doet aan censuur?
Maar voor jou dan
Bekijk deze YouTube-video
De prijzen zijn daar ook wel weer meegestegen. Langere openingstijden is natuurlijk ook weer een hogere omzet.quote:Op maandag 23 december 2024 19:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jip. Nu zijn ze veel meer kwijt aan stook kosten verlichting en personeel. Het lijkt mij niet dat de verkoop veel meer is geworden.
Daar heb ik ook vaak last van ... Of een volle koekjestrommel of betalenquote:Op maandag 23 december 2024 19:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat Bild gebeuren vind mijn adblock niet zo leuk, en ik hun niet zo leuk om het er af te halen voor ze
Soms hielp openen in een privévenster ook wel maar dat is ook steeds minder.quote:Op maandag 23 december 2024 19:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar heb ik ook vaak last van ... Of een volle koekjestrommel of betalen
Jaquote:Op maandag 23 december 2024 19:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Soms hielp openen in een privévenster ook wel maar dat is ook steeds minder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |