SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Prima versie. Of het de mooiste versie is durf ik niet te zeggen.quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:12 schreef DJ11 het volgende:
De enige echte beste versie van dit nummer. Niet de eerdere versies, niet de latere remakes, maar deze uit 1997:The Source feat. Candi Staton - You Got The Love (Now Voyager radio edit)
Mooi nummer.quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:16 schreef DJ11 het volgende:
Er zijn alweer volop liedjes uitgebracht die aan Nationale Songfestivals meedoen. Ook Nederland maakte bekend welke artiest komend jaar meedoet. Ik heb maar eens even een liedje uit de oude doos gehaald:Franco Battiato & Alice - I Treni Di Tozeur
Dan zou ik een uitvoerig muzikaal-technisch betoog moeten houden, maar geloof me... Deze versie, met die fraaie break in het midden, is echt het mooist.quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Prima versie. Of het de mooiste versie is durf ik niet te zeggen.
quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:16 schreef DJ11 het volgende:
Er zijn alweer volop liedjes uitgebracht die aan Nationale Songfestivals meedoen. Ook Nederland maakte bekend welke artiest komend jaar meedoet. Ik heb maar eens even een liedje uit de oude doos gehaald:Franco Battiato & Alice - I Treni Di Tozeur
Ik vind dat ook. Maar Claude is een prima keuze. Ik heb er in mei 2023 al eens iets over gezegdquote:Op zaterdag 21 december 2024 19:17 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
![]()
Ben wel stiekem benieuwd naar het nummer van Nederland. De selectiecommissie was zo enthousiast. Ik vind nog steeds dat we dit jaar niet mee hadden moeten doen.
Ja mee eens. Ook wel wat jammer om na zo'n jaar mee te moeten doen. Er zal toch steeds constant over Joost gepraat worden. Maar Claude is wel een goede keus.quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:17 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
![]()
Ben wel stiekem benieuwd naar het nummer van Nederland. De selectiecommissie was zo enthousiast. Ik vind nog steeds dat we dit jaar niet mee hadden moeten doen.
Hey sinterklaaskapoentje..... hij leeft ook nog.quote:
Ik ben benieuwd.quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:24 schreef DJ11 het volgende:
Er komt straks een Shii-proof kerstsingle aan.
Ik dacht even dat ik George Michael hoordequote:Op zaterdag 21 december 2024 19:26 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Komt er zo aan... Eerst nog even deze:The Shamen - Heal (The Separation) (Organ mix)
Wat houdt een Shii=proof kerstsingle in?quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:24 schreef DJ11 het volgende:
Er komt straks een Shii-proof kerstsingle aan.
approved by Shiiquote:Op zaterdag 21 december 2024 19:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat houdt een Shii=proof kerstsingle in?
Shii heeft smaak en kan een Pet Shop Boys-nummertje op z'n tijd wel waarderen, vandaarquote:Op zaterdag 21 december 2024 19:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat houdt een Shii=proof kerstsingle in?
Wat een timing.quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:30 schreef DJ11 het volgende:
Stel je voor: je schrijft een liedje waarin je uiteenzet dat het zelden sneeuwt met kerst; iets dat feitelijk juist is. En precies als je het commercieel uitbrengt, ligt er in je thuisland een ongekend dik pak sneeuw. We schrijven 2009.Pet Shop Boys - It Doesn't Often Snow At Christmas (new version)
Gelukkig hebben ze het niet "It doesn't ever snow at christmas" genoemd. Ze hielden rekening met dit soort scenario's.quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:30 schreef DJ11 het volgende:
Stel je voor: je schrijft een liedje waarin je uiteenzet dat het zelden sneeuwt met kerst; iets dat feitelijk juist is. En precies als je het commercieel uitbrengt, ligt er in je thuisland een ongekend dik pak sneeuw. We schrijven 2009.Pet Shop Boys - It Doesn't Often Snow At Christmas (new version)
Jaaaa zit sinds gisteren weer op fokquote:Op zaterdag 21 december 2024 19:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Hey sinterklaaskapoentje..... hij leeft ook nog.
Louis didn't understood the assignmentquote:Op zaterdag 21 december 2024 19:34 schreef DJ11 het volgende:
Het klinkt niet zo, maar het is toch echt de titelsong van een James Bond-film:Louis Armstrong - We Have All The Time In The World
Bij mijn weten is het door John Barry geschreven, die heel graag wilde dat Louis Armstrong het zou zingenquote:Op zaterdag 21 december 2024 19:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Louis didn't understood the assignment
Het was een prima nummer, daar niet van.quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:37 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Bij mijn weten is het door John Barry geschreven, die heel graag wilde dat Louis Armstrong het zou zingen
Henk de Roo ook.quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:37 schreef DJ11 het volgende:
Vrede op aarde, etc:The Buoys - Give Up Your Guns
Overigens is de gitarist van deze band deze week overleden.
Ja, triest. Maar ja... het was een hit in de jaren 80 hè...quote:
Slecht excuus om geen jaren 80 plaat te hoeven draaien.quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:42 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ja, triest. Maar ja... het was een hit in de jaren 80 hè...![]()
Misschien wil Melting 'm straks wel voor je draaien.
Kan soms heel lang duren voordat ze luisteren. Ik blijf hopen vanavond.quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:43 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Slecht excuus om geen jaren 80 plaat te hoeven draaien.
Maar ik ga het voorstellen.
Ruth heb ik nooit iets gevonden.quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:43 schreef DJ11 het volgende:
Deze stond niet gepland, maar ik typte "Vrede op aarde..." en dacht toen ineens hieraan:
Ruth Jacott - Vrede
Totaal onbedoeld. Maar de tekst van dit liedje is prima. En het is onze beste inzending ooit.quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:44 schreef livelink het volgende:
En zo krijgt de kerst een ESF-sausje.
quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:44 schreef Homijn het volgende:
[..]
Kan soms heel lang duren voordat ze luisteren. Ik blijf hopen vanavond.
Ik hoorde 'm deze week op de radio en ik wist dat het een favoriet onder R49-luisteraars is.quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:47 schreef livelink het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik durfde hem niet als verzoekje in te dienen omdat het een Kerstplaat is. Maar daar is hij gelukkig toch.
Het is ook echt een heel mooi liedje.quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:50 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik hoorde 'm deze week op de radio en ik wist dat het een favoriet onder R49-luisteraars is.
Van wie moet dat?quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:53 schreef DJ11 het volgende:
Een beetje vroeger dan normaal sluit ik de lijnen voor wat betreft verzoekjesEr is zo veel dat ik persé nog even moet draaien vanavond...
Van mezelf. En dan is er ook nog zo'n drammend konijn dat koste wat het kost een bepaald nummer moet en zal horen.quote:
Ze hebben niet zo heel lang bestaan, toch?quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:57 schreef Shii het volgende:
Een van de eerste bandjes waar ik fan van was.
Mijn geheugen is niet meer wat het geweest is. Is het van een band die we al eerder hebben gehoord vanavond?quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:57 schreef DJ11 het volgende:
The Babys - Everytime I Think of You
Nog onderweg: het laatste (?) nieuwe liedje van 2024. En een interpretatie van een bekend jaren 60-nummer, waarvan een heel akelige uitvoering zeer hoog in dat foute lijstje van die grote radiozender staat...
Extra bonuspunten voor wie de slotsong weet te raden. Ik heb er enkele weken geleden al iets over gezegd...
Neequote:Op zaterdag 21 december 2024 19:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn geheugen is niet meer wat het geweest is. Is het van een band die we al eerder hebben gehoord vanavond?
Is er een thema in dit blok, of heeft het een andere reden waarom dit een blok is?quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:09 schreef DJ11 het volgende:
Crowded House - Into Temptation
Hierna begint een soort aaneengesloten blok, waar ik zo min mogelijk jingles en andere ongein tussendoor ga doen. Hopelijk vermaakt iedereen zich er een beetje mee tot aan 21:00 uur
Nee hoor, gewoon gevoelsmatigquote:Op zaterdag 21 december 2024 20:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Is er een thema in dit blok, of heeft het een andere reden waarom dit een blok is?
Ik luister nog mee, maar ben aan het koken dus reageer daarom even niet.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:09 schreef DJ11 het volgende:
Crowded House - Into Temptation
Hierna begint een soort aaneengesloten blok, waar ik zo min mogelijk jingles en andere ongein tussendoor ga doen. Hopelijk vermaakt iedereen zich er een beetje mee tot aan 21:00 uur
Oh wow. Ik dacht eerst dat Vanity Fair heel lang duurde en dat je zelf Sound of Silence er doorheen gemixt had.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:16 schreef DJ11 het volgende:
Cody Fry maakt prachtige muziek met veel orkest. Recent heet hij The Sound Of Silence onderhanden genomen en een compleet nieuw arrangement gemaakt. Het zal niet iedereens ding zijn, maar gelukkig zijn de vocals wel passend bij het nummer. Hoe dan ook: het is genomineerd voor een Grammy vanwege het arrangement. Oordeel zelf:Cody Fry feat. Sleeping At Last - The Sound Of Silence
Mooi, dan is mijn opzet geslaagdquote:Op zaterdag 21 december 2024 20:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh wow. Ik dacht eerst dat Vanity Fair heel lang duurde en dat je zelf Sound of Silence er doorheen gemixt had.
Maar het kan nog niet tippen aan het origineel, wat mij betreft.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:20 schreef livelink het volgende:
Ik vind het mooi, maar het nummer krijgt hiermee wel een musical/Disney-vibe.
Dat is een beetje zijn ding. Het over-the-stop stukje komt nog....quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:20 schreef livelink het volgende:
Ik vind het mooi, maar het nummer krijgt hiermee wel een musical/Disney-vibe.
Klopt. Het origineel blijft onovertroffen. Maar ik draai deze omdat ik 'm veel interessanter vind dan die Disturbed-versie....quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar het kan nog niet tippen aan het origineel, wat mij betreft.
Zo, dit is inderdaad wel de overtreffende trap van Darker, jaquote:
Zijn afscheidsnummer.... (Ik heb ook regelmatig de zeer geslaagde Paul Kalkbrenner remix gedraaid). Dit origineel staat trouwens in de top-1000 van die ene hitlijst, die volgende week op de radio is...quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Zo, dit is inderdaad wel de overtreffende trap van Darker, ja
Ik hoor het voor het eerst, volgens mij. Maar normaliter vermijd ik Leonard Cohen ook wel.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:28 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Zijn afscheidsnummer.... (Ik heb ook regelmatig de zeer geslaagde Paul Kalkbrenner remix gedraaid). Dit origineel staat trouwens in de top-1000 van die ene hitlijst, die volgende week op de radio is...
quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Zo, dit is inderdaad wel de overtreffende trap van Darker, ja
Moet wel een heel bijzonder verzoekje zijn dan.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:32 schreef Homijn het volgende:
Leuk hoor, al dat geneuzel over kerstnummers en intro's, maar komt mijn verzoekje ook nog een keer? Ik vraag er al 46 weken om.
Zekerquote:Op zaterdag 21 december 2024 20:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Moet wel een heel bijzonder verzoekje zijn dan.
Je weet dat het slecht afloopt voor de meesten, toch?quote:
Nu alleen de slotsong nog radenquote:Op zaterdag 21 december 2024 20:35 schreef livelink het volgende:
Het verzoekje dat je wist dat zou komen
Het is goed dat er over ons lot wordt verteld. Zeker nu de kerstdagen voor de deur staan. Theo Thee maakt mij al weken uit voor "Flappie"....quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Je weet dat het slecht afloopt voor de meesten, toch?
Je bent dan ook best lekkerquote:Op zaterdag 21 december 2024 20:37 schreef Homijn het volgende:
[..]
Het is goed dat er over ons lot wordt verteld. Zeker nu de kerstdagen voor de deur staan. Theo Thee maakt mij al weken uit voor "Flappie"....
Ik ga snel weer mijn hol in.quote:
Mooie nummers schrijft Bruno Major.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:46 schreef DJ11 het volgende:
Nog drie nummers te gaan, waarvan er eentje instrumentaal is. Dit komt van het kerstalbum van de zanger van Keane, geschreven door Bruno Major:Tom Chaplin - Say Goodbye
Eet smakelijk Shii. Als je vanavond nog tijd hebt kun je nog meeluisteren naar Melting.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:49 schreef Shii het volgende:
Het eten is klaar dus ik ga er vandoor. Dankjewel voor de fijne muziek weer.
Je mist wel de slotsongquote:Op zaterdag 21 december 2024 20:49 schreef Shii het volgende:
Eet smakelijk.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:49 schreef Shii het volgende:
Je hebt het erover gehad, ja. Maar ik kan me alleen een discussie herinneren of de Duitstalige of Engelstalige versie werd geprefereerd.quote:
Welke film had je gekeken?quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Film was saai. Ik sluit hier even aan.
Drivequote:
Beetje anders dan anders was ook de insteek. Fijn dat het vermakelijk wasquote:Op zaterdag 21 december 2024 20:58 schreef livelink het volgende:
Fijne show, DJ11. Anders dan anders, maar dat was niet verkeerd. Dank je wel!
Melting en ik hebben een kansquote:Op zaterdag 21 december 2024 21:04 schreef DJ11 het volgende:
Ik ben trouwens nog vergeten te melden dat The Connection #3 ver gevorderd is. Zal ergens in januari gaan plaatsvinden. Ik beloof dat het minder moeilijk is en minder lang duurt dan de vorige keer
We gaan gewoon overleggen via DM. Niemand die het doorheeft.quote:
Soort van interactief radiospelletje?quote:Op zaterdag 21 december 2024 21:04 schreef DJ11 het volgende:
Ik ben trouwens nog vergeten te melden dat The Connection #3 ver gevorderd is. Zal ergens in januari gaan plaatsvinden. Ik beloof dat het minder moeilijk is en minder lang duurt dan de vorige keer
quote:Op zaterdag 21 december 2024 21:06 schreef livelink het volgende:
[..]
We gaan gewoon overleggen via DM. Niemand die het doorheeft.
Soort van onmogelijk radiospelletje, waarbij DJ11 allerlei nummers draait die aan het eind van de avond moet leiden tot 1 slotnummer. Alle voorgaande nummers geven dus hints over artiest en titel.quote:Op zaterdag 21 december 2024 21:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Soort van interactief radiospelletje?
Oh wat leuk.quote:Op zaterdag 21 december 2024 21:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Soort van onmogelijk radiospelletje, waarbij DJ11 allerlei nummers draait die aan het eind van de avond moet leiden tot 1 slotnummer. Alle voorgaande nummers geven dus hints over artiest en titel.
Dat klinkt ook leuk en bijna onmogelijk.quote:Op zaterdag 21 december 2024 21:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Oh wat leuk.
Back in my day deed ik nog wel eens quizzen. Raad de meme song bv.
Gebaseerd op de tv-quiz. Allemaal liedjes die samen een aanwijzing zijn richting één bepaald liedje van één specifieke artiest.quote:Op zaterdag 21 december 2024 21:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Soort van interactief radiospelletje?
Klopt helemaal.quote:Op zaterdag 21 december 2024 21:10 schreef livelink het volgende:
Om een of andere reden associeer ik dit nummer ook met Kerst. Een hit geweest in november/december of zo.
En even voor de duidelijkheid.... ze waren beide niet te doen.quote:Op zaterdag 21 december 2024 21:11 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Gebaseerd op de tv-quiz. Allemaal liedjes die samen een aanwijzing zijn richting één bepaald liedje van één specifieke artiest.
Eerdere voorbeelden:
1: DJ11 in MUZ / [Radio 49] #3864 - Mysterious Show
2: DJ11 in MUZ / [Radio 49] #4054 - Het giet zoals het giet
Lijkt me vooral een kunst om zoveel nummers te vinden die allemaal iets zeggen over één trackquote:Op zaterdag 21 december 2024 21:12 schreef Melting het volgende:
[..]
En even voor de duidelijkheid.... ze waren beide niet te doen.
Onmogelijk is het niet.quote:Op zaterdag 21 december 2024 21:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Soort van onmogelijk radiospelletje, waarbij DJ11 allerlei nummers draait die aan het eind van de avond moet leiden tot 1 slotnummer. Alle voorgaande nummers geven dus hints over artiest en titel.
Ik heb er nog een trauma vanquote:Op zaterdag 21 december 2024 21:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Oh wat leuk.
Back in my day deed ik nog wel eens quizzen. Raad de meme song bv.
Ook goedenavondquote:Op zaterdag 21 december 2024 21:13 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik heb er nog een trauma van
Geen idee. Heb er geen last van.quote:Op zaterdag 21 december 2024 21:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat is dat trouwens tegenwoordig dat ik telkens moet F5'en na elke post die ik zet
Nou ja, je komt wel een beetje op het niveau van; deze artiest had ook de lievelingskleur roze (om even de moeilijkheidsgraad aan te geven). En dan zie je de makkelijke hints over het hoofd.quote:Op zaterdag 21 december 2024 21:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Lijkt me vooral een kunst om zoveel nummers te vinden die allemaal iets zeggen over één track
Welkom Ddm.quote:Op zaterdag 21 december 2024 21:13 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik heb er nog een trauma van
quote:Op zaterdag 21 december 2024 21:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou ja, je komt wel een beetje op het niveau van; deze artiest had ook de lievelingskleur roze (om even de moeilijkheidsgraad aan te geven). En dan zie je de makkelijke hints over het hoofd.
CHromequote:Op zaterdag 21 december 2024 21:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Geen idee. Heb er geen last van.
Welke browser gebruik je?
Vreemd. Ik gebruik ook Chrome, maar het gaat goed hier. Soms is het wel erg traag, maar vandaag heb ik daar ook geen issues mee.quote:Op zaterdag 21 december 2024 21:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
CHrome
Vroeger was dat helemaal niet nodig. Nu blijft mijn 'invoeren' knop hangen op 'bezig'
Denk dat het toch iets bij jou computer is.quote:Op zaterdag 21 december 2024 21:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
CHrome
Vroeger was dat helemaal niet nodig. Nu blijft mijn 'invoeren' knop hangen op 'bezig'
Ik heb op de pc hetzelfde probleemquote:Op zaterdag 21 december 2024 21:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
CHrome
Daar sta jij zelf zeker op hahahahahahahaquote:Op zaterdag 21 december 2024 21:17 schreef Melting het volgende:
Hierna een plaat met een hoes die in aanmerking komt voor lelijkste van de avond.
quote:Op zaterdag 21 december 2024 21:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Daar sta jij zelf zeker op hahahahahahaha
En nu zit je op je telefoon?quote:Op zaterdag 21 december 2024 21:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb op de pc hetzelfde probleem
quote:Op zaterdag 21 december 2024 21:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou ja, je komt wel een beetje op het niveau van; deze artiest had ook de lievelingskleur roze (om even de moeilijkheidsgraad aan te geven). En dan zie je de makkelijke hints over het hoofd.
quote:Op zaterdag 21 december 2024 21:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Daar sta jij zelf zeker op hahahahahahaha
Ik vind het wel kleurrijk hoor. Maar goed, ik heb vandaag de kerstboom opgetuigd, dus ben wel gewend aan een overdosis kitsch.quote:
Maar wel tevreden over het resultaat?quote:Op zaterdag 21 december 2024 21:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind het wel kleurrijk hoor. Maar goed, ik heb vandaag de kerstboom opgetuigd, dus ben wel gewend aan een overdosis kitsch.
Ik zit nu op de ipad, mobiele versie heeft sowieso geen auto refreshquote:Op zaterdag 21 december 2024 21:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
En nu zit je op je telefoon?
Fok ververst ook niet de pagina. Dus F5 rammen net zoals vroegah
Ja, dat automatisch verversen doet het bij mij ook al eeuwen niet meer.quote:Op zaterdag 21 december 2024 21:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
En nu zit je op je telefoon?
Fok ververst ook niet de pagina. Dus F5 rammen net zoals vroegah
Edit.quote:Op zaterdag 21 december 2024 21:19 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Kennelijk heeft Prince z'n nichtje van 12 5 gevraagd voor het hoesontwerp
Soms. Moet ik even een lokroep doen?quote:Op zaterdag 21 december 2024 21:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Komt ToT hier nog wel eens trouwens?
Ja die is inderdaad fantastischquote:Op zaterdag 21 december 2024 21:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Deze banger laat me altijd herinneren dat ze na Idols 1 (die echt eerste uit 2002) ze alle mensen van de meest slechte audities deze lieten zingen omstebeurt. Echt prachtig.
Ik zat hem nog ff te zoeken op Youtube maar kon hem niet vindenquote:Op zaterdag 21 december 2024 21:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja die is inderdaad fantastisch
Ga je alleen bij jullie in de buurt naar voorstellingen, of ook verder weg?quote:Op zaterdag 21 december 2024 21:26 schreef Symphonic het volgende:
Ik was gisteren bij Daniel Lohues met Holland Baroque.
Dat was echt fantastisch
Oordeel zelf. Met de lampjes lijkt het nog wel wat. Er hangt niet zoveel in.quote:Op zaterdag 21 december 2024 21:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar wel tevreden over het resultaat?
quote:Op zaterdag 21 december 2024 21:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Talk Talk - It's my life
we moeten raden toch?
quote:Op zaterdag 21 december 2024 21:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Talk Talk - It's my life
we moeten raden toch?
Zoveel mogelijk in de buurt, maar soms wat verder weg, zoals gisteren in Haarlemquote:Op zaterdag 21 december 2024 21:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Ga je alleen bij jullie in de buurt naar voorstellingen, of ook verder weg?
Niet verkeerd toch?quote:Op zaterdag 21 december 2024 21:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Oordeel zelf. Met de lampjes lijkt het nog wel wat. Er hangt niet zoveel in.
[ afbeelding ]
Klopt. Elk goed antwoord is 0 punten. Het is meestal tot het laatst spannend wie er wint.quote:Op zaterdag 21 december 2024 21:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Talk Talk - It's my life
we moeten raden toch?
Mooi bescheiden boompjequote:Op zaterdag 21 december 2024 21:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Oordeel zelf. Met de lampjes lijkt het nog wel wat. Er hangt niet zoveel in.
[ afbeelding ]
En verderweg wil je niet?quote:Op zaterdag 21 december 2024 21:31 schreef livelink het volgende:
Ik heb alleen kaartjes voor onze woonplaats, Tiel en Zeist. Utrecht kan ook nog wel, maar daar is alles altijd in no time uitverkocht.
Oh nee, dat was leuk toen de kinderen nog meehielpen met optuigen. Nu moet ik het alleen doen en dan moet het behapbaar blijven.quote:Op zaterdag 21 december 2024 21:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Niet verkeerd toch?
Ik had een boom verwacht die tot het plafond zou zijn.
Misschien een tip: Olivier Laurent komt naar Zeist, da’s die kerel die Brel (heel eng acuraat) nadoetquote:Op zaterdag 21 december 2024 21:31 schreef livelink het volgende:
Ik heb alleen kaartjes voor onze woonplaats, Tiel en Zeist. Utrecht kan ook nog wel, maar daar is alles altijd in no time uitverkocht.
Liever niet, nee. We hadden laatst in Barneveld een voorstelling en dat vond ik eigenlijk al echt te ver weg.quote:
Maakt het nog uit of het in het weekend is, of doordeweek? Of sowieso niet?quote:Op zaterdag 21 december 2024 21:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Liever niet, nee. We hadden laatst in Barneveld een voorstelling en dat vond ik eigenlijk al echt te ver weg.
Oh, daar ga ik even naar kijken, ja.quote:
Liever sowieso niet.quote:Op zaterdag 21 december 2024 21:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Maakt het nog uit of het in het weekend is, of doordeweek? Of sowieso niet?
Helaas niet.quote:Op zaterdag 21 december 2024 21:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Is er nog ergens een rooster met wie wanneer draait enz?
Zo hey das een lange set op zaterdagquote:Op zaterdag 21 december 2024 21:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Helaas niet.
Ik draai eigenlijk altijd op donderdag 19.00 - 21.00.
DJ11 op zaterdag van 19.00 - 21.00 (soms wat eerder)
En ik op zaterdag van 21.00 - 0.30.
Ik draai vaak voorafgaand aan Melting, maar sporadisch ook weleens op maandag-, dinsdag- of woensdagavond, als het zo uitkomt.quote:Op zaterdag 21 december 2024 21:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Helaas niet.
Ik draai eigenlijk altijd op donderdag 19.00 - 21.00.
DJ11 op zaterdag van 19.00 - 21.00 (soms wat eerder)
En ik op zaterdag van 21.00 - 0.30.
Helaas niet.quote:Op zaterdag 21 december 2024 21:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Verder geen andere DJ's actief?
MadMaster draait soms, tegenwoordig meestal onaangekondigd. Enkele anderen incidenteel. Er is niet echt een standaard-rooster, dus gewoon maar het topic in de gaten houdenquote:Op zaterdag 21 december 2024 21:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
MadMaster draait nog wel eens, maar niet op vaste tijden. Hetzelfde geldt voor anotherRandomdude.quote:Op zaterdag 21 december 2024 21:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Vind het al heel wat dat R49 nog bestaat. Ik ging er tot vanmiddag vanuit dat het verdwenen zou zijn.quote:Op zaterdag 21 december 2024 21:40 schreef DJ11 het volgende:
[..]
MadMaster draait soms, tegenwoordig meestal onaangekondigd. Enkele anderen incidenteel. Er is niet echt een standaard-rooster, dus gewoon maar het topic in de gaten houden
quote:Op zaterdag 21 december 2024 21:42 schreef livelink het volgende:
Kylie Minogue - I should be so lucky
Nee, al meer dan 13 jaar going strongquote:Op zaterdag 21 december 2024 21:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Vind het al heel wat dat R49 nog bestaat. Ik ging er tot vanmiddag vanuit dat het verdwenen zou zijn.
13 jaar alweer joh. En daarvoor had je nog ONZ radioquote:Op zaterdag 21 december 2024 21:44 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nee, al meer dan 13 jaar going strong
quote:Op zaterdag 21 december 2024 21:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
David Bowie - Let's Dance
Ja, en we gaan pas stoppen als we de 49 jaar aantikken.quote:Op zaterdag 21 december 2024 21:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
13 jaar alweer joh. En daarvoor had je nog ONZ radio
Which reminds me..... ik ben 49 geworden 2 weken geleden.quote:Op zaterdag 21 december 2024 21:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, en we gaan pas stoppen als we de 49 jaar aantikken.
Bij Starman was het absoluut feest in de zaal bij dit nummerquote:Op zaterdag 21 december 2024 21:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Beetje overrated nummer vind ik. Niet zo spannend. Hij heeft tig betere songs naar mijn smaak.
Dat was eigenlijk wel een reden voor een (radio)49 feestjequote:Op zaterdag 21 december 2024 21:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Which reminds me..... ik ben 49 geworden 2 weken geleden.
Nog gefeliciteerdquote:Op zaterdag 21 december 2024 21:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Which reminds me..... ik ben 49 geworden 2 weken geleden.
Ja.... kan nog hele dit jaar.quote:Op zaterdag 21 december 2024 21:48 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dat was eigenlijk wel een reden voor een (radio)49 feestje
Tegen die tijd heten we Bejaardenomroep 49quote:Op zaterdag 21 december 2024 21:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, en we gaan pas stoppen als we de 49 jaar aantikken.
Er is een bescheiden feestje gevierd hoorquote:Op zaterdag 21 december 2024 21:48 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dat was eigenlijk wel een reden voor een (radio)49 feestje
Feestjes als ik slaap, da’s niet eerlijkquote:Op zaterdag 21 december 2024 21:50 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Er is een bescheiden feestje gevierd hoor![]()
Melting in MUZ / [Radio 49] #4070 - Zwart/Wit
quote:Op zaterdag 21 december 2024 21:51 schreef DJ11 het volgende:
Madonna in een leeg conservenblik - Papa Don't Preach
Nouquote:Op zaterdag 21 december 2024 21:50 schreef Doedezemaar het volgende:
Wat is dit voor blikkerige versie?
quote:Op zaterdag 21 december 2024 21:51 schreef DJ11 het volgende:
Madonna in een leeg conservenblik - Papa Don't Preach
Telepathiequote:Op zaterdag 21 december 2024 21:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Pet Shop Boys - It's a Sin
deze heb ik dus toevallig al de halve dag in mijn hoofd
Oei.. dan zijn mijn uitzendingen uitgesproken gevaarlijk voor je...quote:Op zaterdag 21 december 2024 21:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Pet Shop Boys - It's a Sin
deze heb ik dus toevallig al de halve dag in mijn hoofd
Het is vast een coverversie van de coverquote:Op zaterdag 21 december 2024 21:54 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Raar hoesje; niet de reguliere variant met die letters zo groot in zwarte vakken.
quote:Op zaterdag 21 december 2024 21:54 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Het is vast een coverversie van de cover
Klopt. Hij heeft jaren als journalist bij het muziektijdschrift Smash Hits gewerkt. Voordat hij zelf bekend werd, heeft hij menig artiest geïnterviewd.quote:Op zaterdag 21 december 2024 21:53 schreef Doedezemaar het volgende:
Neil zit ook in de docu over Last Christmas. Met z’n kale hoofd
Dit is de NOS met Not he nine o’ clock newsquote:Op zaterdag 21 december 2024 22:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hallo zeg het is nu al 22 uur ;'(
Klopt. Die zijn het.quote:Op zaterdag 21 december 2024 22:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dit is eh, dinges, met het nummer dinges
Tijd gaat altijd snel op zaterdagavond.quote:Op zaterdag 21 december 2024 22:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hallo zeg het is nu al 22 uur ;'(
Toen bestond ik nog niet eens, johquote:Op zaterdag 21 december 2024 22:04 schreef Doedezemaar het volgende:
Hier heb ik echt veel op gedanst vroeger. 1988 alweer, waar blijft de tijd
Dit zijn nou van die momenten dat ik me opeens oud voelquote:Op zaterdag 21 december 2024 22:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Toen bestond ik nog niet eens, joh
En terecht. Dat ben je ook.quote:Op zaterdag 21 december 2024 22:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dit zijn nou van die momenten dat ik me opeens oud voel
Ik word over 2 weken 35quote:Op zaterdag 21 december 2024 22:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dit zijn nou van die momenten dat ik me opeens oud voel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |